تله پاتی و نشانه های ارتباطات تله پاتیک میان دو نفر

تله پاتی و نشانه های ارتباطات تله پاتیک میان دو نفر

Untitled

از نشانه های ارتباطات تله پاتیکی بین دو نفر چه اطلاعاتی دارید؟

توصیه می کنم تا برای کسب آگاهی بیشتر در این زمینه مقاله زیر را مطالعه کنید.

آیا تابحال ارتباط ذهنی غیرقابل توضیح با فردی را که درکنارتان حضور ندارد را تجربه کرده اید؟ آیا تاکنون احساس کرده اید که می توانید بدون به زبان آوردن حتی یک کلمه با فرد دیگری صحبت کنید؟


ابتدا مقاله “تله پاتی چیست؟ انواع و روش های آن کدامند؟” را بخوانید.


یکی از شگفتی های مغز انسان “تله پاتی” است. تله پاتی مفاهیم فضا و زمان را به چالش می کشد و امکان ارتباط انسانی را بدون نیاز به کوچک ترین مواجه ی کلامی ای فراهم می کند.

هنگامی که دو نفر یک ارتباط تله پاتی عمیق را به اشتراک می گذارند، حتی اگر اقیانوس های عظیم الجثه هم بخواهند مانعی ایجاد کنند، این ارتباط برقرار خواهد شد.

دو فردی که ارتباط تله پاتیکی با هم دارند می توانند هر زمان و هر جا حضور یکدیگر را احساس کنند. مغز انسان شاهکاری است که توانایی انجام چنین معجزاتی را در بر دارد.

اگر تاکنون با کسی تله پاتی کرده اید، مطمئن هستم که نشانه های زیر برایتان آشنا خواهند بود:

۱. هنگامی که شروع به صحبت با کسی می کنید، ارتعاشاتی ناگهانی دریافت خواهید کرد.

دیگران مجبور نیستند احساسات مثبت یا منفی خود را بیان کنند تا آنچه را که در مورد شما احساس می کنند، به شما نشان دهند. شما از قبل می دانید که آن ها چه فکری را در سر می پرورانند حتی اگر فکرشان را آشکار نکنند.

۲. هنگامی که کسی در نزدیکی شما دروغ می گوید، متوجه آن خواهید شد.

حتی اگر آنها سخت تلاش کنند تا حقیقت را از شما پنهان کنند، افکارشان به آنها خیانت می کنند و در نهایت ریاکاری آنها را نشان می دهد.

۳. اگر شما عاشق کسی شده اید، می توانید بدون اینکه حتی فرد مقابلتان آگاهی یابد در میان افکار او غوطه ور شوید.

۴. حتی اگر دیگران مشغول انجام کار در دفترشان باشند، شما می توانید مهربانی تان را با تفکرتان به آن ها ابراز کنید.

شما می توانید با قدرت تله پاتی خودتان احساسات دیگران را برانگیزید و حتی دیگران هم می توانند این کار را برای شما انجام دهند.

۵. اگر کسی که دوستش دارید در معرض خطر قرار گرفته است شما می توانید فورا با قدرت خود متوجه این مسئله شوید.

۶. شما می توانید درد و رنج عزیزانتان را بدون اینکه آن ها را ببینید، احساس کنید.

۷. هنگامی که به کسی نزدیک می شوید، سکوت، سنگین تر و بلند تر خواهد شد. هنگامی که عاشق کسی می شوید، احساس می کنید که این سکوت با عشق و محبت پر شده است.

گاهی اوقات این سکوت چنان فراگیر است که شما را مجبور می کند تا به سمت شخص دیگری یورش ببرید بر گونه ی او بوسه بزنید و او را از عشق تان سرشار کنید. به همین شکل، هنگامی که دارای رابطه ی عمیق با یکی از عزیزانتان هستید، این سکوت می تواند خودش را به نوعی سنگین و فراگیر آشکار کند. این موجب ناآرامی می شود و آرامش ذهنی شما را مختل می کند و این نگرانی تا زمانی که با عزیزتان هماهنگی و تطبیق پیدا نکرده اید ادامه پیدا می کند.

۸. شما با کسی که نزدیک به او هستید، احساس امنیت و سلامتی می کنید.

حتی اگر در یک وضعیت پیچیده یا خطرناک گیر کرده باشید، در کنار شریک تان، احساسی از امنیت خواهید داشت. این احساس را می توان به تله پاتی نسبت داد. شما با هاله ی کسی که دوستتان دارد احاطه خواهید شد، به گونه ای که این هاله می تواند شما را از خطرات قریب الوقوع و دردسرها محافظت کند.


“چطور هاله انرژی خود را ببینیم؟” را بخوانید.


ارتباط تله پاتی بین دو نفر چیزی جز معجزه نیست. “اگر مغز انسان قادر است تا چنین کاری را انجام دهد، قادر به چه کارهای دیگری خواهد بود! اگر فقط انسان بتواند توانایی های ذهنی اش را درک کند و آن ها را برای خیر بزرگتر به کار ببندد… اینگونه، موجی از عشق و محبت می تواند دنیا را در بر گیرد.”

نوشته‌های مشابه

11 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید