خود هیپنوتیزم آرامش ذهن
| |

فایل صوتی رایگان مراقبه ذهن – تجسم خلاق

مراقبه ذهن

مراقبه ذهن هدیه ای دیگر از راستمرد تقدیم به شما دوستان راستمردی

ذهن ما میتواند تبدیل به بزرگترین دشمن ما شود و با انواع بازی ها و تنش ها، ما را از زندگی آرام و رضایت بخش دور کند. مراقبه ذهن برای تسلط بر ذهن و درگیریهای ذهنی، کنترل افکار منفی، غلبه بر ترس ها، استرس ها و نگرانی ها، و آرامش بیشتر شما عزیزان تهیه شده ست.

تنها کافیست خود را ریلکس کنید و به این مراقبه گوش کنید.

هزینه فایل: اشتراک با حداقل ده نفر از دوستان دیگر

راستمرد، اولین مرجع تخصصی تهیه انواع فایلهای صوتی مراقبه و خودهیپنوتیزم

لینک دانلود فایل

فایل صوتی مراقبه ذهن

از اینجا گوش کنید

 

سایر مراقبه ها و فایل های صوتی خود هیپنوتیزم راستمرد را از اینجا تهیه کنید. 

نوشته‌های مشابه

19 دیدگاه

  1. سلام من واقعا ذهنم خیلی خیلی شلوغه یعنی مثل پسربچه ۷ ساله از این ور به اون ور میپره و واقعا نمیتونم نگهش دارم حتی شبا انقد زیادخواب میبینم صبح به حدی ذهنم خستس که سر درد دارم واصلا خواب هام یادم نیس ولی میدونم که خواب دیدم چون نصف شب درحالت خواب و بیدارمیفهمم دارم خواب میبینم و اذیت میشم انگار این فایل های صوتی میتونه کمکم کنه؟چندتاشوگوش کردم ولی انقدرغرق نشدم توش که یادم بره مثلا کجام ولی چون قدرت تخیل و رویا پردازی خوبی دارم میتونم مثل یه فیلم خودمو تصورکنم تواون صحنه ها اما نه به عنوان خودم به عنوان یه فرد ناظر مثل شخص سوم

  2. سلام. آیا فایلهای مراقبه رو هم مثل سابلیمینال میشه گوش داد که مثلآ تمرکز بر موسیقی ضروری نباشه؟ و هنگام فعالیت دیگری بشه گوش داد؟ یا اینکه به آرامش کامل و تمرکز بر موسیقی و به چیزی فکر نکردن نیاز داره؟ با تشکر.

    1. سلام همراه گرامی
      باتوجه به اینکه انواع فایل های صوتی مراقبه ای وجود داره بهتربود نوع فایل صوتی مدنظرتون رو مشخص می کردید.
      مثلا اگر شما فایل صوتی گوش بدین که تجسم خلاق باشه بایدهمزمان باهاش تصورکنید.
      درهنگام گوش دادن به فایل های سابلیمینال هم نبایدکاری که به تمرکز احتیاج داره انجام .مثلا رانندگی کردن یا مطالعه هنگام گوش دادن به سابلیمینال نبایدباشه.

  3. سلام ، فایلهای سابلیمینال رو باید تا آخر گوش کرد ؟ یعنی اگر تا آخر گوش نکنیم نتیجه بدی داره ؟ حتما باید تا آخر گوش کنیم ؟ منظورم اینه که اگر فایلی ۳۰ دقیقه است من ۱۵ دقیقه گوش کنم ضرر داره ؟

  4. سلام . سوالی داشتم، خواهر من ۱۴ سالشه . ذهن نا آرامی داره و همیشه نا آرام و عصبی هست. من خودم مثل او بودم و با گوش دادن به فایل های شما واقعا خیلی خوب شده ام. چون نتیجه داشتم از فایل های شما بهش فایل هایی که به خودم کمک کرده بودند را دادم گوش کند، الان حدود یک ماه است به فایل ها گوش می‌دهد و واقعا حالش خیلی خیلی بهتر شده. خیلی آرام شده و دیگر عصبی نمی شود. امروز جایی خواندم که این فایل ها برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود! حال دیگر نگذارم فایل ها را گوش کند؟ ممکن است برایش خطری داشته باشد؟ باید چه کرد؟؟؟ لطفا لطفا جوابم را بدهید خواهش میکنم از شما

دیدگاهتان را بنویسید