سایکومتری یا روان نگری، توانایی استخراج اطلاعات پنهان در حافظه اجسام و خواندن نشانه های انرژیک آنها از راه لمس کردن

هر شیئی می تواند در طول زمان، انرژی محیط و صاحب قبلی خود را جذب و به صاحبان بعدی منتقل کند. اگر شما با انرژی های باقیمانده از مالکان قبلی اشیاء هم ارتعاش شوید، تصاویری که متعلق به تجربیات و حوادث زندگی آنهاست در ذهن شما شکل می گیرد، حقایقی را در مورد آنان متوجه شده و می توانید احساسات و افکار آنان را درک کنید. حتی این درک می تواند احوال شما را دگرگون کند.

این بستگی به شدت انرژی و بار عاطفی شیء دارد. در حقیقت سایکومتری درکی ست چند بعدی که ورای زمان و مکان حرکت می کند و شما می توانید از طریق اشیاء، نوعی ارتباط روحی با صاحبان و سازندگان آنها  برقرار  کنید و انرژی های آنان را جذب کنید.

Psychometry - سایکومتری یا روان نگری

این اجسام می توانند هر چیزی باشند. قلم، لیوان، میز، کتاب، جواهرات و حتی ماشین و خانه. همه اشیاء نیز مانند جانداران دارای انرژی هستند. هنگامي كه شخصي شيئي را لمس ميكند، انرژی و حالات رواني او در هاله شيء كه قابليت تاثيرپذيري دارد، ضبط ميگردد. درست مانند ثبت صدا و يا تصوير بر روي نوارهاي ويدئو، صفحه های قدیمی يا سي دي که در واقع ضبط امواج و ارتعاشات برروي يك جسم می باشند.

بدين منوال چنانچه ما به چيزي دست بزنيم، بلافاصله آن جسم شروع به جذب انرژي از ارتعاشات وجودي ما ميكند و ما نيز شروع به كسب انرژي از ارتعاشات آن جسم می نماییم. اين انرژي كسب شده از جسم، اطلاعاتي مرتبط با صاحب قبليش دارد كه براي مدت طولاني با آن به مبادله انرژي مشغول بوده است.


با چه اجسامی سایکومتری انجام دهیم؟

هرچه جسم متراکم تر و چگال تر باشد، انرژی را راحت تر در خود نگه می دارد. برای مثال، اجسامی با ساختار کریستالی بویژه کریستال آب در حال منجمد و فلز که رسانای خوبی نیز هستند، انرژی را بهتر و برای مدت طولانی تری در خود ضبط می کنند. در عوض اشیائی مانند پارچه و لباس که رسانای خوبی نیز نیستند، براحتی انرژی را در خود نگه نمی دارند و خواندن آنها سخت تر یا ناممکن است. بنابراین برای سایکومتری، اجسام فلزی و جواهرات بسیار مناسب اند.

برای مثال، اگر جواهرات یکی از درگذشتگان خود را در دست بگیرید، شاید بتوانید اولین میهمانی که او در آن این جواهر را بدست کرده یا سایر تجربیات او را ببینید و خاطرات خوب و بد او را احساس کنید. اگر تکه ای از مجسمه ای که برای مدتی در میدان شهری قرار داشته را لمس کنید، شاید بتوانید باقیمانده انرژی مردمی که از کنار آن عبور کرده اند و فضای آن محیط را درک کنید.

همین طور اگر به خانه ای نقل مکان کنید که افراد غمگین، بیمار یا پرخاشگری در آن زندگی می کرده اند، ممکن است انرژی های منفی باقیمانده از آنان در اجسام و حتی دیوارهای خانه را دریافت کنید و بر احوال و زندگی شما نیز تاثیر بگذارند. با اینکه این توانایی و استعداد در برخی افراد مانند مدیوم ها وضوح و قدرت بیشتری دارد، ولی مطمئنا شما نیز تا بحال تجربیاتی هرچند جزئی به این شکل داشته اید.


سایکومتری چطور احساس می شود؟

علاوه بر درک و احساسی درونی، ممکن است تصاویری در چشم سوم شما به سرعت ظاهر شوند. در این هنگام شما متوجه می شوید که این ادراکات و تصاویر متعلق به شما نیستند. ممکن است در ابتدا گیج کننده بنظر برسند و حجم زیادی از انرژی های مختلف به شما هجوم آورند ولی سعی کنید آرام بمانید و اجازه دهید جاری شوند.


تمرینی برای سنجش این توانایی

۱- از دوستی درخواست کنید تا شیئی که خواندن آن آسانتر است، مانند جواهری از شخصی دیگر را برایتان بیاورد.

۲- جسم را در دست بگیرید، چشمها را ببندید و برای مدتی روی آن متمرکز شده و مراقبه کنید.

۳- به محض اینکه ریلکس شدید (وارد سطح آلفا شدید)، ذهن خود را خالی کرده و اجازه دهید تصاویر و احساسات جاری شوند. تنها بروی شیء متمرکز باشید.

۴- برای ۵ دقیقه صبر کنید و از آنچه می آید آگاه باشید.

۵- زمانیکه کار شما تمام شد، دوستتان را از آنچه دریافت کردید باخبر کنید. ببینید تا چه اندازه درست بوده اند و برای او معنی دار است. حتی ممکن است حقایقی را درک کرده باشید که او از آنها بی اطلاع بوده است.


آنچه گفته شد برای آگاه کردن شما از پدیده سایکومتری است تا هنگام لمس اشیاء، چه کهنه و چه نو، از دریافت های خود آگاه باشید. حتی زمانی که فردی را لمس می کنید، به ادراکات خود از او آگاه باشید و به حواس درونی و شهود خود اعتماد کنید. این توانایی را به مرور تمرین و تقویت کنید تا در شناخت بیشتر و بهتر از آنچه پیرامونتان می گذرد تخصص یابید.


نوشته‌های مشابه

39 دیدگاه

  1. سپاس روناک عزیز.خاصیت سایکومتری و انتقال اثرات انرژی انسان ها از طریق اشیاء رو آیا میشه
    دارای نقش دانست در موردی مثل اهرام ثلاثه یا سایر تمدنهای باستانی که گاها افراد کنجکاو و یا محققان واردشده به آن مکان دچار تاثیراتی شدن که با عنوان نفرینِ فراعنه و.. یاد میشن؟

دیدگاهتان را بنویسید