جفت روحی و یکپارچگی

UNION_24x22_papergloss (1)بنابر عقیده ای، جفت روحی دو نیمه یک روح می باشند و همه ما جفت روحی داریم.

خداوند ما را آفرید و با این هدف از مبدأ آفرینش دور کرد که ما یاد بگیریم، تجربه و رشد کنیم و به شکل موجودی متکامل تر به او برگردیم. در نقطه آغازین خلقت، هر آگاهی واحدی شامل بخش زنانه و مردانه یا آلفا و امگا یا همان یین و یانگ و درکل دو قطب یک حقیقت بوده است. در هبوط به جهان های پایین تر ، این دو بخش از هم جدا شده و جفت های روحی را می سازند و هر یک در کالبدی جدا از دیگری، درحالی که از این جدایی آگاه هستند، متناسخ می شوند.


مقاله مرتبط: 5 دلیل که عشق از شما فرار می کند!


هنگامی که جفت روحی باهم ملاقات می کنند، این رابطه بسیار شدید و عمیق است. در واقع، رمانتیک ترین رابطه ای که می توان متصور شد مربوط به این دوست. جفت های روحی مانند آینه ای عمل می کنند که عیوب یکدیگر را باز می تابانند تا به هم در رشد بیشتر برای دوباره یکی شدن کمک کنند. برای رسیدن به این هدف، تعادل در تمام زمینه ها و سطوح توسط هردو لازم است. گفته شده که اگر هردو در زمینه ای به تعادل برسند، دیگر نیازی به کار کردن روی آن نیست.


هم اکنون بخوانید: “۹ نشانه از اینکه در رابطه عاطفی درست هستیم”


images (20)

جفت های روحی می توانند در سن، جنسیت (البته ممکن است هر دو از یک جنس باشند)، محل زندگی، نژاد، باورها و اخلاقیات با هم متفاوت باشند. آنها به تکامل یکدیگر برای بازگشت به خانه کمک می کنند، در تمام سطوح بهم گرایشی قوی دارند و در مقام روح میدانند که یکی هستند. و این آگاهی به آنها در غلبه بر مشکلات و موانع بسیار یاری رسان است. هنگامی که این دو بهم می رسند، موجب سرعت گرفتن رشد روحی یکدیگر می گردند. آنها هدایای روحی ای دارند که دیگری بدان نیاز دارد. آنها به جریان انرژی و نوسانات یکدیگر آگاه هستند و زمانیکه بهم می رسند از انرژی دیگری برای رسیدن به رشد و تعادل خود کمک می گیرند. وقتی آنها بطور فیزیکی بهم می رسند و باهم یکی می شوند، شعله درون هردو که تا قبل از این کم سو بوده، مشتعل می گردد. این اشتعال مانند مار چنبره زده طلایی ای است که بیدار شده و در طول ستون فقرات بالا می آید و بیداری خاصی اتفاق می افتد (همانند بیداری کندالینی) .


مقاله “عشق بلاشرط چیست و چگونه میتوان به آن دست یافت؟” را از اینجا بخوانید.


به مرور که نزدیکی بین این دو در تمام سطوح بیشتر می شود، این مار چنبره زده به شکل عصای caduceus (شکل زیر) درآمده و دو شعله یکی می شوند. و همین طور که تعادل آنها با هم بیشتر می شود، چرخش این عصا به دور آنان نیز بیشتر و بیشتر می گردد تا اینکه دیگر تفاوت قابل مشاهده ای بین آنها نخواهد ماند. بدین ترتیب، جفت های روحی تمامی عدم تعادل هایی که موجب جدایی آنان شده بود را از بین برده و در نهایت دوباره باهم یکی می شوند.

