خود هیپنوتیزم آرامش با ضربان نبض زمین
| |

فایل صوتی مراقبه و ریلکسیشن – همراه با ارتعاشات نبض حیاتی زمین

schumann resonanceمادر زمین، منبع انرژی های حیاتی و شفابخش، شما را به تجربه ای جدید و متفاوت فرا می خواند… با او همراه شوید…

این فایل صوتی قدرتمند، ترکیبی از مراقبه هدایت شونده و فایل سابلیمینال می باشد که با کمک فرکانس های مشخصی از امواج الکترومغناطیسی زمین بنام (Schumann Resonance) به آرام سازی بسیار عمیق ذهن و جسم شما می پردازد و انرژی های بدن شما را تعادل می بخشد.

این امواج ایزوکرونیک با ارتعاش 7.83 هرتز که در محدوده آلفا قرار دارد، طبق تحقیقات اخیر، ارتعاشات زمین یا نبض زمین نام گرفته و باور بر این است که از قدرت سرشاری برای آرام بخشی و ریلکسیشن برخوردار است.

راستمرد این فایل صوتی ارزشمند را به شما دوستان ارزشمند راستمردی هدیه میکند.


لینک دانلود فایل:

فایل مراقبه و ریلکسیشن همراه با ارتعاشات نبض حیاتی زمین

برای گوش دادن به فایل روی علامت پخش زیر کلیک کنید


جامع ترین مقاله در اینترنت درباره هیپنوتیزم به زبان فارسی را از اینجا بخوانید: “هیپنوتیزم چیست – جامع ترین راهنمای هیپنوتیزم در اینترنت

 صفحه اصلی فایل های صوتی خود هیپنوتیزم را نیز برای دریافت اطلاعات بیشتر حتما مشاهده کنید


نوشته‌های مشابه

66 دیدگاه

  1. سلام. وقت بخیر.
    دو تا سوال دارم؟
    1. فایل سابلیمینال رونق کسب و کار رو دارم. طبق گفته خانوم روناک قبل از گوش کردن به اون فایل بهتره که یه مراقبه داشته باشم تا ذهنم آرومتر بشه، آیا از این مراقبه یا فایل مراقبه شفای ذهن میتونم استفاده کنم؟
    2. چند باری این مراقبه رو انجام دادم ولی قسمت موسیقی این مراقبه یعنی حدودا از از دقیقه 16 به بعدش خییلی آرومم میکنه. آیا میتونم فقط از بخش موسیقی این فایل برای آرام سازی ذهن استفاده کنم یا حتما باید از ابتدا تا انتها رو هر بار گوش کنم؟
    3. آیا لازمه بعد از گوش دادن به این فایل مراقبه ، مدت زمان خاصی بگذره و بعدش سابلیمینال رونق کسب و کار رو گوش کنم یا بلافاصله بعد از آرامسازی ذهن (با روشی که گفتم) میتونم گوش کنم؟؟
    با تشکر

    1. سلام
      اگر قبل از گوش دادن به فایل صوتی سابلیمنال از هیچ مراقبه ای هم استفاده نکنین ایرادی نداره.ولی خب همین مراقبه وفایل مراقبه ی شفای ذهن گزینه های مناسبی هستند برای اینکه قبل از گوش دادن به فایل سابلیمینال گوش بدین.حتما هم لازم نیست تا انتها به این مراقبه ها گوش بدین.واینکه لازم هست حدود نیم ساعت بگذره بعدش می تونین به فایل صوتی سابلیمینال گوش بدین.

  2. سلام من دو روز هست از دوتا فايل سابلمينال عزت نفس و كاريزما استفاده ميكنم. احساس ميكنم بدنم از درون خيلي داغ هست و حرارت داره دليلش ميتونه به استفاده از اين فايل ها مربوط باشه؟ البته سه چهار روزي هم چند تا فايل مراقبه چاكرا رو از يه سايت ديگه دانلود كردم و انجام ميدم.

  3. سلام خانم روناک صداتون فوق العاده به آدم آرامش میده فقط میشه این فایل مراقبه یا مراقبه با فرشتگان در روزهای هفته را بدون فاصله با فایلهای سابلیمینال که در رابطه با جذب ثروت و اعتماد به نفس هست استفاده کرد یا باید حتما فاصله دو ساعته رعایت بشه ؟
    ممنون

  4. سلام. ببخشید دیگر فایل های صوتی سابلیمینال هم مانند این فایل ارتعاشات نبض حیاتی بدن حالت ریکسیشن داره؟
    چون من اصلا نمی تونم انجام بدم بیشتر اضطراب بهم دست میده.
    فکر می کردم میشه هندزفری گذاشت و راحت مانند یه موزیک گوش داد ولی اگر همه فایلها شکل ریلکسیشن داشته باشه نمی تونم حتی از یکیش استفاده کنم.
    لطفا راهنمایی بفرمایید.
    ولی تست چاکراها برام دقیق بود و چاکرا دوم و شش مسدود بودند.
    متشکرم از توجه شما

  5. من عاشق این فایل مراقبتونم ؛ شخصا واسه من خیلی لذت بخشه مراقبه باهاش.
    اوایل واسه چند ثانیه موقع گوش دادن حواسم پرت میشد؛اونجا که میگه به احساس دستها توجه کنیم الان دست چپ سرد و سنگینه !حواسم پرت میشد یهویی چون همیشه اون لحظه احساس سبکی و راحتی تو دست چپم داشتم؛ ولی بعد از ۳-۴ دفعه یاد گرفتم از اون جمله بگذرم.
    خلاصه خیلی ممنونم واسه این فایل:-)

    1. یه چیزی در ناخودآگاهتون شما رو مضطرب میکنه. توصیه میکنم از یه راه ریلکس کننده مثل ماساژ یا شنا اول استفاده کنید و بعد از اون که به اندازه کافی ریلکس شدید شروع کنید فایل سابلیمینال گوش بدید یا یه فایل شخصی سفارش بدید و روی گوش کردن اون مداومت کنید علیرغم اضطراب تا به قولی به اون هسته مرکزی اضطراب در درونتون برسید و انرژیش رو آزاد کنید.
      رو غذاهاتون هم دقت کنیدـ قهوه و شکر و اکثر غذاهای فست فود ثابت شده مکانیزم اضطراب رو در ما فعال میکنن.
      موفق باشید

    2. به نظرم اول بپذیریدش و بعد بهش توجه نکنید مثل کسی که کنار رودخونه نشسته و عبور یرگ رو تماشا میکنه اون میدونه برگ اونجاست و میدونه که میگزره و باقی نمیمونه . این رو با آگاهی از اینکه هر لحظه امون در دست خداونده و چیزی که برای رشد و تکامل و آموزشمون لازم نباشه هیچوقت برامون اتفاق نمیوفته پس دلیلی برای نگرانی و اضطراب وجود نداره انجام بدید . این روش در مورد تمام احساسات ناخوشایند جواب میده .

دیدگاهتان را بنویسید