پیش آگاهی چیست؟ چگونه می توان با پیش آگاهی، آینده را پیش بینی کرد؟

precognition

گاهی اوقات، مردم، حضور عجیبی را احساس می کنند اما قادر نیستند که آن را به شخص یا اتفاق خاصی ارتباط دهند. ممکن است زمانی که خیلی راحت در اتاق نشیمن خانه تان لم داده اید، احساس کنید که متوجه چیزی در مورد آینده می شوید. چنین حالتی، مانند این است که انگار یک چیزی مستقیم جلوی چشمان شما فلش می خورد. برای یک لحظه شاهد چیزی هستید که بسیاری از مردم از مشاهده ی آن عاجز هستند؛ یعنی اتفاقات قریب الوقوع. این تجربه باعث می شود برای مدتی شوکه شوید، اما زمانی که افکارتان را جمع و جور کردید و آرامش تان را به دست آوردید، قادر خواهید بود تا آن را درک کنید. این پدیده، مشابه  آشناپنداری است. شما احساس می کنید که یک واقعه ای قبلا اتفاق افتاده است، در حالی که دیگران می گویند اینگونه نیست. پس شاید این اتفاقی از آینده باشد!

در این مقاله با دو اصطلاح مهم مواجه خواهیم شد:
“اولی پیش آگاهی یا Precognition و دومی ادراک فراحسی یا Extrasensory Perception.”
مهم است بدانید که “ادراک فراحسی و پیش آگاهی، توجیه علمی ندارند و تنها طی تجارب معنوی و برخورد و ارتباط با پدیده های روحی، اثیری و رازورزی، شرح داده می شوند.”
اکنون به تعریف و شرح هر دوی این اصطلاحات توجه کنید:

 پیش آگاهی

واژه لاتین Precognition متشکل از دو قسمت pre به معنای “از پیش” و cognition به معنای “درک و آگاهی” ست. precognition یا پیش آگاهی، که علم غیب نیز ترجمه می شود، به معنای فهمیدن و آگاه شدن، پیش از رخداد واقعه است.
پیش آگاهی اتفاقی نسبتا شایع در میان عموم مردم است و شاید برای شما یا اطرافیانتان نیز رخ داده باشد. ممکن است خوابی دیده باشید و پس از مدتی کوتاه یا طولانی، اتفاقات آن خواب به حقیقت بدل شوند و یا طی مراقبه یا تجربه ای اثیری، آینده را دیده باشید و حتی آن را تفسیر کنید. پیش آگاهی نوعی نگاه به آینده و تعبیر و تفسیر آن بواسطه نشانه هاست. نباید آن را با طالع بینی و هوروسکوپ اشتباه گرفت. پیش آگاهی اغلب به عنوان حس ششم یا حس درونی ما، معرفی می شود؛ بنابراین نوعی توانایی بالقوه و درونی است. در طی تاریخ، پیش بینی و پیشگویی های بسیاری، به این شکل انجام گرفته اند. افراد منطق گرا و شکاک بسیاری بوده اند که با الهاماتی درونی، از پیش بینی وقایع شگفت زده شده اند. شروع این دریافت ها به گونه ای است که بدون هیچ نشانه ی فیزیکی، این احساس درونتان به وجود آید که انگار اتفاقی در شرف رخ دادن است و نمی توانید چنین حسی را به یک حادثه ی مشخص ربط دهید، اما می دانید که چیزی اتفاق خواهد افتاد. پیش آگاهی قدمی فراتر از این مثال، آنجاست که می توانید چنین نشانه هایی را تفسیر کنید و اقدامی در راستای دانش خود انجام دهید. بواسطه پیش آگاهی، شما قادرید به طور مستقیم، به ارتباط علائم دریافتی، با رویداد قریب الوقوع بپردازید. اگر بتوانید پیش آگاهی خود را آگاهانه کنترل کنید، به یک توانایی مهم دست یافت اید.


درک فراحسی

واژه لاتین Perception به معنای ادراک و دریافت است و Extrasensory یعنی ماورای احساسات معمولی و عادی. در بیان عمومی، ادراک فراحسی به نوعی توانایی روحی خاص اشاره دارد؛ اما اگر دقیق تر شویم، ادراک فراحسی، یک توانایی روانی بالقوه است که می تواند تقویت شود.
ادراک فراحسی همانطور که گفته شده مجموعه ای از دریافت هاست که از چارچوب حواس پنجگانه معمولی خارج است و به نوعی الهام می ماند. این ادراک به توانایی مشاهده ی آینده از طریق علائم و نشانه ها تلقی می شود. البته همه ی ما تاکنون خبرهایی را در مورد کلاهبرداری ها و پیش گویی های جعلی با این عنوان شنیده ایم و از بازار سیاه این قبیل دروغ ها نیز آگاهیم؛ با این حال، وجود گزارش پیش بینی های ذهنی ای که ریشه در واقعیت دارند، حتی با وجود تعداد اندک شان، غیرقابل انکار است. از جمله ی این رویدادها می توان به، پیش بینی مسابقات، زمین لرزه ها، آتشفشان ها و غیره اشاره کرد.


چگونه چنین دروغ هایی را از حقیقت تشخیص دهیم؟ چطور می توان متوجه شد که یک شخص دارای توانایی پیش آگاهی و ادراک فراحسی است و چگونه می توان دریافت های اینچنینی را به عنوان یک تصادف رد نکرد؟ آیا خود ما نیز می توانیم چنین توانایی داشته باشیم؟ خب، چند راه مطمئن برای آگاه شدن از پاسخ این سوالات وجود دارد که در ادامه به توضیح شان می پردازم:

1_ رویاهای شفاف مکرر

 با وجود این که تئوری رویای شفاف توسط بسیاری، غیرقابل استناد تلقی شده؛ از لحاظ آماری با درصد منصفانه ای از این تجربیات  که در زندگی واقعی رخ می دهند، مواجهیم. پیش آگاهی می تواند در رویاهای شفاف رخ دهد. طی چنین تجربه ای، چهره ها، مکان ها و سناریوهایی را در ذهنمان می بینیم که قادر نیستیم به هیچ وجه معنی آن ها بفهمیم. علاوه بر این، چنین رویاهایی همانطور که از نامشان پیداست، شفاف هستند و مانند سایر خواب های دیگر فراموش نمی شوند. یک فرد با توانایی ادراک فراحسی، می تواند رویای خودش را با جزئیات کامل به یاد آورد تا زمانی که آن رویداد به واقعیت تبدیل گردد.


هم اکنون دریافت کنید:

https://rastmard.com/%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B4%D9%81%D8%A7%D9%81-210-%D8%A7/


2_ توانایی احساس هاله ها

هاله یا میدان مغناطیسی افراد و اشیاء را می توان با تمرین و گشودن چشم سوم، دید. پیش آگاهی در این مضمون، بستگی به چگونگی واکنش فرد دارد. توانایی تشخیص هاله ها به شما یک ایده و شَمای کلی از آنچه انتظار می رود رخ دهد، می بخشد. شما می توانید بواسطه پیش آگاهی، تغییر میزان نیرومندی هاله ی دیگران را در طول زمان مشاهده کنید و پیش بینی کنید که چه اتفاقی برایشان رخ خواهد داد.


مقاله مرتبط: چطور هاله ی انرژی خود را ببینیم؟


3_ تجربیات خارج از کالبد یا برون فکنی

طی تجربیات خارج از کالبد، شما از ظرف زمان و مکان خارج می شوید و ممکن است به جایی در آینده بروید و شاهد رخداد وقایعی باشید که در زمان قابل درک فعلی، خبری از آنها نیست. بدین گونه شما قادرید پس از اتمام تجربه برون فکنی خود، به تفسیر واقعه آینده بپردازید.


مقاله مرتبط: چهار نشانه ی رایج تجربه ی خارج از کالبد


منبع: http://www.spiritualunite.com/articles/precognition-signs/

 

نوشته‌های مشابه

13 دیدگاه

  1. سلام و درود!
    بله بسیار تامل انگیز و قابل تفکر!
    ممنون بابت زحمات و مقاله های بی نظیرتون از اشنایی با جهانهای ماورای مادیات و جهانهای روحانی که تماما سرچشمه روح دمیده شده در این کالبد فناپذیر انسانی هستند!
    اینجاست ک باید گفت:
    “لا حول و قوه الا بالله العلی العظیم”
    که ما هرچه که داریم از بزرگی اوست!!!
    ممنون،موفق،پیروز و سربلند باشید!

دیدگاهتان را بنویسید