پیغام معنوی این هفته ی شما در کدام کارت نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

sauenneoflqued_origآیا از پیغام معنوی تان برای هفته ی آتی مطلع هستید؟

یک کارت تاروت را انتخاب کنید تا خودتان متوجه شوید.

قبل از انتخاب کارتی که روحتان را مورد خطاب قرار می دهد، لحظه ای را به تمرکز بر روی سوال زیر اختصاص دهید.” پیغام معنوی هفته ی آتی من چیست؟” گام بعدی این است که به هر سه کارت نگاهی انداخته و کارتی را انتخاب کنید که احساس کشش به سمت آن دارید، سپس به مطالعه ی پیغام کارت بپردازید.

کارتی را انتخاب کنید که شما را مجذوب خود کرده است تا به کشف این پیغام معنوی نائل شوید.


۱-سرباز خیزران

نوبت رهبری شماست. تیمی منظم و قاعده مند دورتان جمع خواهند شد و برای کار در گروهی متحد مورد تشویق قرار  می گیرند. این تیم که بیشتر به گروهی معنوی می ماند، به عنوان یک کل متحد و انسجام یافته، از شما دعوت خواهد کرد تا نقش کاتالیزوری انگیزشی را به عهده بگیرید. شما رهبر تیم خواهید بود. در این زمان شما به نیروهایی از قبیل چابکی، اشتیاق و توانایی های درونی نیازمندید. همچنین قدرتی درونتان، که به شما کمک می کند تا نقاط قوت دیگران را کشف کنید، دقیقا همان چیزی است که تیم شما نیازمندش هستند. واقعا جالب و هیجان انگیز است که مراقب و لیدر یک تیم خوب و دوستانه باشیم تا بتوانند قدرت های خود را توسعه ببخشند. خود را آماده پذیرش با جان و دل یک مسئولیت رهبرانه نمایید.


مقاله مرتبط: کدام صدف چهره ی پنهان شخصیت شماست؟


۲- سلطان پیاله ها

روحیه ای قدرتمند شما را به سوی سلطان پیاله ها رهنمون شده است. پادشاه جام ها از لحاظ عاطفی بالغ است و می داند چگونه باید واکنش های هیجانی و احساسی خود را به نحوی آرام و هوشمند کنترل کند. ممکن است این هفته حالتی رخ دهد که طی آن بخواهید فریاد بکشید، بد و بیراه بگویید، جنجال به راه بیندازید و یا حتی عملی دیوانه وار تر انجام دهید، صبر کنید! این کار را انجام ندهید، از جنون آنی که در پیش دارید آگاه باشید و بلافاصله از این مرتبه، گامی فراتر به جلو بردارید و ارتعاش خود را با سطح انرژی سلطان پیاله ها هماهنگ کنید؛ چرا که او توانایی کنترل هر وضعیتی را از طریق فضیلت، کمال و آرامش داراست، به این سطح انرژی وارد شوید و سپس گامی به جلو بردارید تا اتفاقی نو از پس گذار این واقعه برایتان رقم بخورد.


۳-ملکه ی شمشیرها

ممکن است این هفته با ملکه ی شمشیرها ملاقات کنید. بهترین کار در رویارویی با ملکه ی شمشیرها این است که با او شاخ به شاخ نشوید اما به چیزی که می گوید گوش فرا دهید زیرا او تجربیات سختی را پشت سر گذاشته و خبرگی  و حکمت ارزشمندی را از چالش هایی که با آن ها رو به رو شده به دست آورده است. او عاقل و سرراست بوده، به کار خودش وارد است و از دانشی که به طور خردمندانه به دست آورده استفاده می کند، به همین خاطر ممکن است یکی دو چیز مفید از او یاد بگیرید. فقط سر به سر او گذاشتن و کل کل با چنین فردی توصیه نمی شود چراکه می تواند بسیار مخرب باشد.


بدیهی است که در سلوک خودشناسی، این تست و مطالب مشابه، نوعی سرگرمی  و تفریح به شمار می روند و شما می توانید از هر سرگرمی در زندگی درس هایی بیاموزید. راستمرد در زمینه خودشناسی، همراهان خود را به بینش و آگاهی عمیق فرا می خواند.


سایر تست های شخصیت شناسی تصاویر را از راستمرد بخوانید:

رنگ ذهن شما کدام است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

طبیعت‌ درون شما در کدام مسیر نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام خورشید بیانگر ویژگی شخصیت شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!”

پیغام معنوی این هفته ی شما در کدام کارت تاروت نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام صدف چهره ی پنهان شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


منبع: https://www.awakeningpeople.com/whats-your-psychic-message-for-the-upcoming-week-select-one-card-to-find-out.html

نوشته‌های مشابه

31 دیدگاه

  1. Привет.
    Хорошее время
    Пожалуйста, не делайте неуместных замечаний под содержанием. Если ваш комментарий повторится, он будет удален, и ваша учетная запись будет удалена автоматически.
    (سلام.
    وقت بخیر
    لطفا زیر مطالب، صحبت های غیرمرتبط انجام ندهید. درصورت تکرار کامنت شما حذف خواهدشد و به صورت خودکار، اکانت شمانیز حذف خواهدشد.)

دیدگاهتان را بنویسید