خودبرتر تان آماده پیوند با شماست

خودبرتر تان آماده پیوند با شماست

بسیاری از ما اینجا بر روی زمین، وظیفه داریم تا انرژی های موجود را در فرکانس های بالاتر مستقر کنیم. برای انجام چنین کاری، بخشی از خود چند بعدی مان نیاز دارد اینجا روی زمین مستقر شود، در حالی که هنوز به قلمرو های برتر متصل هستیم.
بخشی از “کار”ی که من انجام می دهم، این است که آگاهانه با خودبرتر و یا بخش بزرگتر درونم که خارج از این ماتریکس و شبکه است، ارتباط برقرار کنم. می خواهم بدنم را درمان و پاکسازی کنم تا بتوانم بخش بیشتری از انرژی های خود را با این بدن همساز کنم. خود برتر نمی تواند با یک بدن با ارتعاشات ضعیف ادغام شود. همچنین اگر انسدادی وجود داشته باشد، نمی تواند پایدار بماند.

higherself


مقاله مرتبط: ۷ روش برای تقویت قدرتهای درونی


خودبرتر

من اغلب در حین مراقبه، از خودبرتر می خواهم تا جای ممکن به من ملحق شود، از او راهنمایی می خواهم و او هرگز مرا ناامید نمی کند. من یاد گرفته ام به خود برتر اعتماد کنم و او بیشتر اوقات بدون آنکه متوجه تفاوتی باشم، افسار مرا در دست دارد. هنگامی که خودبرتر بیشتر بر من غالب می شود، بنظر می رسد اتفاقات متفاوت، آرام تر جریان می یابند.

اوقاتی هستند که خودبرتر ، برای مدتی عقب می رود. سطح انرژی پایین تر، می تواند منجر به این امر شود. ولی من عده ی زیادی را در این حالات مشاهده کرده ام که بیشتر از خود سه بعدی شان ( وجود فیزیکی)، خود برتر شان را ابراز کرده اند.

خود سه بعدی، توسط ایگو نمود پیدا می کند و همواره در حالت ترس قرار دارد. این بخاطر این است که حقیقت ماتریکس سه بعدی، از ترس و جدایی بعنوان اولین راه برای پایین نگه داشتن سطح ارتعاشات شما استفاده می کند. هنگامی که خودبرتر تان با شما ادغام می شود، ایگو ضرورتا شما را ترک نمی کند. ایگو شخصیت را اداره می کند، اما زمانی که خودبرتر فرمان را بدست می گیرد، ایگو روی صندلی عقب می نشیند!


مقاله مرتبط: ” خودبرتر کیست و چگونه می توان با او هماهنگ شد؟


هنگامی که زمین در حال تغییر و جابجایی است، نیاز دارد تا گیاهان بیشتری بروی آن کاشته شوند تا بتواند به قلمرو های برتر متصل بماند. این امر زمین را از رخداد زلزله ها و آتشفشان های متعدد در امان نگاه می دارد. همچنین به آن اجازه می دهد تا ارتعاشات را برای جابجایی احتمالی اش در جهان مادی، از سه بعد به چهار و پنج بعد، در یک سطح بالاتر نگاه دارد. پیش از این نیز زمین حقایق هستی و یا سطحی دیگر را تفکیک و جابجا می کرده است. ما هنوز در تراکم و چگالی پایین تراز انرژی، در حال جبران عقب ماندگی هایمان هستیم، اما این روند در حال تسریع است.

اگر تغییری ناگهانی و مثبت در شخصیت، اولویت ها و یا روابطتان رخ داده است، احتمالا خودبرتر تان وارد شده است. گرچه گاهی اوقات خودبرتر تان نیاز دارد تا خود را بروز دهد و تکانی به اوضاع دهد. همچنین دوست دارد گاهی درونتان بماند تا به مرمت و بازسازی چیزی مانند یک رابطه بپردازد؛ خصوصا اگر آن رابطه برای رشد روحتان ضروری بوده باشد.

inner-vision


مقاله مرتبط: “پنج نشانه هشدار از خودبر ترتان که هرگز نباید نادیده بگیرید


بعضی افراد از خودبرتر درونشان آگاه نیستند. اگر تا بحال به این فکر نکرده اید که از خودبرتر تان بخواهید تا به شما بپیوندد، می توانید بسادگی کمی زمان بگذارید و به فضای درونتان متصل شوید. راه های بسیاری برای این کار وجود دارد، اما من دوست دارم تصور کنم آگاهی ام به سمت درون قلبم حرکت می کند. چندین نفس عمیق می کشم و جویای اتصال و ارتباط می شوم. این اتصال همیشه آنجا بوده است و ما فقط آن را فراموش کرده ایم.
هر چه بیشتر این کار را انجام دهید، این ارتباط قوی تر خواهد شد.

سرانجام، آنهایی که انتخاب می کنند تا به ارتعاشات با فرکانس بیشتر صعود کنند، در خودبرتر شان مستقر خواهند شد و این امر باعث ادامه یافتن دگرگونی ها در حقایق هستی شان می شود. هر چیزی در یک سطحی از فرکانس، در حال ارتعاش انرژی است و هر فرکانسی که شما در حال تشدید آن باشید، تعیین کننده حقایقی خواهد بود که شما در حال درک و فهمیدن آن هستید. خودبرتر زمین، با او همسان و در حال سازش هستند. زمین از افرادی که آرزو می کنند تا از ترس و احساس جدایی به دور باشند، حمایت می کند. بازسازی اتصال با تمام آنچه که هستید، اکنون در حال رخ دادن است و هر آنچه که این اتصال را مسدود کرده بود، به شما نشان داده می شود تا بتوانید آن را پاک کنید.


مقاله مرتبط: “۱۰ نشانه اثبات اینکه در مسیر تحقق افسانه شخصی و هدف برتر خود قرار دارید!


آنهایی که در راستای یکپارچه ساختن جنبه های چند بعدی شان عمل می کنند، در حقیقت بهشت را بر روی زمین می آورند. آنها پل های قوی تری از ارتباطات می سازند و هنگامی که یک نفر این امر را به انجام می رساند، باعث کمک به بهم پیوستگی و اتحاد (وحدت وجود) می شود. چنانچه شما ارتعاشتان را تغییر دهید، تغییر در حقیقت هستی تان اجتناب ناپذیر است. اگر در حال حاضر اوقات سختی دارید ، فراموش نکنید همیشه راهنمایی را درون خودتان دارید، که می توانید روی آن حساب کنید. کمک های آن را بکار ببرید و جویای رخ داد آرام و بدون رنج سازگاری ها باشید.


مترجم: الناز، همکار راستمرد

نوشته‌های مشابه

27 دیدگاه

  1. با تشکر. با عرض معدرت از مترجم گرامی یا مطلب خوب ترجمه نشده و یا… تناقضات در مورد همراهی با خودبرتر و یا ترجمه کلمه Ego که درپاره ای از مطالب و در همین متن گاهی به معنای “نفس” و درجایی دیگر “من برتر” و مفهومی “فروید”ی داشت مرا گیج نمود. دوم مسئله هم طول موج شدن با فرکانس بالا برای یکی شدن با اگاهی برتر؟؟؟ نمیدانم … به هر حال نظری است. فقط یک سوال ایا کس دیگری در من می زید که پاسخ همه سوالات را دارد و از من گیرم, خوداگاه پنهان است؟ …

  2. خداجویی در زندگی ما موجب میشود که ضرورت قدر دانی ، ارج گذاردن و استفاده از انرژیهای هوشیار درون ، الهامات حسی ، نداهای قلبی (که همه در باطن انسان شکل می گیرند ) را درک کنیم .
    درک و تشخیص که اصولا یکی از موهبات خداوندی است ما را به قدرت برتر خود ، رهنمون
    می گرداند .
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید