قدرت های روح

5 تمرین عملی برای تقویت قدرت های روحی

چگونه قدرت های روح مان را فعال کنیم؟ (5 راهکار عملی)

قدرت های روح

هر شخصی دارای قدرت های روحی مخصوص خود است. مهارت ها و قدرت های روحی استعدادهایی نهفته درون ما هستند که به ما قدرت ویژه ای برای درک ماورا و معنای عمیق هستی می بخشند. برخی افراد همراه با قدرت های روحی پیشرفته به دنیا می آیند و هارت های روحی شان به طور طبیعی آشکار می شوند. درحالیکه بسیاری از ما می بایست برای کشف و فعال کردن قدرت های روح خود زمان و توجه کافی صرف کنیم و می بایست از تمرینات معنوی برای بهره گیری از این مهارت ها کمک بگیریم.

این تمرینات نیازمند صبر و پشتکار زیادی هستند که همین امر باعث می شود بسیاری از افراد از ادامه دادن دست بکشند. اما نتیجه برای آنهایی که تمرینات را ادامه می دهند، دستیابی به جادوی قدرت های روحی است. خوشبختانه این مسیر روشن است زیرا که افراد بسیاری قبلا آن را پیموده اند. اگر قصد دارید قدرت های روحی خود را فعال کنید با ما در این مقاله همراه باشید.


تست شخصیت شناسی فوری: “قدرت ماورایی شما چیست؟


توسعه هر مهارت و قدرت روحی، تمرینات مخصوص به خودش را دارد اما برخی تمرینات عمومی هستند که علیرغم تاثیر بسزایی که دارند، اغلب نادیده گرفته می شوند. برخی از این تمرینات که می توانند فرایند توسعه مهارت های روحی را تسریع بخشند را در ادامه آورده ایم:

1. مراقبه منظم:

قدرت های روحمراقبه تمرینی حیاتی برای فرایند رشد روحی است. این تمرین به شما اجازه می دهد از نگرانی های زندگی زمینی رها شوید و با خود برترتان ارتباط بگیرید. قدرت های روح در واقع تکنیک هایی هستند که ما برای تشخیص و گاهی تغییر انرژی های اطرافمان به کار می گیریم. مراقبه به عنوان یک قدم پایه و اساسی ما را با این انرژی ها آشنا می سازد.

اغلب افراد می خواهند به سریع ترین شکل ممکن مهارت های روحی شان را توسعه دهند. درحالیکه مراقبه تمرین بسیار کندی به نظر می رسد. اما توجه کنید که یک تمرین مراقبه مستدام، پیشرفت شما را با روندی اطمینان بخش تضمین می کند.

برای ثبت نام دوره مراقبه راستمرد با آیدی پشتیبانی در تلگرام @Rast_ham تماس بگیرید.


مقاله مرتبط: “۷ روش برای تقویت قدرت های درونی


2. تقویت قدرت های ذهنی و دنبال کردن شهود:

قدرت های ذهنی، ذهن و حواس ما را به هم مرتبط می سازند. بنابراین تقویت قدرت های ذهنی مانند تحلیل، تمرکز و تآمل، بسیار حائز اهمیت است.

قدرت های روح

 مواد غذایی می توانند بر عملکرد این قدرت ها در ذهن ما تاثیر داشته باشند. از روغن ماهی، میوه بلوبری و یا شکلات تلخ و مغز های مختلف استفاده کنید. همچنین ورزش های فکری مثل بازی شطرنج و پازل نباید فراموش شوند. این بازی ها راه بهتری نسبت به خیره شدن به صفحه گوشی هستند.

یکی از قدرت های روحی شهود است. بسیاری از مردم عادت به زیاد فکر کردن دارند. فکر کردن بیش از حد به یک موضوع حس شهود که یکی از مهمترین قدرت های روح بشمار می رود را مسدود می کند. شما می توانید با تصمیم گیری سریع درباره موضوعاتی که ارجحیت کمتری دارند نیروی شهود را در خودتان تقویت کنید. در تصمیم گیری هایتان بیشتر به صدای درونتان توجه کنید و به مرور این قدرت در شما رشد پیدا می کند.


مقاله مرتبط: “قدرت روحی خود را براساس ماه تولدتان بشناسید


3. کنترل خود و روابط با دنیای پیرامون:

قدرت های روحتوانایی انسانی ما به ساختار روابط اجتماعی مان تکیه دارد. از این رو ارتباطات انسانی موجب تقویت انرژی های روحی مان شده و در نهایت به توسعه قدرت های روح مان کمک می کند. برای گسترش این روابط می توانید با دوستان همفکر خود ارتباطات نزدیک تری برقرار کنید. با این کار نه تنها با انرژی های مثبت همراه می شوید، بلکه در مسیر توسعه مهارت های روحی می توانید با دوستان خود همصحبت شوید

یکی جنبه مهم دیگر داشتن کنترل بر خود و زندگی شخصی تان است. با دنبال کردن اهداف شخصی خود و در دست گرفتن کنترل روند زندگی تان می توانید از انرژی روحی خود به عنوان ابزار مفیدی برای پیشبرد توسعه فردی بهره ببرید. از این طریق دیگر توانایی های روحی شما نیز تقویت خواهد شد. برای این هدف به همان اندازه که برای ساختن روابط فردی و یا اجتماعی خود تلاش می کنید باید وقت و انرژی صرف کنید. از خود سوالات عمیق و اساسی بپرسید و اجازه دهید پاسخ های درونی تان از طریق شهود یا مراقبه بر شما آشکار شوند. این کار اساسا به معنای به چالش کشیدن خود است. همچنین می تواند دلیلی برای مراقبه های روزانه برای دریافت پاسخ های درونی به شمار آید.


مقاله مرتبط: “۵ عادت غلط که در قدرت های روحی ما اختلال ایجاد می کنند


4. مطالعات سایکومتری:

برای توسعه قدرت های درونی ممکن است نیاز داشته باشید در رابطه با این علم اطلاعات بددست آورید یا آموزش ببینید. سایکومتری علم تشخیص انرژی هاست. شما می توانید تمرینات سایکومتری را در خانه نیز انجام دهید. برای مثال می توانید با تمرین تشخیص و درک انرژی اشیایی که متعلق به شما نیست شروع کنید. بدین صورت که یک وسیله که متعلق به دوست یا خواهر و یا برادرتان است را در دست بگیرید یا لمس کنید. همزمان سعی کنید انرژی ساتع شده از آن را تشخیص دهید. در نهایت فردی که شیء به او تعلق دارد می تواند به شما در زمینه درست یا غلط بودن تشخیص تان کمک کند.


مقاله مرتبط: “موانع رشد روحی – هشدارهای مسیر درونی


5.  تمرین با انرژی ها برای توسعه قدرت های روح:

قدرت های روحروش دیگری که می تواند در توسعه قدرت های روح موثر باشد تمرینات با انرژی هاست. یکی از کاربردی ترین این تمرینات تله پاتی است. برای آشنایی بیشتر با این تکنیک این مقاله را مطالعه کنید: “تله پاتی چیست؟ آشنایی با انواع تله پاتی و روشهای تمرین آن” تله پاتی یکی از ساده ترین مهارت های روحی ست که می توانید هر زمان و هر مکان به تمرین آن بپردازید. با پیشرفت شما در این مهارت، توانایی کلی شما در کار با انرژی ها تقویت خواهد شد. برای این کار بهتر است از یک دوست یا همراه کمک بگیرید تا بتوانید تمرین های تله پاتیک را را با او انجام دهید. از تمرینات و اهداف ساده و کوچک شروع کنید تا به مرور توانایی تان را گسترش دهید.

راه دیگری برای ارتباط با انرژی ها، تمرین پیش آگاهی یا پیش بینی آینده است. بدین صورت که برای فردای خود سه پیش بینی در نظر بگیرید. می توانید برای تقویت این توانایی این کار را بلافاصله پس از تمرین مراقبه انجام دهید.


اگر شما هم راه های دیگری را به منظور فعال کردن قدرت های روحی می شناسید، آن ها را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.


پیشنهاد اختصاصی راستمرد: “سابلیمینال شکوفایی قدرتهای درونی و معنوی

نوشته‌های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید