تنفس صحیح و اثر آن در جذب پرانا (آموزش صوتی و تصویری)

شما چه کاملاً مادی‌گرا باشید و چه معنوی نمی‌توانید اهمیت تنفس درست و اکسیژن و پرانایی که به همراه می‌آورد را کتمان کنید.

درواقع اگر شما نتوانید با تنفس درست پرانای کافی را جذب کنید همواره خموده و افسرده خواهید بود و به هیچ‌کدام از کارهای خود نخواهید رسید و همیشه در زندگی احساس شکست خواهید کرد.

همچنین برای بسیاری از اعمال اقتدار و تمرین‌های معنوی به انرژی چی یا همان پرانا نیاز است. اما علیرغم اهمیت این موضوع من می‌بینم که افراد اندکی از روش تنفس عمیق که باعث استفاده از ۱۰۰% حجم ریه‌ها می‌شود آگاه‌اند. به همین خاطر در این فایل کوتاه روش صحیح تنفس عمیق را آموزش داده‌ام و همین‌طور در مورد پرانا و تفاوت آن با اکسیژن صحبت کرده‌ام.
توضیحات کلی در مورد نحو تنفس صحیح:

در صورت تمایل می تونید کلیپ را از اینجا دانلود کنید.

همچنین آگه سرعت اینترنت شما بالا نیست می‌توانید با استفاده از فایل صوتی زیر به این کلیپ گوش کنید (البته فایل صوتی به‌تنهایی توصیه نمی‌شود چون مشاهده‌ی نحوه‌ی حرکت بدن نیز مهم است).

 

حالا علاوه بر توصیفات کلی در مورد تنفس عمیق و پرانا، به‌صورت ویژه ۳۰ تنفس عمیق هم انجام داده‌ام از یک‌سو باعث می‌شود بتوانید از بیشترین ظرفیت ریه‌هایتان برای جذب پرانا استفاده کنید و از سوی دیگر می‌تواند  مقدمه‌ای برای بیداری کندالینی باشد. البته برای اطلاعات  بیشتر در مورد نحوه‌ی بیداری کندالینی،  دوره کندالینی یوگا و مار کندالینی مطالبی در سایت موجود است که با جستجو آن‌ها را خواهید یافت بنابراین نیاز به تکرار دوباره در اینجا وجود ندارد
روش انجام تنفس کندالینی:

نکته‌ی آخر هم در مورد نحوه‌ی ذخیره‌ی انرژی در دان تین است که می‌توانید کلیپ و توضیحات آن را از لینک زیر ببینید:
https://rastmard.com/11022

نوشته‌های مشابه

31 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید