انرژی کدام حیوان در شما بیدار است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

1

با انتخاب هریک از تصاویر بالا مشخص کنید که انرژی کدام حیوان در مورد شما صدق می کند؟

حیوانات ارزش و اقتدار زیادی در بسیاری از باورها از جمله باور شمنیزم دارند. هنگامی که با انرژی حیوانات ارتباط برقرار می‌کنیم در حال استفاده از عناصر و قلمروی حیوانات برای درمان، هدایت و درک عمیق‌تر مسیرها و اهداف زندگی‌مان هستیم. انرژی حیوانات همواره درون ما بیدار است. کافیست به انرژی حیوانات توجه کنیم و آن را بشناسیم.

برای پی بردن به پاسخ این سؤال که ویژگی‌های پایه انرژی کدام حیوان در حال حاضر برای شما بهترین است از تصویر بالا، حیوانی را انتخال کنید که احساس می‌کنید انرژی‌تان به سمت آن کشیده می‌شود:


1-لاک پشت

اگر این تصویر را انتخاب کردید بهتر است بدانید که در موقعیت کنونی، ممکن است که زندگی شما نیاز به کمی حفاظت بیشتر در برابر تأثیرات خارجی داشته باشد. امکان دارد که این حفاظت در مقابل گفتار و رفتار منفی دیگران صورت گیرد. هم‌چنین این امر برای ما بسیار حائز اهمیت است که خودمان و محیط اطرافمان را از نظر انرژیک پاکیزه و تمیز نگه‌داریم. ممکن است نیاز داشته باشید که خودتان و هم‌چنین محیط اطرافتان را مکرراً معطر کنید و به‌طور آگاهانه تلاشی را برای محدود کردنتان در قرارگیری در وضعیت‌های ناسالم و سمی انجام دهید، بدین‌صورت شما می‌توانید در مسیرتان باقی بمانید و همه‌ی چیزها را مثبت نگه‌دارید.


2-زاغ آبی

زاغ‌های وحشی به خاطر درنده‌خویی و عزمشان مشهور هستند. آن‌ها از انجام هیچ کاری برای محافظت از خودشان، عزیزانشان و لانه‌هایشان دریغ نمی‌کنند. این به شما کمک می‌کند تا از نگرش و طرز مبارزه زاغ آبی برای مرزبندی اطراف خودتان و آنچه برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بهره بگیرید. اکنون زمان فروتنی و خود خشنودی نیست. دیگران منتظر هستند تا آنچه حق قطعی شماست را به چنگ بیاورند. شما باید قلدرها را از سر راهتان بردارید و رکورد ثبت کنید. در هر صورت عقب‌نشینی نکنید و به تنظیم مرزهای سالم و قوی در اطراف خودتان بپردازید.


3-زنبور عسل

اگر زنبورعسل را انتخاب کرده‌اید وقت آن است که دست به کار شوید و رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید. زنبورها موجودات سخت‌کاری هستند و تا زمانی که به هدفشان دست پیدا نکرده‌اند، متوقف نمی‌شوند. این موجودات به عنوان یک گروه کار می‌کنند و همه به‌اندازه یک هدف مشترک در کارشان جدی هستند. آیا تمام افراد کلونی شما با یک سرعت مشخص کار می‌کنند؟ آیا شما در کنار افراد همفکر مشغول به کار هستید؟ اگر همه احساس خوبی دارند و تمام تلاششان را به کار می‌گیرند پس در مسیر درستی قرار دارید. اگر اوضاع کمی درهم‌برهم است و برخی از اطرافیانتان آنچه انصاف است را انجام نمی‌دهند، ممکن است زمان آن برای شما فرارسیده باشد که خودتان را با افرادی که دارای هدف و عزم یکسانی هستند، محاصره کنید.


منبع:www.awakeningpeople.com

نوشته‌های مشابه

26 دیدگاه

  1. سلام با سپاس مثل همیشه لذت بردم و تصویری که انتخاب کردم دقیقا وصف حال اکنون من بود
    فقط یک خواهشی داشتم لطفا این بخش رو بروز کنید چون من از تمام این تست ها استفاده کردم و برای من بسیار جذاب بود و دوست دارم تست های متفاوت تر و جدیدتر رو تجربه کنم

دیدگاهتان را بنویسید