کدام صدف چهره ی پنهان شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

Untitled

هر صدف نشان دهنده جنبه ی پنهان شخصیت شماست.

یک صدف را انتخاب کنید تا چهره ی پنهان شخصیتتان آشکار شود.

همه ی ما دارای نقاط قوتی درونمان هستیم که به طور کامل آن ها را نمی پذیریم. این صفات وجودی به معنای استفاده از مسیرهای فردی ما بوده و با جهان پیرامون همخوانی دارند.

در بسیاری از آیین های معنوی سراسر دنیا، اشیاء اقتدار وجود دارند. از جمله این اشیاء می توان به پرها، کریستال ها، صدف ها و … اشاره کرد. اشیاء اقتدار حاوی نیروی معنوی و درونی هستند و می توانند برای روح ما پیغامی داشته باشند. یکی از صدف ها را براساس تمایل روحی تان انتخاب کنید تا به کشف ویژگی های شخصیتی که به بهبود زندگی تان کمک می کنند، بپردازید. هنگامی که این جنبه از وجود شما آشکار شد، خودتان را مالک آن بدانید و نگران استفاده و بکارگیری آن نباشید.

1-شما بیشتر از اینکه به درک امور بپردازید به شهودتان اعتماد می کنید.

شهود شما همیشه در صدر امور قرار دارد و این برایتان ضروری است که به نشانه های شهودی تان توجه کنید، به آن ها گوش دهید، به شهودتان اعتماد داشته باشید و بر اساس آن ها عمل کنید. در طول زندگی؛ ما اغلب به دنبال مشاوره گرفتن از دیگران هستیم غافل از اینکه خودمان قبلا جوابی را که برای ما بهترین بوده است را می دانسته ایم. اگر شهودتان همیشه گوش به زنگ است، بدانید که شانس های زیادی برایتان وجود دارد و به چیزی خالص دست خواهید یافت. شما باید توجه ویژه ای به رویاها و احساسات درونی تان معطوف دارید.

2-شما یک رهبر و راهنمای مادرزادی هستید.

بیش از آنچه که خودتان متوجه باشید دیگران و اطرافیانتان را تحت تاثیر خودتان قرار می دهید و بسیاری از آنها هم برای دریافت راهنمایی و خرد به دنبال شما هستند. اکنون زمان آن فرارسیده است که، با اطمینان و اعتماد به نفس وارد نقشی شوید که می توانید با فضل و حکمت، خودتان را در آن ایفا کنید. شما توسط سرمشق ها در این نقش هدایت می شوید و همانطور که آن ها به مشاهده ی شما در این نقش می پردازند، به الهام گرفتن از آن ها خواهید پرداخت. ممکن است در مسیری قدم بردارید که تاکنون هیچ کس دیگری پیش از شما در آن گام برنداشته باشد، و با انجام این کار، راه را برای کسانی که از عمل به چنین کاری ترس دارند، باز خواهید کرد.


هم اکنون دریافت نمایید: “بسته جامع تقویت اعتماد به نفس (پیشنهاد ویژه راستمرد)”


3-شما، در یادگیری مهارت های جدید، بهترین هستید.

ذهن شما، هنگامی که از طریق یادگیری و آموزش مهارت های جدید به چالش کشیده می شود، بهتر کار می کند. یادگیری شما ممکن است زمانی انجام بگیرد که به مطالعه ی یک کتاب آموزشی، شرکت در یک دوره ی اینترنتی، یا حتی گوش دادن به یک کنفرانس درسی در کلاستان مشغول هستید. ذهن شما با دریافت منظم اطلاعات جدید نیاز به تحریک شدن دارد. اگر احساسی مانند راکد بودن و یا چسبندگی به چیزی شما را رها نمی کند، باید شانستان را امتحان کنید و وقت خود را برای یادگیری چیز جدیدی که علاقه شما را به خود جلب می کند، به چالش بکشید.

منبع:awakeningpeople.com

نوشته‌های مشابه

36 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید