چگونه وجود انرژی منفی را در خانه ی خود تشخیص دهیم؟

چگونه وجود انرژی منفی را در خانه ی خود تشخیص دهیم؟

انرژی منفی می تواند هرجایی انباشته شود. ممکن است در خارج از منزل خود با انرژی منفی رو در رو شوید اما آیا احتمال انباشت انرژی منفی در داخل منزل شما هم امکان پذیر است؟ منزل شما یکی از مکان هایی است که می تواند آشیانه ی مناسبی برای انرژی های منفی در نظر گرفته شود. منظور من انرژی هایی است که در سرتاسر روز آن ها را جذب می کنیم و آن ها را همراه خود به خانه می بریم. گذشتگان نام های متفاوتی بر این نیروها و امواج شریر می گذاشتند. اما امروزه مرسوم است که چنین نیروهایی را، مانند انرژی که قابل رؤیت نیست، نامگذاری می کنیم.
حضور این نیروها در منزل فرد، می تواند تمام زندگی او را تحت الشعاع قرار دهد و آرامش و سلامت روان و جسم را از او سلب کند.اگر می خواهید از وجود انرژی منفی در خانه ی خود اطلاع حاصل کنید ادامه ی این مقاله را مطالعه کنید.


مقاله جامع مقابله با انرژی منفی و موجودات منفی را حتما مطالعه کنید.


1- به هم ریختگی در همه جای خانه ی شما مشاهده می شود.

ظرف های کثیف انباشته شده در سینک ظرفشویی یا به هم ریختگی در سایر قسمت های خانه نشان دهنده ی تجمع این انرژی های منفی هستند. تنها راه حل این است که خانه ی خود را مرتب کنید و از به هم ریختگی دوری کنید. نظافت و پاکیزگی اولین راه به جریان انداختن انرژی پاک و مثبت در منزل است. نظم داشته باشید و به نظم و چیدمان خانه عشق بورزید. می توانید برای جریان انداختن حرفه ای تر انرژی، از فنگ شویی نیز در چیدمان خود بهره ببرید.


2- وجود بوی طولانی مدت در قسمتی از منزل

انرژی منفی در خانه می تواند باعث ایجاد بوی طولانی مدت شود. این بو می تواند مثل بوی نم و رطوبت باشد. چنین چیزی اصلا خوشایند نیست. دقت کنید که هرگز و تحت هیچ شرایطی اجازه ندهید زباله و آشغال درون منزل باقی بماند. حتما هر شب زباله ها را بیرون بگذارید تا توسط شهرداری جمع آوری گردد. اگر به بو در بخشی از منزل بر خوردید، من توصیه می کنم که ابتدا منشإ بیرونی بود را بیابید و از بین ببرید. سپس از گیاه مریم گلی، دود کردن اسپند یا بخور لیمو برای از بین بردن این بو استفاده کنید.


آیا با این دو وسیله ساده و گرانبها برای پاکسازی انرژی های منفی آشنا هستید:
دریم کچر
کریستال تورمالین سیاه


3- قفسه ها یا کمدهای خالی

با تجمع انرژی منفی در خانه ممکن است مسائل ساده ای مانند خرید کردن برای منزل را فراموش کنید یا پشت گوش بیندازید. بهتر است ابتدا کمی چای سبز بنوشید و در هوای تازه نفس بکشید. بعد از این می توانید به آشپزخانه رفته، در آنجا بنشینید و لیستی از اقلامی که واقعا مورد نیاز است برای خرید تهیه کنید. این لیست می تواند شامل هرچیزی باشد که جای خالی آن در خانه و به خصوص در قفسه های آشپزخانه احساس می شود.

فراموش نکنید گل ها و گیاهان، انرژی تازه و پاک در منزل شما به جریان می اندازند. اگر اینها جزو وسایل ضروری منزل شما نباشند بسیار محتمل است که انرژی منفی فضای خانه شما را در بر بگیرد. برعکس امواج الکترومغناطیسی مانند امواج مودم های وای فای و امواج مخابراتی، اثرات مخرب فراوان بهمراه انرژی منفی دارند که قادر است زندگی شما را بهم بریزد. سعی کنید تا حد امکان از این امواج دوری کنید.


مقاله مرتبط: “راستمرد چطور؟ – راهنمای جامع مقابله با انرژی های منفی و پاکسازی


4- جر و بحث های زیاد

یکی دیگر از مهم ترین نشانه های وجود انرژی منفی در منزل جروبحث های زیاد و در بسیاری از موارد مشاجره های بدون دلیل مشخص است. دلیل اصلی این جدال ها می تواند انرژی هایی باشد که شخص از محیط خارج از منزل به همراه خود آورده است. باید توجه داشته باشید که انرژی منفی باعث ایجاد جدال و جدال باعث ایجاد انرژی منفی می شود. این شما هستید که باید به این چرخه خاتمه دهید. خودتان را آرام کنید و به هم خانه خود نیز آرامش دهید. مهر و محبت درمان این درد است. سعی کنید حتما بطور روزانه به مراقبه بپردازید تا هاله انرژی خود را پاکیزه و ذهن خود را آرام نگاه دارید.


5- کابوس های شبانه

می توانم با اطمینان به شما بگویم که اگر کابوس های شبانه شما را رها نمی کنند یقینا اتاق خواب شما مرکز تجمع انرژی منفی قرار گرفته است. برای مقابله با این مشکل می توانید از بخور اسطودوخوس یا داورهای خواب آور گیاهی استفاده کنید تا خواب شما را عمیق تر کنند. همچنین، مدیتیشن قبل از خواب باعث پاکسازی انرژی های منفی موجود در محیط شده و اضطراب شما را هم برطرف می کند.


اگر احساس می کنید توسط نیروهای بدی احاطه شده اید و مشکل تان جدی تر از آنست که با روش های بالا حل شود، پاکسازی های قدرتمندتری انجام دهید. چنانچه روش های بالا را امتحان کردید ولی همچنان حضور نیروهای شریر را در اطرافتان احساس می کنید، احتمالات دیگری برای شما وجود دارد.


مقاله مرتبط: “پاکسازی انرژی های منفی با مراقبه چهار عنصر


ممکن است همسایه ها و افرادی که نزدیک شما سکونت می کنند، انباشت انرژی منفی بسیار زیادی را به شما منتقل کنند که شما احساس کنید این انرژی درون منزل شما می چرخد. و یا ممکن است نیرو یا موجود غیرارگانیک شریری در منزل شما سکنا گزیده باشد که شما و ساکنان منزل را آزار می دهد و از انرژی های شما تغذیه می کند. راهکار ما برای شما استفاده از بسته جامع حفاظت از انرژی های منفی است که توسط راستمرد ارائه می شود.


منبع:https://www.spiritualunite.com/articles/signs-of-negative-energy-in-home-5-helpful-signs/

نوشته‌های مشابه

15 دیدگاه

    1. سلام zinaعزیز
      شما می تونین ازطریق بخش فروش و پشتیبانی در تلگرام یا ازطریق ایمیل زدن به اکانت های ما در جیمیل و یاهو خریدتون رو انجام بدین.
      آیدی بخش پشتیباتی و فروش در تلگرام
      Rast_ham@
      اکانت ما دریاهو rastmard@yahoo.com
      اکانت ما درجیمیل dozdakaneh@gmail.com
      می تونین به حساب ما درخارج ازکشورواریزکنیدیاازطریق پی پال واریز رو انجام بدید.
      پس از واریز لینک دانلود محصولات براتون فرستاده میشه.
      اگر هم دوره باشه، که ازطریق سایت می تونین خرید کنید.
      پس از خرید دوره های آموزشی ازطریق سایت می تونین به دروس دوره دسترسی پیدا کنید.و هردرس رو دانلود کنید و اون رو ذخیره کنید.

  1. تجربه نشون داده باورها و افکار همیشگی والدین و خصوصا مادر نقش مهمی در اتفاقاتی که برای اعضای خانواده میفته داره. مثلآ مادری باور داره و چند وقت یکبار به زبون میاره که همیشه چشم شور دنبالمونه. و این باعث بدبیاری و مثلآ مریضی های لاعلاج و فلج کننده زندگی در چند تن از بچه ها میشه. عکسشم صادقه. مثلآ داریم مادری که باورهایی مثبت به خودش و بچه هاش القا میکنه و این باعث قسمت و شانس تعجب برانگیز یک خانواده پرجمعیت یتیم میشه.
    اما همه میدونیم که چیزی به نام شانس به ندرت اتفاق میفته، و تک و توکی اتفاقات شانسی هم نقشی در سرنوشت افراد نداره و دنیا بر اساس قوانینی در هم تنیده شده و با افکار ما انسانها داره پیش میره.

دیدگاهتان را بنویسید