وضعیت این هفته هاله شما کدامست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

uyio-l_2_orig

یکی از توپ ها را انتخاب کنید تا متوجه شوید که وضعیت این هفته هاله شما چیست؟ راهنمایان معنوی شما این پاسخ را به شما خواهند داد.

راهنمایان معنوی ما، کمک کنندگان غیرجسمانی ای هستند که به مساعدت ما در مسیری که در پیش رو داریم، مشغول می شوند. آنان اغلب بینش و شهودمان را تامین می کنند و نشانه هایی را برای ما به عنوان راه هدایت ارائه می دهند.  گاهی اوقات، رمزگشایی نشانه ها و پیغام های آنان دشوار است. برای فهمیدن اینکه سخن راهنمای معنوی تان در ارتباط با وضعیت هاله و مسیر این روزهای شما چیست، توپی را انتخاب کنید که بیشتر به سمت آن کشیده می شوید.

پیغام راهنمای معنوی تان برای وضعیت هاله شما به شرح زیر است:

۱-کمی ویتامین (دی) علاج درد وضعیت این روزهای شماست. آیا وقت زیادی را در داخل خانه صرف کرده اید بدون اینکه خورشید به درخشش و گرمای چهره ی شما بپردازد؟ آیا از شما خواسته شده است که وقت بیشتری را در خارج از خانه و در طبیعت صرف کنید؟ کمی طبیعت، کمی نور خورشید و اندکی گراندیک شدن، دقیقا همان چیزی است که ذهن، بدن و روح شما در این وضعیت نیازمند آن است. اگر امکان دارد، در چند هفته ی بعد، روزی ۱۲ دقیقه را در بیرون سپری کنید. این کار باعث هوادهی به گرفتگی هایی می شود که در هاله ی شما وجود دارند.


فایل صوتی سابلیمینال: شکوفایی قدرت های درونی و معنوی


۲-نگران این نباشید که یک متفکر مستقل از دیگران هستید. ممکن است با یک و یا دو وضعیت روبرو شوید که در آن ها، افکار، دیدگاه ها و باورهای شما کاملا متفاوت از سایر افراد است. وجود اختلاف نظرها به این معنی نیست که هر یک از طرفین اشتباه می کنند. گاهی اوقات آزمونی که برای ما طراحی شده، این است که به خودمان اعتماد کنیم، به نشانه های درونی دانش برترمان توجه کنیم و به دنبال آن مسیر درونی باشیم. شما اکنون در جایی هستید که می توانید همه چیز را به وضوح مشاهده کنید. به خودتان اطمینان کنید و هم چنان که همه چیز با هاله شما هم تراز می شود، به علائم و نشانه ها توجه کنید.


مقاله مرتبط: پنج راه آسان برای برقراری ارتباط درونی با راهنمایان معنوی


۳-نصیحت راهنمای معنوی شما این است که، به دنبال راهنمایی عاقلانه از کسی باشید که شما را تحسین می کند، کسی که با شما همکاری دارد و کسی که دارای تجربیات حیاتی مهم در ناحیه هایی است که شما مشغول کشمکش با آن ها هستید. برای مثال: اگر از لحاظ مالی در کشمکش و تکاپو هستید، بهتر است به دنبال مشاوره از کسی باشید که از میان چالش های مالی خود عبور کرده، از طریق آن ساخته شده است و در حال حاضر در این زمنیه استوار شده است. به دست آوردن بینش از کسی که  در آن زمینه فعالیت کرده و موفق به غلبه بر چالش ها و همچنین حفظ رفتار و سیستم اعتقادی خود در آن زمینه شده است، ارزشمند است.


بدیهی است که در سلوک خودشناسی، این تست و مطالب مشابه، نوعی سرگرمی  و تفریح به شمار می روند و شما می توانید از هر سرگرمی در زندگی درس هایی بیاموزید. راستمرد در زمینه خودشناسی، همراهان خود را به بینش و آگاهی عمیق فرا می خواند.


سایر تست های شخصیت شناسی تصاویر را از راستمرد بخوانید:

رنگ ذهن شما کدام است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

طبیعت‌ درون شما در کدام مسیر نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام خورشید بیانگر ویژگی شخصیت شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!”

پیغام معنوی این هفته ی شما در کدام کارت تاروت نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام صدف چهره ی پنهان شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


منبع: https://www.awakeningpeople.com/select-one-ball-to-find-out-what-your-spirit-guides-message-is-for-you.html

 

نوشته‌های مشابه

30 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید