آیا توانایی تله پاتی دارید؟ این 7 نشانه را بخوانید!

“7 نشانه ی توانایی تله پاتی که شما را شگفت زده خواهند کرد”

Untitled

بسیاری از مردم فکر می کنند که انجام تله پاتی کاری مشکل است. اینگونه به نظر می رسد که ارتباط دو ذهن با یکدیگر و توانایی تله پاتی، تقریبا غیرممکن بوده و عده ی کمی از مردم دارای این استعداد هستند؛ اما اینگونه نیست. توانایی تله پاتی از خواندن ساده ذهن یک فرد دیگر تا تغییر و دستکاری در ذهن دیگران متفاوت هستند.

درست است که همه ی مردم می توانند توانایی تله پاتی خود را توسعه دهند، اما افراد با استعداد در این زمینه معجزه می کنند. برای مثال، این توانایی شبیه به تحصیل دانش آموزان مختلف در یک کلاس و با یک معلم ولی با نتایج درسی متفاوت از هم است. می توانم بگویم که برخی از افراد دارای توانایی های مادرزادی و طبیعی تله پاتی هستند.


7 نشانه ی زیر نشان می دهند که شما از توانایی تله پاتی برخوردار هستید:

1. احساسات عجیب و غریب در ناحیه ی چشم سوم

فضای بین دو ابرو، جایگاه چاکرای چشم سوم است. اگر شما دارای توانایی های طبیعی تله پاتیکی باشید، احساسات عجیبی را در این محل، به دو دلیل عمده تجربه خواهید کرد: یکی این که چاکرای شما باز است و دیگری اینکه شما در حال دریافت سیگنال های انرژی هستید، اما از آن ها هیچ اطلاعی ندارید. هنگامی که به توسعه ی قدرت هایتان مشغول هستید، احساسات شدیدی را تجربه خواهید کرد.


“آشنایی با چاکرای چشم سوم و کارکرد آن” را بخوانید.


2. شما به راحتی می توانید احساسات دیگران را درک کنید

این کیفیت به عنوان همدلی و یا همان هم احساسی نیز شناخته می شود. شما این توانایی را دارید که به راحتی هر چه تمام تر به احساسات دیگران دسترسی داشته باشید. شما مطمئنا از احساسات دیگران آگاهی پیدا می کنید حتی زمانی که دیگران به استفاده از کلمات نمی پردازند.

هنگامی که انرژی های مثبت در اطراف شما وجود دارند، حس خوبی دارید، و هنگامی که انرژی های منفی در اطراف شما زیاد می شوند احساس تیره بختی به شما دست می دهد. این برای شما بهتر است که از هیجان و دردسر دور بمانید.


9 نشانه اشخاص حساس به انرژی را بخوانید.


3.  ارتباطات قوی با عالم روحانی پیدا می کنید

ارواح درگذشتگان آشنا و غریبه، برای شما محسوس خواهند شد. شما به ادراک آن ها می پردازید اما نمی دانید که در حال تجربه ی چه احساسی هستید.

هم چنان که قدرت ذهنی شما توسعه می یابد، شروع به درک انرژی های معنوی خواهید کرد، هم چنین شما به جهان مذهبی بیشتر جذب خواهید شد و این احساس در شما به وجود می آید که انگار نیاز دارید تا بیشتر و بیشتر از عالم معنویات آگاهی پیدا کنید.

4.  رویاهای شفاف و مکرر خواهید دید

در حین اوج گرفتن توانایی های تله پاتی تان، شما شروع به دیدن رویاهای شفافی خواهید کرد که بیشتر از گذشته اتفاق می افتند. شما عمدتا رویاهای خود را در حال حاضر به یاد می آورید. این رویاها پیام های خاصی را حمل می کنند. در حالت رویا این ذهن ناخودآگاه شماست که در موضع قدرت است نه ذهن خودآگاهتان به همین دلیل می توانید به راحتی با خود برترتان ارتباط برقرار کنید.

5. به سلامتی تمایل پیدا می کنید

تنها به غذاهای سالم اشتیاق پیدا خواهید کرد. برای مثال، سالاد جذابیت بیشتری از همبرگر در مقابل چشمان شما پیدا می کند. این احساس به طور طبیعی در شما به وجود می آید. میوه ها و سبزیجات بخش مهمی از رژیم غذایی شما را تشکیل خواهند داد. این غذاها برای باز کردن ذهن و متمرکز نگه داشتن شما ضروری هستند.


خام خواری به روش بهبود را بخوانید.


6. احساس تله پاتی شما افزایش پیدا می کند

شما شروع به شنیدن ناشنیدنی ها و دیدن، آنچه که دیده نمی شود خواهید پرداخت. شما متوجه رد شدن تابش نوری که از گوشه ی اطراف چشمتان شما می گذرد خواهید شد. شنوایی شما بهتر از قبل بهبودی پیدا می کند. هنگامی که دیگران در کنار شما ساکت هستند، فکر می کنید که آنها با شما در حال صحبت می باشند. این ها به معنای افزایش توانایی تله پاتی در شماست.


تله پاتی و نشانه های ارتباط تله پاتیک میان افراد را هم بخوانید.


7. شهود شما افزایش پیدا می کند

وقتی چیزی در حول و حوش اتفاق افتادن است، از آن آگاهی پیدا می کنید. چنین چیزی به عنوان یک تصور و یا یک گمان در برابر شما ظاهر می شود. این، ممکن است شما را بترساند اما نباید بترسید زیرا آنچه که قرار است اتفاق بیفتد، رخ خواهد داد و شما هم هیچ کاری در ارتباط با آن نمی توانید انجام دهید. هنگامی که می خواهید توانایی های تله پاتی خود را توسعه دهید، نیاز دارید تا به شهودتان اعتماد کنید.

نوشته‌های مشابه

14 دیدگاه

  1. سلام ممنون بابت سایت بسیار خوبتون…من ده ماهی هست ک در زمینه چشم سوم و چاکراها مطالعه های وسیعی انجام دادم و گاهی اوقات هم تمریناتی رو انجام میدادم.و به محض انجام تمرینات اثراتش رو خیلی زود میدیدم..اما از اواسط تابستون بود که یک سری نور رو در گوشه چشمام میدیدم به صورت دایره های سفید رنگ کوچیک و بزرگ..بعد از یه مدت از گوشه چشام بیرون اومدن و روی دیوار میدیدمشون یه جا خوندم ک اینا فرشته های نگهبانن.من واقعا نمیدونم چی هستن لطفا اگ میدونین کمکم کنین..در ضمن من دوساله ک با یه دختر همکلاسم رابطمون فقط در حد سلام و احوال پرسی بود ولی چند هفتس که واقعا حس عجیب غریبی بینمونه جوری ک انرژی های همو درک میکنیم..حس همو متوجه میشیم و خیلی از اوقات شده که همزمان به یه چیز فکر میکنیم.وقتی حالم بده بدون اینکه کلامی بینمون رد و بدل بشه قلبش متوجه میشه..ینی اینو بزاریم به حساب طبیعی بودن یا نه یه ارتباط روحی قوی بینمونه..ببخشین سوالام طولانی شد.

    1. اون فرشته های نگهبان که الکیه. یا توانایی هاله بینیتون فعال شده که اون نورا رو میبینید یا نتیجه ی فعال شدن چاکرای ششم(چشم سوم) هست. راجب اون ارتباطی هم که گفتید ، میتونه به این دلیل باشه که رابطتتون قویه و تله پاتی در شما به طرز ضعیفی فعاله.

دیدگاهتان را بنویسید