انرژی کدام حیوان نشانگر اوضاع و احوال این هفته شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

common barn owl ( Tyto albahead ) head close up

 انرژی معنوی کدام یک از حیوانات در مورد اوضاع و احوال این هفته شما صدق می کند؟

“حیوانات نه تنها نماد زیبایی عظیم هستند بلکه، متجلی حکمت باستانی نیز، می باشند.” (مولی فریدن فلد)

برای اطلاع از اینکه روح طبیعت کدام حیوان، بیانگر اوضاع و احوال این روزهای شماست، به انتخاب تصویری بپردازید که حس می کنید با آن در ارتباط هستید. این انرژی، همیشه با اوضاع و احوال ما در ارتباط است و حکمت، هدایت و اعتبار را برای ما به ارمغان می آورد. گاهی اوقات این پیغام از سوی حیوانات و یا موجودات دیگر به دست ما می رسد. پیام آوران روحی و درونی ما ممکن است هر کجا باشند. تنها کافیست به نشانه ها توجه کنید و در صورت مواجهه با آنها از علت حضورشان آگاه شوید. این هفته زمان مناسبی برای کمک گرفتن از انرژی حیوانات است. به تصویر نگاه کنید و حیوانی را انتخاب کنید که اوضاع و احوال این هفته شما هم ارتعاش با انرژی درونی او باشد. سپس به مطالعه طالع هفتگی خود بپردازید:


مقاله مرتبط: انرژی کدام حیوان در شما بیدار است؟ 


۱- خرس

اکنون زمان بازتاب آرامش درونی و پرورش ذهن، بدن و روح و روان است. انرژی و عشق خرس به شما کمک می کند تا از فشار و شلوغی های زندگی دور شوید و استراحتی به اوضاع و احوال خودتان داده باشید؛ پس برای این هفته، به سفری در طبیعت یا به مراقبه بیشتر و درون نگری بپردازید و روحتان را تازه کنید.


۲- پروانه

شما زمان کافی را در پیله ی خودتان گذرانده اید. در حال حاضر یک تغییر و تحول زیبا، هم از لحاظ درونی و هم اوضاع و احوال بیرونی برای شما در حال اتفاق افتادن است. شما نباید از شکستن پیله و پروار ترسی به دل داشته باشید. دل به تغییرات بدهید و ساختار کهنه را بشکنید.


مقاله مرتبط: نمادها و نشانه های حیوانات


۳-اسب

این هفته زمان آزمایش است. فعلا شما در موقعیتی گیر افتاده اید که هر چند تمایلی قوی برای خود فرمانی و رهایی از آن دارید، اما بایستی شکیبا باشید. از کوشش، استقامت و شخصیت مبارز اسب استفاده کنید تا دوام بیاورید. انرژی اسب جنگجو را در خود تقویت کنید و در انتظار معجزه نباشید. تلاش و استقامت شماست که به نتیجه مطلوب منجر خواهد شد.


بدیهی است که در سلوک خودشناسی، این تست و مطالب مشابه، نوعی سرگرمی  و تفریح به شمار می روند و شما می توانید از هر سرگرمی در زندگی درس هایی بیاموزید. راستمرد در زمینه خودشناسی، همراهان خود را به بینش و آگاهی عمیق فرا می خواند.


سایر تست های شخصیت شناسی تصاویر را از راستمرد بخوانید:

رنگ ذهن شما کدام است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

طبیعت‌ درون شما در کدام مسیر نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام خورشید بیانگر ویژگی شخصیت شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!”

پیغام معنوی این هفته ی شما در کدام کارت تاروت نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام صدف چهره ی پنهان شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


منبع: https://www.awakeningpeople.com/which-animal-spirit-energy-is-working-with-you.html

 

نوشته‌های مشابه

15 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید