|

رنگ های هاله به چه معنا هستند؟

aura خوب است بدانید که هر رنگ در هاله به چه معناست تا بتوانید به خصوصیات و حالات خود و اطرافیان تان بیشتر پی ببرید و پیام های موجود در هر رنگ را دریابید. لازم به ذکر است که معمولا هاله افراد، ترکیبی از چند رنگ را نشان می دهد و تک رنگ نیست، ولی اگر توجه کنید می بینید که یک رنگ بر بقیه غالب است.


مقاله مرتبط:”تاثیر هاله یا میدانهای مغناطیسی بر سلامتی شما و کسانی که در اطرافتان هستند.


قرمز

افرادی که هاله قرمز دارند انسان هایی پرانرژی، فعال و باانگیزه هستند و همیشه بدنبال ماجراجویی هستند. تنوع طلب و ماجراجو در غذاها، سفر، ارتباطات و همه چیز. تکه کلام این افراد این است: “هرچیز را یکبار تجربه خواهم کرد”. این افراد به سرعت کنترل خود را از دست داده و خشمگین می شوند. درعین حال، هنگام درخواست کمک از سوی دیگران، در وقت و انرژی خود بسیار بخشنده هستند.

آنها بطور معمول ذهن و بدنی قوی دارند و براحتی بیمار نمی شوند.تمایل زیادی به فعالیت های بدنی و ورزش دارند. به سرعت از یک چیز خسته می شوند و نیاز دارند تا به یک چیز جدید، پروژه جدید یا رابطه ای جدید بپردازند وگرنه کلافه می شوند. به همین دلیل خیلی از کارها را نیمه تمام رها می کنند، ولی چون ذهنی قوی دارند اگر بتوانند روی یک کار متمرکز باقی مانده و به آن بچسبند، موفقیت درخشانی در انتظار آنان خواهد بود و می توانند ثروتمند شوند. آنها رک و روراست هستند و مستقیم سراغ اصل مطلب می روند و از اینکه نظراتشان شنیده شود هراسی ندارند.

افرادی که هاله قرمز دارند دوست دارند همیشه نفر اول و برتر باشند. طبع رقابتی و تمایل آنها به موفقیت در هر کاری، آنها را به پیش می راند. درعین حال در کار گروهی خوب عمل نمی کنند و پیروی از قوانین و مقررات دیگران برایشان مشکل است و ترجیح می دهند کار خودشان را داشته باشند یا رئیس بقیه باشند.


زرد

آنان که هاله زرد دارند افرادی تحلیل گر، منطقی و باهوش هستند. در کارهایی که نیاز به آموزش، تحصیل و مطالعه دارند بسیار عالی عمل می کنند و مخترعان و دانشمندان بزرگی می شوند. آنها از این توانایی برخوردارند که به سختی کار کنند و معتاد کار شوند، به طوری که کار را بر همه چیز حتی روابط و زندگی شخصی خود ارجحیت بدهند.

این افراد در کار و شرکت خود کاملا خوشحال اند و از تنهایی زجر نمی کشند. همچنین نسبت به فشارها و بیماری های ذهنی آسیب پذیرند و در شرایط استرس زا به کلی بهم ریخته و افسرده می شوند. افراد با هاله زرد در ارتباطات جمعی مهارت دارند و به خوبی می توانند در مقابل عموم سخنرانی کنند. آنها به توانایی ها و ایده های خود اعتماد دارند و مشوق دیگران در پیشبرد اهدافشان هستند. درک بسیار خوبی از مشاهدات خود دارند و به راحتی می توانند به آنچه در فکر دیگران می گذرد پی ببرند. این افراد دوستان اندکی دارند که با دقت آنها را انتخاب می کنند. در کلیه تصمیم گیری های خود در زندگی، عقل را بالاتر از قلب و احساسات قرار می دهند. آنها متفکرانی غیر مذهبی و غیر معمول هستند و از آزمایش کردن ایده های خود و زیر سوال بردن مفاهیم بنیادین ابایی ندارند.

معمولا به چیزهایی جذب می شوند که روشنفکرانه، نو و غیر متعارف به حساب می آیند که در نظر خیلی از افراد، عجیب و غریب می نمایند. بزرگترین مشکل این افراد این است که نسبت به خود و دیگران بسیار ایرادگیر هستند.


صورتی

افرادی که هاله صورتی دارند طبعی مهربان و بخشنده دارند. آنها عاشق بخشیدن و دریافت کردن عشق هستند. دوست دارند میزبان باشند و در هر فرصتی، دوستان و خانواده به گِردشان جمع می شوند. توجه زیادی به سلامتی خود دارند و تغذیه مناسب و ورزش را سبک زندگی خود قرار می دهند.

این افراد بسیار رمانتیک هستند و به محض اینکه جفت روحی خود را پیدا می کنند، تا آخرعمر عاشق و وفادار به او باقی می مانند. همچنین شفادهندگانی ذاتی، حساس به انرژی ها و نیازهای دیگران و دارای توانایی های ذهنی قدرتمندی هستند. خلاقیت و توانایی تصویر سازی بالایی نیز دارند. بخاطر این توانایی ها معمولا نویسندگان، شعرا و آهنگ سازان بزرگی می شوند. این افراد از بی عدالتی، فقر و تبعیض زجر می کشند. همیشه سعی دارند تا دنیا را جای بهتری برای زندگی سازند و گاهی جانشان را در این راه فدا می کنند.

افراد با هاله صورتی اراده و انضباط قوی داشته و توقع استانداردهای بالایی را از دیگران دارند. خود نیز به ارزش ها و اخلاق بسیار پایبندند و به ندرت از آنها تخطی می کنند. بدلیل صداقت و طبع دوست داشتنی شان اغلب کارمندان خوب و محبوبی هستند ولی در صورتی که کارفرما باشند نیز بدلیل رعایت مساوات و انصاف، کارفرمایان خوبی می شوند.


سبز

افرادی که هاله سبز دارند بسیار خلاق و سخت کوشند و در هر آنچه که انجام می دهند بدنبال کسب کمال هستند. آنها طبعی متواضع و مصمم دارند و اجازه نمی دهند تا رویاهای فانتزی و ایده های غیرواقعی دنیایشان را رنگی کند. خلاقیت آنها در کارهایی مانند باغبانی، آشپزی و دکوراسیون داخلی به عمل می نشیند. حس زیبایی شناسی قوی دارند و همیشه تمایل دارند که زیبایی ظاهر خود، خانه و همه چیز در اطرافشان حفظ شود.

این افراد علاقه دارند که محبوب، مورد تحسین و احترام باشند. معمولا مشاغل موفقی را براه می اندازند و می توانند ثروت و دارایی زیادی برای خود رقم بزنند. آنها به حفظ امنیت، ثبات و تعادل در زندگی شان بسیار اهمیت می دهند. در اغلب تصمیمات و برنامه هایشان به خوبی فکر می کنند و به همین دلیل به ندرت تصمیم اشتباهی می گیرند. آنها دوستان خود را با دقت انتخاب می کنند و دوستان این افراد از دست و دلبازی، وفاداری و پندهای کاربردی آ«هاآآنها نفع می برند.  

این افراد نیز به رژیم غذایی و سلامت خود اهمیت می دهند و همیشه در تعادل با طبیعت بسر می برند.

aura-colorbar


نارنجی

افرادی که هاله نارنجی دارند خوش اخلاق و اجتماعی اند. عاشق معاشرت با دیگران هستند و به اینکه در مرکز توجه باشند یا فقط یک فرد عادی در میان مردم باشند اهمیتی نمی دهند. آنها طبعی بخشنده، قلبی بزرگ و مهربان دارند و دوست دارند دیگران را با هدایای خود خوشحال کنند.

این افراد می توانند بسیار جذاب باشند و بخشی از این جذابیت مربوط به حساس بودن آنها نسبت به دیگران است. آنها می توانند به خوبی درد و شادی دیگران را درک کنند. همچنین این توانایی را دارند که طوری برخورد کنند تا دیگران در حضورشان احساس راحتی کنند. آنان به قدرت تاثیرگذاری خود بروی دیگران باور دارند و می توانند از این توانایی به نفع خود استفاده کنند. درعین حال ممکن است کنترل خشم خود را نیز به آسانی از دست بدهند ولی به سرعت خطای دیگران را فراموش کرده و می بخشند و کینه ای به دل نمی گیرند.

در کل افراد صبوری نیستند و با عجله وارد پروژه های کاری، روابط و سایر تجربیات می شوند. آنها تمایل دارند سریع عمل کنند و بعدا به عواقب کارهایشان فکر کنند.


بنفش

افرادی که هاله بنفش دارند بسیار معنوی و رازورز هستند. آنها ذهنی فلسفی و شهودی قوی دارند و به انرژی، احساسات و عواطف دیگران بسیار حساس هستند. عاشق یادگیری و درک بیشتر حقایق و مسائل معنوی هستند و هیچ گاه از جویندگی و کشف و شهود دست نمی کشند. به همین دلیل افرادی آگاه و جالب توجه می نمایند. این افراد دایره دوستان وسیعی ندارند ولی آن تعدادی که وجود دارند همیشه مورد تحسین و عشق و احترام آنان می باشند. در عشق خوش شانس نیستند ولی زمانی که جفت روحی خود را بیابند تا آخر عمر، عاشق و وفادار به او می مانند.

آنها با طبیعت و حیوانات نزدیکی بخصوصی دارند، می توانند با حیوانات هم ارتعاش شده و احساسات آنها را درک کنند. همچنین به بسیاری از حیوانات ولگرد و بی خانمان عشق و کمک می رسانند.


آبی

افرادی که هاله کاملا آبی داشته باشند نادرند ولی در اطراف آنان که شخصیتی قوی دارند رنگ غالب است. آنها استاد روابط عمومی در دنیا هستند و این توانایی را دارند که افکار، ایده ها و نظرات خود را به شکلی کاریزماتیک به دیگران انتقال دهند. در نتیجه نویسندگان، شعرا و سیاستمدارانی برجسته هستند. افراد با هاله آبی بسیار باهوش و شهودی هستند و در تمامی تصمیمات و انتخابات خود از فکر و قلب شان به تعادل استفاده می کنند.

آنها به طور چشمگیری سازمان دهندگان خوبی هستند و می توانند در دیگران انگیزه و اشتیاق ایجاد کنند. همچنین قادر می باشند صلح و آرامش را در فضاهای پرتنش برقرار کنند. این افراد به صداقت، ارتباطات رو در رو و وضوح در روابط اهمیت زیادی می دهند. درعین حال ممکن است در شغل خود زیاده روی کرده و به آن معتاد شوند و از زندگی شخصی خود غافل بمانند.


طلایی

افرادی که هاله طلایی دارند عاشق زیبایی بوده و روحیه ای بسیار لطیف و هنری دارند. دوست دارند خود و خانه شان را با کارهای هنری زیبا و نفیس تزیین کنند. آنها اهل تفریح و بودن در جمع هستند، افراد جذابی می باشند و عاشق درخشیدن در جمع و جلب توجه و تحسین دیگران هستند. به همین علت دوستان فراوانی دارند.

آنها تنها گیرنده محبت و توجه نیستند بلکه خود نیز در وقت، انرژی و عشق بسیار بخشنده می باشند. شنوندگان خوبی هستند و سایرین در کنارشان احساس می کنند فرد با اهمیت و جالبی هستند. درعین حال از انتقاد متنفرند و نمی توانند بپذیرند که ایرادی به آنها وارد شود. بزرگترین عیب آنها این است که بسیار ولخرج هستند و دوست دارند برای تاثیر گذاشتن بروی دیگران، گران قیمت ترین هدایا را بدهند و بزرگترین میهمانی ها را برگزار کنند، حتی اگر بودجه شان کافی نباشد. آنها بیش از این مغرور و مستقل هستند که بخواهند از کسی کمک دریافت کنند.


سفید/ نقره ای

افرادی که هاله سفید یا نقره ای دارند به شکلی استثنایی بااستعداد هستند و اینکه چطور از این هدیه خدادادی خود هوشمندانه بهره ببرند، درس زندگی آنهاست. حساسیت بالا، شهود قوی و توانایی های ذهنی و کاربردی از هدایای آنان است. آنها می توانند از درک معنوی خود در بسیاری امور استفاده کنند و به همین علت در مشاغلی چون آموزش و مشاوره موفق می باشند. شخصیت قوی، سازگاری و تطبیق پذیری بسیار زیاد از مشخصه های آنهاست و قادرند از هر فرصتی در زندگی بیشترین بهره را ببرند. همچنین عقل و درک بالایشان به آنان کمک می کند تا به سرعت تصمیم درست را بگیرند و وارد عمل شوند، در نتیجه اغلب تحسین همه را برمی انگیزند.

آنها انسان هایی بسیار فهمیده هستند و دوستان و نزدیکان خود را با دقت زیادی انتخاب می کنند. همین طور خیلی خوش شانس بوده و موفقیت را به خود جذب می کنند.


قهوه ای

رنگ قهوه ای روشن در هاله افراد نشانگر سردرگمی و عدم اشتیاق به زندگی است. همچنین کمبود باور و اعتماد به خود، شرایط حاضر و موضوعات مطرح شده را می رساند. قهوه ای پررنگ در هاله نیز نمایانگر خودخواهی و تمایل به فریب دادن است.


مشکی

این رنگ در هاله نشان دهنده وجود یک مشکل مانند نفرت و خشم رها نشده، منفی گرایی و کلیه احساسات منفی ست که در نهایت  به بروز بیماری و افسردگی منجر می شود. نقاط تاریک روی هاله مانند یک گرداب عمل می کنند که انرژی و نور هاله فرد را درون خود کشیده و رنگ هاله او را کدر می کنند.


منبع:

In5d.com

نوشته‌های مشابه

35 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید