توانایی روشن بینی
| |

آیا شما روشن بین هستید؟ راهنمای کامل توانایی روشن بینی و نشانه های آن

راهنمای جامع توانایی روشن بینی

بسیاری از افراد سال های زیادی از عمر خود را با قدرت روحی و توانایی روشن بینی گذرانده اند بدون آنکه متوجه برخورداری از این توانایی باشند. همچنین برخی از افراد به دنبال پاسخ به این سوال هستند که آیا دارای توانایی روشن بینی هستند یا نه. اگرچه پاسخ قاطعانه ای برای این سوال وجود ندارد اما راه های برای نزدیک شدن به پاسخ صحیح در دسترس هستند. در این مقاله با توانایی روشن بینی و نشانه های آن آشنا می شوید.


مقاله پیشنهادی: “ تفاوت روشن بین با پیشگو در چیست؟


برای شروع می توانید سوالات اساسی زیر را از خودتان بپرسید.

آیا توانایی دیدن جزو توانایی هاییست که شما قدرت ویژه ای در آن دارید؟

آیا قوه دید بسیار قوی دارید؟

آیا گاهی نور های درخشان، سایه های معلق، یا نقطه های رنگی در هوا میبینید؟

این تجربیات معمولا برای افرادی که از توانایی روشن بینی برخودارند پیش می آید.


توانایی روشن بینی چیست؟

توانایی روشن بینیروشن بینی یکی از اصلی ترین توانایی های روحی است و به معنای دیدن حقیقت و یا مشاهده جهان غیرمادی است. قدرت یا توانایی روشن بینی به شما امکان می دهد از توانایی های بالقوه روحی خود بهره برده و از دانش و خرد روح هایی که در گذشته زیسته اند یا آنان که در آینده خواهند زیست استفاده کنید. با داشتن توانایی روشن بینی این راهنمایی ها، دانش و خرد از طریق چشم روح قابل دیدن می شود.

افراد روشن بین الهاماتی به شکل رنگ ها، تصاویر، رویا ها و نماد ها دریافت می کنند. توانایی دیدن از طریق چشم درونی بسیار لطیف بوده و در شرایط خاص به وقوع می پیوندد. ممکن است در طول زندگی بار ها از این الهامات دریافت کرده باشید یا روحتان از این طریق با شما ارتباط برقرار کرده باشد اما به ماهیت این قدرت آگاه نبوده باشید. به همین دلیل این تجربه را با عناوینی مثل رویا، خیالپردازی ذهنی، یا بازی با قوه تخیل نامیده باشید.


مقاله مرتبط: “چگونه روشن بینی را در خود تقویت کنیم؟


تشخیص میان خیالپردازی و رویاهایی که ممکن است در استراحت کوتاه روزانه مشاهده کنید با توانایی روشن بینی کمی دشوار است. زیرا توانایی دریافت الهامات درونی در انسان در محلی از مغز (سمت راست) صورت می گیرد که محل تولید نیروی خلاقیت است و به ما قدرت تصویرسازی می دهد. این توانایی تصویر سازی به کمک روشن بینی می آید پیام های روحی را به نورها، رنگ ها و دیگر اشکال تبدیل کند.


نشانه های روشن بینی

توانایی روشن بینی به طور معمول با اتفاقات ناگهانی تقویت شده و بر افراد آشکار می شود. این توانایی بسیار لطیف بوده و برای تشخیص آن نیازمند سطح بالایی از خودشناسی و دقت در احوال روحی خود خواهید داشت. در تشخیص روشن بینی می توانید از نشانه های زیر کمک بگیرید و آنها را در خود ردیابی کنید.

  • دیدن نور ها و رنگ ها

توانایی روشن بینیدیدن نور های درخشان یا رنگ ها یا نقاط رنگی در هوا می تواند نشانه روشن بینی باشد.

دیدن این نشانه ها می تواند خبر از حضور روح های آشنا (روح هایی که در گروه روحی شما هستند) در اطراف شما بدهند. ممکن است پیامی از عالم روح در تلاش برای نمایان شدن برای شما باشد. با دیدن نقاط رنگی، سایه های معلق در هوا، نورهای چشمک زن و درخشان آماده دریافت راهنمایی یا پیامی از عالم روح یا راهنمایان معنوی شوید.

  • روشن بینی و خیالپردازی

افرادی که توانایی روشن بینی دارند تمایل ویژه ای به خیالپردازی در طول روز نشان می دهند و طبیعی است که برای مدتی در افکار خود کاملا غرق شوند به طوری که گاهی از دنیای فیزیکی اطرافشان آگاه نباشند. برخی از این افراد این حالت را این طور توصیف کرده اند که گویی بیشتر از اینکه در دنیای فیزیکی اطرافشان زندگی کنند در خیالپردازی ها و در قلمرو ذهن به سر می برند.

  • رویاها

توانایی روشن بینیاگر بعد از دیدن یک رویا آنرا با واقعیت اشتباه می گیرید، یا رویایتان بیش از حد به نظر شما واقعی می آید به طوری که نمی توانید از فکرش رها شوید، ممکن است نشانه ای از توانایی روشن بینی درشما باشد.

بعلاوه دیدن رویای شفاف دلیلی به مراتب محکم تر بر وجود توانایی روشن بینی در شماست.

مقاله پیشنهادی: “۷ دلیل برای توجه کردن به رویاها!

  • زیبایی های بصری و روشن بینی

آیا شما به بازدید از موزه ها و مشاهده اشیا و آثار هنری زیبا علاقه دارید؟ به احساس خود هنگام دیدن یه اثر یا شیء زیبا دقت کنید؛ میزان تاثیر گرفتن از دیدن زیبایی در شما می تواند در تشخیص توانایی روشن بینی به شما کمک کند. اگر چه تقریبا همه افراد از دیدن زیبایی ها لذت می برند اما افراد روشن بین تحت تاثیر عمیق این زیبایی ها قرار گرفته و از دیدن آن ها سیر نمی شوند. طبیعی است که بسیاری از افراد روشن بین سرگرمی هایی مثل نقاشی و یا مجسمه سازی یا دیگر تکنیک های آفرینش زیبایی بصری روی بیاورند.

پیشنهاد راستمرد: “مراقبه روی زیبایی ها و تاثیرات شگرف آن

  • حرکت اشیا

آیا گاها حس می کنید چیزی در گوشه پهنه دید شما جابجا می شود؟ آیا برای اطمینان با دقت به آن نقطه می نگرید؟

اگر این اتفاق مکررا برای شما می افتد و معمولا حرکت فیزیکی یا دلیل واضحی برای آن پیدا نمی کنید، می توانید احتمال دهید از توانایی روشن بینی برخوردارید. هنگام بروز این اتفاق نیازی نیست بترسید، سعی کنید دلیل این امر را به خود یادآور شوید و برای داشتن این توانایی شکرگزار باشید.

  • دیدن هاله دیگر اشخاص

توانایی روشن بینیبه عنوان یک روشن بین ممکن است شما هاله های رنگی اطراف دیگران مشاهده کنید.

این هاله ها نشان دهنده ویژگی های روحی افراد مختلف است و به همین دلیل می تواند متنوع یا مشابه هم باشند.

برای اطلاع بیشتر از هاله روحی افراد می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید: چطور هاله انرژی خود را ببینیم؟

  • دریافت راهنمایی

افراد دارای قدرت و توانایی روشن بینی راه حل های واضحی مخصوصا برای حل معما های بصری پیدا می کنند. برای مثال آنها قادرند براحتی پازل های دشوار ها به درستی بچینند. حتی ممکن است ارتباط میان عناصر فیزیکی را واضح تر درک کنند. البته این توانایی به میزان پیشرفت آنها در روشن بینی ارتباط دارد.

  • قدرت تجسم

توانایی روشن بینیقدرت تجسم مفاهیم انتزاعی در افراد روشن بین قابل توجه است. آنها می توانند صحنه های روشن و واضحی از آینده را متصور شوند و پیامد های ممکن برای انجام کاری را براحتی پیش بینی کرده و با درنظر گرفتن حداکثر تعداد احتمالات تصمیمات بهتری بگیرند.

  • مسیریابی

آیا درباره توانایی مسیریابی بدون کمک گرفتن از دستگاه های دیجیتالی چیزی می دانید؟ افراد با توانایی روشن بینی بالا در تجسم، می توانند مسیریاب های خبره ای شوند.


چگونه با توانایی روشن بینی کنار بیاییم؟

بهتر است به جای جنگیدن با این توانایی یا نشانه های آن از آن به عنوان یک هدیه الهی یاد کنید. این توانایی روحی می تواند فواید زیادی برای شما به همراه داشته باشد. اگرچه معایبی هم در ابتدای پیدایش این توانایی ها وجود دارند که با افزایش قدرت کنترل افراد بروی این توانایی قابل برطرف شدن هستند. برای راحت تر کنار آمدن با توانایی روشن بینی به نکات زیر دقت کنید.

  • به قدرت خود شک نداشته باشید. قدرت شما در روشن بینی و همچنین کنترل این توانایی منحصر بفرد است و به شما کمک می کند.
  • با پاکسازی و تقویت چاکرای چشم سوم می توانید کنترل خود را روی توانایی روشن بینی بیشتر کنید و از اثرات منفی آن رها شوید.
  • تمرین کنید تا از این توانایی درجایی که نیاز هست استفاده کنید. برای مثال برای دیدن هاله افراد، چشمانتان را بسته و به رنگ ها، نشانه ها اعداد و دیگر اشکال فکر کنید.
  • تمرین مراقبه را به طور مستمر انجام دهید.

برای سنجش این توانایی درون خود مقاله تست روشن بینی را مطالعه کنید.

نوشته‌های مشابه

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید