فرشتگان – نحوه ارتباط گیری و مشخصات آنها

ANGELS

بشر همواره از دوران باستان به موجودات الهی خیرخواهی اعتقاد داشته که در شرایط سخت به اون کمک می کنند و او را در مسیر پر پیچ و خم زندگی راهنمایی و یاری میکنند. برای آشنایی با تاریخچه باور به فرشتگان در افسانه ها، ادیان، فلسفه و تجربیات پس از مرگ به مقاله زیر رجوع کنید.

فرشتگان _ ملاقات با راهنمایان، نگهبانان و پیام رسان های معنوی انسان ها

با بوجود آمدن علاقه بین مخاطبان ایرانی برای کمک گرفتن از فرشتگان، در راستمرد بر این شدیم که مجموعه مراقبه های منسجمی برای ارتباط با فرشتگان، همراه با توانایی ها و قدرت های هر یک به شما ارائه دهیم. امید به اینکه این مراقبه ها مرجع معتبری برای برقراری ارتباط و بهبود زندگی شما در همه سطوح باشند.

پیش نیاز:

تلاش برای ارتباط گیری با فرشتگان بدون کار کردن بروی قدرت تمرکز و مدیتیشن، درست مثل تلاش برای ساختن دیواری آجری بدون ملات کاری، عبث و بی فایده است. پس کسانی که قصد چنین کاری را دارند پیش از مراقبه اصلی باید به اندازه کافی در مراقبه و تمرکز تبحر یافته باشند. توصیه می شود اگر در این زمینه تخصص ندارید ابتدا باکمک دوره مراقبه و تمرکز راستمرد یا دوره های مشابه، توانایی تمرکز خود را بالا ببرید و سپس مراقبه هایی که در این بخش می آیند را گوش کنید.

meditation

فرشتگان در چه زمینه هایی به من کمک میکنند:

فرشتگان بر اساس خصوصیات، روز و سیاره ای که با آن مرتبط هستند هر کدام در یک سری از حیطه ها و مجموعا در تمام حیطه ها به شما کمک می کنند اما کمک آنها با چیزی که امروزه به فرشتگان نسبت داده می شود قدری متفاوت است. تاکید اصلی فرشتگان بر رشد و پیشرفت درونی شماست تا به نقطه ای برسید که بتوانید به خواسته تان دست یابید. مثلا اگر شما از فرشته مخصوص فراوانی، ثروت و پول فراوان بخواهید به جای اینکه مستقیما این چیزها را به شما بدهد خصوصیات و صفاتی را در شما یا اطرافیانتان پرورش می دهد که بتوانید با آنها ثروت را به خود جذب کنید. به این شکل کمک آنها ماندگار و تغییر درونی شما همیشگی خواهد بود.

پس زمانی که میخواهید با فرشته ای ارتباط بگیرید فراموش نکنید که شما درحال ارتباط گیری با یک معلم روحی هستید که هدفش رشد دادن و بالا بردن درک و آگاهی شماست نه صرفا بر آورده کردن خواسته ها و هوس های مادی تان.

آیا هر وقت فرشته ای را صدا کنم به سمتم می آید ؟ بهترین راه ارتباط گیری با فرشتگان چیست:

عده ای از نامه نگاری و عده ای دیگر از مراقبه و مدیتیشن برای برقراری Angels and Spirit Guides assistارتباط با فرشتگان استفاده می کنند. در متون دینی هم دعاهایی برای این منظور وجود دارد. هر چند هیچ کدام این راهها را نمی توان نفی کرد اما هر چقدر کار شما مفصل تر باشد و انرژی بیشتری برای آن بگذارید، از نظر فرشته قصد شما جدی تر است و احتمال اینکه پاسخی دریافت کنید بیشتر می شود. معمولا ارتباط با فرشتگان از چهار طریق اتفاق می افتد: ۱. خواب و رویا ۲. روشن بینی و تجسم فعال (این روشها را می توانید در دوره های ارتباط با استاد درون و دوره یونگ یاد بگیرید) ۳. مراقبه های ویژه ۴. حوادث خاص در زندگی.

در زمان ارتباط گیری، خود فرشته می تواند حضور پیدا کند یا یکی از زیردستانش که همسطح ارتعاشات شماست را برای گوش کردن به درخواستتان بفرستد.  ارتباط گیری به انواع مختلفی می تواند صورت گیرد:

دیدن نوری عظیم

استشمام عطری خوشبو

تغییر در فضا و ارتعاشات اطراف

شنیدن صدا

دیدن تصاویری مبهم یا واضح از فرشته

درک حضور فرشته به شیوه ای درونی و شهودی

هر چند مواردی هم وجود دارد که به درخواست شما هیچ پاسخی داده نمی شود. در این موارد باید بررسی کنید ببینید ایراد کار در کجا بوده؟ آیا نیت درستی داشته اید؟ آیا موضوع را به قدر کافی جدی گرفته اید؟ همین طور در زمان باستان، قبل از مراقبه های فرشتگان، فرد معمولا چند روز ارتباط بیرونی اش را کم می کرد و به خوردن غذاهای ساده و گیاهی و دعا و مراقبه اکتفا می کرد تا از نظر ذهنی و روحی در سطح مناسبی برای این ارتباط قرار بگیرد.

لیست فرشتگان – مشخصات و حیطه توانایی های هر یک:

برای دریافت فایل صوتی رایگان مراقبه با هر فرشته روی نام او کلیک کنید.

اسم

فرشته

روز عدد رنگ شمع عود گیاه فلز یا

کریستال

توانایی ها و حیطه کمک رسانی
Michael

میکائیل

یکشنبه ۶ زرد

طلایی

زرد صندل سرخ کندر/

زعفران

طلا

عقیق و سنگهای زرد

قدرت- تقویت توانایی ها- موفقیت- حفاظت- شهامت- غلبه بر ترس ها
Gabriel

گابریل

دوشنبه ۹ نقره ای سفید/

نقره ای/

بنفش

یاسمن/

گلهای خوشبو

یاس نقره

مروارید

کوارتز شفاف آمتیس

باروری- نیروی جنسی- پرورش فرزندان خوب- تقویت شهود و نیروهای درونی- رویابینی- خلاقیت-وضوح برای تصمیم گیری
Raphael

رافائیل

چهارشنبه ۸ نارنجی نارنجی دارچین ارکیده عقیق و سنگهای نارنجی شفابخشی و درمان- اعتیاد- خرد- زبان و ارتباطات- تحصیل- سفر- تجارت
Sachiel

ساچیل

پنجشنبه ۴ آبی آبی زعفران زعفران لاجورد و سنگهای آبی عفو و بخشش- ثروت و فراوانی- کار و شغل- سرمایه گذاری- شهرت- بهبود و پیشرفت
Samael

سامائیل

سه شنبه ۵ قرمز قرمز صندل سرخ فلفل یاقوت و سنگهای قرمز ازدواج- ورزش و کارهای بدنی- قوای بدنی- مبارزه و پیروزی در رقابتها- دور کردن انرژیهای منفی
Anael

آنائیل

جمعه ۷ سبز سبز نعنا رز زمرد و سنگهای سبز عشق- دوستی- هنر- خلاقیت- امنیت- لذت
Cassiel

کاسیل

شنبه ۳ قرمز تیره قهوه ای سرو/

درختان جنگلی

زیره یاقوت کبود/کهربا

عقیق

تسویه بدهی و کارما- کشاورزی- قضاوت وکارهای حقوقی- نظم- ثبات
Uriel

اورئیل

هرروز ۱۰ زیتونی خاکی زیتونی

کرِم

هر عود خوشبو زنبق انواع سنگها و کریستالها صلح و آرامش- طبیعت- حل مشکلات دنیوی- کنترل احساسات منفی و استرس

برای ارتباط گیری موفق با فرشتگان پیشنهاد میکنیم مراقبه هر فرشته در روز مخصوص به او (توانایی های هر فرشته در روزی که بر آن حاکم است قدرت بیشتری دارد)، با کمک گرفتن از عدد، رنگ، فلز یا کریستال و گیاه مخصوص به او صورت گیرد. همچنین بعنوان هدیه و پیشکش به فرشته هرروز، روشن کردن شمع و عود ویژه او هنگام مراقبه پیشنهاد می شود.

