|

آیا وقتی ما به کسی فکر میکنیم، او هم به ما فکر میکند؟

photo_2018-01-18_15-18-44

چگونه متوجه فردی شویم که به ما فکر می کند؟

تا حالا تصویر کسی به ذهنتون خطور کرده؟ قبل از اینکه این فکر رو از سرتون بیرون کنید، این احتمال رو هم در نظر بگیرید که امکان دارد در همان لحظه، فردی که به ذهنتان خطور کرده، در حال اندیشیدن به شما باشد. هر دوی شما از چنین چیزی بی خبر هستید اما ذهن هایتان سعی دارند تا شما را متوجه نکته ای عمیق کنند.

به جای منحرف کردن توجه تان به سمت و سوی چیزهایی مانند تلویزیون، بازی های ویدئویی و غیره، شما فقط باید متد ارتباطی آن را درک کنید. می توانم به شما بگویم که ارتباط تله پاتی بین دو ذهن حقیقت دارد و وجود آن هم غیرقابل انکار است.

همه ی ما، چنین چیزی را به طور مکرر احساس می کنیم، حتی زمان هایی که در حالت انزوا قرار گرفته ایم.آیا این همان چیزی است که ما را به مکان ها و مردمان دور از دسترسمان متصل می کند؟ شما باید به ظن وحشیانه خودتان اعتماد کنید.

این مسیرهای ارتباطی می توانند بین دو فرد عاشق، دو دوست و یا هر بین هر دسته از افراد دیگری که دارای رابطه ای نزدیک با هم هستند، ایجاد شوند. هنگامی که شما در مورد فردی با تمرکز کامل فکر می کنید، قادر هستید تا با او ارتباط برقرار کنید. فقط یک احمق است که می تواند قدرت استثنایی ذهن بشر را انکار کند.

حال به بحث اصلی خودمان برگردیم.

چگونه متوجه شویم که شخصی در حال فکر کردن به ما می باشد؟

خب، می تونم بگم که چند تا نشانه ی قطعی برای تشخیص چنین چیزی وجود دارد.

اگر بدون هیچ محرک محیطی ظاهری، تصور ذهنی یک شخص به طور ناگهانی در ذهن شما ظاهر شود،  یک احتمال عظیم وجود دارد که فرد مورد نظر به فکر در مورد شما مشغول است. یعنی، یک موج فکری به سمت شما حرکت می کند و سعی دارد تا با فرکانس ذهنی شما هماهنگ شود.

به عنوان مثال، اگر به مکانی بروید که شما را به یاد خاطراتی که با شخص دیگری داشته اید بیندازد، این منطقی است مادامی که شما در آن مکان حضور دارید، افکار شخص مورد نظر ناگهان در ذهن شما نمایان شوند.

اما اگر به طور اتفاقی و تصادفی در حال حرکت در جاده هستید و هیچ محرکی هم در اطراف شما وجود ندارد تا شما را به یاد شخص خاصی بیندازد، ولی در عین حال فکر کسی به ذهن شما خطور کند، احتمالا این بدین معنی است که شخصی در حال تلاش برای برقراری ارتباط با شما از طریق تله پاتی می باشد.

اگر مدت زمان زیادی از ملاقات شما با فرد دیگری گذشته و این برایتان رویدادی غیرمنتظره است، متوجه خواهید شد که مداوم در حال فکر کردن به فرد مورد نظر هستید و ذهنتان تقلا می کند تا به این فرد نزدیک تر شود.

این به نشانه ی آن است که شما باید با کسانی که دلتان برایشان تنگ شده ملاقاتی داشته باشید و خاطرات خوب گذشته را زنده کنید. این مثل این میماند که انگار فردی در حال مرگ است و به صحبت با شما نیاز دارد و مداوم به شما فکر می کند. آیا به او توجهی نمی کنید؟

ممکن است که به طور ناگهانی احساسی از گناه در ذهن شما به وجود آید و آسایشتان را مختل کند. به نظر شما منبع چنین احساسی، چه چیزی می تواند باشد؟

هنگامی که از نظر ذهنی با فرد یا افراد دیگری همسو شده اید، اگر آن ها به خاطر اینکه مدت زمانی طولانی شما را ندیده باشند احساسی از غم و اندوه در وجودشان پدیدار گردد، چنین حسی از گناه،  یک رخداد طبیعی برای شما تلقی می شود. این مورد می تواند بین دو عاشق و یک هم خونی که از شما دور است، اتفاق بیفتد.


مقاله مرتبط: “چرا نمی توانیم یک رابطه عاطفی موفق داشته باشیم؟ (همراه با تست روانشناسی)


این اتفاق می تواند پس از به هم خوردن یک رابطه هم رخ دهد؛ به دلیل اینکه، ارتباط بین آن دو عاشق هنوز هم به خاطر اوقاتی که با هم سپری کرده بودند، بسیار قوی است.


مقاله مرتبط: “چطور یک رابطه و پیوندهای کارمیک با افراد را قطع کنیم؟


اگر شخصی از نظر عاطفی به شما متصل شده باشد، اینکه چگونه بخواهید به این رابطه ادامه دهید، به خودتان بستگی خواهد داشت. شما می توانید به راحتی وجود چنین افکاری را تصدیق کنید و یا می توانید از آن ها به عنوان فرصتی برای برقراری رابطه مجدد با دیگری، استفاده کنید.


“۹ نشانه از اینکه در رابطه عاطفی درست هستیم” را از اینجا بخوانید.


باز هم این سوال را از شما می پرسم:

چطور متوجه شویم که یک شخص به ما فکر می کند؟

اجازه دهید تا غریزه و شهودتان، شما را به سمت حقیقت راهنمایی کند. این تنها راه مطمئن است. به راه های ارتباطی فراطبیعی، ایمان داشته باشید.

https://rastmard.com/26667

نوشته‌های مشابه

20 دیدگاه

  1. لطفا جواب بدید چون واقعا سوالمه

    من اینو قبول ندارم چون مثلا خودم رو در نظر بگیرید :

    من خانمی رو می شناسم که اتفاقا دوستش هم داشتم (نه عشق) ولی به خاطر رفتارم به دلایلی از من متنفره و حتی همکارش هم که یه خانمی دیگه س بعد اینکه منو تو ایستگاه اتوبوس دید مسیرش رو عوض کرد مسیری که 1 ماه داشت می رفت !!

    حالا نمی تونم انکار کنم دلم شکسته و خیلی دلتنگشم با این که بد رفتاری کرده باهام

    اکثر اوقات وقتی موقعی که وقت آزاد دارم و می رم تفریح همیشه به فکرش می افتم

    ولی من مطمعنم اون حتی یادش رفته من کی بودم !!
    حالا نظرتون چیه ؟ اونم تو وقت آزادش 24 ساعته به فکر منه ؟؟؟ فک نمی کنم

  2. یکی از دوستان نوشتن که مردد میشن بین اینکه آیا واقعا کسیکه به ذهنشون اومده از راه تله پاتیه یا گمان خودشون
    منم همین مشکلو دارم متاسفانه
    ای کاش مطلبی در این مورد بذارید که بیشتر توضیح بدید

  3. عالی بود برای من زیاد پیش اومده که به یکی که فکر می کنم همون لحظه اون شخص پیام میده یا تلفن میکنه ولی گاهی پیش میاد که ذهنم بدون هیچ دلیلی درگیر اشخاصی میشه که شاید یک یا دوبار باهاشون برخورد داشتم و هیچ حس خاصی نسبت بهشون ندارم ولی ذهنم حسابی مشغول میشه و نمیدونم واقعا با این اوضاع چه کار کنم؟

  4. من این موضوع را بارها و بارها تجربه کردم، وقتی احساسات خیلی قوی نسبت به شخصی دارم متوجه میشن و معمولا تماس میگیرن، ولی یه سوالی دارم تو مقاله دکر شد که معمولا این افراد ارتباط عاطفی زیاد یا هم خونی دارند ولی چطور بین کسی که دلش شکسه و کسی که دلشو شکونده این اتفاق میوفته.

    1. سلام شرمنده شما ممکنه زمانی که بهش فکر میکردید و حالا با فرض اینکه دل پری ازش دارید یک انرژی منفی که باعث عذاب وجدان اون شده بهش القا کردید و این موضوع به گمانم نتیجش همون تماس و یا پیام دادن فرد مورد نظره. این نظر شخصیه منه امیدوارم درست باشه.
      امید به دیدار حق یا علی مدد.

  5. سپاس به خاطر مطلب مفیدی که قرار دادید… به نظر من وقتی ما به شخص معینی فکر میکنیم یک صورت خیالی(البته خیالی نسبت به دنیای واقعی منظورم هست در حالیکه در کالبد بالاتر کاملا واقعی هست) به سمت او میفرستیم و کانالی بین کالبدهای عاطفی دو نفر برقرار میشه اما معمولا افراد متوجه این ارتباط نمیشن چون همه حواس در طول روز متوجه کالبد جسمانی هست . ما متوجه ارتباطات بیشماری که بین کالبدهای بالاتر دو فرد برقرار میشود نمیشویم.

  6. اول سپاس بابت این مطلب جذاب و دوم اینکه چیزی که در مورد تله پاتی با افراد برای من جالبه اینه که من بصورت اتفاقی با افرادی آشنا می شم یا هنرپیشه های جدیدی رو می بینم که خیلی شبیه شخصیه که دوستش داشتم و وقتی در این مورد از دوستان نزدیکم پرسیدم که به نظرت فلان آدم یا هنرپیشه شبیه کیه؟ جواب دادن: دوست تو! نمیدونم چرا کائنات همش کاری میکنه که من به اون فکر کنم با اینکه این رابطه یکسال و خورده ای پیش به پایان رسیده…

  7. گرچه میدونم حرفایی که تو این مطلب نوشته شده درسته و خودمم بارها تجربشون کردم؛ ولی باز یه وقتایی که احساس میکنم الان فلان شخص داره بهم فکر میکنه ؛بعدش به خودم میگم احساس الانت به احتمال زیاد فقط یه توهمه ! در مورد آدمایی که دیگه باهاشون ارتباط نداریم مطمین شدن از وجود تله پاتی سخته واقعا!

  8. خیلی جالب بود من دیشب خیلی یهویی یاد یکی افتادم و شب خوابشو دیدم و از صبح فکرمو به خودش مشغول کرده و الان که این مطلب رو خوندم فکرم دو چندان شد فقط سخته دوباره بخوام حالشو بپرسم چون چهار ساله ندیدمش،
    ممنونم به خاطر مطالب خوبتون

  9. خیلی جالب بود من دیشب خواب یه نفر رو دیدم و از صبح فکرمو به خودش مشغول کرده و الان که این مطلب رو خوندم فکرم دو چندان شد فقط سخته دوباره بخوام حالشو بپرسم چون چهار ساله ندیدمش،
    ممنونم به خاطر مطالب خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید