مراقبه تصفیه کارمای روابط ( کارمای افراد )
| | |

مراقبه تصفیه کارمای روابط ( کارمای افراد )- فایل صوتی تجسم فعال

karma

اگر برای شما هم اتفاق می افتد که فردی از گذشته تان را زیاد در خواب می بینید، یا مکررا خاطراتی از او به ذهن شما می آید و یا هنوز خشم یا ناراحتی از او به دل دارید، گره ای کارمیک و ناگشوده میان شما باقی ست. زندگی ما سرشار از روابط با افراد گوناگون است که به زندگی ما می آیند و می روند. در هر ارتباط چه عاطفی باشد، چه کاری، خانوادگی یا هر نوع دیگری، پیوندهایی از انرژی بین ما برقرار می شوند و کارماهایی اعم از مثبت و منفی ایجاد می شوند. تاثیراتی که خودآگاه و ناخودآگاه بروی هم می گذاریم و شاید تا مدت ها بعد از اتمام آن رابطه نیز برقرار باشند.

بهترین اقدام ممکن در چنین مواردی بخشش و زدودن کدورت هاست ولی از آنجا که ریشه ناراحتی ها در روابط طولانی مدت عمیق اند و ما اغلب تا عمق پیش نمی رویم، تاثیرات کارماهای منفی روابط در زندگی ما باقی می مانند و ما نیاز به تصفیه کارمای روابط خود داریم. به همین منظور استفاده از این مراقبه هدایت شونده را برای رهایی از کارمای منفی ناشی از ارتباطات گذشته و پاکسازی اثرات انرژیک آنها توصیه می کنیم.

نحوه استفاده از فایل

فردی که برای تصفیه کارمای رابطه در نظر دارید را روبروی خود مجسم کرده و طبق راهنمایی های مراقبه به پاکسازی انرژی های کارمیک با او میپردازید. این مراقبه را تا جایی باید تکرار کنید که حس کنید پیوند انرژی تان با او سست و سبک شده و تاریکی و سنگینی و کدورتها به همراه نفرت و ناراحتی از آن شخص بین رفته. تعداد انجام مراقبه برای هر فرد با دیگری متفاوت است و به شدت کارما و کیفیت انجام مراقبه و تصویرپردازی شما بستگی دارد. پس از اینکه پاکسازی با یک فرد را به اتمام رساندید، میتوانید به سراغ فرد دیگری رفته و این مراحل را تا مدت لازم با او هم تکرار کنید. 


جامع ترین مقاله اینترنت درباره هیپنوتیزم به زبان فارسی را از راستمرد بخوانید: “هیپنوتیزم چیست – جامع ترین راهنمای هیپنوتیزم در اینترنت


(بهتر است فایل را با هدفون گوش کنید.)

لینک دانلود :

دانلود با امتیاز:

محتوای ویژه

برای خرید با امتیاز در سایت لاگین کنید یا اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

برای خرید مستقیم بروی دکمه زیر کلیک کنید:

۹۹.۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید

 سایر فایل های مراقبه هدایت شونده را از اینجا ببینید.

نوشته‌های مشابه

46 دیدگاه

  1. سلام و خداقوت، من ۴ سال با مردی در رابطه هستم که رابطمون خیلی عاشقانس، اما بنا به دلیلی نمیتونم باهاش ادامه بدم و هرکار کردم نتونستم ازش جدا بشم چون همه چیز بینمون فوق العاده اس، کسی اندازه اون عاشق من نبوده و من هربار ترکش کردم تا برم دنبال زندگیم تجربه های ناخوشایندی داشتم و انگار دوباره بیشتر از قبل به اون پناه بردم، واقعا خسته شدم از این عذابِ بینِ عقل و قلبم شدیدا گیر کردم، و دنبال راهی هستم که بتونم ترکش کنم و فراموشش کنم، چه فایلی برای من پیشنهاد میکنید؟ ما هنوز هم رابطه ای فوق العاده داریم، کنار اون بهشت رو تجربه میکنم، آرامش حقیقی زندگی من بوده همیشه اما نهایتا میدونم باید تمومش کنم و نمیخوام بیشتر از این ادامه بدم لطفا راهنمایی ام کنید😔

    1. سلام همراه گرامی
      پیامتون ازاین نظربرای من عجیبه که می گید درکنارش آرامش دارید ورابطتون فوق العاده هست ولی بااین حال می خواهیدترکش کنید.فکرمی کنم دراین مورد فردی باتجربه که نسبت به احساسات وروحیات شماشناخت داره یا یک روانشناس دراین مورد بتونه دراین مورد شمارو راهنمایی کنه.

      1. عزیزم مشکل اینه که ایشون همسر دارن، داشتن جدا میشدن به خاطر مشکلاتشون که مادر اون خانوم فوت کرد و چون اون خانوم کسی رو نداشت و بی پناه شد و راضی به جدایی نشد دیگه و ما هر دو توافق کردیم که ایشون به زندگی مشترک ادامه بدن، و تنها مشکل رابطه ما اینه که برای هردومون سخته این شرایط چهارسال به خاطر زیبایی های رابطه مون و عشق عمیقمون ادامه دادیم، اما من نمیخوام ادامه بدم و راضی هم نیستم زندگیشون از هم بچاشه و اون دختر بی پناه بشه، و برای خودم واقعا جهنمه، خیلی تلاش کردم اما حتی بعضا بعد دو ماه باز شدیدتر از قبل برگشتیم و واقعا نمیدونم باید چکار کنم

  2. سلام، یه سوال داشتم: من با یک نفر خاطرات خوب زیادی دارم، ب دلیلی ک نمیدونم رابطه مون تموم شد و یه دوره طولانی نه پیام جواب داد نه زنگ، بعد از اونم یه ارتباط خیلی معمولی یا حتی ضعیف بین مونه و نه اون ارتباط قبلی، و فقط میدونم با یکی از دوستای قدیمیش در ارتباطه، و حالا من یه احساس منفی نسبت به خودم دارم، یه احساس حسادت نسبت ب اون نفری ک نمیشناسم و یک خشم و ناراحتی نسبت ب دوستی ک رابطه اش رو قطع کرد. خیلی وقتا اون خاطرات خوب یادم میاد یا هرجایی که میرم چیزی منو یاد اون نفر میندازه و خیلی دلتنگ میشم، و خیلی وقتا ذهنم ماجرا و داستاهایی رو از اون دو نفر میسازه ک اتفاق نیفتاده اما تصورش منو ناراحت میکنه، همه اش ب اون دو نفر فکر میکنم و نارات و عصبانی میشم، تمام این چیزا به اضافه اینکه اون لحظه های خوب و خوش تموم شده داره اذیتم میکنه، 1-آیا این فایل میتونه ب من کمک کنه؟ 2-آیا با اون کسی ک نمیشناسم اما حضورش ناراحتم میکنه هم گره کارمیک دارم؟ اگه آره این فایل میتونه این گره رو با کسایی ک نمیشناسیم باز کنه؟ 3-برای باز شدن گره کارمیک باید خاطرات خوب رو هم فراموش کنم؟

    1. سلام همراه گرامی
      1. باتوجه به توضیحاتتون این فایل صوتی براتون مناسبه وبه بهترشدن حالتون کمک می کنه ، واینکه من پیشنهاد می کنم فایل صوتی سابلیمینال فراموش کردن رابطه ی عاطفی گذشته رو هم تهیه کنید.
      در صورتی که بین شما واون شخص سوم گره ی کارمیک باشه همین محصول براتون مناسبه.
      جواب کامنت دیگرتون هم همینجا میدم:
      اون خشم ،ناراحتی وارتعاش بد با این مراقبه ازبین می بره، ولی ارتباط خیرقطع نمیشه، ممکه ادامه پیدا کنه. این محصول روی روند ارتباط ازاین بعد اثری نمی گذاره.

  3. سلام،میخواستم بدونم حتما باید شخص خاصی مد نظرمون باشه من بعضی اوقات احساس خفگی و گرفتگی خاصی میکنم و حس کردم شاید بخاطر کارما باشه،اما فرد خاصی مد نظرم نیست برای همین در تهیه ی فایل مرددم.لطفا کمک کنید

  4. قضیه ی کارما برام جالب شد
    میشه بگین وقتی ب فایل گوش کردم و عمل کردم چه اتفاق خوبی در زندگیم رخ میده؟ من اصولا ادمارو زود میبخشم
    زیاد کینه نمیمونه تو دلم چون سعی میکنم خودمو قانع کنم که رفتاری ک کسی با من داشته در اثر برداشت اشتباه و یا رفتار خودم بوده و در نتیجه سریع تقصیراتو گردن خودم میندازم و خودمم زود میبخشم

  5. سلام روناک عزیز
    من از وقتی که این فایل رو گرفته 5 بار گوش کردم و سعی کردم مطابق راهنماییهای گفته شده در متن عمل کنم، چند تا موضوع هست که اگه ممکنه راهمنمایی کنین منو:
    – درهای 10 تا 1 رو میتونم مجسم کنم ولی بازشون نمیکنم، یعنی بدون بازکردن در و عبور از در وارد یک اتاق میشم که مثله اینه که دری که ازش گذشتم و وارد این اتاق شدم پشت سرم باشه و اونیکی در روبرو قرار داره،
    – از هر دری که میگذرم و وارد اتاق جدید میشم انگاه هم در و هم اتاق کوچیکتر میشن.
    – باغی که هر بار به ذهنم میاد یک باغی از دوران کودکی منه که اون باغ الان دیگه وجود نداره و در دوران جنگ توسط ارتش عراق با خاک یکسان شد و حتی یک درخت یا گیاه ازش باقی نمونده.
    این که نمیتونم درها رو باز کنم و عین روح از درها عبور میکنم چه علتی داره؟ و چرا درها و اتاقها بنظرم یکی بعد از دیگری کوچیکتر میشن؟
    سپاسگزارم از وقتی که میزارین

    1. بنظرم باید سعی کنید درها رو باز کنید.
      وقتی اتاق ها کوچیک تر میشن یعنی شما فقط دارید از دور درها رو نگاه میکنید و صرفا بخشی از وحود شما از درها عبور میکنه. اگه قصد کنید حتما میتونید به همون شکل راهنما وارد ناخودآکاه بشید

  6. روابط, اتفاقات بد و یاخوب, حتا مکان وقوع یک حادثه, واقعه یا اتفاق, اگاهانه در ذهن ما ضبط و ربط نمی شوند و انطور که ما می خواهیم درمغزما حفظ یا حذف نمی شوند یک رابطه بنا به دلابلی, در یک محل, شاید بر مبنای یک اتفاق, در زمانی خاص, فارغ از کذشته این رابطه (که مهم است) و رها از اینکه این رابطه را چقدر دوست دارید یا به ان اهمیت می دهید, فرو می ریزد و در هم می پاشد دیگر مهم نیست که غرور, تعصب, حساسیت و لجاجت سبب دوری شود دوری باعث سردی هر رابط ای است. شاید شما از این رابطه متنفر و منزجرید ولی اتفاقات گدشته در حافظه ما ضبط شده است و گاهی در هوشیاری و ناهوشیاری مانند بومرنگ به سوی ما باز می گردد حال ما خراب و بد می شود باید چکار کنیم… به فایل اصلی مراجع فرمایید.

  7. سلام روناک عزیز
    من یک ماه پیش این مراقبه رو انجام دادم
    اتفاق عجیبی الان افتاده واسم
    من زمانی که تو ارتباط خوبی با این شخص و افراد خانوادش بودم. کارمای خوبی بسمتشون داشتم. یه لطفی کردم در حقشون. حالا بعد مدت ها دیدم اون لطف شامل حالشون نشده بلکه دوباره به خودم برگشته!
    جالب بود واسم من انرژی خوبی براشون داشتم ولی اون ها لیاقت پذیرش این انرژی رو گویا از خودشون نشون ندادن که باعث شد دوباره بخودم برگرده!

    1. این احتمال همیشه وجود داره دوست من. شما از سمت خودتون کارتون رو به نحو احسنت انجام میدین ولی اینکه دیگری هم پذیرش داشته باشه یا نه به خودش مربوط میشه. مهم اینه که شما گره کارمیک رو از سمت خودتون باز کنین

    1. درود
      لطفا با حزییات (و در صورت لزوم با اسکرین شات)توضیح بدید مشکل کجا رخ میده؟ آیا لینک دانلود براتون نمایش داده میشه اما وقتی روش کلیک میکنید
      وارد صفحه دانلود نمیشه یا….؟
      *در ضمن لطفا از دانلود منیجر و غیره هم استفاده نکنید.

  8. خیلی برام پیش میاد خاطره بدی از شخصی دارم و طبق عادتم هر شخص و هر چیزی که منو یاد یه دوره و خاطرات بد زندگیم میندازه حذف میکنم و اصلا بهش فکر نمیکنم اما خیلی وقتا همونا که اصلا هم بهشون فکر نکردم میان تو خوابم که حتی تو خوابم دوس ندارم برام یاداوری بشه اینا ممکنه با تصفیه کارما از بین بره؟

      1. حتما تاثیر داره چون در این فایل پاکسازی دوطرفه رو انجام میدیم تا گره کارمیک ما باز بشه ولی اینکه ما حقیقتا به تنهایی میتونیم از طرف اون فرد عمل کنیم و کارمای اونو کامل صاف کنیم خدا میدونه. بنظرم اون فرد هم باید تلاشی بکنه و بخواد.

    1. بله دوست من، این فایل دقیقا برای همین کار ساخته شده و وقتی درونی به این پاکسازی بپردازی از نتایجش متعجب و در عین حال خوشحال میشی چون دیگه اون افراد اذیتت نمیکنن. البته همونطور که اشاره کردم خودتم باید بخوای ببخشیشون تا این گره باز بشه.

  9. سلام روز بخير
    ميشه راهنمايي كنيد كه فايلو چجوري دانلود كنم؟
    من حق امتيازشم دادم وقتي رويه قسمتي كه هست كليك ميكنم صفحه دانلود باز ميشه اما گزينه دانلود رو كه ميزنم صفحه پلي باز ميشه ولي يه ساعت هم گذاشتم موند بازم پر نكرد برايه دانلود
    ممنون ميشم راهنمايي كنيد

    1. درود.
      لینک بررسی شد و سالمه. اما پلی نمیشه بلکه باید دانلود کنید. ممکنه مرورگری که استفاده میکنید اجازه دانلود فایل رو نمیده. بهتره از یه مرورگر یا وسیله دیگه دوباره امتحان کنید. مثلا اگه از گوشی استفاده کردید از لپ تاپ دوباره وارد بشید و تلاش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید