پنج راه آسان برای برقراری ارتباط درونی با راهنمایان معنوی

پنج راه آسان برای برقراری ارتباط درونی با راهنمایان معنوی

Untitledآیا می دانستید

شما دارای تیمی از راهنمایان معنوی هستید که قصد حمایت و پشتیبانی از شما را دارند. تنها مشکل اینجاست که آن‌ها نمی‌توانند به‌طور کامل با شما ارتباط برقرار کرده و شما را راهنمایی کنند مگر اینکه به آن‌ها اجازه دهید“.

آن ها به دقت برگزیده شده اند و فقط مخصوص شما هستند. راهنمایان معنوی ، تنها مختص رشد شما می باشند. بسیاری از راهنمایان معنوی در اینجا و بر روی زمین خودمان زندگی می کنند و درست مانند شما دارای علم، خرد و تجربه هستند. آن‌ها برای درخواست‌های متعالی شما مقررشده‌اند و تنها کارشان این است که به همان‌قدر که درخواست می‌کنید  یا مورد نیازتان است به حمایت و یا راهنمایی شما بپردازند.

من متوجه شدم که هر فردی تقریباً دارای شش راهنما در قلمرو درونی خود است و در مواردی که فرد نیاز به کمک دارد می‌تواند هر کدام از آن‌ها را فرابخواند.


در ادامه شما را با ۵ مورد از کاربردی‌ترین روش‌ها برای توسعه روابطتان با راهنمایان معنوی آشنا می‌کنم:

۱-به طور واضح درخواست کنید

راهنمایان معنوی می‌توانند ما را در هر زمینه‌ای از پیدا کردن جای پارک برای ماشین گرفته تا التیام یک قلب شکسته، از افزایش لذت یک تجربه تا پیدا کردن یک شغل مناسب، از پیدا کردن شریک مناسب برای زندگی تا گذراندن تاریک‌ترین ساعات زندگی، از پیدا کردن شجاعت برای درخواست‌های معنوی تا رها کردن خاطرات گذشته، راهنمایی کنند.

هیچ درخواستی بیش از حد بزرگ یا خیلی کوچک، بیش از حد خاص و یا بیش از حد وسیع نیست.

۲-به نتیجه وابسته نباشید

هنگامی که شروع به کار با راهنمایان معنوی خود کردم، مدت‌ها انتظار کشیدم تا به طور جدی پدیدار شوند و به من کمک کنند.

من به دنبال یک رابطه‌ی شخصی با آن‌ها بودم، به طوری که بتوانم آن‌ها را مانند یکی از دوستان و یا یکی از اعضای خانواده‌ام ببینم و یا احساس کنم. من می‌خواستم از سن، شخصیت و یا حتی رنگ موی آن‌ها آگاهی یابم. دلم می‌خواست که یک شب آن‌ها را برای شام به منزلم دعوت کنم و با آن‌ها صمیمی شوم.

لحظه‌ای که من از فکر اینکه تجربه رؤیایی با آن‌ها باید شبیه به چه چیزی باشد رهایی پیدا کردم رابطه‌ام با آن‌ها عمیق‌تر شد. من فکر می‌کردم که آن‌ها باید شبیه یک راهب بودایی، یا یک خواننده راک باشند! با خودم فکر می‌کردم آیا باید صداهایشان را بشنوم یا آن‌ها را ببینم؟ یا باید راهنمایی‌های آن‌ها را از طریق چشم ذهنم و یا از طریق شخص دیگری دریافت کنم؟

باید به شما بگویم که بهتر است از تفکر در مورد اینکه ” راهنمایان معنوی چگونه هستند “، صرف نظر کنید و خودتان را برای راهنمایی های آنان از طریقی فراتر از انتظاراتتان آماده کنید.

۳-به قصد “ملاقات با راهنمایان معنوی تان” مراقبه کنید

راهنمایان معنوی همیشه آماده هستند تا با ما ارتباط برقرار کنند، اگرچه باید این نکته را درنظر داشته باشید که ارتباط با راهنمایان معنوی به اندازه خاموش و روشن کردن تلویزیون آسان نیست. (حداقل برای نخستین مرتبه، اینگونه نیست.)

اگر بتوانید زمانی را به مراقبه برای هماهنگی با راهنمایان معنوی تان اختصاص دهید، قادر خواهید بود تا در زمان اندکی با آن ها ارتباط برقرار کنید.

۴-برای خودتان جعبه درخواست رهنمون از راهنمایان معنوی ایجاد کنید

می‌توانید جعبه  کوچک و مخصوصی را به ارتباط با راهنمایان معنوی اختصاص دهید.

روی تکه‌ای از کاغذ مساله ای را که نیازمند کمک راهنمایان معنوی در ارتباط با آن هستید را نوشته و تکه کاغذ را درون جعبه قرار دهید.

 ۵-در طلب نشانه باشید

شیء خاصی را برای ارتباط با راهنمایان معنوی‌تان انتخاب کنید. این شیء می‌تواند هر چیزی از یک سمبل  مانند یک ستاره گرفته تا یک گل رز باشد. اولین باری که من خودم این کار را انجام دادم، یک پر هلو را انتخاب کردم. در عرض 60 دقیقه بعد، من آن پر هلو را دم درب جلویی خانه‌ام پیدا کردم.


منبع: www.spiritualunite.com

نوشته‌های مشابه

24 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید