آموزش تله پاتی

آموزش تله پاتی یا ارتباط ذهنی با دیگران

آموزش تله پاتی یا ارتباط ذهنی با دیگران: چگونه بوسیله تله پاتی موجب شویم دیگران به ما فکر کنند؟

آموزش ارتباط ذهنیتله پاتی یکی از قدرت های درونی برای برقراری ارتباط ذهنی با دیگران است که به نام های دو هم اندیشی یا دورآگاهی نیز از آن یاد شده است. همه انسان ها توانایی تقویت نیروهای درونی خود را دارند زیرا این توانایی ها به صورت بالقوه در همه ما وجود دارد در حالیکه فقط برخی افراد کنترل آن ها را بدست می گیرند. شما هم می توانید این توانایی ها را در خود پرورش دهید. یکی از این توانایی ها تله پاتی یا توانایی برقراری ارتباط ذهنی از راه دور است. برای مثال شما می توانید بدون تلفن زدن به دوست خود کاری کنید تا به شما فکر کند و حتی با شما تماس بگیرد! شاید عجیب به نظر برسد اما همه می توانند این کار را انجام دهند. مهم ترین عامل در موفقیت اعتماد داشتن به توانایی های درونی تان است.


مقاله مرتبط: تله پاتی و نشانه های ارتباطات تله پاتیک میان دو نفر


آموزش تله پاتی

تمرین های بسیاری برای تقویت نیروی تله پاتی وجود دارند که به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

چگونه از طریق تله پاتی باعث شویم شخصی به ما فکر کند؟

  • شما می توانید از دیگران بخواهید با شما تماس بگیرند! شما می توانید با استفاده از توانایی تله پاتی از دیگران درخواست کنید به شما تلفن بزنند. برای این کار باید مدتی به طور مداوم به آنها فکر کنید. اگر آن فرد به اندازه کافی حساس به انرژی باشد انرژی شما را دریافت خواهد کرد و به فکر شما می افتد. اگر می خواهید بدانید توانایی انتقال شفاف یک پیام را دارید یا نه می توانید بجای درخواست تماس تلفنی، روی موضوعات شخصی تری که بین شما و او مشترک است تمرکز کنید. بدین منظور مراحل زیر را انجام دهید:
  • شخص مورد نظر خود را انتخاب کنید. این فرد باید شما را بشناسد اما به طور کاملا منظم با شما در ارتباط نباشد. توصیه می شود از انتخاب فردی که ارتباط تان با آن قطع شده یا در گذشته شریک احساسی تان بوده پرهیز کنید.
  • با تمرین تنفسی شروع کنید. هنگام دم تا چهار شماره بشمرید، کمی نفس خود را حبس کنید و با چهار شماره بازدم را انجام دهید. بعد از تعدادی تکرار برای آخرین مرتبه با هشت شماره عمل دم، کمی مکث و سپس هشت شماره بازدم را انجام دهید. این تمرین باعث ریلکس شدن بدن و آرام شدن ذهن شما می شود.
  • تمرین تنفسی بالا را دو مرتبه دیگر تکرار کنید. زیرا آرام بودن و پاکسازی ذهن برای مراحل بعدی الزامی است.
  • چشمان خود را ببندید و یک صفحه نمایش را تصور کنید.
  • با چشم ذهن خود ببینید که در میان یک سبزه زار وسیع ایستاده اید و ۷ بادکنک به رنگ های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، بنفش، و نیلی در دست دارید.
  • با بادکنک قرمز شروع کنید و آنرا در آسمان رها کنید، هنگامی که اولین بادکنک در آسمان دور و دورتر شد و دیگر قابل دیدن نبود بادکنک بعدی را رها کنید.
  • هنگامی که همه بادکنک ها را رها کردید، صفحه نمایش را تصور کنید که در یک گوشه آن یک تلفن و در گوشه دیگر فرد مورد نظرتان قرار گرفته است.
  • ببینید که فرد مورد نظرتان به سمت تلفن می رود و سپس با شما تماس می گیرد. شما با خوشحالی با او در حال گفتگو هستید.
  • این تمرین را به مدت ۵ روز متوالی انجام دهید تا نتیجه بهتری ببینید.

منبع این تمرین کتاب Psychic Development for Beginners  نوشته William Hewitt است.


 آیا توانایی تله پاتی دارید؟ این ۷ نشانه را بخوانید!


مراقبه برای تمرین تله پاتیبهتر است قبل از هر تمرینی تمرکز خود را تقویت کنید و کنترل ذهن خود را بدست بگیرید. اگر در مهارت های ذکر شده ضعیف عمل می کنید می توانید از راهکار هایی که در ادامه ذکر می شوند بهره ببرید.

تمرین روزانه مراقبه برای انجام تله پاتی

برای پیشرفت در مهارت مراقبه موارد زیر را به یاد داشته باشید

  • همواره روی یک فکر تمرکز داشته باشید و همزمان به موضوعات مختلف نپردازید
  • اگر به موضوع خاصی می اندیشید سعی کنید تا جایی که ممکن است روی آن متمرکز بمانید.
  • ذهن خود را آرام نگه دارید و تمرکزتان را بازیابی کنید

مراقبه مداوم یکی از موثرترین روش های تقویت نیروی تله پاتی است. اگر به طور متوسط روزانه یک ساعت را به مراقبه اختصاص دهید، توانایی ارسال پیام ذهنی و به دنبال آن قدرت تله پاتی در شما به طور چشمگیری بهبود پیدا می کند. زیرا مراقبه قادر است نوسانات امواج مغزی را به شکلی تغییر دهد و سطح هورمون ها را طوری تنظیم کند که توانایی شما در ارسال پیام های انرژیک را تقویت کند. بنابراین پیام های انرژیکی که ارسال می کنید شفاف تر بوده و راحت تر توسط دیگران دریافت خواهند شد. راه های بسیاری برای یادگیری مهارت مراقبه وجود دارد که ساده ترین آن ها شامل نشستن در مکانی آرام، بستن چشم ها و انجام تنفس های بسیار عمیق است. شما می توانید همزمان با این کار به فردی که قصد برقراری ارتباط تله پاتیک با او را دارید فکر کنید تا مستقیما روی تقویت توانایی ارتباط از راه دور تاثیر بگذارید. این تمرین بسیار ساده است و در هر زمان و مکان قابل انجام است. در حالت ایده آل می بایست روزانه یک ساعت را به انجام این تمرین اختصاص دهید.

همچنین میتوانید در دوره آنلاین آموزش مراقبه و تمرکز راستمرد از سطح مبتدی تا پیشرفته شرکت کنید.

دوره مراقبه

یادداشت کردن افکار و احساسات

شما می توانید با یادداشت کردن افکار و احساسات خود نسبت به فردی که سعی دارید از راه دور با او ارتباط بگیرید، احتمال موفقیت تان را در برقراری این ارتباط بالا ببرید. این کار باعث می شود شما همواره و به میزان لازم به او فکر کنید. حتی اگر امکانش را دارید این یادداشت ها را در محلی که ممکن است برای او قابل دسترسی باشد نیز قرار دهید.

نت برداریتصور کردن چهره

می توانید با بازسازی چهره فرد مورد نظرتان در ذهن خود، سیگنال های تله پاتیک برای او ارسال کنید.

فعالیت های مشترک

فعالیت های مشترکی که برای هر دو شما لذتبخش هستند را تصور کنید. با فرستادن این افکار مثبت به جهان پیرامون خود می توانید شخص مورد نظر را به یاد خودتان بیاندازید.

احساس کنار هم بودن

به این فکر کنید که اگر کنار هم بودید چه حسی می داشتید. احساس شادی، اشتیاق، هیجان یا خوشحالی؟ این حس را در خود ایجاد کنید.

روش های تله پاتی و برقراری ارتباط ذهنیبرای گرفتن نتیجه بهتر توصیه می شود هر یک از موارد بالا را برای مدتی تکرار کنید. اما باید بدانید هیچ راهکار تضمینی ای برای رساندن پیام های تله پاتیک وجود  ندارد. اگرچه انجام تمرینات مراقبه درصد موفقیت شما را در این امر بسیار افزایش می دهد.

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید