| |

درمان عاطفی سریع روابط با مراقبه دو قلب

مراقبه بر قلب های دو قلو

تمام رابطه ها بر پایه انرژی هستند. روابط مثبت، صمیمیت را در هر جنبه از با هم بودن همچون روانی، جسمی، عاطفی و معنوی؛ بازتاب میدهد.

انرژی یک زوج عاشق در یک رابطه صمیمی، بطرز هارمونیک و متوازنی با هم در آمیخته شده و اجازه میدهد تا عشق و احساسات خوب، بین آنها آزادانه و راحت به جریان درآید.

در مقابل وقتی زوجی در یک رابطه ضعیف قرار دارند و دائم بحث و دعوا میکنند، میدانهای انرژی آنها در هم آمیخته نمیشوند و به جریان در نمی آیند. در واقع انرژی ها بهم برخورد کرده و همدیگر را دفع میکنند که ما آن را بصورت ناسازگاریهای بیشتر و دردآورتری بین دو زوج میبینیم.

استاد بزرگ پرانیک هیلینگ چوا کوک سویی، برای درمان سریع روابط، مراقبه دو قلب را برای نابود کردن افکار و عواطف منفی زوج ها بکار میگیرد. 


مقالات مرتبط: پرانیک هیلینگ چیست

آشنایی با مراقبه و مزایای علمی و عملی آن


 مراقبه دو قلب چیست؟

 مراقبه دو قلب بر پایه ی این قاعده کلی است که بعضی از مراکز انرژی اصلی یا چاکراها، دروازه هایی به سطوح بالایی از هوشیاری اند. این مراقبه با دوچاکرای تاج و قلب کار میکند. چاکرای قلب یک مرکز انرژی است که در جلوی سینه فرد قرار دارد. این چاکرا مکمل انرژی قلب فیزیکی میباشد. چاکرای قلب مرکز همدردی، خوشی، لذت، توجه، بخشش و دیگرعواطف لطیف و برتر است.

چاکرای تاج (یا قلب معنوی) در بالای سر واقع شده و نقطه ورود به هوشیاری های معنوی برتر است. برای دستیابی به هوشیاری کیهانی، چاکرای تاج باید به اندازه کافی فعال شده باشد. این وقتی انجام میشود که چاکرای قلب نیز به اندازه کافی فعال شده باشد. با بهبود عواطف لطیف برتر، میتوان نهایت عشق یعنی عشق الهی را تجربه کرد.

مراحل انجام  مراقبه دو قلب

۱– تصفیه انرژی

*بدن اثیری را با چند تمرین ساده بمدت ۵ تا ۱۰ دقیقه پاکسازی کنید.

*تمرینت اصلی شامل: چرخش چشم، گردن، بازو، ران، زانو و تمرینات ساده خم شدن. تمرینات چرخشی باید در هر دو جهت انجام شود و تمام تمرینات باید هر کدام ۱۲ بار تکرار شوند.

۲-حالت بدن

در یک حالت راحت بنشینید( یا حالت لوتوس و یا بر روی صندلی با ستون فقراتی راست). به آرامی و حالت ریتمیک تنفس شکمی عمیق انجام دهید و ریلکس شوید.

۳-نیایش

به خدا و یا نیروی الهی یا معلم معنوی که معتقدید برای برکت متوسل شوید. این نیایش برای محافظت، کمک و راهنمایی مهم است.

۴-فعال سازی چاکرای قلب

۵-با نوری طلایی بطور همزمان از چاکراهای قلب و تاج تان، زمین را تبرک بگویید.

*این کار دو چاکرا را همتراز کرده و برکت بیشتری می آورد.

۶-دستیابی به هوشیاری

*تجسم نور سفید بالای سر و ذکر معنوی مثل آمین گفتن به مدت ۱۰الی ۱۵دقیقه

۷-رها کردن انرژی اضافی

*بایستید، از کمر خم شوید و از طریق سر و دستانتان با عشق و آرامش انرژی اضافی را به سمت زمین رها کنید تا زمانیکه حس کردید بدنتان نرمال شده است. انرژی اضافی در صورت رها نشدن منجر به سردرد و سینه درد شما میشود.

۸-اتمام نیایش با تشکر و قدردانی

۹-اتمام کار

*بعد از انجام مراقبه مهم است تا نواحی کبد، طحال، و کلیه ها را مالش دهید. بعد از آن سر، صورت، بازوها و پاهایتان را بمالید و دوباره تمرینات فیزیکی انجام دهید تا هر نوع انرژی بیماری را رها کنید و انرژی حیاتی و تازه را سریعتر دریافت کنید.

دانلود فایل رایگان مراقبه دو قلب

(برای دانلود فایل، پس از باز شدن، روی فلش رو به پایین سمت راست کلیک کنید)

مراقبه بر قلب های دو قلو

۷ فایده مراقبه دو قلب 

۱-بهبود سلامتی

۲-کاهش استرس، اضطراب و افسردگی

۳-خوشحالی بیشتر و ذهن شفاف تر

۴-بالا بردن عزت نفس

۵-بهبود روابط

۶-سرشار از عشق الهی شدن

۷-افزایش خوش شانسی

مراقبه دو قلب افراد را قادر میکند تا به انرژی های منفی واکنش کمتری نشان بدهند. همچنین کمک میکند تا در یک رابطه، انرژی های خوب بین زوجها آزادانه به جریان درآید. گام بعدی افزایش صمیمیت است. اغلب زوج ها متوجه نیستند که صمیمیت چیزی بیشتر از رابطه جنسی است. وقتی صمیمیت تنها دربدن جسمی وجود داشته باشد، پس مسلماً وقتی بدن جسمی تغییر کند،  کم کم محو خواهد شد.

این مسئله در مورد عواطف هم صدق میکند. وقتی عواطف و احساسات تغییر میکنند، صمیمیت هم تغییر پیدا میکند. برای ایجاد (رابطه قلبی)، چاکراهای قلب دو طرف باید خیلی فعال بوده و با یکدیگر در هماهنگی باشند. این روش انرژتیک، دوست داشتن و عشق ورزیدن به یکدیگر را آسان میسازد.

در سطح روانی، افراد اغلب بجای اینکه به نکات مثبت شریک زندگی خود تمرکز کنند؛ تقصیرها و ضعفهای او را زیر ذره بین میبرند. یک روش ساده این هستش که ویژگیهای مثبت طرفتان را هرچند خیلی کوچک هم باشند، در ذهنتان بالا ببرید و به آنها تمرکز کنید.

ابتدا یک لیست از ویژگیهای مثبت آنها تهیه کنید. بعد در فکر خود آنها را بخاطر این ویژگیها تحسین کنید. و در آخر هم به فردتان بطور مستقیم بگویید که چقدر بینظیر وخاص است. این کار را بطور منظم، مخصوصاً وقتی اوضاعتان با هم خوب نیست انجام دهید. آنها را غرق در انرژی خوب و تعریف و واکنشات مثبت کنید و اشتیاق آنها برای شنیدن این وصف ها و شکوفا شدنشان را تماشا کنید.

از نقطه نظر معنوی، مهم است که میدانهای انرژی دو نفر در یک رابطه با هم ادغام شود. وقتی ما عشق میدهیم، عشق به خودمان نیز برگردانده میشود. ما قدرت این را داریم که انرژی را به درستی تحت کنترل بگیریم تا بتوانیم تاثیرات مثبتی بوجود آورده و رابطه هایمان را بهبود بخشیم.

در پرانیک هیلینگ برای اینکه از طریق انرژی درمانی رابطه های خوب و موفقی را بوجود آوریم، لازم است تا مراقبه دو قلب را انجام دهیم. این مراقبه کمک میکند تا انرژیهای استرس داری را که فرد در طول یک روز استرس آور انباشته است، پاک گردد. این مراقبه قدرتمند در ابتدا چاکراهای قلب را فعال میکند که به شما کمک میکند تا خود را بیشتر و بهتر درک کنید. بعد از آن چاکرای تاج برای تجربه یکی بودن روح و گرفتن عشق الهی فعال میشود. این مراقبه ساده برای از بین بردن خشم، استرس، و دلخوری عالی میباشد. همچنین طبیعت عاشق بین شما و طرف مقابلتان را افزایش میدهد.

برای گرفتن بهترین نتیجه، زوجها باید این تکنیکهای ساده را باهم انجام دهند تا ادغام و درهم آمیخته شدن هاله و چاکراها را تجربه کنند. با تمرین بیشتر، زوجها میتوانند حتی ادغام شدن بدن، ذهن، قلب و روح هایشان را نیز تجربه کنند.

برگرفته از منابع زیر:

pranichealing.com

www.chikitsa.com

pranichealingmumbai.com

www.worldpranichealing.com

نوشته‌های مشابه

22 دیدگاه

  1. با سلام و ممنون از اینکه این مراقبه رو در اختیار ما قرار دادین ولى کاش توضیحات کامل تر میدادین؛ از جمله اینکه درسته که روى روابط اثر میگذاره ولى اصل اثرش افکار و ماهیت هاى منفى هست و اون ها رو پاک میکنه، در حدى که در روان درمانى در پرانیک هیلینگ استفاده میشه و میشه گفت هر کسى با هر مشکل اعصاب از خفیف تا شدید از این مدتیشن سود میبره. این مدیتیشن طناب روحى رو قطورتر میکنه و میتونه شما رو در مسیر معنویت خیلى یارى بده.
    دوم اینکه برا چه گروه هایى ممنوعه. این مدیتشن براى خانم هاى باردار، براى افراد زیر ١٨ سال، افراد مبتلا به مشکلات قلبى، مشکلات کلیوى شدید، گلوکوم چشم و فشار خون ممنوعه و اثرات سوء روى اون ها داره.
    و کاش ذکر میکردین که این مدیتیشن براى افراد مبتدى حداکثر دوبار در هفته انجام بشه، چون جسم رو ضعیف میکنه و در عوض انرژى معنوى فراوانى رو پایین میکشه. از طرفى استفن کو یکى از دوازده استاد اصلى تربیت شده زیر نظر چوا کوک سویى در بخشى از توضیح این مدیتیشن ذکر میکنه که این مدیتیشن همه چاکراها رو قوى میکنه و بدون پاکسازى چاکراها تمام خصوصیات مثبت و منفى اون چاکرا و شخصیت فرد قوى میشه گاها پس بدون پاکسازى اخلاقى و غلبه بر نفس این مدیتیشن میتونه آسیب زننده باشه.

    با تشکر ??

    بنده عقیده دارم ذکر نکردن برخى شیوه ها بهتر از ذکر کردنشون با اطلاعات ناکاملى هست که احیانا ممکنه آسیب بزنن. لطفا با احتیاط بیشتر چنین شیوه هاى قدرتمندى رو با بقیه به اشتراک بگذارین، نه به علت سرى بودنشون، چون مدت هاست سرى نیستن بلکه بخاطر اینکه خداى ناکرده آسیب نزنن.

دیدگاهتان را بنویسید