کارمایی که در هفته آینده تجربه می کنید کدامست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

Untitled

 این هفته چه کارمایی را تجربه خواهید کرد؟

بر خود متمرکز شوید. به حال درونی تان در هفته گذشته فکر کنید و از خودتان بپرسید که این هفته، چه خواهد شد؟ چه کارمایی در انتظارم است؟ سپس کارتی را انتخاب کنید که شما را جذب خود می کند.


هم اکنون در راستمرد بخوانید: کارما واقعا چیست و چگونه بر زندگی ما اثر می گذارد؟ آیا می توانم کارمای منفی را خنثی کنم؟


1- کارت بنفش

بسیاری از مردم به محض مواجه با تغییر حالت تدافعی به خود می گیرند، ناآرام و وحشت زده می شوند و کنترل تمام امور زندگی شان را از دست می دهند. عده ی دیگری نیز هستند که ایمان دارند قدرتی برتر زندگی آنها را نظاره گر است و آنچه که تغییر آن، در توان آنها نیست را رها می کنند و با آغوش باز پذیرای اتفاقات نو می شوند. کارمای هفته آتی شما پذیرش چنین تغییری ست. این تغییرات، در چنین زمانی رخ می دهند زیرا بخشی از ماجراجویی شما هستند و به طور الهی برنامه ریزی شده اند تا شما را با سرنوشت روحتان هماهنگ سازند. اگر سررشته ی امور از دست تان خارج شد، به جای وحشت زده شدن، نگرش خودتان را تغییر دهید و به این نعمت های پنهانی  خوش آمد بگویید زیرا آن ها تغییراتی هستند که برای بهترین صلاحتان به شما هدیه داده شده اند.


2- کارت سرخ

زندگی زمانی زیباست که انتظاراتتان از دیگران را تعدیل کنید. این یعنی انتظار بیجا از کسی نداشته باشید. توقع نداشته باشید که دیگران مسئولیت های شما را به عهده گیرند. خودتان باشید و بر روی پای خودتان بایستید. کارمای مثبت شما در هفته آتی، آرامشی ست که از قِبَل رها ساختن توقعاتتان دریافت خواهید کرد؛ پس لیست انتظارات خود از اطرافیانتان را دور بیندازید و با خودتان روراست باشید. شما آن چیزی نیستید که دیگران فکر می کنند، پس دیگران هم آن چیزی که شما می خواهید باشند، نخواهند بود. به عزیزانتان فشار نیاورید تا مطابق میل شما و غیر معمول رفتار کنند. واقع بین باشید تا به آرامش برسید. واقعیت این است که شما نمی توانید دیگران را کنترل کنید.


مقاله مرتبط: کدام صدف نشان دهنده جنبه ی پنهان شخصیت شماست؟


3- کارت آبی

گلندا (جادوگر پیر) می گفت:”عزیزم تو تمام مدت قدرت انجام هر کاری را داشتی!”
تمامی ما جادوگر هستیم! همه ما با یکسری تمایلات طبیعی، مهارت ها و ویژگی های منحصر به فرد به این دنیا آمده ایم. هر زمانی که بخواهیم می توانیم در زندگی مان تغییر ایجاد کنیم. میتوانیم به خلق جادو بپردازیم. اگر مسیری که اکنون در آن قرار دارید، راه دلخواهتان نیست، تغییرش دهید. تصمیم بگیرید و مشکلی که شما را اسیر خود کرده را ریشه یابی نمایید. تصمیمی بزرگ می تواند کارمای هفته آینده شما باشد. از آن استقبال کنید و فقط به یاد بیاورید که آنچه در زندگیتان رخ میدهد، سرنوشتی نیست که بایستی تسلیم آن شد؛ بلکه تقدیری ست که می تواند بدست شما تغییر کند.


۷ راه جذب کارمای خوب که زندگیتان را به کلی تغییر خواهد داد

منبع: https://www.awakeningpeople.com/what-karmic-theme-are-you-experiencing-this-week.html


بدیهی است که در سلوک خودشناسی، این تست و مطالب مشابه، نوعی سرگرمی  و تفریح به شمار می روند و شما می توانید از هر سرگرمی در زندگی درس هایی بیاموزید. راستمرد در زمینه خودشناسی، همراهان خود را به بینش و آگاهی عمیق فرا می خواند.


سایر تست های شخصیت شناسی تصاویر را از راستمرد بخوانید:

رنگ ذهن شما کدام است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

طبیعت‌ درون شما در کدام مسیر نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام خورشید بیانگر ویژگی شخصیت شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!”

پیغام معنوی این هفته ی شما در کدام کارت تاروت نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام صدف چهره ی پنهان شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

نوشته‌های مشابه