ذهن خوانی چیست و چگونه آنرا تقویت کنیم؟

توانایی ذهن خوانی

ده راز ناگفته در رابطه با توانایی ذهن خوانی که ارزش یادگیری دارد

تقریبا اکثر مردم از خودشان می پرسند که چگونه چنین چیزی ممکن است. اینکه بتوانیم به صورت تله پاتیک ذهن خوانی کنیم، واقعا چیز جالبی است.

ممکن است پدر یا مادری باشید که بخواهد از رازهای فرزندش آگاه شود و یا ممکن است فردی باشید که بخواهد از احساسات همسر خودش در رابطه با زندگی مشترک شان آگاهی پیدا کند. به هر حال مطالعه ی این راهنما ضرری برای شما نخواهد داشت.


اگر سرچ ساده ای در اینترنت درباره ی ذهن خوانی انجام دهید، با سایت هایی روبرو می شوید که مقالاتی را در این زمینه در وبسایت خودشان قرار داده اند. اما باید توجه داشته باشید که این مقالات توسط چه کسانی نگارش شده و چه تکنیک هایی در آن ها به کار رفته است. بیشتر سایت هایی که ذهن خوانی را آموزش می دهند از تکنیک هایی نظیر زبان بدن، توجه به سر و ظاهر فرد و از سرنخ های دیگری استفاده می کنند که در این مقاله از آن ها خبری نخواهد بود.

اینکه بخواهیم با استفاده از ظاهر شخص و حدس و گمان هایی که مطرح می شود ذهن خوانی کنیم، کار ما ارزش زیادی پیدا نمی کند زیرا ممکن است اشتباهات بسیاری در این باره انجام دهیم. بهتر است پیش از ادامه مقاله تعریفی برای شما از مفهوم تله پاتی داشته باشم.


تله پاتی چیست؟

تله پاتی یا “telepathy”، از واژه ی tele به معنای مسافت و دوری و patheia به معنای احساس، گرفته شده است. بدین ترتیب واژه ی تله پاتی می تواند به معنای احساس از را دور و یا احساس دور معنی می گردد.

تا حالا براتون پیش اومده که توی فکر کسی باشید و اون فرد یک دفعه به شما زنگ بزنه یا براتون پیام بفرسته؟ تا حالا این اتفاق براتون پیش اومده که چیزی رو به دوست تون بگویید و او هم مطرح کند که در چنین فکر مشابهی بوده است؟ این ها همه نشانه هایی از تله پاتی هستند. برای رسیدن به نیروی ذهن خوانی ، ابتدا باید توانایی تله پاتی را در کنترل خود درآورید.


مقاله مرتبط: “تله پاتی و نشانه های ارتباطات تله پاتیک میان دو نفر


چگونه می توان از طریق تله پاتی از آنچه در ذهن دیگری می گذرد اطلاع یافت؟

مطمئن باشید که برای رسیدن به قدرت ذهن خوانی ، چیزی بیشتری از تکرار یک ورد جادویی وجود دارد. شما باید یاد بگیرید که چگونه به برقراری پیوند واقعی با دیگران مشغول شوید. ده قدم زیر به شما کمک می کنند:

اولین راز: به روند کار ایمان و اعتقاد داشته باش

تو و شخص هدف (یعنی فرستند و دریافت کننده ی فکر) باید به تله پاتی باور و ذهن خوانی داشته باشید. شکاک بودن به انرژی های ظریفی که در رابطه با ایجاد یک پیوند تله پاتیکی دخیل هستند، آسیب می رساند. اگر نمی تواند شکاکیت خودتان را کنار بگذارید حداقل ذهن بازی داشته و به این اعتماد داشته باشید که تمایل تان برای موفقیت موجب ترقی تجربه و شانس بالای موفقیت و رسیدن به نتیجه را در بر خواهد داشت.


دومین راز: صبور باشید

باید بدانید که ذهن خوانی یک فرمول دقیق علمی نیست و مانند آن چیزهایی هم نیست که در فیلم های تخیلی اتفاق می افتد. یادتان باشد که تمرین راه حل موفقیت شما بوده و بدست آوردن نتیجه ی مثبت در همان بار اول قطعی نیست. باید ذهن خود را در این مورد باز نگه دارید.


