تله پاتی چیست؟ آشنایی با انواع تله پاتی و روشهای تمرین آن

CIA-telepathyتابحال پیش آمده که به کسی فکر کنید و درست در همان لحظه تماسی از آن فرد دریافت کنید؟

تا بحال شده که وقتی با کسی هستید، هر دو همزمان یک چیز را بگویید؟

تا بحال توانستید که ذهن کسی را بخوانید و یا قبل از اینکه کسی حرفی بزند، بدانید که چه فکری در سر دارد؟

و یا شده که قبل از وقوع حادثه ای برای یک آشنا، حس آشوب و دلهره داشته باشید؟

هرچند برخی از این موارد به شهود و ادراک مربوط است؛ ولی نیروی دیگری نیز میتواند در اینگونه تجربیات نقش داشته باشد و آن تله پاتی است.

تله پاتی به معنای ارتباط مستقیم بین ذهن ها، در هر فاصله و مسافتی، و در هر زمانی بدون کمک گرفتن از پنج حس اصلی میباشد.


سه نوع مختلف از تله پاتی وجود دارد:

۱-تله پاتی غریزی (بر پایه احساس و شهود)

تله پاتی غریزی رایج ترین نوع تله پاتی میباشد و اغلب میتواند بین دوست های نزدیک، زوج ها، اعضای خانواده و یا حتی با حیوانات هم دیده شود. در واقع تله پاتی اصلی ترین راه برای ارتباط و بقا، در قلمرو حیوانات میباشد.

تله پاتی غریزی بر شهود تکیه دارد. برای آن دسته از افراد که ذاتاً دارای شهود بالایی میباشند، این نوع تله پاتی میتواند بطور طبیعی اتفاق بیفتد و یا لااقل به تمرین کمتری احتیاج داشته باشد.

بعضی معتقدند که تله پاتی غریزی به چاکرای چشم سوم و یا به چاکرای شبکه خورشیدی تکیه دارد.


۲-تله پاتی روانی (ذهن به ذهن)

تعریفی که اکثر ما از تله پاتی داریم در واقع مربوط به تله پاتی روانی میباشد که به معنی انتقال فکر بین دو ذهن هوشیار در هر مسافتی  است.

برخی اعتقاد دارند که در این نوع تله پاتی میتوان پیامهایی را در بین دنیا و یا حتی در بُعد ها یا کهکشانهای دیگری نیز رساند و انتقال داد.


۳-تله پاتی معنوی (روح به روح)

همان چیزی است که غیب گوها و مدیوم ها از آن استفاده میکنند و مربوط به ارتباط یک روح با روح دیگر میشود.

این نوع تله پاتی نیازمند این است که ذهن شما پلی بین عالم فیزیکی و عالم معنوی بوجود آورد.

در نتیجه تله پاتی معنوی نیازمند تعادل مناسبی بین بدن و روح میباشد و این خود نیازمند این است که تمام چاکراهایتان بهم متصل باشند و هم تراز شده باشند.

در تله پاتی معنوی اطلاعات از روحی به روح دیگر فرستاده میشوند و بطور نرمال این اتفاق تنها بین روح هایی رخ میدهد که بنحوی با هم پیوند دارند. (مثل جفت های روحی، اعضای یک گروه روحی)

تله پاتی معنوی همچنین میتواند در ارتباط با ارواح نیز استفاده شود. هر چند این مورد معمولاً در حالت مراقبه و یا حالت رویا اتفاق می افتد.


بالا بردن مهارت های تله پاتی

بهترین راه برای بهتر و قوی کردن مهارتهای تله پاتی؛ مراقبه، تجسم و کریستالهاست.

کریستالهای مشخصی وجود دارند که میتوانند به شما در رساندن پیامهای تله پاتیک و بالابردن مهارت خود در این زمینه کمک کنند.

(بیاد داشته باشید که هر کریستالی با توجه به ارتعاش شما، کارایی متفاوتی نشان میدهد. پس با استفاده از حس شهود خود باید کریستال درست را انتخاب کنید.)

**کریستال ها را هم اینک میتوانید از فروشگاه سنگچین تهیه کنید:

برای مراقبه و تجسم میتوانید تمرینات کلیدی زیر را بکار گیرید:

۱-در جایی راحت بنشینید و یا دراز بکشید و چشمانتان را ببندید.

۲-با ۱۰ نفس عمیق شروع کنید و به داخل و بیرون شدن نفس خود تمرکز کنید.

۳-هر وقت احساس ریلکسی و آمادگی پیدا کردید، بدن خود را در ذهنتان تجسم کنید. از تجسم پاهایتان شروع کرده و بعد آرام آرام به بالاتر بروید و تجسم کنید که مرکز های انرژی بدنتان و چاکراهایتان، آزاد و شفاف و پاک است. احساس کنید که بدنتان آزاد و پاک است و نورهای سفید و شفافی در اطراف آن میدرخشد.

۴-وقتی(در حال تجسم بدن) به بالای سرتان رسیدید، نورهای سفید و یا انرژی خالصی را تجسم کنید که از بالای سرتان بسمت آسمانها میتابد و تشعشع میکند. این تجسم را تا زمانیکه بتوانید بطور واضح نور درخشانی را در بالای سرتان ببینید ادامه دهید.

۵- حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر این تجسم مراقبه کنید. و پذیرای دریافت هر فکر و پیامی باشید. میتوانید در این حین از جملات تاکیدی یا مانتراهایی مانند “من برای دریافت پیام آماده ام” استفاده کنید.

۶-هروقت که در تمرین این مراقبه، تجسم و جملات تاکیدی آن بیشتر راه افتادید، میتوانید که با استاد راهنمای خود نیز ارتباط بگیرید و پیام و اطلاعات احتمالی که برای شما دارند را دریافت کنید.

۷-هنگامی که از حالت مراقبه خارج میشوید، بیاد داشته باشید تا از تمام کسانی که در مراقبه تان روبرو شدید؛ و نور بالای سرتان که گارد محافظ شماست، تشکر کنید.

اگر میخواهید که تله پاتی را با شخص خاصی تمرین کنید، میتوانید این مراقبه را همزمان با آن شخص تمرین کرده و برای آزمایش نیز در حین مراقبه برای یکدیگر پیامهایی بفرستید.


در اینجا به نکاتی در تمرین تله پاتی با فرد دیگر اشاره میکنیم:

باور کامل (هم فرستنده و هم دریافت کننده پیام تله پاتیک باید به تله پاتی باور و اطمینان داشته باشد.)

صبر. توقع دریافت نتیجه فوری نداشته باشید و آکاهانه به تمرین تله پاتی ادامه دهید تا به نتیجه برسید.

انتخاب فرد مناسب  (فرد مقابل شما باید باور کامل به تله پاتی داشته باشد و بتواند افکار و احساساتش را با شما در میان گذارد. بهتر است فردی که به شما نزدیک است و به هم اطمینان دارید و نیز فردی که به مراقبه و این مسائل آشناست را انتخاب کنید.)

استفاده از پیامها و تصاویر ساده. در ابتدا میتوانید از تصاویر ساده مثل شکل یک اسمایلی و یا لغتی ساده استفاده کنید و بعدها با پیشرفت در اینکار، پیامها را پیچیده کنید. (دقت کنید که قبل از تمرین، پیامها را آشکار نکنید.)

_بررسی( بعد از تمرین با فرد مقابل خود درباره تمرینتان و پیامهایی که هر یک مد نظر داشته، گفتگو کنید.)

تمرین وتکرار (این تمرین را به یک وظیفه ی خسته کننده تبدیل نکنید و مدت زمان تمرینتان کوتاه باشد.)

و در آخر امیدوارم که تمرینات بالا بتواند بعنوان یک راهنمای مقدماتی به شما کمک کند. لطفاً پیشنهادات و تجربیات خودتان را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.


برگرفته از منابع زیر :

Forever conscious

Mystica

Backpackerverse

نوشته‌های مشابه

41 دیدگاه

  1. عالی.ولی دوستان فراموش نکنید تلپاتی با اجبار ذهنی تفاوت داره.شما با تلپاتی نمیتونید کسی رو مجبور به کاری کنید.
    مثه یه نوتیفیکیشن میمونه که میتونید باز کنید یا میتونید ببندید.
    شخص مقابل هم پیام رو دریافت میکنه.میتونه کاری که ازش خواستید رو انجام بده.یا انجام نده.
    انتخاب و اختیاار هر کس دست خودشه.
    من دیدم که خیلیا اشتباه میکنن راجب این موضوع

  2. بسیار عالی بود سپاسگزارم من خودم چندین بار موفق شدم با فرد مورد علاقه ام که برای مدتی طولانی از هم جدا بودیم ولی دایما هر دو احساس همو از راه دور درک می کردیم و اکثرا به فکر هم بودیم اینا کاملا مشخص بودن بعد من با تمرین آگاه شدن به تنفس دم بازدم و تک تک اعضای بدن و در آخر آگاهی متمرکز روی ضربان قلب با تلقین عبارت تاکیدی ( من قدرت انتقال افکارم و احساساتم به دیگران را دارم ) تونستم پیامم براش بفرستم که بهش گفتم ( لطفا بهم زنگ بزن ) و این کار را کاملا با نیت قلبی پاک و هدفی خیر و همراه با احساس خوب داشتن به اون شخص در راستای اصول اخلاقی و معنوی تونستم و این تمرینات روزی دو بار انجام میدادم صبح قبل از طلوع خورشید زودتر بیدار میشدم و شبا قبل از خواب چون در این دو حالت ضمیر ناخودآگاه فعاله و خلاصه وقتی اون فرد خودش بهم زنگ زد چون حتی باهاش هماهنگ نکرده بودم که تصمیم به چنین کاری دارم بهش گفتم که چی شد به من زنگ زدی یادی از ما کردی گفت نمیدونم چرا ولی تو دلم افتاده بود یه ندایی بهم میگفت که بهت زنگ بزنم شاید اتفاقی افتاده باشه دلم واست شور میزد از روی نگرانی باهات تماس گرفتم بعد گفت در طول این دو هفته دو بار اومده بودی تو خوابم خوابتو دیدم ولی چیزی از جمله و پیام من یادش نمونده بود که اصلا نمیدونست باید بهم زنگ بزنه ولی ناخودآگاهش کار خودشو کرده بود میگفت بعد تویه جورایی نمیزاشتی در آرامش بخوابم دایما هی فکرم میرفت پیشت و احساساتم بدجوری درگیرت شده بود الان زنگ زدم خیالم راحت شد آروم شدم. اونجا بود که دیگه واقعا به قدرتهای معنوی و درونی ام بیشتر پی بردم و ۱۰۰% باور و ایمان کامل پیدا کردم که در راستای اهداف خوب با نیت خیر و با دلی پاک و اهداف مثبت که به نفع و مصلحت هر دو نفر باشه انرژی هوشیار کایینات هم که در لحظه نظاره گر ماست اگر برنامه ما در راستای قوانین الهی باشه در این راه و این مسیر به کمکمون میاد.

  3. شاید سوال همتون این باشه که تله پاتی بین انسان و حیوان ممکنه باید بگم بله من انجامش میدم و اصلا سخت نیست روشش اینه که حیوان کنارتون باشه شما به قصد این که چیزی که اون میه وارد ذهنتون بشه برای پیام دادن هم تصویر سازی ساده پیام بدی

دیدگاهتان را بنویسید