روشهای جذب عشق

موثرترین و کاربردی ترین روش های جذب عشق

همه چیز در مورد جذب عشق از راستمرد

جذب عشق عبارتی ست که امروزه بسیار به چشم میخورد و اغلب افراد بویژه خانم ها بشدت بدنبال آن هستند. عشق جزء جدایی ناپذیر زندگی هر انسان است. مهم نیست چقدر تلاش کنیم تا بخاطر ترس از درد جدایی و شکست عشقی در قلب مان را بروی عشق ببندیم، عشق همیشه انتظار ما را میکشد و ما در اعماق وجود خود جای خالی آنرا احساس میکنیم. نیاز ما به عشق غیر قابل انکار است زیرا عشق جوهره زندگیست، رنگ و بوی زندگیست و حقیقتا زندگی بدون آن خالی از معناست!…

روشهای جذب عشق

در دنیای امروزه باور به عشق و زندگی عاشقانه در دل افراد رنگ باخته و بیشتر به یک فانتزی در داستان های پریان تبدیل شده، ولی این تنها یک فریب و یک فرار بزرگ است. انسانها بخاطر وجود انواع باورهای ذهنی منفی در خانواده و جامعه، کم کم فراموش کرده اند چطور به جذب عشق بپردازند و آنرا به خانه دل خود راه دهند. در نتیجه بدنبال انواع روشهای جذب عشق از علوم شرقی و غربی و بیرون از خود میپردازند، حال آنکه راه رسیدن بس کوتاه است. تنها کافیست راهکارهای زیر را مدنظر قرار دهید تا با سرعت هرچه تمام تر به جذب عشق حقیقی خود پرداخته و باقی زندگی خود را از وجود آن لذت ببرید.

– عشق را باور کنید. با تمام وجود باور کنید که لایق یک عشق بی قید و شرط و عظیم در زندگی خود هستید. اگر تا بحال بارها برای این کار تلاش کرده اید و باز هم بی نتیجه مانده، بدلیل وجود تمامی باورهای منفی وارد شده در ضمیر ناخودآگاه شماست. ناخودآگاه بخشی از ذهن است که دسترسی مستقیم به آن ممکن نیست و لایه های عمیق آن طی سالها زندگی و تجربیات گوناگون شکل گرفته است. این باورها، سدهای محکمی سر راه جاری شدن انرژی عشق به زندگی شما ایجاد میکنند که مانع جذب عشق موفق میشود. تنها راه دسترسی به ناخودآگاه و زدودن این موانع و باورها، هیپنوتیزم است که مورد تایید تمامی روانشناسان و روانپزشکان دنیا قرار دارد. فایل های صوتی خود هیپنوتیزم مانند فایل جذب عشق ، تکنولوژی جدیدی ست که این امکان را برای شما فراهم میکند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به هیپنوتراپ و هزینه های سنگین آن بتوانید به این هدف دست یابید.

جذب عشق– مثبت بیاندیشید و افکار منفی به ذهن خود راه ندهید. بعد از باور به اینکه لایق عشق هستید نیاز دارید تا ترس ها و نگرانی ها را از ذهن خود پاک کنید و آغوش خود را تماما برای جذب عشق خود باز کنید. اگر بدلیل ترس از شکست عاطفی در قلب خود را ببندید، آنرا بروی عشق حقیقی خود نیز بسته اید و این فرصت را از او گرفته اید!

– ظرفیت خود را برای جذب عشق بالاتر ببرید. شما نمیتوانید با دیگران فرد خشن و بی مهری باشید ولی توقع برخورداری از یک عشق بزرگ را در زندگی خود داشته باشید. این قانون زندگیست! قلب خود را باز و بازتر کنید و گنجایش و پذیرش آنرا بالاتر ببرید تا بهتر بتوانید ارتعاشات عشق از خود ساطع کرده و آنرا به خود جذب کنید.

– از انواع روشهای ممکن و شناخته شده برای جذب عشق کمک بگیرید. گاهی روشهای کاربردی و مفید میتوانند شما را بهتر و سریعتر در جریان جذب عشق قرار دهند. هر روشی که بتواند انرژی های شما را با عشق تان هماهنگ تر کند مانند استفاده از فنگ شویی ، راهکارهای قانون جذب ، آیین ها و مراسم های مخصوص توصیه میشوند.

– از محصولات جذب عشق گالری سنگچین کمک بگیرید. این محصولات شامل سنگ ها و زیورآلات سنگی، سنگ مهرواژه دار جذب عشق و کریستال طبیعی کوارتز صورتی میباشد که میتوانند ارتعاشات عشق را به شما نزدیک کنند.

بسته جامع جذب عشق حقیقی راستمرد تمامی راهکارهای بالا را در خود جای داده و از درون و بیرون روی شما کار میکند تا خود را در مسیر یافتن عشق زندگی تان قرار دهید.

معرفی بسته جذب عشق

قابل تهیه از اینجا :

نوشته‌های مشابه

26 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید