۱۳ نشانه ی مدیوم های روحی _شاید شما هم یک مدیوم باشید!

با این مقاله همراه باشید؛ چراکه ممکن است در انتها شگفت زده شوید ازینکه متوجه شوید شما نیز یک مدیوم هستید. قبل از بیان علائم و نشانه ها، لازم است ابتدا بعضی موارد را  در مورد مدیومـها روشن کنیم. مدیوم بودن یک هدیه الهی در حیطه معنویات و عالم درون است اما با شهود و قدرت های روحی متفاوت است.

هر فردی بطور غریزی دارای شهود است. شهود را می توان نادیده گرفت و یا توسعه داد. از شهود با نام های متعددی از جمله خرد، صدای درونی، ندای قلب، راهنمای درونی، استاد درون و… یاد می شود. می توانید مقالات متعددی در این زمینه در راستمرد مطالعه نمایید.
توانایی و قدرت های روحی نیز انواع مختلفی دارند. یک قدرت روحی که همه ی افراد با آن آشنا هستند روشن بینی می باشد. حس ناشناخته ها، مشاهده ی آینده و کنترل مشاهدات. می توانید در رابطه با روشن بینی و توانایی های روحی نیز در راستمرد مطالب روشن کننده ای بیابید.


شرکت در دوره “ارتباط با راهنمایان درون با کمک چشم و گوش درونی


هم اکنون از راستمرد بخوانید: “راستمرد چطور؟- راهنمای کاربردی تقویت شهود- فیلم و جزوه


هم اکنون به صفحه تست بروید: “قدرت ماورایی شما چیست؟


مدیوم ها می توانند معنوی باشند ولی  همه ی معنوی ها مدیوم نیستند. آنها تمامی موارد یاد شده در بالا را دارا می باشند. علاوه بر این ویژگی ها، آنها می توانند به واسطه ی تله پاتی با مرده ها ارتباط برقرار کنند. آن ها می توانند حضور ارواح مردگان را حس کنند. آن ها را بشنوند. توصیف شان کنند و از همه مهم تر با آن ها ارتباط بگیرند. مردم نزد مدیوم ها می روند تا با مرده ی خود ارتباط بگیرند.

مدیوم ها دو دسته هستند. دسته ای که از بدو تولد با چنین ویژگی هایی متولد می شوند و دسته ی دیگر مدیوم های پنهان هستند که بعدها در زندگی مهارت های خود را توسعه می بخشند.

مدیوم های پنهان توانایی و قابلیت هایی دارند اما توانایی هایشان را یا هرگز نمیفهمند و یا روزی متوجه آنها شده و گسترششان می دهند. این دسته، به مرور زمان در مسائل معنوی پیشرفت می کنند. ممکن است یک بیداری روحی رخ دهد و آنها را در مسیر آنچه که هستند قرار دهد. می توانند جزو رزم آوران نور (لایت ورکرها) و یا آگاهان معنوی باشند.

 اکنون که تفاوت معنوی بودن و مدیوم بودن را درک کردید به سراغ نشانه ها و علایم مدیوم روحی بودن می رویم:


۱_هر زمان که وارد اتاق می شوید، اغلب می توانید فشار، احساسات و سنگینی را درک کنید.

۲_شما می توانید به ماورالطبیعه علاقه مند باشید.

۳_مانند یک کودک می توانید حضور ارواح را حس و یا مشاهده نمایید.

۴_شما رویابینی فعال هستید و اغلب خواب های روشن و کابوس های واضحی دارید.

۵_به نظر می رسد خواب خوبی ندارید و شب ها اغلب بیدار می شوید.

۶_زمانی که کودک بودید از تاریکی هراس داشتید و اکنون نیز شاید چنین حسی دارید.

۷_زمانی که در ساختمان های قدیمی و یا گورستان ها پا می گذاشتید وحشت وجودتان را فرا می گرفت.

۹_شما می توانید چیزهایی را با گوشه ی چشم تان مشاهده کنید، ممکن است چیزی نورانی یا دود سفید باشد. گاها اشکال سایه دار هستند.

۱۰_ممکن است صداهایی را شنیده باشید و خود را قانع کرده اید که افکار و یا تصورات آزاردهنده یا نق نقو خودتان است.

۱۱_شما می توانید با حیوانات صحبت و ارتباط داشته باشید.

۱۲_اغلب احساس کرده اید که کسی شما را می نگرد  و یا مشاهده می شوید.

۱۳_وسایل الکتریکی و لامپ های اطراف شما سوسو می زنند.

اگر شما دارای اکثر علایم مدیومی هستید، پس شما هدیه مدیوم بودن را دارید، بسیاری از مردم این علایم را دارند و شما تنها نیستید. اگر مدیوم هستید، لازم است این موهبت را در خود تقویت کنید و از آن در راه نور استفاده کنید.

منبع:

https://www.spiritualunite.com/articles/12-psychic-medium-symptoms-could-you-be-one/


یکی از قدرت های روحی، توانایی شفابخشی است.
چگونه بفهمم که من هم یک شفابخش هستم یا نه؟
ویژگی های درمانگران روحی چیست؟
هم اکنون از راستمرد بخوانید:

۲۹ نشانه ای که می گوید شما یک درمانگر روحی هستید

 

نوشته‌های مشابه

24 دیدگاه

  1. با سلام خدمت دست اندر کاران سایت بسیار عالی راستمرد
    حقیقتا یکی از دوست های من استعداد مدیومی داره اما این اصلا به کنترل خودش نیست
    یعنی هر وقت که ذهن و بدنش آرامش داشته باشه یه روح وارد بدنش میشه و اون رو بیرون میکنه
    به این خاطر این شخص نمیتونه مدیتیشن کنه (چون وقت مدیتیشن راحت ارواح وارد بدنش میشن)
    میخواستیم بدونیم چطور میشه جلوی این ورود های نا خواسته و گرفت چون ممکنه هر لحظه روح های خطرناک وارد بدنش بشن و نخوان بیرون برن

    ممنون میشم اگه کمکمون کنید

  2. با سلام و عرض ادب در مورد این پست (مدیوم ) حقیقتش بنده چند سال پیش به موضوعات ماورا علاقه پیدا کرده و هر چیزی و هر کاری که در اینترنت بود رو خوانده و انجام میدادم از پرواز روح و تله کینزی و … و البته حماقت محض بود .و خلاصه مدتی زیادی نگذشت که فلاکتی به سراغم اومد از دیدن سیاهی در خانه تا ترس عمیق دقیقه ای حتی در روز روشن و از اینا که بگزریم چند اتفاق عجیب برام رخ داد که تا الان جستجو هایی کرده و به افراد دانسته در این علم پرسیده شده ولی کسی تا الان جواب درستی بهم نگفته موضوع ۱عجیب ترین موضوع(بنده پس از رخ دادن این اتفاقات روزی تنها در خانه بودم حدودا نزدیک نیمه شب بوده و درحال تماشای تلوزیون بودم که از گوشه های چشمم گوی آتشین رو دیدم که نزدیک سقف خانه بود حدودا ۲ متر بالای سطح زمین و شعله وران داشت نزدیکم میشد من که از ترس مات و مبهوت بودم یهو تبدیل به سه تا گوی شد رنگ آتش اون هم آبی بوده و بلافاصله بنده گریه کنان فرار کردم با کلی نماز و قران خواندن آروم شدم )خیلیا میگن توهم زدی و مسخره میکنن ولی حاضرم برای اثبات این موضوع هرکاری که باعث اثباتش میشه مثل دروغ سنج انجام بدم .از این موضوعات زیاد برام اتفاق افتاد یا اتفاقی دیگر این بود که یک شب مثل همه شبای دیگه از خواب بیدار شدم و ساعت و رو نگاه کردم ۳:۰۱ دقیقه بود و دیدم کمی عجیبه و یکم که هوشیار تر شدم دیدم حس سبکی خاصی دارم حس رهایی بعد که برگشتم رو به تخت با کمال تعجب خودمو دیدم ترسناکترین اتفاقی که تو عمرم افتاده این موضوع بود و به صورت ناخودآگاه از ترس بسم الله گفتم و یهو کلا بیدار شدم از خواب و ضربان قلبم رو اخرین درجش بود و کلا دیگه تا صبح خوابم نبرد حتی اتفاق های دیگه مشابه این می افتاد ولی نه تو اتاقم مثلا با همین حس سبکی شب ها جاهای عجیبی میرفتم کاملا ناخودآگاه جنگل ها سرزمین هایی عجیب و یا خانه های عجیب در حال آتش گرفتن بودن حتی یک بار هم کره زمین رو از دور میدیدم .شاید بگین یه شوخیه ولی تماما رو تجربه کردم و میتونم با هر روش ممکنی اثباتش کنم

    1. سلام دوست عزیز
      مطلبی که نوشتین رو خوندم
      نمی دونم جوابم رو ببینید یا نه اما گفتم بنویسم شاید کمکی کنه.
      موضوعی که هست شما ریشه ای متوجه جریان نشدین و به طور پراکنده با مطالب پراکنده که میتونستن درست یا غلط باشن وارد جریان شدین.
      و این باعث سردردگمی و ترس در شما شده.
      اول از همه نیاز به خودشناسی هست. به اینکه به هرچیزی که باور دارین عمیق بشین.
      و برای هر چیزی هم میتونید درخواست آگاهی کنید و این درخواست را تکرار کنید تا دریافت کنید.
      میتونید مراقبه روزانه داشته باشین ، ترجیحا مستقل عمل کنید یعنی بدون هیچ فایلی مراقبه انجام بدین.
      توصیه م اینه که هرکاری رو انجام ندین و سعی کنید پله پله و با دقت جلو برین.
      مجذوب شدن به هر گفته و توصیه ای میتونه آسیب زا باشه.

  3. سلام من مدیوم لمسی هستم از طریق لامسه ارتعاشات رو دریافت میکنم و متوجه حضور موجودات غیر ارگانیک میشم از طریق گوشه چشم هم یه چیزایی میبینم ولی بیشتر از لامسه استفاده میکنم در طول روز مخصوصا وقتی که میخوام بخوابم خیلی ارتعاشات رو حس میکنم اما میخوام بدونم چطور میشه باهاشو ارتباط بگیرم و بفهمم کیه خودم حسم بهم میگه روح یکی از دوستامه چون هر وقت بهش فکر میکنم ارتعاش دریافت میکنم الان باید چیکار کنم؟

  4. سلام با عرض خسته نباشید خدمت تمامی اعضای راستمرد با توجه به سوالی که قبلا کرده بودم وراهنمایی اساتیدی از موسسه دیگر که قبل از اینها کرده بودم گفته بودند برای ثابت شدن دیدن یک روح که تصویرسازی ذهنی نباشد باید دونفر آن روح را ببینند اما این بار ارواح اطلاعات زیادی از همه چیز مثل امواج مخابراتی وفرضیات انیشتین وحلول ارواح در بدن انسان وارتباطی که الان یک روح باید از طرف من تایپ کند در حال بیداری با حرکت دست من وامواج مغزی همکار پدرم وآگاهی ایشان که از ارواح عادی خودشان را معرفی می کنند وسوالی که هست امواج مغزی ما ارواح که می خواهیم خودمان را نشان دهیم اطلاعات پردازس شده ذهن ما باید با چشم ارتباط اجباری گیرنده ما باشد در ادامه اینکه اضار کننده چرا ما ارواح باشیم که اسکیزوفرنی یا شیزوفرنی یکی دیگر از اطلاعات منی که روح هستم پردازش شود تا دونفر یک روح در سطح یک دیوار ببینند اما ارتباط ما با عث ضعف بدنی ار تباط گیرنده شود که وسیله ارتباط ما باشد اما بر طبق فرضیات انیشتین یا همان فلسفه افلاطون یک انسان را امواج جن یا ارواح نمی تواند از پا در بیاورد اما باعث خواب گردی کسی که قبلا این کار را کرده وگروهی مثل اساتید موسسه دیگر نظامند کرده باشد که با ارتباط ارواح تکرار شود که از تعادل روحی که نویسنده از آن بی خبر می باشد سود اما منی که روح هستم از آن با خبرم در جهان ارواح که شاید تمام عمرم امواج مخابراتی بود چشم او جای من باید باشد اما فقط بر دست او مسلط شوم اما روح آزاد می تواند از چشم وذهن کسی استفاده کند طبق فرضیلت انیشتین که روح او آماده برای حلول در بدن مدیوم باشد مثل ارواح در حال سکرات اما این که این پیامی از طرف انیشتین باشد شاید دروغ نباشد که جسم اثر مادی وفیزیکی والهی بر اجسام ندارد مگر ذهن از آن استفاده کند وروح تاثیر پذیر از مادیات باشد که در بررسی عنوان شیمیایی ذهن که شاید سوال شما استاد عزیز باشد ذهن هرگز بیدار نیست آگاهی در چرخش روح در بعد قلیان نظامند طبیعت است که روح وجن باید باهمدتسخیر کنند نویسنده را تا از حالت تهوع وضعف وپرخوری مفرط ناله کند تا یاد بگیرد روح در بخش آگاهی وذهن در بخش بینش خواهد بود ومن بی نیاز از بدن که ارتباط بگیرم تا جواب سوال شما را بدهم تا ثابت شود روح می تواند از بدن دیگران استفاده کند نه به عنوان وسیله بلکه به عنوان پردازش گر بی مقدار طبق فرضیات خودم که انیشتین باشد با یک فرق من دیگر ادعای آن را هم ندارم چون از ارواحی باید باشم که کارم رد اطلاعات دیگران باشد تا خودم را ثابت کنم از این طریق با یک فرق تسخیر نکنم فقط مسلط شوم تا انسان خوبی باشم به ضعن خوده والسلام

  5. با سپاس
    تلاش دارم از تعادل خارج نشوم ولی اکثر نشانه هایی که می دهید می تواند در اکثریت مردم قریب به اتفاق وجود داشته باشم. چند نمونه نام می برم:
    اکثر افراد که در زمان نامتعارف به اتاق خویش مراجعه دارای می کنند دارای احساساتی متفاوت و اغلب بد هستند اکثر افراد, اگر در زمانی غیرعادی به اتاق یا خانه خویش مراجعه می کنند از شرایط و افکار ناجوری می گریزند (چون خانه و اتاق امن ترین منطقه هر شخص می باشد).
    اگر در مواقع همیشگی مراجعه می کنند تردید نکنید فشار و سنگینی را براحساسات و ذهن خویش همراه دارند بالاخره کار, اشتباه عملکرد بد یا خوب از ساعت هشت صبح تا شش الا ۷ شب یا بیشتر که شوخی نیست گاهی انقدر خسته ای که فقط یک ابجو یخ بر می داری و درون یک وان پر از اب می روی (و برخلاف فیلم های ترسناک هیچ لامپ یا فلورسنتی در مقابل شما کم سو و پرسو نمیشود).
    پیش گویی فوق العاده “شما می توانید به ماورا الطبیعه علاقه مند باشید” جل الخالق. گذشته و آینده مرا که در یک نسخه پیچیدید!!! شما با چه ابزاری از حساسیت کودکان به ارواح می گویید؟ کودکان ساده و عالی هستند چون به الودگیها و پول, هنوز کاملا آگاه و آلوده نشده اند. برای همین مورد هم سواستفاده واقع می شوند…
    همه کودکان از تاریکی می ترسند و مانند شما تفکیک روشنایی با تاریکی را نمی دهند این چگونه نتیجه گیری است؟ اگر مثلا بزرگسالی را بیابید که در منزل خودش دچار ترس از رفتن برق و تاریکی شود اورژانسی به خدمات روانشناسی احتیاج دارد چون شدیدا گرفتار تخیلات, خرافات و تعصبات حاد است.
    با نویسنده اثر کاری ندارم که از ابتدای مطلب با قاطی کردن “شهود” با ذهن, و فکر و روان انسان از کادر خارج زد. بیشتر روی سخنم با مترجم محترم است که با زحمت مطلبی را از نشریه انتخاب نموده و ان را مو به مو ترجمه کرده است
    ایا متوجه شدید چرا باید دقت برای مطلبی بگذارم که اعتقادی به ان ندارم چون شیپور از سر گشادش نواخته می شود توضیح بیشتری می دهم اگر مطلب شما فقط یک نفر را به توهم و ترس بکشاند (که من ترسم بیش از اینهاست) وظیفه من بدور از خواسته های خودحواهانه ام اینست که فقط اندکی, شما را به چالش بکشم. خواهش می کنم ان را شخصی ندانید.

    1. با سلام _ این مطلبی که شما گفتید تا حدودی نشانه بی اعتقاد بودن شما به این مسائله ! در صورتی که هم در فیلمهای خارجی و هم در عالم واقعیت , این موارد وجود داره و بنده هم تا به حال چندین بار شاهد خاموش و روشن شدن غیر عادی لامپ یا باز و بسته شدن در بوده ام و نمیشه گفت که این چیزها خرافاته چون حتی ارواح هم ممکنه بعضی وقتها بتونن به عالم مادی راه پیدا کنند و یه سری علائم یا هشدار ها را به افراد بدن و این جور چیزها را نمیشه با علم ثابت کرد چون خارج از حوزه فیزیکیه ولی با این حال نظر شما محترمه و هر طور که بخواین میتونید فکر کنید .

      1. سپاس دوست عزیز
        بله دوست دارم از تعصبات و خرافات بدور باشم ولی افکار علمی خاص و نابی هم ندارم.
        به چیزهایی معتقدم که شما فکرش را هم نمی کنید ولی متاسفانه در مراحلی هستیم که عده ای برای رسیدن به پول و مسایلی مانند شهرت و قدرت, از مسایل مهم اعتقادی انسانها با اگاهی و روشنی, پلکانی می سازد تا به انها دست یابند. عجیب است که عده ای هم با علاقه بدنبال چنین مطالبی هستند تا باور کنند که انسانی دیگر هستند با قدرتهایی ماورایی…
        طبعا سایت راستمرد مورد نظرم نیست و حتا مترجم گرامی هم. هر رسانه ای مطالبی ارائه می دهد که به سلیقه و ذائقه عموم دوستدارانش نزدیکتر باشد.
        … در نظر داشته باشید که در هزاره سوم بسیاری از مفاهیم حوزه فیزیک نیوتونی, اعتبار قدیم را ندارد چه رسد به هزاره های دیگر…
        ما در موارد بسیار عجیب و شگفتی چون خدا, انسانیت, اهداف دو سویه و… جورچینی هزاران قطعه ای در مقابل خویش داریم که با در دست داشتن چند قطعه, اصرار داریم که به اسرار کل کائنات دست یافته ایم… و قضاوت می کنیم و راهکار می دهیم..
        موفق باشید.

    2. ببینید من خودم ۳ سالو نیم هست که در زمینه متافیزیک فعالیت دارم. حرفی که شما میزنید بعضی چیزاش درسته ولی نه اینکه بیاید بکهو کل متافیزیک رو نقض کنید!!!
      مدیوم ها واقعا وجود دارن ولی نه به اون شکل بد و ترسناکی که در ذهن مردم هست….. امان از این مردم که خرافات رو با هر علمی قاطی میکنن………

دیدگاهتان را بنویسید