همزمانی به یک علت و دلیل مشخص رخ می دهد، هیچ اتفاق و هیچ تصادفی وجود ندارد!!

همزمانی به یک علت و دلیل مشخص رخ می دهد، هیچ اتفاق و هیچ تصادفی وجود ندارد!!

آیا تا بحال بطور تصادفی به یک دوست قدیمی برخورده اید؟ دیده اید که دیگری دقیقا همان کاری را انجام دهد که شما انجام می دهید و یا همان حرفی را بزند که شما می گویید؟ آیا تا بحال همزمانی و یک واقعه تصادفی را تجربه کرده اید؟
فکر میکنید که:” اوه! چه تصادفی!” یا “من می توانستم از چنین تصادفی گذشته باشم…” خب،  شما نمی توانستید، چون هر تصادفی یک پیام برای شما می آورد. در واقع، هیچ تصادف و اتفاقی وجود ندارد. اینها تماما همزمانی هستند و هر اتفاقی علتی دارد.

synchronicity

شناخت همزمانی – آنچه در پس رخدادها پنهان است

حقیقت این است که همه چیز در زندگی ما به هم پیوند خورده اند. از گذشته، به حال و به آینده. هر یک از اتفاقات و یا تصادفاتی که ناگهان با آن مواجه می شویم، بهم متصل هستند. تفاوتی نمی کند چقدر حرکت و یا اتفاق بزرگ و یا کوچکی باشد، تماما مربوط به همزمانی ست. چه احساس کنید که روزی عالی داشته اید و همه چیز به آرامی پیش می رود، چه اینکه دوره ی بدی را با رخداد تصدفات مکرر تجربه کنید، در هر حال جهان در حال ارسال پیامی برای شماست.

افرادی که ناگهان ملاقات می کنید و یا مواردی که در یک لحظه اتفاق می افتند، چیزی جز همزمانی نیستند و خوشبختانه هیچ راهی برای پذیرش آن وجود ندارد.

آیا با این گفته آشنا هستید :”وقتی شاگرد آماده باشد، استاد ظاهر می شود”؟

این دقیقا همان تفسیری ست که برای همزمانی می آید. هر زمان که شما با آنچه حقیقتا می خواهید، همگام و هم ارتعاش شدید، احتمال بیشتری برای ملاقات با آن خواهید داشت. به همین دلیل افرادی که بیشتر مشابه هم هستند تصادفا با یکدیگر ملاقات می کنند.

حقیقت این است که این افراد با فرکانس دقیقا مشابه خودشان میزان شده اند و همزمانی بهترین تلاشش را برای رویارویی آنها می کند.

همیشه دلیل و ارتباطی هست که شخصی را ناگهان ملاقات می کنید و چیزی را تجربه می کنید. تصادف فقط یک توهم است.

گذشته، حال و آینده ما، به یکدیگر پیوند خورده اند. اگر چه ممکن است تمام آنچه برایمان رخ می دهد را درک نکنیم، اما همیشه دلیلی وجود دارد و آن دلیل، زمانی در مسیری، آشکار خواهد شد.


مقاله مرتبط: نشانه هایی که کائنات وقتی در مسیر نادرست هستیم برایمان میفرستد!


همزمانی

بله، راهی برای ساخت همزمانی وجود دارد!

اکنون که متوجه شده اید همگام سازی روحی چگونه کار می کند، زمان آن است که به شما بگوییم: شما می توانید همزمانی را خلق کنید.

ممکن است از خودتان بپرسید: چطور چنین کاری را روی زمین انجام دهم؟

خب، همزمانی، برای افرادی که به حقیقت آن ایمان دارند به نحو احسن عمل می کند. بنابراین، شما باید ابتدا به آن باور داشته باشید و دیگر نگویید که هر رخدادی، اتفاق و یا تصادف است.

مسئله این است که اگر شما چنین حرفی را می زنید، در واقع در حال ارسال پیام ضعیف به جهان هستید، در مقابل جهان با همگام سازی هر آنچه در اطراف شماست، برای شما نشانه های قدرتمند می فرستد.

بنابراین، بیایید با آن رو به رو شویم…
همزمانی درست مانند آینه است و هر آنچه که باور کنید و قبول داشته باشید، به خودتان انعکاس خواهد یافت.
اگر با قانون همزمانی موافق باشید، قادر خواهید بود بطور عمیق به یک سطح روحی متصل شوید و در آن پیام های قوی بفرستید. گذشته از این، شما انسان بهتری خواهید شد. بی پروا تر و با اراده بیشتر نسبت به هر عملی که تصمیم دارید انجام دهید.

بطور مختصر، همزمانی به معنای برقراری هارمونی و هماهنگی در هر چیزی که در جستجوی آن باشید، و هوشیار و آگاه بودن نسبت به تمام آنچه که اطرافتان رخ می دهد، است.

اوضاع را برعکس کنید – بجای تصادفاتی که علیه شما هستند، آنهایی را که برایتان مفیدند، ببینید

اگر تا بحال راجع به قانون جذب چیزی شنیده اید و یا به آن اعتقاد دارید، در مسیر خوبی برای شناخت همزمانی قرار دارید. بله، این یک حقیقت مشترک است که ما در هر ارتعاشی که باشیم، رخدادها و چیزهای هم ارتعاش خود را جذب میکنیم. وقتی کاری خراب می شود و اشتباه پیش می رود، ممکن است با گذشت زمان هم، آن اشتباه و مشکلات بیشتر ادامه یابد.

عقیده پشت این موضوع، این است که همزمانی می تواند بر عیله شما نیز عمل کند. اگر شما انتظار داشته باشید اتفاقات بدی بیفتد(بطور ناآگاهانه یا آگاهانه)، در حال همگام سازی ارتعاشات خود با نیروهای منفی درونی و بیرونی تان هستید.


مقاله مرتبط: حرکت رو مسیر خوشبختی- بدبختی


سخن آخر

می توانید شروع به تشخیصص همزمانی ها با افراد، اعداد، رخدادها و… نمایید. به یاد داشته باشید که همزمانی را در شکل حقیقی آن باور داشته باشید. به عنوان یک راهنمای روحی و بینش جهانی که دائما تلاش دارد درسی به ما دهد، به ما برسد، عشق را با ما قسمت کند و حمایت و راهنمایی مان کند.


مترجم: الناز، همکار راستمرد

نوشته‌های مشابه

22 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید