مراقبه گلوله برفی
| |

مراقبه گلوله برفی برای رهایی از ناخواستنی ها

در مراقبه گلوله برفی می توانید با تکنیک اثربخشی که توضیح داده می شود از هر مشکل و ناراحتی که در زندگی دارید و از انرژی تمامی آنچه نمیخواهید، بطور ذهنی  و حتی فیزیکی رها و دور شوید.

از اینجا گوش کنید

لینک دانلود مراقبه گلوله برفی


 سایر فایل های مراقبه و خود هیپنوتیزم را از صفحه فایل های خود هیپنوتیزم دریافت کنید. 

جامع ترین مقاله اینترنت درباره هیپنوتیزم به زبان فارسی را از راستمرد بخوانید: “هیپنوتیزم چیست – جامع ترین راهنمای هیپنوتیزم در اینترنت


نوشته‌های مشابه

19 دیدگاه

  1. سلام من وقتی فایل های مراقبه شما را استفاده می کنم خیلی حالم خوب میشه ولی یه سوالی که هست آیا این مراقبه ها باید ادامه دار باشه و یک زمان خاصی را باید به آن اختصاص داد مثلا یک ماه پشت سر هم یا همینکه چند روز استفاده کنیم کافیه ؟
    و آیا میشه از این فایل ها با فایل های سابلیمینال بدون فاصله ی زمانی استفاده کرد؟
    سپاس فراوان

    1. سلام. درمورد سوال اول بستگی داره چه فایلی و چه مراقبه‌ای. ولی معمولا بیشتر فایل هامون اینطوری هست که ۲۱ روز تا ۳ ماه به طور منظم استفاده کنید.

      استفاده‌ی بدون فاصله‌ی زمانی توصیه نمیشه. چند ساعت فاصله بگذارید بینشون بهتره.

  2. سلام روناک عزیز
    من یه سوال داشتم. تا اونجا که من میدونم در طول هیپنوز نباید بخواب بری. ولی من چندین باره با اینکه سرحال هم هستم در جریان گوش دادن حس میکنم با اینکه صدا رو میشنوم ولی چیزی نمیفهمم. یعنی من بخواب رفتم؟ اگر بخواب رفتم پس چرا این خواب فقط مربوط به یه بخش چند دقیقه ای از سه هیپنوز یه ساعتس؟ و ادامه روبا هوشیاری بالاتر از قبل میشنوم و میفهممش! ؟
    ممنون میشم اگر راهنماییم کنید

    1. برای ثبت نام به این لینک باید برید و مشخصات رو وارد کنید:
      https://rastmard.com/registerar
      در صورتی که موفق نشدید لطفا با جزییات مشکلتون رو توضیح بدید تا راهنمایی کنم.
      در مورد فایل ها هم که وقتی میرید توی گوگل درایو گزینه دانلود گوشه بالا سمت راست هست. برای اکثر فایل ها البته ثبت نام نیازی نیست اما فایل های تخصصی تر مثل زندگی های گذشته نیاز به ثبت نام دارن.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید