پیام ضمیر ناخودآگاه شما کدامست؟ _ یک تصویر را انتخاب کنید!

یکی از نمادهای بالا را انتخاب کنید تا پیغام نهفته یضمیر ناخودآگاه تان آشکار شود!

ابتدا قصد و نیت کنید. چشم ها را ببندید و به درون ذهن خود بروید. سپس چشم ها را باز کنید و یکی از نمادهای بالا را انتخاب کنید. تصویری را انتخاب کنید که به لحاظ درونی به سمت آن کشش و گرایش پیدا می کنید. پس از انتخاب تصویر، فال مربوط به آن را بخوانید و آگاه شوید که ناخودآگاه تان چه پیام نهفته ای داشته. همچنین بدانید که چه نشانه هایی از طرف ضمیر ناخودآگاه برای شما وجود داشته که باید نسبت به آن ها توجه به خرج دهید.


تصویر یکم:

اکنون زمان آن رسیده است که مهار همه چیز را رها کرده و به کائنات اعتماد کنید. به جای تقلا برای مبارزه با آنچه که هست، به سادگی یک قدم به عقب بردارید و به خودتان اجازه دهید تا با جریان و ریتم حیات، هم نوا شوید. اکنون باید به جای دست و پا زدن برای حرکت به جلو و آینده نگری؛ آن چه که در لحظه ی حال جاری شده را قبول کرده و بپذیریدش. قدم بعدی را باید زمانی بردارید که به آرامش دست یافتید اما باید هم چنان بر روی قصد حقیقی خودتان پابرجا باقی بمانید. از تصمیم گیری های شتابزده پرهیز کنید و با آرامش پیش بروید. ناخودآگاه شما، شما را به مراقبه، آرامش و سکون دعوت می کند. پس اجازه دهید تا اتفاقات خودشان پیش بروند و شما صرفا تماشاگر باشید.


مقاله مرتبط: “مراقبه چیست و فواید آن کدام اند؟ “

فایل مناسب شما: “فایل صوتی رایگان ” مراقبه ذهن ” – تجسم خلاق”


تصویر دوم:

محدودیت ها چیزهای خیلی بدی نیسنتد اگر که آگاهانه و با قصد هدایت، ایجاد شده باشند. اکنون زمانش فرارسیده که از محدودیت ها، چارچوب ها و مرزها استفاده کرده و هر کدام را در محل مخصوص خودش تعبیه کنید. با چنین مرزبندی شفافی، به زندگی خود ساختار و رهنمودی می بخشید که درست همان چیزی می باشد که اکنون به آن نیازمند است. ناخودآگاه شما می گوید باید بر روی مسئولیت پذیری چیزهایی که طبق برنامه پیش نمی روند تمرکز کرده و از هدر دادن وقت و انرژی خود برای موقعیت ها و افرادی که در رسیدن به هدف عالی تان سودمند نیستند، خودداری کنید. چارچوب مهم و سختی را تعیین کنید تا به اموراتتان نظم ببخشید. شاید اکنون زمان آن رسیده که جسم و روان خود را خانه تکانی کنید. شاید باید محیط خانه ی خود را از خرت و پرت ها خلوت کنید.


فایل مناسب شما: “خود هیپنوتیزم افزایش نظم و ترتیب – فایل سابلیمینال (تلقینات پنهان)


تصویر سوم:

ناخودآگاه شما می گوید که شما در مسیر صحیحی قرار گرفته اید. با این وجود ممکن است بعضی از چیزها خیلی برایتان واضح نباشند. این پیام وظیفه دارد به شما آگاهی برساند که همه چیز خوب پیش می رود. ممکن است سوالات زیادی در ذهن تان نقش بسته باشد اما باید بدانید که کائنات در نهایت شما را به پاسخ ها وصل خواهد کرد. لازم نیست نگران گذشته و یا آینده ی خودتان باشید تنها کاری که باید انجام دهید حضوریابی در هر لحظه ای است که در اختیارتان قرار گرفته است. از موقعیت ها استفاده کنید و همینطور پیش بروید. تسلیم سختی های راهتان نشوید و به راه ایمان داشته باشید.


کلیپ مرتبط: “مایندفولنس یا حضور در لحظه چیست؟!؟ (دوبله فارسی)

فایل مناسب شما: “تمرین حضور در لحظه و سکوت ذهن با ۱۰ حرکت – ۳۰ امتیاز


تصویر چهارم:

اکنون وقت آن است که گذشته ی خود را رها کنید. بخش بزرگی از شما به گذشته تان چسبیده است. ناخودآگاه شما فریاد می زند که زمان رها کردن بندهای گذشته فرا رسیده است. ذکر وقایع گذشته برای خودتان، سودی در بر ندارد. گذشته را رها کرده و بگذارید همان جایی که بوده باقی بماند و نگاه خود را به سمت و سوی جلو خیره کنید. شما این قدرت را در دستانتان دارید که آینده را دگرگون سازید؛ تنها کاری که باید انجام دهید، تغییر آگاهی تان نسبت به این لحظه است. برای رهایی از دست گذشته می توایند وقایع رخ داده در زندگی گذشته خود را بر روی کاغذ بنویسید و یا در این باره با دوست مورد اعتمادتان گفت و گو کنید. یادتان باشد، تا زمانی که از شر گذشته خلاص نشوید نمی توانید به سمت جلو حرکت کنید.


مقاله مرتبط: “۱۲ نکته برای رهاکردن خود از بند گذشته

فایل صوتی مناسب برای شما: “خود هیپنوتیزم رهایی از گذشته- فایل سابلیمینال (تلقینات پنهان)


تصویر پنجم:

اکنون زمان آن است که چند هدف برای خودتان تعیین کنید. زندگی تان سرعت زیادی به خودش گرفته است و ناخودآگاه شما این را می داند. به نظر می رسد نیروی زیادی درون شما ذخیره شده باشد. انرژی که یا سرکوب شده و یا نادیده گرفته شده است. این زمان برای تعیین چند هدف در این فصل از زندگی تان بسیار مناسب است. می توانید این کار را با انجام دادن آنچه که شهودتان می گوید انجام دهید. چیزهایی که موجب خوشحالی تان می شوند را لیست کرده و به دنبالشان بروید. در حالی که نتایج کار ممکن است آنی نباشد باید هرجور شده به انجامشان بپردازید. روزهای بدون هدف و سرگردانی را تمام کنید. انرژی که در اعماق وجودتان نهفته را صرف یک فعالیت ارزشمند و دنبال کردن افسانه شخصی نمایید.


مقاله مرتبط: “تحول انرژی درونی با مراقبه کاتارسیس

فایل مناسب شما: “راستمرد چطور- راهنمای پیدا کردن افسانه شخصی(مسیر زندگی)-۷۰ امتیاز


تصویر ششم:

شما بیش از حد بر روی چیزهای بیرونی تمرکز کرده اید و شاید وقت آن فرارسیده باشد که نگاهی هم به درون خودتان بیندازید. در مرکزیت قلب شما؛ جواب تمام سوال هایی که به دنبال شان هستید، وجود دارد. درون ذهن تان شلخته و بی نظم شده و خودتان هم سردرگم شده اید. باید مراقبه کنید. در طبیعت قدمی بزنید. ذهن تان را آرام کنید. خلاقیتتان را بیدار کنید و دوباره به معنویت متصل گردید. ناخودآگاه تان از شما می خواهد که به جای جستجو در بیرون و دنبال کردن سرنخ ها و نشانه ها به درون خودتان نگاه بیندازید. اکنون زمان آن فرارسیده است که با کائنات هماهنگ شوید. سعی کنید افکار خودتان را بازبینی کنید اما به قضاوت آن ها نپردازید. به مرکزیت خودتان رجوع کنید و هنگامی که منیت تان در حال نقش بازی کردن است، از آن آگاه شوید. بهترین راه کار کردن بر روی چاکراهایتان است.


مقاله مرتبط: “چرا پاکسازی چاکراها و هاله انرژی اهمیت دارد؟

دوره مناسب شما: “دوره مقدماتی کندالینی یوگا – گشودن چاکراها


تصویر هفتم:

زمان زیادی را صرف کار سخت کرده اید و اکنون وقت آن است که آرام بگیرید و به استراحت بپردازید. زمانی را به فکر کردن و توجه به کودک درون خودتان اختصاص دهید. بهتر است دست به عملی خودجوش زده و یک ماجراجویی را آغاز کنید. باید به بدن تان با غذاهای پاکیزه و ارگانیک و به ذهن تان با خوشی و به قلب تان با لذت از دوستان و خانواده، پاداش دهید. ناخودآگاه تان اصرار دارد که به قلبتان توجه کنید و آنرا درمان کنید. خیلی اوقات پیش می آید که ما قدرت یک لبخند را فراموش می کنیم. اهمیتی ندارد که اوضاع اطراف شما در چه وضعیتی است، چرا که باید یادتان باشد، یافتن عشق و شادی و زیبایی در هر چیزی است که باعث می شود جهان برای شما و مابقی انسان ها خوب پیش برود. باید به کائنات اعتماد داشته باشی زیرا هر عملی، عکس العملی در پی خواهد داشت.


مقاله مرتبط: “راه های عملی درمان چاکرای قلب

فایل مناسب شما: “چگونه کودک درون مان را دوباره پرورش دهیم؟ + فایل مراقبه رایگان


تصویر هشتم:

وقت متصل شدن فرارسیده است. متصل شدن به آن هایی که در اطراف تان قرار گرفته اند. متصل شدن به خودتان و متصل شدن به طبیعتی که در اطراف شما وجود دارد. شما بخشی از نقشه ی کائنات هستید و باید همیشه به یاد داشته باشید که همه ی اجزای کیهان با هم در ارتباط و اتصال هستند. به یکپارچگی بیندیشید. اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که حتی با چشم عادی هم می توان چنین رخدادی را مشاهده کرد. به گل ها و درختان متصل شوید. با حیوانات اتصال برقرار کنید و در نهایت قادر خواهید بود تا اتصالی واقعی با دیگران ایجاد کنید. اگر درگیر مشکلاتی در مراودات خود هستید باید شانس خودتان را امتحان کرده و یک رابطه برقرار کنید. سعی کنید جهان را از نقطه نظر دیگران مشاهده کنید. منیت خودتان را کنار بگذارید و از خودتان بپرسید که چگونه می توانم برای دستیابی به خیربرتر ارتباطی را با دیگران برقرار کنم؟ پیام ناخودآگاه تان می گوید که بهترین درمان فعلی طبیعت است. با روح گیاهان، حیوانات و طبیعت ارتباط برقرار کنید و سپس قدم به دنیای انسان ها بگذارید.


مقاله مرتبط: “حیوانات اقتدار و حکمت شمنیزم 

فایل مناسب شما: “فایل صوتی رایگان ” مراقبه چی کونگ ” – تجسم خلاق


تصویر نهم:

انتخاب این تصویر نشانه ای زیبا از کائنات است. ناخودآگاه تان به شما می گوید که هرآنچه نیاز بوده انجام شده و اکنون زمانش فرارسیده تا از کارهایی که انجام شده است لذت ببرید. کائنات می خواهد از شما به خاطر این که خود واقعی تان بوده اید و پیام آگاهی را نشر داده اید تشکر کند. شما یک معلم معنوی واقعی هستید که بسیاری را هدایت کرده است و اکنون باید جایزه بگیرد. این جایزه مادی نیست و خیلی از چیزهای مادی بهتر است. شما توانسته اید درک کنید که زندگی زیباست و توانایی رشد درون هرچیزی قرار گرفته است. پس در انتظار پاداشی معنوی باشید و از آن لذت ببرید. شکرگذار باشید و خداوند و فرشتگانش را سپاس گویید.


مقاله مرتبط: “فرشتگان – نحوه ارتباط گیری و مشخصات آنها

دوره مناسب شما: “دوره خویش تحول گری و تشرف


بدیهی است که در سلوک خودشناسی، این تست و مطالب مشابه، نوعی سرگرمی  و تفریح به شمار می روند و شما می توانید از هر سرگرمی در زندگی درس هایی بیاموزید. راستمرد در زمینه خودشناسی، همراهان خود را به بینش و آگاهی عمیق فرا می خواند.


سایر تست های شخصیت شناسی تصاویر را از راستمرد بخوانید:

رنگ ذهن شما کدام است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

طبیعت‌ درون شما در کدام مسیر نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام خورشید بیانگر ویژگی شخصیت شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!”

پیغام معنوی این هفته ی شما در کدام کارت تاروت نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام صدف چهره ی پنهان شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


منبع:www.awakeningpeople.com


آیا می توان در ناخودآگاه تغییر ایجاد کرد؟
پیشنهاد میکنیم این مقاله را نیز از دست ندهید:
هیپنوتیزم چیست – جامع ترین راهنمای هیپنوتیزم در اینترنت


 

نوشته‌های مشابه

16 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید