پیام روح شما برایتان چیست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

fgh7890jkm_orig

پیام روح شما چیست؟

شاید جواب در پری نهفته باشد که با شما واکنش نشان می دهد.

با انتخاب هریک از تصاویر بالا، مشخص کنید که انرژی کدام پر در مورد شما صدق می کند؟

ما در این دنیا، هویت هایی هستیم که به آگاهی مان متصل می باشیم. می توان گفت این آگاهی برتر همان روح ماست و همیشه با ما ارتباط برقرار می کند و هنگامی که ما به آگاهی برتر خودمان متصل می شویم، در آرامش و صلح قرار خواهیم داشت. این آگاهی همیشه درس و پیغامی برای ما دارد که به آن پیام روح می گوییم. بعضی از روش ها برای متصل شدن به روح یا همان نهاد وجودی مان برای درک پیام روح شامل؛ مراقبه، حضور در لحظه، دعا کردن، مطالعه ی کتب و متمرکز کردن آگاهی به سمت درونمان می شوند.


اکنون از تصویر بالا پری را انتخاب کنید که احساس میکنید با آگاهی برتر و ارتعاش شما سازگار است؛ سپس پیام روح خود را بخوانید:

  1. روح شما، ترس هایتان را در جلوی پای شما قرار می دهد تا آن ها را تصدیق و شناسایی کرده، و به ادراک و التیام آن ها بپردازید. ترس هایمان، ما را فلج می کند و احساسات و اندیشه های ما را از بین برده و ما را در محلی از بی حرکتی و سکون نگه می دارند، این ترس ها اغلب در مورد چیزهایی هستند که حتی تاکنون آشکار هم نشده اند. به عبارت دیگر، ترس، یک چیز واقعی فیزیکی نیست. ما، با افکار و احساساتمان است که در بعد فیزیکی به ترس هایمان زندگی می بخشیم. پیام روح تان این است که با درک ترس هایتان، خودتان را از زندان تصنعی تان آزاد کنید و شادی و امید را به قلب خود راه دهید. این یک زمان عالی برای حضور در لحظه، به عنوان یک ابزار پردازشی، برای تغییر ترس هایی است که به مدت طولانی شما را اسیر خودشان نگه داشته بودند.

  2. آیا به عواطفتان اجازه می دهید تا تحت تاثیر عقاید و احساسات دیگران قرار گیرند؟ یا اینگونه است که با اشتراک گذاری تجربیات خودتان با دیگران آن ها را تحت تاثیر قرار می دهید و به آن ها اجازه نمی دهید تا عقاید و نظرات خود را بیان کنند؟ این کاملا امکان پذیر است که چنین چیزی اکنون در زندگی شما در حال رخ دادن است و به همین دلیل هم هست که پیام روح شما چنین چیزی را به ارمغان می آورد. یک جایی در زندگی مان، با کسی روبرو می شویم که سعی دارد تا دیگران را متقاعد کند به طریق مشخصی احساس کنند و ما یا از آن استقبال می کنیم و یا به آن پایان می دهیم. بله، بعضی اوقات می خواهیم تا کسی را از اندوه نجات دهیم و برعکس، ممکن است کسی بخواهد موجب وضعیت تاسف و ناامیدی ما شود، اما اینطور هم نیست که همه تجربه ی مشابهی داشته باشند. این مهم است که همه ی تصمیمات و تشخیص هایتان را بر اساس تجربه و ادراک شخصی پایه ریزی کنید.

  3. امروز پیام روح شما این است که، به درون خودتان فرو روید و تعمق و مراقبه کنید، و یا اینکه بر روی صفات شخصیتی ای تمرکز کنید که ممکن است آن ها را به عنوان نقص مشاهده کرده باشید، سپس این نقصان ها را به نقاط قوت خودتان تبدیل کنید. هر شخصی منحصر به فرد است و دارای ویژگی هایی می باشد که هدفمند هستند حتی اگر به عنوان چالش به نظر رسند. برای مثال، ممکن است متوجه شده باشید که شما دارای یک روی لجوج و کله شق هستید، این لجاجت را برای ناحیه (هایی) اعمال کنید که در آن ها نیروی اراده و قدرت درونی برای پیشبرد حرکت لازم است، مثلا می توانیم بگوییم که برای حقیقت حتی در جاهایی که می دانیم اشتباه کرده ایم، مبارزه خواهیم کرد. یک نمونه از این می تواند اینگونه باشد که مثلا برای هزینه ی تعمیرات خودرو به شما گران فروشی شده است، به جای پرداخت پول صدایتان را بلند تر کنید و آزادانه حق خود را طلب کنید. شما دارای یک طلای کیمیایی نیازمند به صیقل یافتن درون خودتان هستید که ممکن است پشت صفات شخصیتی تان پنهان شده باشد، پس بر روی جادوی شخصی خودتان کار کنید و پیام روح تان را گوش کنید.


    https://rastmard.com/26283

منبع: awakeningpeople.com

نوشته‌های مشابه

22 دیدگاه

  1. از وقتی با سایت راستمرد اشنا شدم دریچه جدیدی به دنیا برایم باز شده و اطلاعات زیادی از استاد و همچنین از دوستان گرامی کسب کرده ام. در سال جدید طبق پیام استاد کاظم پور منتظر متن ها و اطلاعات جدیدی بودم و هر روز با علاقه وارد سایت می شوم ولی اکثر متنها با تمام قشنگی تکرار گذشته هست و قبلا در سایت دقیقا همین متن اورده شده. شاید تکرار نیاز است ولی تا امسال این مورد را ندیده بودم. جسارت من را ببخشید ولی به نظر بنده حقیرسایت افت پیدا کرده.

  2. با تشکر. البته متصورم این انتخاب به سلیقه ما بستگی دارد در کجا و چگونه رشد کرده ایم و بزرگ شده ایم (ایا فقط بلوغ جسمانی یافته یا در مسیر انکشاف و رشد بلوغ فکری هستیم؟) چگونه افکار ما پروریده شده است؟ غلط املایی نیست یعنی چطور و بر مینای چه فرهنگ و انگیزه ای پرورش گرفته ایم؟ دهن ما بر اساس چه الگوهایی بنیان گرفته است؟ یا هرز و هرزه است؟ یادمان نرود تنظیم این گونه مطالب به نحوی است که دلی نشکند و خونی هم از بینی کسی جاری نشود. بد هم نیست و بی ازار و حتا مثبت هم هست ولی گمانم نباید تکیه عمل ما در زندگی واقعی بر مینای مطالب ذکرشده, باشد این یک تفریح (که بشدت لازم داریم) و Fun به قول فرنگی هاست. روانکاوی در روانشناسی (شناسایی علم رفتار انسان) یک علم تا حدودی دردناک است که می خواهد تجربه درونی ذهن ما را بازیافت (دفیقا همان کاری که شهرداریها انجام می دهند) کند و با کاوش در ذهن, خوب ها را از بدها جدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید