فایل های خود هیپنوتیزم

راز ساخت فایل های خود هیپنوتیزم راستمرد آشکار شد!

چطور معجزه ساخت فایل های خود هیپنوتیزم که ناخودآگاه شما را تغییر می دهند در راستمرد اتفاق می افتند؟

شاید از خودتان بپرسید چرا راستمرد باید در مورد راز ساخت فایل های خود هیپنوتیزم ش صحبت کند؟ احتمالا علت اصلی، هجمه هایی است که از طرف رقبایمان به ما نسبت داده می شود و حملات سایبری از نوع DDos که به طور مداوم به سرورهای ما می شود که هدفشان از دسترس خارج کردن سایت هستند و خیلی کارهای دیگر. بنابراین، ما فکر کردیم بجای تخریب دیگران که متاسفانه رقبایمان از آن استفاده می کنند بهتر است در مورد خودمان بیشتر توضیح دهیم و قضاوت را به شما واگذار کنیم…

آیا میدانستید…

 آیا می دانستید از نظر رتبه بندی سایت های اینترنتی (الکسا)، راستمرد در بین سازندگان فایل های خود هیپنوتیزم و خودشناسی رتبه اول را داراست.

آیا می دانستید راستمرد تنها وبسایتی است که سازندگان آن دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و هیپنوتیزم بالینی از مراجع معتبر هستند (مشاهده مدارک از اینجا) و دارای نماد اعتماد الکترونیک (بالاترین مدرک ممکن در تجارت الکترونیک که نشان از تخصص وبسایت در موضوع مطرح شده و بسیار بالاتر از کد شامد و ستاد ساماندهی و…) می باشد و تک تک فایل های خود هیپنوتیزم آن به صورت اختصاصی و دستی طراحی و ساخته می شوند و از هیچ نرم افزار پیش آماده یا قالبهای پیش فرضی استفاده نمی کند؟ و رقبای ما علیرغم ادعاهای بیشمار هیچ کدام تا به امروز سند و مدرکی مبتنی بر تخصص و مهارتشان در ساخت فایل ها ارائه نکرده اند؟ و صرفا به صحبت بدون هیچ پشتوانه و سند اکتفا کرده اند!

آیا می دانستید تکنولوژی چهار لایه مورد استفاده در فایل های خود هیپنوتیزم راستمرد با بروزترین تکنولوژی موجود در پیشرفته ترین کشورها برابری می کند؟

آیا می دانید هزاران نفر با فایل های خود هیپنوتیزم راستمرد زندگی از هم پاشیده خود را بازیافته اند، عشق مناسبشان را جذب کرده اند، به کسب و کار خود رونق داده اند، اعتماد به نفس خود را بازیافته اند و بسیاری تغییرات شگرف دیگر که می توانید شرح آن را در کانال تگرامی نظرات و تجارب ما بخوانید.

آیا میدانید روزانه چقدر به ما پیشنهاد می شود که محصولات و خدمات دیگران را در سایت تبلیغ کنیم؟ اما ما به خاطر احترام به مخاطبان از سود هنگفت تبلیغات صرف نظر کرده و تبلیغات را در سایت به صفر درصد رسانده و میخواهیم آنرا به همین شکل نگه داریم.

  آیا میدانید راستمرد با هزاران مقاله و کلیپ و فایل صوتی رایگان بزرگترین بانک جامع خودشناسی به زبان فارسی است؟

 پس اگر اینها را نمی دانستید، قدری صبوری کنید و با این مقاله همراهمان باشید. مطمئن باشید مطالب بسیاری در مورد هیپنوتیزم، ذهن خودتان و نحوه ساخت فایل های خود هیپنوتیزم و جایگاه آن در زندگی روزمره خواهید آموخت.

مقدمه

فرایند دور زدن ذهن خودآگاه و دسترسی به ناخودآگاه برای تغییر باورهای ذهنی یا حذف مشکلات درونی فرایندی علمی، روشمند و تا حدود زیادی رازآمیز است. علت رازآمیز بودن این مورد در این است که هیپنوتیزم ابزار فوق العاده قدرتمندی در دست دولت های بزرگی همچون آمریکا و چین است که از آن برای کنترل افکار عمومی و رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند و دوست ندارند جزییات دقیق هیپنوتیزم خصوصا هیپنوتیزم پنهان یا سابلیمینال منتشر شوند یا اسرار ذهن انسان برای همگان فاش شود. به همین خاطر موضوعاتی مثل ذهن، ضمیر پنهان، هوشیاری و خودآگاهی علیرغم اهمیت بالایشان هیچ وقت کاملا در حیطه علم قرار نگرفته اند و بسیاری از تحقیقات در این حیطه از دسترس عموم دور مانده است.

طرح سازمانهای مخفی آمریکا برای تاباندن تلقینات سابلیمینال به ذهن افراد در سال 1992. گفته میشود از این تکنولوژی در جنگ دوم عراق استفاده شده است.
طرح سازمانهای مخفی آمریکا برای تاباندن تلقینات سابلیمینال به ذهن افراد در سال 1992. گفته میشود از این تکنولوژی در جنگ دوم عراق استفاده شده است.

مثلا آیا می دانید CIA در سال 1974 بروی دستگاهی کار میکرده که می توانسته به ذهن سربازهای دشمن تلقین های سابلیمینال بتاباند و از این طریق آنها را ناامید کند یا اینکه امواج الکترومغناطیسی تلویزیون یا مانیتور می تواند با سیستم عصبی شما ارتباط برقرار کند و ذهن شما را عوض کند و حتی کسی برای این کشف در آمریکا حق کپی رایت دریافت کرده؟ و یا پروژه MK Ultra که دقیقا هدفش کنترل ذهن می باشد، چیست؟

سیستم عصبی انسان به امواج الکترومغناطیسی ساطع شده از مانیتور واکنش نشان میدهد. شماره ثبت اختراج را در گوگل سرچ کنید تا به صحت موضوع پی ببرید!
سیستم عصبی انسان به امواج الکترومغناطیسی ساطع شده از مانیتور واکنش نشان میدهد. شماره ثبت اختراج را در گوگل سرچ کنید تا به صحت موضوع پی ببرید!

احتمالا شما هم جزو آن 90 درصدی هستید که از موارد بالا هیچ نمی دانید. ما نیز در حین تحقیق و توسعه تکنولوژی فایل های خود هیپنوتیزم راستمرد با موانع این چنینی بسیاری مواجه بودیم و وبسایت ها و منابع اطلاعاتی که در این زمینه بنویسند بسیار محدود بودند. حتی اگر همین حالا شما به زبان انگلیسی در مورد فایل های سابلیمینال و نحوه ساخت آنها سرچ کنید تقریبا هیچ چیز پیدا نمی کنید!

اغلب کسانی هم که در دنیا و از جمله کشور خودمان در حیطه فایل های خوهیپنوتیزم کار می کنند، یا از نرم افزارهای پیش ساخته استفاده میکنند که کارایی بالایی ندارد یا به صورت کورکورانه سیستم های بدون پشتوانه علمی ای را اجرا می کنند که نتیجه ای برای استفاده کننده در بر ندارد. برای اینکه کسی بتواند فایل های خود هیپنوتیزم واقعی بسازد اولا

مسیر ذهن ناخودآگاه انسان مسیری رازآمیز و پیچ در پیچ است
مسیر ذهن ناخودآگاه انسان مسیری رازآمیز و پیچ در پیچ است

باید با تحقیقات و مطالعات پنهانی یا کمتر شناخته شده در این حیطه آشنایی کامل داشته باشد. دوم با کارکرد ذهن از دید روانشناسی، به خصوص روانکاوی فروید و روان تحلیلگری یونگ که بسیار روی ضمیر ناخودآگاه شخصی و جمعی کار کرده اند، کاملا مسلط باشد تا بتواند بر عامل منطقی ذهن خودآگاه که همچون سدی در مقابل ناخودآگاه است غلبه کند. و در کنار همه اینها به سایر جوانب و زوایای وجودی انسان که از دید علم مدرن تائید نشده اند و هنوز به اشتباه در حیطه علوم خفیه دسته بندی می شوند (مثل ذهن ورای ماده و بدن، ذهن شبکه ای، سفر آگاهی در زمان، فرافکنی هوشیاری و…) تا حد لزوم تسلط داشته باشد. به همین خاطر ما مجبور بودیم راهی را برویم که هیچ علامت راهنمایی در آن وجود نداشت…

 

بادبان ها را بکشید وقت حرکت است

از گذشته های دور انسان ها با پدیده هیپنوتیزم آشنا بوده اند و شگفتی های بیشمار این پدیده همواره آنها را مسحور می کرده است. در واقع وجود انسان و چیزی که ما آن را به نام ذهن می شناسیم اصلا محدود به مغز مادی یا جهان محدود فیزیکی نیست بلکه دنیای بی انتهایی ست که در پشت پرده ای از جهل پنهان شده. من[1] از بچگی همیشه از پدیده هیپنوتیزم شگفت زده می شدم و تحقیقات و مطالعات بسیاری در این زمینه داشتم تا اینکه موفق شدم تحصیلاتم را در رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد به پایان برسانم و اجازه شرکت در دوره های هیپنوتیزم انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران را یافتم و در طی سالها کار با مراجعان توانستم مطالعات عمیقی در رابطه با نحوه عملکرد ذهن انسان خصوصا ضمیر ناخودآگاه داشته باشم و همینطور به علت علاقه ای که به علوم باطنی و خودشناسی داشتم توانستم دست به مطالعات تطبیقی بین علوم مدرن در مورد ذهن و علوم کهن در این زمینه بزنم. علیرغم اینکه از این مطالعات شباهت های بسیاری بین علوم خودشناسی و روانشناسی یافتم، تنها مشکلم شاید این بود که گهگاه در هیپنوتیزم پدیده هایی غیر قابل وصف یا جادویی رخ می داد که روانشناسی خیلی راحت از کنار آنها می گذشت یا با زدن برچسب توهم و خیال آنها را بی اعتبار می کرد. اما علوم کهن همه اینها را نه تنها قبول داشت بلکه فرایند شکوفا شدن آنها در انسان را نیز مورد بحث و بررسی قرار می داد. حتی زمانی علاقه ام به این موضوع بیشتر شد که فهمیدم انسانهای دیگری نیز هستند که مثل من باور دارند انسان بسیار بزرگتر و جادویی تر از این جسم مادی و زندگی روزمره است و حتی برخی از این افراد قادر شده اند دولت

آفتابی لب درگاه شماست که اگر در بگشایید
آفتابی لب درگاه شماست که اگر در بگشایید

های بزرگی همچون آمریکا را مجاب کنند میلیاردها دلار بروی موضوعاتی هیپنوتیزم، ذهن خوانی، دیدن از راه دور و… سرمایه گذاری کنند. تحقیقاتی که نتایج بسیاری از آنها هرگز به بیرون درز نکرده اند. ولی همانطور که از قدیم گفته اند جوینده یابنده است، من هم کم کم موفق شدم با مطالعات و تحقیقات و همینطور غور کردن در وجود خودم و مراقبه و تفکر بروی این امور و مهندسی معکوس متون و تحقیقات اندکی که منتشر می شدند، دانش عظیمی در این مورد جمع آوری کنم. و خیلی دوست داشتم بجای استفاده های منفی از این علوم و اسرار برای خدمت به نوع بشر و سلامتی آنها استفاده کنم. همین شد که تصمیم گرفتیم این علوم را مدون کرده و آنها را در قالب فایل های خود هیپنوتیزم کاملا کاربردی در اختیار هموطنان قرار دهیم.

همچنین به موازات بنده، خانم روناک، متخصص فنی ساخت فایل های خود هیپنوتیزم و گوینده اکثر این فایلها، شروع کردند به تحقیق در مورد نکات فنی و نرم افزارهای ویژه ساخت فایل های خود هیپنوتیزم. و به موازات این تحقیقات و ساخت آزمایشی فایل های خودهیپنوتیزم معمولا فایل هایی که می ساختند را بروی تیمی از افراد داوطلب (از جمله خود بنده!) آزمون میکردند. برخی تکنیک ها و روشها یا نرم افزارها بر خلاف تبلیغات بالایی که روی آنها می شد موثر نبودند و حتی نمونه های خارجی که خیلی از هموطنانمان به اشتباه آنها را بهتر از نمونه های وطنی می دانند هم در واقع کاملا غیر علمی و غیرموثر بودند. اما ما با دیدگاه کل نگری که نسبت به انسان داشتیم و سرنخ هایی که میگرفتیم و دوستانی که در این راه به ما کمک میکردند، به مرور شروع کردیم به حذف تکنیک هایی که جواب نمی دانند و تقویت تکنیک ها و روش هایی که موثر بودند. و در نهایت تکنولوژی هیپنوتیزم منحصر به فرد خودمان را بوجود آوردیم. سپس این فرایند را فرمول بندی کرده و با استفاده از روش شناسی دقیق علمی آن را به نقطه ای رساندیم که برای عموم قابل استفاده باشد. در واقع اگر کسی بر اساس توصیه هایی که می کنیم این فایل ها را گوش کند و به دستورالعمل ها به طور دقیق عمل کند شانس نتیجه گرفتنش از فایل ها تقریبا قطعی است!

گام اول دشوارترین گام

دشوارترین گام در هیپنوتیزم عبور از بخش منطقی ذهن یا همان critical factor است. وقتی شما می خوابید، این بخش از ذهنتان از کار می افتد و هر چقدر هم که خوابهای عجیب و غریب ببینید از دیدنشان تعجب نمی کنید اما در حالت بیداری، ذهن برای حفاظت از شما و جلوگیری از بروز توهمات بصری و شنوایی دریچه ناخودآگاه را کاملا می بندد که نه شما بتوانید به ناخودآگاه دسترسی داشته باشید و نه چیزی از محتوای ناخودآگاه وارد بخش خودآگاه وجودتان شود. این محافظت به قدری قوی است که حتی اگر بخواهید نمیتوانید آن را دور بزنید یا از کار بیندازید. مرحله اول کار ما در راستمرد این است که ذهن خودآگاه شما را گول بزنیم تا به حالت تعلیق در بیاید و دریچه ناخودآگاه باز شود. به این مرحله القای هیپنوز

عامل نقادانه جلوی ارتباط خودآگاه و ناخودآگاه را سد می کند
عامل نقادانه جلوی ارتباط خودآگاه و ناخودآگاه را سد می کند

یا ورود به عالم اسرار می گوییم!

برای اینکه این مرحله به درستی انجام شود شما نیاز به نواهای خاص، فرکانس های زیر آستانه آگاهی با ارتعاشاتی در دامنه مشخص و زمان کافی دارید. اگر کسی فرکانس های درست، زبان رمزی و مدت زمان لازم را نداند، هر چقدر هم که سعی کند قادر نخواهد بود دیگری را وارد خلسه کند. همین طور بسیاری از هیپنوتیزور ها از جمله آنتون مسمر، آقای الماسیان و خود ما در راستمرد، معتقد هستیم فرمی از انرژی که مسمر آن را مغناطیس حیوانی می دانست نیز در این فرایند دخیل است و هر چه هیپنوتراپ از مغناطیسم و جذبه شخصی بالاتری برخوردار باشد راحتتر می تواند این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارد. اظهار نظر کاربران و نتیجه بخشی فایلهای ما تاکنون اثبات کننده این است که انتخاب صدای خانم روناک برای این کار، انتخاب کاملا درستی بوده است.

فایل های خود هیپنوتیزم در چهار سطح

حالا که دریچه باز شده باز شده و شما همچون آلیس وارد سرزمین عجایب شده اید وقت آن است که تا جای ممکن عمیق شوید و به عمق ناخودآگاهتان نفوذ کنید. فرایند عمیق سازی در فایل های خود هیپنوتیزم بسیار مهم است چرا که فرایند درمان و اثربخشی تلقین ها فقط در سطح خاصی از ناخودآگاه اثر می کنند و قبل از آن اگر به کسی تلقینی داده شود برای اون موثر نخواهد بود. اگر خودتان یا کسی را می شناسید که سعی داشته از هیپنوتیزم درمانی استفاده کند اما موفق نبوده علتش این است که این مرحله عمیق سازی برای اون بدرستی انجام نشده است. ما در راستمرد برای اینکه مطمئن شویم شما واقعا وارد سطح عمیق هیپنوتیزم می شود در چهار سطح با ذهن و وجود شما ارتباط برقرار میکنیم. در سطح اول موسیقی آرام بخشی می شنوید که ذهن خودآگاه شما را آرام می کند و با اینکه دقت زیادی در انتخاب آنها میشود تا تاثیرگذاری لازم را داشته باشد، کم اهمیت ترین بخش ماجراست. در سطح دوم موسیقی دوم که باید در هماهنگی و به اصطلاح رزونانس با موسیقی اول باشد قرار می گیرد که معمولا در فایلها به شکل اصواتی از طبیعت (صدای آب، پرندگان و غیره) شنیده میشوند. البته این سطح اختیاری است و در همه فایلها کار نمی شود. در سطح سوم صدای هیپنوتیزور است که در تلقینات آشکار (فایلهای تجسم فعال) آن را بوضوح می شنوید اما در تلقینات پنهان (فایلهای سابلیمینال) با فرکانس خاصی پخش می شود که فقط روی ناخودآگاه موثر است و این بخش بسیار مهم است. در مورد فایلهای سابلیمینال، انتخاب کلمات و جملاتی که تاثیر مثبت روی ناخودآگاه داشته باشند، طول و تعداد این جملات و تعداد تکرار آنها در فایلها، نیاز به تخصص و تجربه ای جداگانه دارد. درمورد فایلهای تجسم فعال نیز اصول و قاعده خاصی برای بردن فرد به سرزمین ناخودآگاهش، سفر در آن و بازگشت به سطح هشیاری معمول وجود دارد. چهارمین و پایه ای ترین بخش، امواج مغزی است. در واقع سالهاست ثابت شده وقتی امواجی مشابه امواج مغزی (آلفا، بتا، تتا و…) برای مغز پخش شود بعد از مدتی مغز نیز امواج خودش را با این امواج همسان می کند. در فایل های صوتی راستمرد نیز امواج مغزی متناسب با تلقین و سطحی که در آن هستید در حال پخش شدن است و ممکن است در یک فایل از امواج آلفا شروع شود و به دلتا، تتا و حتی بتا نیز برسد و دوباره بازگردد. تکنولوژی که در این زمینه از آن استفاده میکنیم هم ممکن است قدری با آنچه به طور عمومی در این مورد میدانند متفاوت باشد.

4 سطح اثربخشی - قلب تکنولوژی فایل های راستمرد
4 سطح اثربخشی – قلب تکنولوژی فایل های خود هیپتونیزم راستمرد

به هر حال وقتی این سه عامل در کنار هم قرار بگیرند و در مدت زمان مشخصی پخش شوند سیگنال های مغزی به گونه ای متفاوت با هم هماهنگ می شوند و فرد آرامش و عمقی از خلسه را تجربه می کند که قبلا فکر نمی کرد برای او ممکن باشد. حالا در این مرحله همه چیز مهیاست تا تلقینات در عمق ناخودآگاه فرد کاشته شود!

باغبان خوب

هیپنوتراپی درست مثل باغبانی است. یک هیپنوتراپ حرفه ای (یا در مورد راستمرد، فایل صوتی خودهیپنوتیزم قوی) همچون غواصی به عمق ناخودآگاه فرد شیرجه می رود، سپس در عمق مناسب، خاک مناسب را می یابد و بذر تلقین را در آنجا می کارد. فرقی نمی کند فرد بخواهد از یک مشکل جسمی رها شود یا مشکل روحی اش را حل کند یا به خواسته هایش برسد و شخصیتش را متحول کند. همه اینها با هیپنوتیزم و قدرت بی منتهای درون انسان ممکن است و هر روز علم بیشتر و بیشتر به این قدرت درون انسان و توانایی هیپنوتیزم برای تغییر او پی می برد و جایگاه این علوم بالا و بالاتر می رود. هنگامی که بذر تلقین در ناخودآگاه فرد کاشته شد، اگر او مدام این بذر را با افکار و تلقینات مثبت و

وقتی دریچه ناخودآگاه باز است تلقینات بر آن موثر می افتند
وقتی دریچه ناخودآگاه باز است تلقینات بر آن موثر می افتند

