مراقبه تصفیه کارمای روابط ( کارمای افراد )
| | |

مراقبه تصفیه کارمای روابط ( کارمای افراد )- فایل صوتی تجسم فعال

karma

اگر برای شما هم اتفاق می افتد که فردی از گذشته تان را زیاد در خواب می بینید، یا مکررا خاطراتی از او به ذهن شما می آید و یا هنوز خشم یا ناراحتی از او به دل دارید، گره ای کارمیک و ناگشوده میان شما باقی ست. زندگی ما سرشار از روابط با افراد گوناگون است که به زندگی ما می آیند و می روند. در هر ارتباط چه عاطفی باشد، چه کاری، خانوادگی یا هر نوع دیگری، پیوندهایی از انرژی بین ما برقرار می شوند و کارماهایی اعم از مثبت و منفی ایجاد می شوند. تاثیراتی که خودآگاه و ناخودآگاه بروی هم می گذاریم و شاید تا مدت ها بعد از اتمام آن رابطه نیز برقرار باشند.

بهترین اقدام ممکن در چنین مواردی بخشش و زدودن کدورت هاست ولی از آنجا که ریشه ناراحتی ها در روابط طولانی مدت عمیق اند و ما اغلب تا عمق پیش نمی رویم، تاثیرات کارماهای منفی روابط در زندگی ما باقی می مانند و ما نیاز به تصفیه کارمای روابط خود داریم. به همین منظور استفاده از این مراقبه هدایت شونده را برای رهایی از کارمای منفی ناشی از ارتباطات گذشته و پاکسازی اثرات انرژیک آنها توصیه می کنیم.

نحوه استفاده از فایل

فردی که برای تصفیه کارمای رابطه در نظر دارید را روبروی خود مجسم کرده و طبق راهنمایی های مراقبه به پاکسازی انرژی های کارمیک با او میپردازید. این مراقبه را تا جایی باید تکرار کنید که حس کنید پیوند انرژی تان با او سست و سبک شده و تاریکی و سنگینی و کدورتها به همراه نفرت و ناراحتی از آن شخص بین رفته. تعداد انجام مراقبه برای هر فرد با دیگری متفاوت است و به شدت کارما و کیفیت انجام مراقبه و تصویرپردازی شما بستگی دارد. پس از اینکه پاکسازی با یک فرد را به اتمام رساندید، میتوانید به سراغ فرد دیگری رفته و این مراحل را تا مدت لازم با او هم تکرار کنید. 


جامع ترین مقاله اینترنت درباره هیپنوتیزم به زبان فارسی را از راستمرد بخوانید: “هیپنوتیزم چیست – جامع ترین راهنمای هیپنوتیزم در اینترنت


(بهتر است فایل را با هدفون گوش کنید.)

لینک دانلود :

دانلود با امتیاز:

محتوای ویژه

برای خرید با امتیاز در سایت لاگین کنید یا اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

برای خرید مستقیم بروی دکمه زیر کلیک کنید:

۹۹.۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید

 سایر فایل های مراقبه هدایت شونده را از اینجا ببینید.

نوشته‌های مشابه

46 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید