چگونه کالبد اثیری خود را درمان کنیم؟

درمان کالبد اثیری چگونه برای ما انجام پذیر است؟

کالبد اثیری یکی از بدن های ماست که مانند جسم مان، نیاز به درمان و رسیدگی دارد. کالبد اثیری در عالم اثیری (اختری) زندگی می کند و بعد متافیزیکی ما را تشکیل می دهد. درمان کالبد اثیری، بخشی مهم در تمرینات معنوی می باشد.


فواید درمان کالبد اثیری چیست؟

  • افزایش آگاهی جسمانی
  • خلق و خوی بهتر
  • بهبود انرژی جسمانی
  • از بین بردن ترس و اضطراب
  • افزایش تمرکز در زمان لازم
  • افزایش اشتها
  • میل به فعالیت بدنی بیشتر
  • افزایش کارایی حس های پنج گانه ی بدن

هاله انرژیک و سلامتی جسمی

همه ما انسان ها از یک هاله انرژی در اطرافمان برخورداریم. این هاله در عالم اثیری واقع شده است و بخشی از کالبد اثیری ماست. لایه ی اول هاله ی بدن شما بطور تقریبی حدود دو اینچ یا پنج سانتی متر از پوست شما فاصله دارد و به طور کلی با چاکرای ریشه ی شما سر و کار خواهد داشت. بنابراین انرژی های منفی ایجاد شده در چاکرای ریشه می تواند در این لایه از هاله ی شما هم ایجاد شوند و تاثیر مستقیمی بر روی لایه های دیگر از هاله ی شما داشته باشند.

همچنان که انرژی منفی از چاکراهای شما عبور می کند، موجب تاثیر زیادی بر روی لایه های مختلف هاله ی شما می شود. پس پاکسازی انرژیک هاله و چاکراها ضروری بنظر می رسد. هم چنان که به حذف انرژی منفی مشغول هستید، انرژی مثبت جایگزین آن خواهد شد.


مقاله مرتبط: “تاثیر هاله یا میدانهای مغناطیسی بر سلامتی شما و کسانی که در اطرافتان هستند.

کلیپ مرتبط: “راز مارپیچ انرژی انسان ها و هاله مغناطیسی اطراف آنها


هم اکنون بخوانید: “چرا پاکسازی چاکراها و هاله انرژی اهمیت دارد؟


پاکسازی کالبد اثیری چگونه انجام می شود؟

پاکسازی کالبد اثیری می تواند در خانه و بدون وجود مربی یا شخص دیگری انجام گیرد.

پاکسازی کالبد اثیری بصورت فردی از طریق یکی از این روش ها صورت می پذیرد: چاکرا درمانی، مراقبه، کریستال و سنگ درمانی، اتصال به طبیعت، صدا درمانی، طب آیورودا، آروماتراپی و…

بهترین کار انجام مراقبه پاکسازی هفت چاکرا است. مراقبه پاکسازی چاکرا نیازمند تمرکز بر روی هر یک از چاکراهای هفت گانه می باشد تا آن ها را دوباره به کار بیندازید. بدین ترتیب کالبد اثیری به آهنگ منظم خود باز میگردد. شما می توانید از مراقبه های راستمرد که بطور تخصصی برای انجام این کار تهیه شده اند استفاده کنید.:

“مراقبه های مخصوص باز کردن چاکراها (کلیک کنید!)”

!! اگر نمی توانید به مدیتیشن مشغول شوید، تجسم فکری ابزار بسیار قدرتمندی برای شما خواهد بود:

در گوئشه ی آرام بنشینید و چشمان خود را ببندید. نوری درخشان و سفید را در اطراف بدن خود تجسم کنید که از چاکرای ریشه و چاکرای تاج شما سرچشمه می گیرد. تصور کنید که این نور تمامی کالبد ظریف شما را در بر می گیرد و باعث از بین بردن انرژی منفی می شود.


خرید سنگ ها و کریستال های اصل از گالری سنگچین: 

خرید سنگ و کریستال اصل


چگونه کالبد اثیری خود را تقویت کنیم؟

درمان کالبد اثیری به شما کمک می کند تا به سطح بالاتری از آگاهی معنوی دست یابی پیدا کنید و کنترل میدان های انرژی خود را در دست گیرید.

اعمال بسیاری برای تقویت کالبد اثیری شما وجود دارند.

اتصال با طبیعت یکی از بهترین و ساده ترین کارهایی است که برای تقویت کالبد اثیری خود می توانید به انجام آن مشغول شوید. تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که زمان بیشتری را در طبیعت بگذرانید و به مادر طبیعت متصل شوید.

غلبه بر ترس و اضطراب به تقویت کالبد اثیری شما کمک بسیاری خواهد کرد. در این حین می توانید از یک درمانگر کمک گرفته و فرآیند تقویت کالبد اثیری خود را تسریع کنید.

اگر تمام راه های مذکور را انجام می دهید و بدنبال سطوح بالاتری از آگاهی هستید، می توانید تمارین معنوی قدرتمندتری انجام دهید. اولین و مهمترین تمرین برای شما تمرین مراقبه در سطوح پیشرفته و سپس فعال کردن حرفه ای تر چاکراهاست. تمارین مربوطه را می توانید در دوره های آموزشگاه راستمرد جستجو کنید. برای ثبت نام در دوره ها با آیدی تلگرام Rast_ham@ تماس بگیرید.


منبع:https://www.spiritualunite.com/articles/etheric-body-healing/

نوشته‌های مشابه

13 دیدگاه

  1. توی یکی از مقاله های راستمرد خوندم که اگه از هاله اطرافتون خواهش کنید که در تماس با افراد منفی بین و منفی نگر کوچیک و کوچیکتر بشه ، صدای شما رو میشنوه و به دستورتون عمل میکنه.
    و من واقعا به این تجربه رسیدم💪

دیدگاهتان را بنویسید