درست به طور روزانه آبیاری کند کم کم این بذر جوانه زده، رشد می کند و به وقتش تبدیل به درختی تناور می شود و هر آنچه خواسته فرد است قطع به یقین محقق می شود. یادم می آید یکبار خانمی از ما فایل خودهیپنوتیزمی گرفت در حالی که زندگی اش کاملا از هم پاشیده بود با همسرش مشکل داشت و با اینکه یک سالن آرایشگاه بزرگ داشت سالها به علت مشکلات خانوادگی و روحی در آن را بسته بود و از مشکلات مالی عدیده ای رنج می برد. وقتی فایل را به ما سفارش داد ناامیدانه پرسید یعنی واقعا این فایل جواب میده؟ و من در پاسخ به او گفتم: یقین داشته باش، اصلا شک نکن و به طور مداوم فایل را گوش بده. بعد از چند ماه که از او خبری نداشتیم یکبار برای بنده پیام ارسال کرد که نه تنها مشکلات خانوادگی اش به طرز خارق العاده ای برطرف شده بلکه با انرژی مضاعفی که پیدا کرده توانسته مجدد آرایشگاهش را هم باز کند و به درآمد سرشاری برسد. این مورد تقریبا بلا استثنا برای همه کسانی که باور واقعی دارند و بدون شک فایل ها را گوش میکنند و باغبان های خوبی هستند بارها و بارها تکرار شده است. اما افراد شکاک یا تنبل که فقط چند روز یا بطور نامنظم فایل را گوش می کنند و انتظار موفقیت یک شبه و کوتاه مدت دارند، نتیجه اندکی می گیرند. به خاطر اینکه این افراد قادر نیستند از گیاه جوان و آسیب پذیرشان تا زمانی که به درختی تناور تبدیل شوند در مقابل آفات و شرایط و هوای بد محافظت کنند و هر کدام اینها می تواند گیاه تازه جوانه زده آنها را بخشکاند و از ضمیر باطنشان محو کند. روی این موضوع قدری تعمق کنید!

 بر دنیا نه کلمات و نه قوانین که نشانه ها حکمرانی می کنند

کسانی که در دوره روانکاوی عمقی یونگ شرکت کرده اند و یا به طریقی در مورد روانکاوی عمقی و نمادهای ناخودآگاه می دانند خیلی زود معنای تیتر این بخش را در می یابند. برای بقیه قدری توضیح بیشتر لازم است. قوانین متعلق به کدام

کسی که نمادها را میشناسد قدرتمندترین انسان دنیاست
کسی که نمادها را میشناسد قدرتمندترین انسان دنیاست

بخش وجود است؟ خودآگاه. کلمات و زبان چطور؟ بله، درست گفتید باز هم خودآگاه یا همان ego . حالا نمادها و نشانه ها از کجا می آیند؟ ضمیر پنهان یا همان ناخودآگاه که می تواند فردی یا جمعی باشد. البته ممکن است ناخودآگاهتان با شما در خوابهایتان با کلمات سخن بگوید مثلا به فارسی جمله ای به شما بگوید اما اینکه فکر کنید ناخودآگاه به فارسی یا انگلیسی یا هر زبان بشری دیگری صحبت می کند اشتباه محض است چرا که ناخودآگاه با زبان نمادها و نشانه ها سخن می گوید و هر کلمه ای که میگوید نیز نوعی معما یا راز است که بر اساس نمادها بنا شده. فروید و بعد از او کارل گوستاو یونگ تمام عمر خود را صرف رمزگشایی این نمادهای متعالی ناخودآگاه کردند. کتب تعبیر خواب تلاشی بدوی در این نوع رمز گشایی بود. کسی که میخواهد دیگری را هیپنوتیزم کند یا فایل های خود هیپنوتیزم بسازد باید با روانکاوی عمقی یونگ، علوم و تاویلات هرمنوتیک و متون نمادپردازانه باستانی مثل کیمیاگری و… آشنا باشد چرا که همه این علوم و متون کهن و حتی بخش زیادی از ادبیات باستانی آیینه تمام نمای زبان ناخودآگاه است. زبان اسطوره ای و نمادین کلید گشایش ناخودآگاه است. کسی که این زبان را نمی داند مثل فرد گنگی در شهری غریبه است. تمام فایل های خود هیپنوتیزم راستمرد که در آنها تلقینات آشکار بکار رفته و در آنها چیزی را باید تجسم کنید یا حتی فایل های صوتی رایگان مثل مراقبه های فرشتگان با این زبان ساخته شده و بارها از زبان کسانی که به این مسائل آگاه هستند شنیده ایم که فایل های راستمرد در این زمینه یک سر و گردن بالاتر از نمونه های مشابه اند و در مواردی کاملا بی نظیرند.

در صورتی که شما نیز بتوانید با استفاده از مطالعات در زمینه های نمادها و نشانه ها، و بررسی خوابها و رویاهایتان با زبان ناخودآگاه و علائم آن آشنا شوید با زبان سری ای آشنا می شوید که می تواند به موفقیت شما در زندگی بسیار کمک کند. لازم به ذکر است که هر چند کتب نمادها و نشانه ها می توانند به شما ایده هایی بدهند اما در واقع هیچ کس نمی تواند زبان نمادین ناخودآگاهتان را به شما بیاموزد و شما تنها از طریق گوش کردن به آنها و سعی در برقراری ارتباط است که این زبان را می آموزید. دوره یونگ نیز برای کسانی که علاقمند هستند قویا توصیه می شود.

نتیجه گیری : اجازه بده ناخودآگاهت شگفت زده ات کند!

همانطور که گفتیم اگر چه هیپنوتیزم پدیده ای علمی و روشمند است اما بخاطر پنهان کاری عده ای بخشی از این علوم مفقود یا مکتوب است که تنها در اختیار قشر خاصی قرار دارد. اما ما در راستمرد با مطالعات طولانی مدت و روش مهندسی معکوس توانسته ایم این فرایند را رمزگشایی کنیم و دقیقا منطبق با مراحل هیپنوتیزم یعنی القا، عمیق سازی، کاشت تلقینات و خروج با فرکانس های درست و در تمام سطوح ممکن برای شما فایل های خود هیپنوتیزمی درست کنیم که فوق العاده موثرند. تنها شما به عنوان استفاده کنندگان از این فایل ها باید به آنها تن دهید و با تمام وجود و منظم، دقیقا منطبق با دستورالعمل موجود به آنها گوش کنید و اجازه دهید ناخودآگاهتان شما را شگفت زده کند!

حالا اگر آماده اید سفرستان را آغاز کنید می توانید از لینکهای زیر استفاده کنید


[1] منظور در اینجا آقای کاظم پور موسس راستمرد می باشد


** برای مطالعه بیشتر نگاه کنید به:
چندین مقاله تحقیقاتی در دانشگاه های معتبر دنیا که بروی تاثیر پیام های پنهان (سابلیمینال) بویژه در فایل های صوتی تحقیق کرده اند (به زبان انگلیسی):

http://www.silentideas.com/silentideas/scientific.shtml

***
https://eujournal.org/index.php/esj/article/view/9524

*** https://www.researchgate.net/publication/19439062_The_Effects_of_an_Auditory_Subliminal_Message_upon_the_Production_of_Images_and_Dreams

***
https://academic.oup.com/nc/article/2016/1/niw013/2757133


نوشته‌های مشابه

27 دیدگاه

  1. سلام. خدمت شما.
    سوال خوبی دارم.
    هنگام گوش دادن به فایل;::
    به طور دقیق; فرق کسی که هنگام فعالیت های خودش به موزیک گوش میده و توجهی به اون نداره و فردی که دراز بکشه و تمرکز خاصی روی آهنگ داشته باشه
    چقدر هست؟!
    (بعد از چهار بار گوش دادن به فایل های سابلیمینال “صوتی/تصویری” دیگه نتیجه ای نمیگیرم و هنگام پرداختن به کارهای مختلف به آهنگ گوش میدم.
    دفعه چهارم 2ماهی طولی کشید تا نتیجه بدکشیکه به موزیک توجه داشتم..
    مدتیه نتیجه ای نمیگیرم و طی سرچ هام متوجه شدم خیلی ها هستن که این اتفاق براشون افتاده؟)
    با سپاس از راهنمایی و توضیحات شما🙏

    1. سلام دوست عزیز
      هنگام انجام بعضی کارها مثل مطالعه،رانندگی و به طورکلی کارهایی که به تمرکزاحتیاج داره نباید به موسیقی سابلیمینال گوش داد. بهترین حالت هم این هست که تمرکزتون روی موسیقی وتصویر باشه و درحالت ریلکس قراربگیرید.البته سابلیمینال های ما صوتی بودندتابحال، چون فرموده بودید سابلیمینال صوتی تصویری ، گفتم که تمرکز باید روی موسیقی و تصویر باشه.

دیدگاهتان را بنویسید