سومین راز:یک شریک برای خودتان انتخاب کنید

مطمئن شوید که شریک شما برای تمرین ذهن خوانی و تله پاتی، ذهنیت بازی داشته و علاقه دارد تا افکار خودش را با شما به اشتراک بگذارد. اگر این شریک کسی باشد که رابطه ی نزدیکی با شما دارد و به او اعتماد دارید؛ خیلی بهتر خواهد بود. شریک شما باید هم سن خودتان باشد و از تمرکز و آرام سازی آگاهی داشته باشد.


چهارمین راز: وظایف و نقش ها را درک کنید

دو نقش در مورد تله پاتی وجود دارد، فرستند و گیرنده. گیرنده باید ذهن خودش را برای ذهن خوانی و دریافت افکار، خالی و متمرکز نگه دارد و فرستند هم باید دقیقا بر روی پیامی که در حال ارسال آن است؛ تمرکز داشته باشد.


پنجمین راز: جسم، روح و روان خود را آماده کنید

آغاز کردن با مدیتیشن و مراقبه کلید کار است. مطمئن شوید که قبل از شروع جلسه ی مدیتیشن زیادی غذا یا نوشیدنی نخورده باشید. روبروی همدیگر نشسته و به مدیتیشن عمیق وارد شوید، جایی که می خواهید تمام تمرکزتان برای برقراری یک ارتباط باشد. افکار مزاحم را دور بریزید و برای برقرای ارتباط بین فرستنده و گیرنده آماده شوید.


ششمین راز: پیغام

پیام شما باید ساده و مانند یک تصویر و یا یک احساس باشد. برای شروع می توانید از تصویری مانند یک گل و یا یک صورت خندان شروع کنید. حتی می توایند از یک واژه هم استفاده کنید. هرچه توانایی بیشتری به دست آورید، قادر خواهید بود تا پیغام پیچیده تری را انتقال دهید.  مطمئن باشید که در رابطه با آنچه قرار است انتقال داده شود، سرنخی به فرستنده نداده باشید.


مقاله مرتبط: آیا توانایی تله پاتی دارید؟ این ۷ نشانه را بخوانید!


هفتمین راز: آشکارسازی

از یک سو نباید چیزهایی که به صورت تصادفی در نظرتان شکل می گیرد را بروز دهید اما از سوی دیگر اگر فکر می کنید که این همان چیزی است که فرستاده شده باید با فرستنده، آن را در میان بگذارید. معمولا در ذهن خوانی اولین چیزی که به ذهن تان خطور می کند همان جواب صحیح است.


هشتمین راز: گفتگو و بحث

ممکن است که مشاهده کنید موفقیتی در این باره حاصل نشده است. شاید به این خاطر بوده که فرستنده پیام واضحی را ارسال نمی کرده و یا اینکه گیرنده متمرکز نبوده است. باید در مورد آنچه در طول جلسه رخ داده است بحث کنید. اگر فرستنده در حال ارسال پیام یک گل بوده و شما یک باغچه را دریافت کرده اید، این می توان خودش به عنوان یک موفقیت تلقی گردد، زیرا جواب خیلی نزدیک بوده است.


نهمین راز: تمرین و تکرار

حتی اگر خیلی هم مشتاق هستید نباید سعی کنید با زیاده روی در این کار خودتان را خسته کنید. شما باید زمان جلسه ی ذهن خوانی را کوتاه نگه دارد و بیشتر از 20 دقیقه این کار را انجام ندهید. پس از 20 دقیقه استراحتی کنید و اگر خواستید دوباره به این کار مشغول شوید. یادتان باشد که راه های ارتباطی با هم را باز نگه دارید.


دهمین راز: آزمایش

همینطور که پیشرفت می کنید ممکن است چیزهای مختلفی توجه شما را جلب کنند، مثلا اینکه فاصله ی گیرینده با خودتان را زیاد کنید و یا اینکه از پیام پیچیده تر و یا حتی یک قطعه موسیقی استفاده کنید.

با قدم های هرچند کوچک ولی مداوم می توان به نتیجه رسید، مهم این است که ذهن خودتان را در این رابطه باز نگه دارید و با شکست تسلیم نشوید.


منبع: https://backpackerverse.com/how-to-read-someones-mind-telepathically-telepathy-secrets/

نوشته‌های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید