تست توانایی روشن بینی

تست توانایی روشن بینی – داستان تصاویر را حدس بزنید!

تست توانایی روشن بینی

برای اینکه توانایی روشن بینی را در خودتان بسنجید می توانید تست زیر را انجام دهید اما بهتر است ابتدا مقاله “آیا شما روشن بین هستید؟” را بخوانید.

بدین منظور در تست توانایی روشن بینی زیر، با نگاه کردن به هر کدام از تصاویر سعی کنید داستان آن عکس یا جزییات مرتبط با آن را حدس بزنید.

سپس در انتهای صفحه حقیقت های پشت تصاویر را ببینید و با حدس هایی که زده اید مقایسه کنید.


مقاله مرتبط: “چگونه روشن بینی را در خود تقویت کنیم؟


۱.تصویر شماره یک

تست توانایی روشن بینی

۲. تصویر شماره دو

تست توانایی روشن بینی

۳. تصویر شماره سه

تست توانایی روشن بینی

۴. تصویر شماره چهار

تست توانایی روشن بینی

۵. تصویر شماره پنج

تست توانایی روشن بینی


پاسخ ها:

تصویر شماره یک

تصویر اول تست توانایی روشن بینی متعلق به گردنبندی است که پس از حادثه کشتی تایتانیک دو ونیم مایل زیر آب کشف و ضبط شده است.

تصویر شماره دو

تصویر دوم تست توانایی روشن بینی مربوط به نقش یک لحاف است که متعلق به فردی است بنام  Harriet Powers که یکی از اسیران جنگ های داخلی در ایالت جورجیا بوده است. این لحاف که حاوی تصاویری از کتاب مقدس است، که توسط زنی به قیمت جزیی فروخته شده. این زن از خریدار خواسته تا قبل از خریداری آن درباره این تصاویر مطالبی بیاموزد. این اثر هم اکنون در موزه smithsonian نگهداری می شود.

تصویر شماره سه تست توانایی روشن بینی

تصویر سوم در تست توانایی روشن بینی از یک ساحل در فنلاند گرفته شده است که به به عقیده برخی شاد ترین مکان در جهان توصیف شده است. از جمله دلایل مهمی که برای شادترین کشور جهان بودن مطرح شده می توان به برابری زنان و مردان، کیفیت بالای نظام آموزشی و خدمات درمانی سطح بالا اشاره کرد.

تصویر شماره چهار

تصویر چهارم تست توانایی روشن بینی از خانم Johanna Quaas 86 ساله که لقب مسن ترین زیمناستیک کار جهان را دارد گرفته شده است. همسر او نیز ژیمناستیک کار می کند و آنها دارای سه فرزند دختر هستند. او اذعان کرده اگرچه صورت اون پیر است اما قلب جوانی دارد.

تصویر پنجم

تصویر پنجم تست توانایی روشن بینی متعلق Pierre Omidyar به شریک بنیانگذار eBay است که جزو افراد ثروتمند و همچنین بخشنده در دنیا شناخته شده است. او بیش از یک بیلیون دلار به خیریه های مختلف در جهان کمک رسانی کرده است.

تست توانایی روشن بینی

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

  1. من آقای pierre omidyar ,راتحسین میکنم همیشه یکی از آرزوهای من این بود که همیشه چیزی داشتم که می توانستم به هم نوع خود کمک کنم از هرلحاظ همیشه برام جایی سوال بوده که کسانی که می‌توانستند کمکم کنند از هر لحاظ نکردند وتنهام گذاشتند که به نوعی احساس پوچی بهم دست بده وداد بنا براین همیشه کسایی که به زندگی دیگران جتی غریبه باشه کمک کنه وامید ببخش برام قابل احترامند

دیدگاهتان را بنویسید