مراقبه های مخصوص رایگان ۷ روز هفته با فرشتگان الهی را از اینجا گوش کنید.

نوشته‌های مشابه

38 دیدگاه

    1. سلام همراه گرامی
      برای ارتباط گیری موفق با فرشتگان پیشنهاد میکنیم مراقبه هر فرشته در روز مخصوص به او (توانایی های هر فرشته در روزی که بر آن حاکم است قدرت بیشتری دارد)، با کمک گرفتن از عدد، رنگ، فلز یا کریستال و گیاه مخصوص به او صورت گیرد. همچنین بعنوان هدیه و پیشکش به فرشته هرروز، روشن کردن شمع و عود ویژه او هنگام مراقبه پیشنهاد می شود.

  1. سلام واقعا خییلی ممنونم من مراقبه رو انجام دادم و به دیدار فرشته هر روز اورئیل رفتم واقعا تجربه جدیده خوبی بود واقعا حسش کردم یعنی واقعا دقیق همون مکان بودم حضورش نوری که داشت سفید بود خییلی پر نور بودو رنگ های سبز بنفش نیلی رنگ هم قاطیه سفید رنگ بود داخل اون درخت همون اتاق بود و به رنگه نور طلایی. سمته راستم هم یه پنجره بود که نور خورشید از لابه لای سایه های شاخه درخت میومد یه چیز عجیبی که بگم اینه که قبله اینکه توانایی های این فرشته رو بخونم این مراقبه رو انجام دادم تنها آرزوهایی که میکردم این بود که بهم این قدرتو بده که بتونم صلح ببخشم به دیگران. یکی بشم مثل اون ک مثلا بتونم خواسته های دیگران رو براورده کنم خلاصه خیلی خوب بود مرسی ازتون

  2. درود و سپاس فراوان از سایت آموزنده و خوبتون چندین سال پیش وقتی دخترم مشکوک به بیماری بود از خدا و فرشتگانش از صمیم قلبم تقاضای کمک کردم و نه مراقبه و مدیتیشن بلد بودم نه از اطاعات متافیزیکی خبر داشتم که به خوابم اومدن دو فرشته که سجده کردن بهم و گفتن ما موظف هستیم به انسان سجده کنیم و تمام لحظات خواب دیدن و طی سالها بررسی کردم و همیشه مطمعن بودم اونا کنارمون هستن و همیشه زندگی بهم یاد داده بود تنها خودت هستی و خدا و یک نیرویی بین ما … هر سال که مطالعاتم بیشتر میشد مشتاق تر میشدم در اینجا میخوام از شما تشکر کنم چون در طی این چند ماه واقعا چیزهایی رو تجربه و لمس کردم که زاییده تخیل و ذهنم نبودن بلکه وجود و جریان دائمی تمام کائنات و حس کردم به جرات بگم لمس کنم و این حال خوب و با هیچ چیز دنیا عوض نمیکنم.ممنونم از اطلاعات خوب شما که واقعا با زحمت فراوان به دست آوردین و محبت کردین در اختیارمون گذاشتین.امیدوارم بزودی همه هر روز به این آگاهیهای ناب بیشتر و بیشتر دست پیدا کنیم.دوستتون دارم.در پناه خدا شاد باشید

    1. سلام ببخشید چرا کفر?
      تا اونجا که همه مون میدونیم حتی پیامبران و امامان هم از طریق فرشتگان الهامات و گفته های الهی رو دریافت میکردن حالا ما جایگاهمون از اونا پایین تر هست چطور انتظار داری مستقیما با خدا راز و نیاز کنیم بعدشم توانایی فرشته ها توی انجام اونکار نیست تواناییشون ینی اون خواسته رو از طرف ما ب خدا میرسونن و خدا اجازه میده که ایا این خواسته اتفاق بیوفته یا به صلاحمون هست یا نه

دیدگاهتان را بنویسید