Caduceus-1

https://rastmard.com/15216

برای آگاهی از نشانه های یافتن جفت روحی خود، مقاله زیر را بخوانید:

https://rastmard.com/4520

شما می توانید هم اکنون کامل ترین بسته جذب عشق موجود در اینترنت را از راستمرد تهییه نمایید:

https://rastmard.com/28740

 

منابع:

http://www.spiritual-awakening.net/

http://in5d.com/

http://thespiritscience.net/

 

نوشته‌های مشابه

69 دیدگاه

  1. من در سن ۱۴ سالگی دچار اتفاقات خاص شدم. از بچگی از دید اطرافیانم، رفتارهای خاصی داشتم، که این ویژگی ها در این سن، با دیدن همکلاسی جدید، به یکباره افزایش یافت و من تا به الان، علت این موضوع رو نمیدونستم.
    با دیدن ایشون، من حس کردم که این فرد رو کاملا میشناسم و یه حس عجیبی در من بوجود میومد و من نمیدونستم با ایشون کجا اشنایی داشتم که فراموش کردم تا اینکه تصمیم گرفتم برم و از خودشون سوال کنم که دیدم اومدن کنار من و از من پرسیدن که من کی ام؟! چرا از وقتی منو دیده، دنیاش عوض شده؟! و دقیقا همون حس و حالاتی که من داشتم! و ما هیچ وقت نفهمیدیم کجا همدیگه رو دیدیم!
    اکنون من و ایشون از همدیگه دور هستیم و ما هیچ وقت دوستان صمیمی برا همدیگه نشدیم که رابطه ی تنگاتنگی باهم داشته باشیم و فقط تو اون بازه ی خاص، زندگی من به یکباره، دست خوش تغییرات زیادی شد.
    عذاب های زیادی کشیدم، حتی دوست ندارم بهشون فکر کنم و سریعا میخوام تمام چاکراهام رو ببندم و زندگی عادی و راحتی رو شروع کنم
    لطفا یک استاد به من معرفی کنید

    1. سلام دوست عزیز
      میدونم زمان زیادی میگذره از وقتی ک این نظرو گذاشتی اما حتی اگه ی شانس کوچیک وجود داشته باشه واسه نا امید نشدنت، ارزششو داره ک این کامنتو بزارم واست.
      ب نظرم حیف شماس ک بخوای اینکارو کنی، سعی کن از تجریباتت هرچند تلخ، اما ب عنوان ی درس استفاده کنی و واسه قدرتا و توانایی هایی ک داری یا کسب میکنی هدف تعیین کن تا امیدوارت کنه ب ادامه مسیر.
      موفق و رستگار باشی

  2. با سلام. از شیوه پرسش ها و عدم جواب برای همه, دو نکته برایم شفاف شد که در مقایل بعضی پرسش ها , یا جواب درستی موجود نیست یا من فاقد ان جوابها هستم (که بخودی خود اشکالی ندارد همه نمی توانند همه چیز را بدانند). موضوع بسیار بحث انگیز است و همه خواستار انند که بدانند ایا جفت خویش را درست انتخاب کرده اند؟ یا چگونه بایستی از حضور جفت روحی خویش اگاهی یابند؟ در کجا؟ و با چه ایزاری؟ اگر هم تصور کرده اند یافته اند ایزار و ملاک شناخت کدامند؟ در موارد بعدی شک هایی است که در ارتباط با شرایط امروزه انها پیش می اید که حالا با چند بچه و شوهریا زن, نکند جفت روحی من همان پسره یا دختره شوخ و شنگی است که مدام میخواد باهام لاس بزنه؟ یا نکند … و یا … باشد؟ مطرح شدن چنین یحث هایی, شاید نیاز به پیش طرح هایی داشته یاشد که قیل از نظر کنونی و در همین زمینه (پیش درس) , منتشر می گردید. اگاهم که این یک سایت تخصصی است که بامواردِی از مطالب ان همسویم ولی لزوما همه با یک سطح دانش و اگاهی وارد این سایت نگردیده و نخواهند شد. شما را صادق میدانم و سپاسگزارم.

  3. واسه من یه سئوال به وجود اومد که یکی دیگه از دوستان هم بهش اشاره کردن تو نظرات. تو مقاله نوشته شده: ” در نقطه آغازین خلقت، هر آگاهی واحدی شامل بخش زنانه و مردانه یا آلفا و امگا یا همان یین و یانگ و درکل دو قطب یک حقیقت بوده است. در هبوط به جهان های پایین تر ، این دو بخش از هم جدا شده و جفت های روحی را می سازند” . یه جای دیگه هم نوشته شده “جفت های روحی… ممکن است هر دو از یک جنس باشند” .
    اگه یین و یانگ مطرحه ، چطوری ممکنه یه جفت روحی هر دو از یک جنس باشند؟

  4. اما اینجا ابهاماتی وجود داره
    جفت روحی میتونه اشتباهی بره با یکی دیگه ازدواج کنه؟
    ممکنه خیلی دیر پیداش کنی!!!!! وقتی که دیگه خیلی دیر شده باشه
    ایا میشه از سرنوشت فرار کرد؟
    ویا اینکه اگر جفت روحی کامل کننده هست پس چرا تا ابد باقی نمی مونه!!!!پس همیشه گم شده ای حس می کنی

  5. این جفت روحی ممکنه در طی زندگیهای گذشته هم با هم بوده باشن به خاطر این میگم که در آیین من اعتقاد ب تناسخ و بازگشت روح هست آیا این آشناییها میتونه حتی از قبل و زندگیهای قبلی باشه یا هیچ ارتباطی نداره

  6. مطلب بسیار جالبی بود واقعا لذت بردم
    برای من پیش اومد اما نمیدونستم که جفت روحی منه . با وجود این جفت البته از راه دور تقریبا چاکاراهای من تا آجنا باز شد . خیلی متحول شدم به صورتی که همه اطرافیان کاملا احساس کردن که در من تغییری بوجود اومده اونم بسیار شدید. وقتی به اساتید یوگا هم مراجعه کردم تشخیص بر این شد که کندالینی حرکت کرده و به سمت بالا اومده و بسیار هم قویه . ولی این جفت روحی صرفا برای دو ماه بود بعدش انگار نیازی به وجودش نبود.خب پس جفت روحی هم میتونه کاملا مقطعی باشه .

    1. سلام مطلبتونو در نظرات جفت روحی دیدم ومن هم جفت روحیمو خیلی غیرمنتظره در تلگرام منو پیدا کرد وخیلی حس رضایت و شود وشوق در ما زیاد شده به حدی که اصلا حرکت کندالینی رو در خودم احساس میکنم وپیشرفتم در معنویات ولطیف شدنم وانرژی که صحبت کردن با اون بهم میده وخیلی مهمتر از احساسات هم خبر داریم میخواستم ببینم شما هم همینطور بودید وآیا همچین رابطه ای تعلق و وابستگی نمیاره وارزش ازدواج رو داره ممنون میشم از جوابتون چون حس میکنم برای دیگران حس نوییه وغیرقابل تجربه برای همه

      1. چنین رابطه ای مطمئنا با احساس تعلق همراهه ولی اینکه آیا حتما باید به ازدواج ختم بشه چیزیه که کسی نمیتونه به شما اطمینان بده. جفت روحی میتونه شما رو از نظر روحی و عاطفی و درونی بخوبی ارضا کنه ولی اینکه با خصلت های بیرونی هم مطابق باشین و قسمت شما حتما ازدواج باشه هیچکس بجز شما نمیتونه اونو بفهمه. پیشنهادم اینه که آهسته پیش برین، لذت ببرین و درنهایت از منطق خودتون هم کمک بگیرین.

  7. ممنون خیلی جالب بود…
    آیا جفت روحی هم سن و سال هم هستن یا میتونن در سنین متفاوت باشن..؟
    امکان ازدواج با هم دارند…؟
    امکان داره دو جفت روحی باهم خواهر و برادر و یا روابط نزدیک خونی داشته باشند…؟
    آیا جفتهای روحی فقط دو پاره از روح است یا بیشتر هم میتونه باشه…؟
    آیا لازم و مهمه که این جفت ها در کنار هم بمونند و به رشد و تکامل هم کمک کنند یا هر کدوم راه خودشون رو دارند…؟
    در صورت جدا شدن در رشد و تکامل هم تاثیر دارند…؟
    آیا این دو افسانه شخصی متفاوتی دارند یا به دنبال یک مسیرند..؟
    چند سوال دیگه بود که در کامتهای دیگه کم و بیش جواب رو گرفتم…

    1. تاجایی که میدونم ممکنه از هر سن و جنس و نسبتی با ما برخوردار باشن, لزوما ممکنه به ازدواج ختم نشه یا ازدواج پایداری نباشه ولی مطمئنا در طی مسیر و زندگی ما نقشی بعهده دارن. و لزوما هم مسیر نیستن.

  8. وقتی روح ما یک نفر رو به عنوان جفت روحی میپذیره یعنی حتماً اون طرف مقابل هم روحش ما رو انتخاب کرده و به عنوان جفت روحی قبول داره؟
    اونوقت نشونه هاش چیه؟ هم در ما و هم در طرف مقابل
    بعدش سوالم اینه که وقتی جفت های روحی همو پیدا کنن بعد از هم دور بشن چی میشه؟

    1. مطمئنا هر دو در درون همدیگه رو میشناسن چون یه روز یکی بودن ولی ممکنه یکی از طرفین منطق گرا باشه و این نظریه رو باور نکنه. احتمال جدایی هم وجود داره چون لزوما نمی تونن همه زندگی هاشون رو کامل کنار هم بگذرونن. نشونه هاش رو هم از لینک انتهای مقاله بخونین.

  9. امیدوارم هرکسی که دنبال جفت روحیش هست بزودی پیداش کنه و زیر همین پست اعلام کنه تا انرژی این شادی به دیگران هم ارسال شه..احساسی که من به جفت روحی دارم با اونکه هنوز ندیدمش خیییییلی برام شیرینه

  10. جفت روحی کسیکه روح و جسمش برای روح و جسم ما بدون هیچ ایراد، ابهام، شک، دلهره، نگرانی و ترس برای ما پذیرفته شده است، میشه گفت جفت روحی بَست روح ذهن و جان و اندیشه ی ماست، مث چرخ دنده های یک ساعت…هزاران شخص میان تو زندگی ما و میرن، اما جفت روحی کسیکه روح ما انتخابش میکنه و سپس سایر ابعاد وجودی ما مث عقل و اندیشه..

  11. سلام
    این امر بسیار وسوسه انگیزه برای دوستداران این علوم
    ولی رنج انجایی میکشی که میتونین کنار هم باشید ولی قوانین حاکم مانع اون میشه
    ایده ال اینه که بتونن با هم ازدواج کنند ولی زمان را نمیشه در دست گرفت
    بناچار باید مکان را جابجا کرد و پنج سالی رنج لازمه تا زندگی طبیعی بدون اون جریان پیدا کنه و از حالت رکود خارج بشی
    در کل بهایی که میپردازی به لذتی که میبری و تعالی که انجام میشه ….ارزش داره یا نه ؟ الله اعلم

  12. آرزو دارم روزی برسه که همه انسانها به یگانگی وحدت روح مشرف شوند و در مسیر زندگی بی نیاز از دیگری، هریک با رب خویش در راز و نیاز باشد همچنانکه در زمان روبرو شدن با فرد دیگر و در روابط چون آیینهء صاف و الماس شفاف بر هم بتابند?
    با سپاس

  13. سپاس از معرفتی که منتشر میکنی
    درابتدای مبحث بدرستی اشاره میشه که شاکله ی جفت روحی ((در نقطه آغازین خلقت، از واحدی شامل بخش زنانه و مردانه یا آلفا و امگا یا همان یین و یانگ )) ایجاد شده…اما در ادامه میگید جفت های روحی (البته ممکن است هر دو از یک جنس باشند) که این تناقضی آشکاره……به وضوح و با نگاه به ساختار کمال گرایانه ی هستی، این اتحاد و تعادل رو تنها در دوقطب متفاوت میشه دید نه در دو قطب هم فاز…خلاصه ی کلام اینکه جفت روحی متکامل نمی تونه همجنس باشه حتی اگر همجنس هایی هم باشند که از منظر روحی و روانی همدیگر رو پوشش بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید