| |

شاید علت شکست روابط عاطفی ما، پدر و مادرمان باشند..(کلیپ تصویری با دوبله فارسی)

علت شکست روابط عاطفی
علت شکست روابط عاطفی

چرا ما فقط جذب افراد خاص با ویژگی های خاصی میشویم؟

علت شکست روابط عاطفی ما چیست؟

چه چیزهایی معیارهای ما را برای انتخاب فرد زندگیمان مشخص میکند؟
ویدیویی زیبا با دوبله فارسی از راستمرد/ در این ویدیو معیارهای ما برای دوست داشتن فرد زندگیمان، نسبت به دوران کودکی که داشتیم تحلیل میشود و به چگونگی رها شدن از این معیارها پرداخته خواهد شد.

نوشته‌های مشابه

22 دیدگاه

  1. کلیپ جالبی بود ولی راهکار به همین سادگی ها نیست. من در روابطم چنین مشکلی دارم و به دنبال آگاهی از علت انتخاب های غلطم هم رفتم و میدونم چرا انتخاب هام غلطه ولی نمیتونم خودم رو وادار کنم جذب شخصی بشم که برام بهتره. فک میکنم راه حل خیلی پیچیده تر از این حرفها باشه.

  2. با سلام و سپاس خدمت دوست مهربان و عزیز مهسای گرامی
    بدون تردید هر کدام از ما, همآنی هستیم که ساخته شده و آموختیم. می گویند پنج نفر از دوستان نزدیکت را با خصوصیات خلقی و روانی اشان, برایم تعریف کن تا بگویم ساختار شخصیتی تو چگونه است. اینها دامنه ارتباطات من با اشخاص دیگر است که بر مبنای رنجش ها و ترس های کودکی و جوانی من, مرا چنین ساخنه است. همچنین می گویند فرق یک شخص روانی (که رفتار غیر طبیعی و غیر ارادی دارد) با یک روان پریش در اختلاف مابین مبناها و اصول نیست هرکدام می توانند “دارای بدبینی شدید, ترس های وحشتناک و توهمات غیرقابل تصوری” در اندازه های کم یا زیاد باشند ولی شخصیت روان پریش قابلیت, بهبودی را دارد چرا او برای فرار از چیزی یا حوادث تلخی که در گذشته برای او اتفاق افتاده و اکنون در ناخودآگاه او به غولی تبدیل شده است که زندگی را برایش دشوار می کند به سوی ان رفتارها (ذکر شده در گیومه) پناه می برد تا از خودش و ذهن اش, حمایت و محافظت کند. ولی ایا این دمل چرکین, دردناک و مزمنی که به مجرد اشاره ای, به درد و رنج فراوان تبدیل می شود مخصوص فقط کسانی است که ذکر کردم. متصورم این داستان شاید به همه ما (انسانها) مرتبط باشد زیرا کمتر کسی می تواند از “سایه های” (تعبیر دکتر یونگ) درونش که ساخته گذشته و فرهنگ ساختاری ان جامعه بوده است به تنهایی و سلامت بگریزد این سم از طریق والدین (با نا آگاهی) به ما منتقل شده و در جامعه, شکل نهایی و نهادینه بخود می گیرد ولی کجا خود را به نمایش می گذارد در روابط من با دیگران و رفتارهایم, ولی قابل تغییر و تعویض است با دانش, اگاهی و تمرین…

دیدگاهتان را بنویسید