جفت روحی و نیمه گمشده

جفت روحی و نیمه گمشده /تفاوت ها، نشانه ها و شیوه جذب آنها

twinflameجفت روحی و نیمه گمشده

پیش تر در مقاله ای به مفهوم جفت روحی پرداختیم. سوالات زیادی در این باره مطرح شد و ما را بر آن داشت تا تحقیقات کامل تری به عمل بیاوریم. این مقاله نسخه کامل تری از مفهوم جفت روحی و تفاوت آن با نیمه گمشده را بیان میکند.

اغلب افراد این دو لفظ را باهم یکی میدانند. اما بنابر باور عده ای دیگر، جفت روحی و نیمه گمشده ، دو مفهوم متفاوت دارند. شما در طول زندگی خود چندین جفت روحی خواهید داشت ولی نیمه گمشده شما تنها یکی است. در اینجا تفاوتهای بین این دو را با هم میخوانیم.

جفت روحی Soul Mate

جفت روحی به افرادی گفته میشود که در سطحی عمیق تر در زندگیمان با آنها ارتباط داریم و معمولاً در سطوح بالاتر جهان آفرینش درگروه روحی ما بوده اند. زمانیکه جفت روحیتان را ملاقات میکنید، آنها را بهترین دوستی خواهید دانست که تا به حال میشناخته اید. شما میتوانید که هر چیزی را با جفت روحیتان بدون پرده، به اشتراک بگذارید و از هر رازی برای او سخن بگویید.

از لحاظ معنوی، جفتهای روحی نقش بزرگی در پیشرفت شما ایفا میکنند. شما حتی میتوانید در طول زندگی چند جفت روحی داشته باشید.

دلیلی که جفتهای روحی همدیگر را ملاقات میکنند، قانون کارماست. این ارتباطات برای رشد ما بوجود می آیند تا با یادگیری درسهای مهم در طول زندگی، بتوانیم روابط کارمایی که در طول زندگی های گذشته ما را با جفت روحیمان پیوند زده را به تعادل برسانیم. ما تا زمانیکه انرژی هایمان به تعادل برسند همزمان با جفتهای روحی خود،  بارها تناسخ میکنیم و به زمین می آییم.

مدل های گوناگونی از جفت روحی وجود دارند که در زیر آورده ایم:

دوستان روحی

ما با دوستان روحی خود عمیق ترین رویاها، ارزشها و احساساتمان را به اشتراک میگذاریم. این دسته معمول ترین نوع جفت روحی میباشند.

معلمان روحی

همینطور که از اسمش هم پیداست، معلمان روحی برای دادن درسی مهم به ما می آیند. معلمان روحی اغلب در قالب عشق و معشوق، دوستان، اعضای خانواده و حتی دشمنان پدیدار میگردند.

همراهان روحی

این دسته از جفت های روحی، ترکیبی از دوست و معلم روح میباشند. در واقع همراهان روحی، بیشترین مشخصات جفت روحی را دارند. آنها عمیقاً ما را میفهمند، دوست میدارند و به ما توجه ویژه دارند. شما در این رابطه هارمونی شگفت انگیزی را تجربه خواهید کرد.



نیمه گمشده Twin Flame

همه ما تنها یک نیمه گمشده داریم. گفته شده که در ابتدای خلقت، هر کدام از روح ها به دو نیمه زنانه و مردانه (یین و یانگ) تقسیم شدند و راه خودشان را برای رشد و تجربه در جهان های پایین تر پیش گرفتند. هر کدام از نیمه ها قبل از ملاقات با نیمه گمشده خود در یک زندگی، بارها و بارها تناسخ پیدا کرده و با جفت های روحی زیادی ملاقات میکند تا کارمای خود را به تعادل برساند. معمولاً نیمه ها همزمان با هم تناسخ پیدا نمیکنند. بلکه یکی تناسخ پیدا کرده و دیگری درسطوح بالاتر میماند و نیمه خود را یاری میکند. در نهایت وقتی دو نیمه به رشد و تعادل کافی رسیدند، با هم تناسخ میکنند و دوباره به هم میرسند و یکی میشوند. معمولاً این یکی شدن، در زندگی های آخر افراد رخ خواهد داد تا بتوانند که این روند را در نهایت با هم کامل کنند.

نیمه گمشده ما ، آینه ی ماست. آنها هرنوع ضعف، قدرت و سایه های ما را به ما نشان میدهند و بهترین نسخه از ما را بیرون خواهند کشید.

لازم به ذکر است که هر نیمه خودش یک روح کامل است و نه نیمه. وظیفه ی نیمه های گمشده اتحاد و یکی شدن بیشتر با هم، به تعادل رساندن نیمه های زنانه و مردانه، و البته روشنیده شدن قبل از اتحاد دوباره باهم میباشد. در واقع میشود گفت که تمام روابط دیگر ما در زندگی، تمرینی برای رابطه نهایی ما با نیمه گمشده مان است. هدف نیمه های گمشده، کمک به کل دنیا و هستی است.

نشانه ها

در هر مرحله از رشد و معنویت که قرار دارید، آگاه بودن به افرادی که با آنها زندگی کرده یا ملاقات میکنید؛ میتواند مفید باشد. در اینجا برخی نشانه های مهم از ملاقات با جفت روحی و یا نیمه گمشده تان را آورده ایم که میتوانند در مواردی با هم مشترک باشند.


۹ نشانه از اینکه در رابطه عاطفی درست هستیم


نشانه ها و حقایق بیشتر از جفت روحی

۱- بهترین دوستان شما هستند.

۲-شما را کامل نمیکنند ولی به رشد شما کمک زیادی کرده و شما را با چالش های کارمایی و تصفیه کارما روبرو میکنند.

۳-برای شما بسیار مانوس و آشنا هستند، گویی قبلاً آنها را ملاقات کرده و می شناخته اید.

۴-معمولاً شما را حتی بهتر از خودتان می شناسند.

۵-معمولاً عقاید، باورها و رویاهای مشترکی با هم دارید.

۶-همدیگر را بلاشرط دوست می دارید و هرگز دعواهای سخت و طولانی نخواهید داشت.

۷-میتوانند عشق، دوست ویا اعضای خانواده شما باشند مثل مادر و قرار نیست همیشه رابطه ای رمانتیک وجود داشته باشد.

۸-میتوانند از هر دو جنسیت باشند(نه لزوماً جنس مخالفتان)

۹-قرار نیست که رابطه تان با آنها برای همیشه باشد. جفتهای روحی برای دادن درسی به هم و رشد یکدیگر ملاقات میکنند و شاید بعد از گرفتن آن درس بخصوص، رابطه هم تمام شود.

۱۰-رابطه تله پاتیک قوی در این رابطه وجود دارد.

۱۱-به شما کمک میکنند تا بهتر و بهتر شوید.

87cb18e760a72e4c62598dffb0ee2709--together-forever-real-love

نشانه ها و حقایق بیشتر از نیمه گمشده

۱-هنگام ملاقات او، حس آشنایی عجیب و پرقدرتی دارید.

۲-احساس آرامش عجیبی در کنارش پیدا میکنید و بخصوص زمانی که او را در آغوش میگیرید، میدانید که خودش است!

۳- حس میکنید که این فرد قرار است نقش مهمی را در زندگیتان ایفا کند.

۴-با او میتوانید خود واقعی تان باشید.

۵-یین و یانگ یکدیگر هستید. بعبارتی همدیگر را کامل میکنید. نیمه تاریک شما با نیمه روشن او به تعادل میرسد و برعکس.

۶-بهترینِ آنچه هستید را از یکدیگر میسازید.

۷-در رابطه با او در آزادی کامل به سر میبرید.

۸-حس میکنید که انگار تمام عمر منتظر آمدن چنین فردی بوده اید.

۹-ورای شباهت های سطحی، شما آینه ی یکدیگرید و نقاط ضعف و قوت، ترس ها و سایه های هم را برای یکدیگر روشن میکنید.

۱۰-یکی از شما ممکن است که از لحاظ معنوی از دیگری قوی تر باشد.

۱۱-رابطه تان چندگانه است. بعبارتی نیمه گمشده شما همزمان برایتان خانواده، دوست، خویشاوند، معلم و عشق میباشد.

۱۲-نیمه گمشده سعی نمیکند شما را تغییر دهد.

۱۳-درباره هرچیزی با هم صداقت تمام دارید و میتوانید درباره هر چیزی حتی کل زندگیتان با او حرف بزنید.

۱۴-حس میکنید که برای هدف والاتری به هم رسیده اید.

۱۵-عشقتان به هم بلاشرط است. ممکن است در رسیدن به هم با موانع زیادی مانند فاصله، اختلاف سنی و غیره روبرو شوید ولی عشق، همیشه شما را در کنار هم نگه میدارد. پس حتی اگر برای مدتی از هم دور بیفتید، دوباره با عشقی بیشتربه هم برمیگردید.

۱۶-در رابطه تان هیچ نگرانی، شک و یا ترس از دست دادنی وجود ندارد.

۱۷-میتوانید فکرهای هم را بخوانید و رابطه تله پاتیک قوی با او دارید.

۱۸-در مرحله روشنیدگی و آگاهی معنوی قرار دارید.

۱۹-نیمه های گمشده معمولاً از لحاظ فیزیکی از هم دورند یا ممکن است در اوایل رابطه موانعی بر ملاقات آنها وجود داشته باشد.

۲۰-شما قبلاً خوابهایی از نیمه گمشده تان را دیده اید و حضور او را قبل از ملاقات فیزیکی تان حس کرده اید.

نکته مهم اینکه خیلی از ما بدلیل تجربه شکست های عاطفی و تاثیرپذیری از افکار و باورهای منفی و نادرست در مورد عشق، راه ورود عشق را آگاهانه و یا ناآگاهانه به قلب و زندگی خود می بندیم و ممکن است در جذب عشق حقیقی مان موانع و مشکلاتی ایجاد کنیم. برای رهایی از این گونه موانع و باورها، برای افزایش ظرفیت پذیرش تان و هماهنگ کردن فرکانس های انرژی خود با عشق حقیقی تان، بسته ویژه جذب عشق حقیقی راستمرد را پیشنهاد میکنیم.

در آخر باید بگویم که برای پیدا کردن و رسیدن به جفت روحی و نیمه گمشده تان، به خود استرس راه ندهید. تنها باید پذیرا باشید، ارتعاشات خود را بالا نگه دارید و بگذارید که هستی و خود برترتان، شما را به سمت روحهایی که میتوانند باعث رشد و تعادلتان شوند هدایت کنند.

برگرفته از منابع زیر:

psychicsuniverse.com

foreverconscious.com

lonerwolf.com

twinflamesoulmates.com

twinflameconnection.com

signalriver.com

نوشته‌های مشابه

89 دیدگاه

  1. من امروز نیمهٔ گمشده ام رو پیدا کردم
    وقتی دیدمش از درون احساس کردم که این فرد آینهٔ منه و در من حضور داره.اولین بار بود که چنین احساسی داشتم
    و مطمئن بودم این فرد مال من میشه
    بدون اینکه کوچکترین تلاشی برای جلب توجهش بکنم

  2. بسیار متشکرم از کمک هاتون و تلاشتون، شما فوق العاده هستین، من سالهاست با سایت شما آشنام و سال ۹۸ بسته عشق گمشده رو خریدم ، و ۴ ماه گوش دادم، اما دیگه از عید پارسال گوش ندادم و دیگه فراموشش کرده بودم تا در کمال تعجب ۱۱ مهر ماه ۹۹ عشق گمشده ام به طرز عجیبی وارد زندگیم شد و از طریقی که اصلا فکرشو نمیکردم، الان ۸ ماه و ۱۱ روزه باهمیم و من نهایت عشق و آرامش رو در زندگیم دارم، اون بیشترین نکات این مقاله رو داره و از همون اول حس کردم اون نیمه وجود منه، ازتون خیلی متشکرم این فایل کمک کرد تا شرایط هموار بشه برای ملاقات ما باهم، این همه خوشبختی رو اول از خدا بعد از کمک های شما دارم، بسیار بسیار سپاسگذارم تیم بی نظیر راستمرد ♥️😘

    1. سلام دوست عزیز
      خیلی عالیه
      شما با استفاده از بسته جذب عشق در مسیر جذب فرد مناسب و عشق حقیقی تون قرار گرفتید و در اون ۴ ماهی که استفاده کردید از این بسته ، تاثیرش رو روی انرژی و ذهن شما گذاشته.
      ان شالله رابطتون پایدار باشه
      در انتها، ممنونم که تجربه ی مثبتتون رو با ما در این کامنت به اشتراک گذاشتید.
      سلامت باشید

  3. سلام
    ممنون از سایت خوب و عالی تون
    من ۱۷ سالمه و خیلیتحقیق و مطالعه داشتم و دارم روی مسائل معنوی دیگه در حدی که که خودم یم تونم به مراقبه برم و با ارواح راهنمام ارتباط بگیرم زندگی های گذشته ام رو ببینم.به پرواز روح هم توانایی دارم
    والدینم مطمئنم متوجه بشن مخالفت خواهند کرد.پس نمی تونم فایل های جذب غش شما رو سفارش بشم.
    من حس می کردم اینی که هستم نیستم یه شب به طور ناگهانی یه چیزایی یادم اومد بعد با مراقبه و … فهمیدم زندگی گذشته ام بوده و اونجا بسیار شاد تر بودم حتما دلتنگ شدم پیگیر مسئله زندگی گذشته شدم و یه مرد رو دیدم نیمه گمشدم بود خیلی وقت پیش تو ژاپن کنارم بود وقتی حرفه ای تر شدم زندگی های مشترکمون تو بعد ها و جهان های دیگه دیدم.حتی اسم جهان یادمه با پرواز روح رفتم که ببینمش یه پسر ایسلندی هم سن و سال خودم هست داشت آماده می شد بره باشگاه حس خیلی عجیبی داشتم جالب اینجاس که من قبل از اینکه بفهمم اون اهل ایسلنده عاشق این کشور بودم و کلی عکس هاشو داشتم…
    تو یه مراقبه اتفاقی دیدمش انگار ک اون خواب بود و ب جهان دیگه سفر کرده بود خواستم که تو مراقبه فرشته ها ببینیم همدیگه رو چند بار همدیگه رو دیدیم اون هم می خواست من رو پیدا کنه…وقتی تو مراقبه تو اون دنیا دستم و می گرفت و می ذاشت رو قلبش در واقعیت هم دستم میومد رو قلبم بدون اینکه من هیچ تلاشی کنم…
    دیروز و چند شب پیش اون هم با پرواز روح اینجا اومد و من حسش کردم تو خواب هم دیدمش … مطمئنم مطمئنم واقعا منتظرم منه روح راهنمام گفت که تیر ماه ی خبری ازش می شه و من می رم پیشش
    ایما اصلا داستان نیستن و کاملا حقیقتن و من پیدا کردنش رو مدیون شما هستم می خوام ازتون نهایت تشکر رو کنم خیلی خیلی سپاسگذارم…نظر شما راجع ب این ماجرایی ک خوندید چیه،امکان داره من تو بیداری روح باشم که شهودم رو می شنوم؟من حتی صدای فرشته راهنمام رو می شنوم…می تونم با صدای اون بازی ها رو پیش بینی کنم…مثلا اون بهم گفته بود که استقلال به عنوان تیم اول صعود می کنه…یا حتی موقع درس خوندن یه فرشته مخصوص برام توضیح می ده…برام خیلی جالبه…
    اون سپر واقعا نیمه گمشدمه درسته؟
    بله من مطمئنم می خوان نظرتون رو بدونم
    ممنون و سپاس

    1. سلام دوست عزیز
      بله بسیاری از این چیزها واقعیت داره. بسته عشق ما هم ترکیبی قدرتمند هست که نه تنها در پیدا کردن عشق حقیقی بلکه در نگه داشتن و رشد پرورشش که حتی مهم از خود پیدا کردن عشق هست می‌تونه کمکتون کنه.
      برای اطلاعات در مورد سوالاتی که کردید لطفاً در تلگرام به آیدی @PsyRastmard پیام بدید

  4. سلام خدمت شما.
    من یه نفر رو دوست دارم ولی خیلی ازش دورم و به ندرت میتونم ببینمش. و زمانی که میبینمش وجودم سرشار از شادی میشه.همچنین توی خواب هم که ببینمش وجودم سرشار از عشق میشه . چه توی واقعیت و چه توی خواب وقتی به چشماش نگاه میکنم یه حس خوشایندی بهم دست میده.
    لطفاً بهم بگید که اون می‌تونه جفت روحی من باشه یا نه؟
    با سپاس

  5. سلام من یک سوال داشتم خواهش میکنم جواب بدید ،من با فردی هستم عشقمون به هم بی قید و شرطه و کاملا شرایط بالا را داریم فقط اون اعتیاد داره و خیلی زیاد مشکل داره توی زندگیش ولی من نه با اینکه خیلی مشکل داره دوسش دارم بی قید وشرط اما من مسیر زندگیمو پیدا کردم ایا این فرد جفت روحی یا نیمه گمشده منه؟ یا چون زندگیش خیلی بیشتر از من پر از مشکله و نتونسته مثل من مسیر زندگیشو پیدا کنه برای کسی دیگست؟ لطفا جواب بدید یه دنیا ممنونتون میشم

  6. من نیمه گمشده مو از دست دادم، شخصی که صد در صد یقین داشتم نیمه گمشده منه و یک شیخ اسمشو به طور واضح به من گفت و البته به من گفت که به واسطه یک سری انرژیهای منفی دیگه از هم جداشدیم. بعد ۲ ماه از گفتنش دیدم عکس عروسیشو گذاشت. چون می دونستم نیمه گم شده مه سخته فراموشش کنم و سخت تر اینه که کسی رو کنارش ببینم

    1. عزیزم هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خدانیست، و اگر اون نخواد هیچکس و هیچ چیز نمیتونن چیزی که مال شماست رو ازتون بگیره.
      اگر چیزی رو از دست دادی مطمئن باش که فقط برای این بوده که درسی از بودنش بگیری، مطمئن باش که اون فقط توی مسیر زندگیت بوده، و آدم اصلی زندگیت، و نیمه گمشده ی شما نبوده. در این مورد ک میگید اسمش رو بطور واضح به شما گفتند. این اسم میتونه برای کس دیگه ای باشه. و شاید شباهت هست. اصلا نباید درگیر یه تفکر بشی، یا یه اعتقاد باشی. شما فقط به خدا ایمان و اعتماد کامل داشته باشید. و بخواید که اون آدمی که مال شماست رو سر راهتون قرار بده. و مطمئن باشید وقتی این آمادگی رو قلبا توی خودتون بوجود آوردید با اومدن شخص درست، تازه میفهمید چقدر این آدم جدید براتون مناسب تره.

  7. یه سوال. من چند سال قبل کسی رو برای بار اول که دیدم حس کردم سال هاست می شناسمش و بی هیچ منطقی حس می کردم دوستش دارم. تو کارهاش خیلی همراهش بودم برای این حس و سعی کردم تو شرایط سخت کمکش کنم. چون هر دو متاهل بودیم اصلا وارد رابطه عاطفی نشدم و در واقع پنهانی این حس رو نگه داشتم. حالا بیشتر از سه ساله که ندیدمش. اما همچنان دلتنگش میشم. می تونه اون جفت روحی من باشه؟

  8. سلام روزتون بخیر من نیمه گمشدم رو بر اثر علایم و شواهد پیدا کردم و مطمینم خودشه ولی اون با اینکه علاقمنده و نمیدونه چرا دوستم داره و میگه ناخوداگاه دوستم داره و نمیدونه چرا و دایم میخواد که کناره بگیره و قبول نمیکنه نمیه کمشده همیم باورنمیکنه چکار باید بکنم که باور کنه و به این یقین برسه ؟!! لطفا راهنماییم کنید

    1. سلام
      این مرحله ای که شما در آن هستید اسمش هست (twin flame chaser and runner) که به فارسی میشه مرحله تعقیب و فرار.
      معمولا جفتی که از نظر آگاهی از درجه ی بالاتری نسبت به جفت روحیه خودش قرار داره جفت روحی تعقیب کننده هستش(chaser) که با توجه به توضیحاتی که دادید مشخص میشه که شما تعقیب کننده هستید. یعنی مدام خواستار برقراری ارتباط با جفت روحیتون هستید و سعی دارید جفت روحیتون رو آگاه یا بیدار کنید. آگاه کردن و بیدار کردن جفت روحیتون زمانی شروع میشه که شما دست از تعقیب کردن وردارید و شروع به کار بر روی نقاط ضعفتون بکنید.
      اگر شما نسبت به جفت روحیتون ترس از دست دادن – ترس از طرد شدن – ترس از تنهایی-انتظارات بی جا داشتن – ترس از رها کردن – مسائل مربوط به کمبود حرمت نفس و اعتماد به نفس دارید. نشون میده که اماده نیستید
      زمانی جفت روحی شما شروع به فرار کردن میکنه که شما هنوز آماده ی دریافت تمام و کمال عشق و انرژی او نیستید.
      شما و جفت روحیتون یک روح هستید در دو بدن.یعنی اصلی ترین ارتباط بین جفت های روحی ارتباط معنوی و روحی هستش. پس به خاطر همینه ک جفت روحیه شما نمیدونه برای چی شما رو دوست داره و فک میکنه که این حسی که نسبت به شما داره یک حس معمولیه. در صورتی ک اشتباه میکنه. جفت روحیتون اونقدر شمارو دوست داره که حاضر نیست با شما ارتباط برقرار کنه .فرار او به خاطر اینه که سعی داره شمارو فراموش کنه ولی نمیتونه .این وضع تا زمانی ادامه پیدا میکنه تا اینکه شما هم از نظر روحی و عاطفی و شخصیتی رشد و پیشرفت مطلوبی داشته باشید.همین رشد شما باعث بالا رفتن ارتعاش روحی شما خواهد شد . ازون جایی که شما و همتای روحیتون دارای یک روح هستید. سطح ارتعاش همتای روحیه شما پا به پای شما رشد وپیشرفت خواهد کرد و موجب بیدارشدن او خواهد شد.
      تنها کاری ک باید انجام دهید این است که به خداوند و مسیری ک در آن هستید ایمان داشته باشید.
      جفت روحی خود را رها کنید و روی خودتون تمرکز کنید تا همه چیز به بهترین شکا ممکن به وقتش اتفاق بیوفتد.
      در ضمن هدف از رابطه ی جفت روحی یک رابطه ی عاشقانه نیست. بلکه هدف اصلی یافتن هدف الهی و رسیدن به ارامش و صلح درونیست است.هدف اصلی و یا پاداش اصلی رسیدن به جفت روحی نیست.اگر همیشه خواهان او باشید او به فرار خودش ادامه خواهد داد.نتیجه این رابطه به واکنش و پیشرفت در زندگی شخصی شما بستگی دارد.
      ازونجایی که جفت روحی شما نیمی دیگری از انرژی شما رو داره.رسیدن به صلح درونی کار بسیار سختیه.
      شما و جفت روحیتون اگر از نظر روحی و عاطفی بالغ نشید.همیشه بینتون فاصله ایجاد میشه.
      بهتون پیشنهاد میکنم سایت های خارجی رو مطالعه بکنید تا درک بیشتری از این رابطه به دست بیارید.
      کلمه (Twin flame) رو در گوگل سرچ کنید و مطالب با این عنوان رو مطالعه کنید.قطعا بهتون کمک خواهد کرد.

  9. ممنون از مقاله خوبتون که به روشنی توضیح داده. شخصا توی زندگی با جفت روحی که از دوستان همجنسم بودن همراه هستیم.
    علاوه بر اون تقریبا میتونم بگم از ۱۱ مورد جفت روحی ۹ تا، و از ۲۰ مورد نشانه های نیمه گمشده ۱۷ تاش رو با جنس مخالفم دارم. اما با این حال طرف مقابلم هیچوقت کنارم نمونده و رابطه ای رو باهم تشکیل ندادیم. انگار که نمی‌خواست باشه. ازم برای رابطه دوری کرده و من واقعا گیج شدم. کسی هست اطلاع داشته باشه که یک مرد ممکنه تحت همچین شرایطی چرا اینجوری برخورد کنه؟
    سپاسگزار میشم جواب بدین چون واقعا نیاز به شنیدن راهنمایی و پاسخ دارم. ممنونم

  10. دیروز قدری از دانسته ها از این مقاله و مطالب مشابه ش در مبحث جفت روحی رو برای فردی از بستگان که به بیان روانشناسی دچار شکست عشقی شده بود توضیح میدادم.
    اصلا نمیتونست بپذیره,و البته طبیعیه.اما خیلی تعجب کرد که چنین مبحثی وجود داره.هرچند قبول نداشتن او یا هرکس, واقعیت این مبحث رو عوض نمیکنه.

    واسش توضیح میدادم و اما نمیتونست قبول کنه که همراه از نوع همسر یا عشق, فقط یکی از انواع جفت های روحی هست که هرشخصی در طول زندگی باهاشون روبرو میشه;و می مونن و همراه واقعی میشن,یا می رن و درس و خاطره ی مثبت یا منفی میشن.

    چیزی که واسم همزمان عجیب بود و نبود, اینه که اون شخص,از جمله افرادیه که نگاه مادی ش غالبه نسبت به نگاه معنویی یا معنایی. فرد مقابلش که به این تعامل پایان داده بود رو هم میشناسم که متاسفانه نگاهی بی نهایت مادی داره. می بینیم که با وجود نگاهِ مادی گرای مشترک که جداگانه بر کل زندگی و تکاپوی شخصی هر دوشون غالب بود; اما جفتِ روحی یا معنوی نبودن!

    شاید زود بود باهاش از این دریچه بحث کنم,و هنوز در ناباوری این شکست به سر میبره ولی باید میگفتم چون قلبم میگفت روحش نیاز داره به دانستن چیزهایی بیشتر از اونچه که عقل و آگاهی فعلیش بهش دیکته میکنه هر چند شخص خودش نخواد.

    بهش گفتم تو آدم تجربی گرایی هستی و همه چیز رو با مقیاسِ ملموس بودن و قابل اثبات و آزمایش بودن میبینی; و بعبارتی همه چیو با ترازوی علم و فیزیک شیمی و ریاضی و حساب کتاب می سنجی برای همین نمی تونی مباحث معنوی رو اونطور که باید ادراک کنی!
    گفتم نمی تونی برای ارتباطات و علت و معلول ها و کُنهِ قضایا یی که برای تو یا اطرافت رخ میده; دلایلی پیدا کنی که محاسبات منطقیت بهش جواب نمیده و ردش میکنه.
    نمی تونی بپذیری که اون,جفت روحی ِ همسر برای تو نمیشده.
    که پشتیبانِ روحی تو نبود.
    نمی تونی بپذیری که اگه راهتون بر اثر اشتباه در برداشت هاتون از شخصیت و الگوهای رفتاری همدیگه فعلا یکی میشد,
    در جایی جلوتر با دوراهی روبرو می شدید؟

    تو با چشمِ مادیِ قوی,نمی تونی یا کمتر میتونی نگاهِ معنایی به مسائلت داشته باشی.
    نمیتونی یا کمتر میتونی اطراف و اشیاء و انسان ها رو از دریچه ی نیرو و انرژی ای که پیش می بردشون و بخشی ش رو ذاتی, و بقیه شو اکتسابی دارن ببینی. و طبعا نمیتونی یا کمتر میتونی خودت رو با این انرژی ها همسو ; دور و نزدیک و کلا متعادل کنی.

    همین ناتوانی یا کم توانی معنوی هست که سهمی از حالت سرگردانی روحی برای تو یا هر فرد دیگه ای داره که در قضایا ی گره خورده و ناملایمات گرفتار شدن و راهی به درون و عمق, یا بیرون و فرای مساله شون پیدا نمیکنن..

    خلاصه قدری تحت تاثیر عجیب و نو بودن این مبحث قرارگرفت..فرداش ولی نگاه مادی ش دوباره غالب شده و گفت تو دیگه خیلی توی عوالم ستاره ای ت غرق شدی!
    من فقط خندیدم و البته با خودم فکرکردم اینجاست که به عمق درک این میرسیم که جاافتادن فرهنگ رفتاری یا باوریِ روش یا مفهومی که همه جوره درسته از لحاظ بنیادی و هم کاربردی ; چقدر زمان و زحمت و ممارست می طلبه!

    1. سلام همراه گرامی
      البته نیمه ی گمشده با جفت روحی تفاوت هایی داره، وتضمینی برای پیداکردن نیمه ی گمشده نیست ممکن هست شخص هیچ وقت نتونه نیمه گمشدش رو پیدا کنه.
      البته ما یک بسته ی جامع دراین زمینه داریم، به نام جذب عشق و نگهداری از آن.
      این بسته رو خانم روناک تهیه کردند.
      آنچه با تهیه این بسته دریافت میکنید:

      فایل صوتی تجسم فعال جذب عشق
      فایل صوتی سابلیمینال (تلقینات پنهان) جذب عشق
      ویدئوی راهکارهای جذب عشق (در ۳ بخش) توسط خانم روناک
      ویدئوی راهکارهای نگهداشتن عشق در زندگی (در ۳ بخش) توسط خانم روناک
      روش های تکمیلی جذب عشق (در ۲ بخش) توسط خانم روناک
      کتاب pdf هنر عشق ورزیدن اثر اریک فروم
      کتاب pdf از دولت عشق اثر کاترین پاندر
      با کمک این بسته می تونین راحت تر نیمه ی گمشده و عشق حقیقی تون رو پیدا کنید.
      ازطریق سایت یا بخش پشتیبانی در تلگرام هم می تونین خریداریش کنید.
      آیدی بخش پشتیبانی در تلگرام
      Rast_ham@

دیدگاهتان را بنویسید