ریسمان نقره ای در تجربه خارج از کالبد دقیقا چیست؟!

آیا تابحال عبارت کابل نقره ای به گوش تان خورده است؟

ریسمان مشهور به کابل نقره ای، یک ساختار فرضی (یا بهتر بگوییم اثیری)، پیچیده از رشته های انرژی است که مانند بند ناف به کالبد اثیری فرد متصل شده است و تا زمان مرگ قطعی از او جدا نخواهد شد. کابل نقره ای ریسمان ارتباطی تله پاتیک، انرژیک و احساسی بین بدن فیزیکی و کالبد اثیری می باشد. بحث درباره ریسمان نقره ای معمولا زمانی پیش می آید که موضوع بحث برونفکنی، تجربه خارج از کالبد و رویای شفاف باشد. البته نظراتی این ریسمان را به کالبد اثیری در تمام تجارب معنوی نسبت می دهند. بهرحال بهتر است پیش از مطالعه این مقاله، پیش زمینه ای در خصوص موارد ذکر شده داشته باشید. مقالات زیر به شما کمک خواهند کرد:


کلیپ آموزشی: “معرفی رویای آگاهانه (برون فکنی روح) برای تازه کاران!

فیلم و جزوه: “راستمرد چطور- راهنمای عملی برون فکنی(سفر روح)- 

مقاله: “۴ نشانه ی رایج تجربه ی خارج از کالبد (برون فکنی)

مقاله: “برونفکنی و رویای شفاف _ جدیدترین بررسی های علمی درباره آنها

مقاله: “خطرات برون فکنی و غلبه بر ترس از پرواز روح

مقاله: “بختک یا فلج خواب چیست؟ تفاوت آن با خلسه و برونفکنی چیست؟


مکان ریسمان نقره ای

در مورد وجود و مکان کابل نقره ای اختلافاتی وجود دارد. برخی افراد ادعا می کنند که به ناف بسته شده، برخی می گویند به پیشانی بسته شده است و برخی دیگر هم می گویند که کلا چنین چیزی وجود ندارد. مشاهدات خارج از کالبد نشان می دهند که ریسمان نقره ای قطعا وجود دارد اما وقتی مشاهده می شود که با قصد و نیت به آن نگاه کنیم.

در طی برونفکنی محل اتصال کابل نقره ای به کالبد فیزیکی را به سختی می توان پیدا کرد. به نظر می رسد که چند ریسمان کوچکتر وجود دارد که  به هرکدام از یکی از چاکرای های بزرگ فرد متصل هستند.

همچنین رشته های کوچکتر و نازک تری از برخی چاکراهای کوچک به خصوص در ناحیه ی سر و بدن منشعب می شوند. به نظر می رسد این ریسمانها در سطح کالبد فیزیکی منتشر شده اند و سرانجام به هم تابیده شده و یک ریسمان نقره ای بزرگ منفرد را در چند اینچی سطح کالبد فیزیکی تشکیل می دهند.


ریسمان نقره ای در تجربه خارج از کالبد

اتصال کابل نقره ای به کالبدی که فرد به وسیله ی آن به برون فکنی می پردازد تنها در یک نقطه می باشد و مانند این نیست که فکر کنید ساختار تار عنکبوتی شکلی است که از ریسمان های کوچکتر به هم تابیده شده و یک ریسمان نقره ای بزرگتر منفرد را تشکیل می دهد.

کابل نقره ای در همه ی کسانی که به تجربه ی خارج از کالبد می پردازند به مکان یکسانی متصل نشده است. چندین دلیل در مورد این که چرا برونفکنی های مختلف در طی سال ها مکانهای متفاوتی برای ریسمان نقره ای ذکر کرده اند وجود دارد. نخستین دلیل این است که تاثیر اعتقادات می تواند محیط خارج از کالبد را تغییر دهد و بدین جهت ظاهر کالبد برونفکنی شده را سیال کند.


تاثیرر اعتقادات بنیادین بر تجربه خارج از کالبد

باورهای بنیادین ، پایه های قدرتمندی برای ساختار اندیشه هستند. آنها می توانند تاثیر شدیدی بر آنچه در طی یک برونفکنی درک می شود داشته باشند. چون تصور شخصی به جفت برونفکن شده شکل می دهد بنابراین ریسمان نقره ای معمولا درست جایی که انتظار می رود دیده بشود مشاهده می شود. اگر اعتقاد بنیادین در ناخودآگاه فرد، به وجود یک ریسمان نقره ای نباشد و انتظار دیدن آن وجود نداشته باشد، معمولا در طی تمام مدت برونفکنی حتی اگر فعالانه هم به دنبالش بگردیم دیده نخواهد شد.


منشاء اسم و ویژگی ها

نام ریسمان نقره ای به دلیل ظاهر مجموعا نقره ای و درخشان آن انتخاب شده است. این ریسمان بسیار زیباست. اندازه و چگالی ظاهری آن احتمالا تحت تاثیر مقدار انرژی که در زمان مشاهده به درون آن جاری می شود متفاوت است. معمولا قطری یک یا دو اینچ دارد. پوشش خارجی کابل نقره ای به رنگ نقره ای درخشانی برق می زند. اما اگر از نزدیک آن را بررسی کنیم نوعی ساختار دائما متحرک رنگارنگ درخشنده ای را درون آن می بینیم. درون کابل نقره ای توده هایی از ذرات انرژی کوچک و سریع الحرکتی می توانند به سرعت در همه ی جهات حرکت کنند.

این حالت اندکی به حرکت برفک های روی صفحه ی تلویزیون که روی ایستگاه خاصی تنظیم نشده است شباهت دارد. اگرکسی که  برون فکنی کرده آن را لمس کند یا دستش را ازمیان آن بگذراند برخی اوقات حس مومور خفیفی را احساس خواهد کرد.


پاره شدن ریسمان نقره ای

به نظر می رسد اعتقاد عامه براین است که ریسمان نقره ای آسیب پذیر است. در طی سالیان متمادی با افرادی روبرو شده ام که از قطع شدن کابل نقره ای شان در صورت دخالت یک موجود دیگر و یا آسیب دیدن، ترس بسیاری داشته اند. بسیاری ازافراد حتی به خاطراین مسئله از انجام برونفکنی امتناع می کنند.

این ترس ها کاملا بی پایه و اساس بوده و کلا بر پایه ی فرضیه ی کالبد خالی بنا نهاده شده  اند. من هرگز حتی به صورت لحظه ای به  روی دادن چنین اتفاقی و حتی اتفاقی شبیه به این برخورد نکرده ام. بر اساس تجربه من امکان آسیب به کابل نقره ای وجود ندارد. تا آنجا که برای من معلوم شده ریسمان نقره ای آسیب ناپذیر است و در نتیجه قطع شدنی نیست.

من زمان زیای را در خارج از کالبد فیزیکی ام  گذرانده ام و در طیف وسیعی به کاوش و تجربه مبادرت کرده  ام. اگر امکان نابودی کابل نقره ای از طریق قطع شدن آن وجود داشت باید قطعا تا به حال بارها مرده بودم. نه به علت پایان ناگهانی یک برونفکنی و نه تحت هیچ شرایط و یا هیچ سرعتی امکان آسیب به آن وجود نخواهد داشت.


منبع: https://www.bibliotecapleyades.net/ciencia/astral_dynamics/astral_dynamics.htm

نوشته‌های مشابه

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید