رنگ ذهن شما کدام است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

photo_2018-03-17_14-03-41

رنگ ذهن شما کدام است؟

در روانشناسی نوین، رنگ ها یکی از معیارهای سنجش شخصیت فرد به‌ شمار می‌آید؛ چرا که هر یک از آن‌ها تأثیر خاص روحی و جسمی را در یک فرد باقی گذارده و نشانگر وضعیت روانی و جسمی وی می‌باشد. در زمینه روانشناسی رنگ‌ها، روانشناسان تست‌های متعددی طراحی و اجرا کرده‌اند که اطلاعات مفیدی در مورد شخصیت انسان عرضه می‌کند. ترکیبات رنگی که توسط فرد انتخاب می‌شود نمودی از شخصیت و ویژگی‌های روانی او است. این تست نیز بر اساس روانشناسی رنگ ها تنظیم شده است. شما از تصاویر بالا، درختی را انتخاب می کنید که از نظر شکل و رنگ به سمت آن گرایش نشان می دهید. در واقع این رنگ‌ها، رنگ‌های ذهن شما هستند. سپس می توانید برخی از خصایص روانی خود را از زیر مطالعه نمایید. بدیهی است که این تست نمی تواند نسخه روانی معینی برای شما بپیچد اما می تواند در جهت شناخت هر چه بهتر ذهنتان به شما کمک کند.

  • ۱_ درخت بلوط نارنجی رنگ

شما یکی از افرادی هستید که نیمه پر لیوان را می بینید. برای شما زندگی یک ماجراجویی بزرگ سرشار از اتفاقات غیر منتظره است. در سال جدید اتفاقات رضایت بخشی در زندگی شما خواهد افتاد زیرا شما به تجربیات جدید علاقمند هستید و آمادگی هر نوع تغییری را دارید. هیچ وقت اجازه نمی دهید موقعیت، شما را محدود کند. اشتیاق زیادی به موفقیت های جدید دارید و هر کدام از این موفقیت ها شما را شگفت زده خواهد کرد.


تست مشابه: “کدام خورشید بیانگر ویژگی شخصیت شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


  • ۲_ درخت صنوبر سبزآبی رنگ

یکی از مهم ترین ویژگی های شما مستقل بودنتان است و هیچ محدودیتی نمی تواند در مسیری که انتخاب کرده اید قرار بگیرد. توانایی های هنری شما باعث افزایش درآمد شما در سال جدید می شود. برای رسیدن به موفقیت در کار نیاز نیست بیش از حد تلاش کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که به اصول و عقاید خودتان پایبند بمانید تا خیلی زود به آنچه که می خواهید برسید.


تست مشابه: “کدام صدف چهره ی پنهان شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


  • ۳_ درخت افرا قرمز رنگ

شما فردی احساساتی هستید و بیشتر از آدم های دیگر به خودتان و دنیای اطرافتان فکر می کنید. در سال جدید فردی وارد زندگی تان می شود که یک رابطه عاشقانه متعادلی با او برقرار خواهید کرد. به ندرت احساس کسلی می کنید و زندگی شیرین تر و ماجرایی تر می شود.


تست مشابه: “انرژی کدام حیوان در شما بیدار است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


  • ۴_ درخت توسکا سبز رنگ

اهل عمل هستید و بودن با شما که فرد قابل اعتمادی هستید بسیار آرام بخش است. با این که فردی قوی هستید باز هم دوست ندارید دیگران به شما به چشم یک فرد حساس و احساساتی نگاه کنند. به همین دلیل ارتباط برقرار کردن با جنس مخالف برای شما کمی سخت است. در سال جدید اتفاقات خوبی در پیش رو دارید و با فردی آشنا می شوید که مهربان بودن شما را تحسین می کند و از آن سوء استفاده نمی کند.


تست مشابه: “پیام روح شما در کدام پر نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


  • ۵_ درخت مورد آبی رنگ

فردی با اعتماد به نفس هستید و همه چیز در زندگی شما تحت کنترل است. به شانس اعتقادی ندارید و همیشه به مهارت های خودتان تکیه می کنید. هیچ کاری را به تعویق نمی اندازید و تنها زمانی که کاری را به انجام برسانید رضایت دارید. اطرافیانتان احساس می کنند که شما انسانی قوی هستید به همین دلیل شما را دوست دارند. در سال جدید پیشرفت های زیادی خواهید داشت.


تست مشابه: “وضعیت این هفته هاله شما کدامست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


  • ۶_ درخت آلو پسته ای رنگ

انسانی آرام و منطقی هستید و دوست دارید با دوستانتان وقت بگذرانید. اما از تنها بودن هم لذت می برید. گاهی اوقات برای فکر کردن به مفهوم زندگی و دور شدن از دنیای بیرون به تنهایی نیاز دارید. درست است که دوست دارید فضای خصوصی تان را حفظ کنید اما یکی از اتفاقات مهمی که در سال جدید برای شما خواهد افتاد مواجه شدن با شخصی است که با او ارتباط عاطفی برقرار خواهید کرد.


تست مشابه: “پیغام معنوی این هفته ی شما در کدام کارت تاروت نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


  • ۷_ درخت زیرفون صورتی رنگ

شما فردی با اعتماد به نفس و تحلیل گر هستید که مردم می توانند به او اعتماد کنند. حساسیت شما کمک می کند همه چیز را به خوبی درک کنید. کسانی که به اندازه با دقت و حساس نیستند ممکن است شخصی را به سمت شما هل دهند که برای شما قابل تحسین است. برای این شخص فرهنگ نقش بسیار مهمی دارد.


تست مشابه: “کارمایی که در هفته آینده تجربه می کنید کدامست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


  • ۸_ درخت شاه بلوط جگری رنگ

دیگران تصور می کنند شما فردی رویاپرداز و رمانتیک هستید و هیچوقت دوست ندارید کاری را با عجله انجام دهید. هر چیزی که حستان می گوید برای شما مهم است. وقتی با افرادی که هیچ اعتقادی به احساس ندارند و تنها به عقلشان تکیه می کنند قطع رابطه می کنید احتمال آشنا شدنتان با یک شخص خاص بیشتر می شود. او نیز مثل شما یک انسان رویاپرداز است و ابراز احساسات شما را محدود نمی کند.


تست مشابه:پیام روحتان این هفته روحتان چیست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


  • ۹_ درخت بید یشمی رنگ

شما فردی برون گرا هستید و از ریسک کردن و پذیرفتن مسئولیت کارهای عجیب نمی ترسید. روزمرگی شما را خسته می کند و دوست دارید نقش های بزرگ را قبول کنید. شما فرد فعالی هستید و تغییرات سال جدید آن نقش رهبری را برای شما به ارمغان خواهند آورد. آن شهرتی که همیشه انتظارش را داشتید در راه است.


قدرت ماورایی شما چیست؟


بدیهی است که در سلوک خودشناسی، این تست و مطالب مشابه، نوعی سرگرمی  و تفریح به شمار می روند و شما می توانید از هر سرگرمی در زندگی درس هایی بیاموزید. راستمرد در زمینه خودشناسی، همراهان خود را به بینش و آگاهی عمیق فرا می خواند.


سایر تست های شخصیت شناسی تصاویر را از راستمرد بخوانید:

رنگ ذهن شما کدام است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

طبیعت‌ درون شما در کدام مسیر نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام خورشید بیانگر ویژگی شخصیت شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!”

پیغام معنوی این هفته ی شما در کدام کارت تاروت نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام صدف چهره ی پنهان شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

نوشته‌های مشابه

21 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید