|

ویدئوی معرفی رویابینی آگاهانه (برون فکنی روح) برای تازه کاران!

ویدئوی معرفی رویابینی آگاهانه (برون فکنی روح) برای تازه کاران!

رویابینی شفاف یا رویای آگاهانه (به انگلیسی : Lucid Dream)به وضعتی اطلاق می‌شود که فرد در حین خواب دیدن آگاه می‌شود که دارد خواب می‌بیند و کنترل رویای خود را بدست می‌گیرد. همه پدیده‌هایی که با نام پرواز روح، برون فکنی روح، رویابینی آگاهی و حتی طی الارض در ایران شناخته می‌شوند به نوعی یا همین رویای شفاف هستند یا مرحله‌ای پیشرفته‌تر از همین پدیده.

 رویابینی

در عهد باستان نیز شمن ها و ساحران قبیله‌ای هم با استفاده از تکنیک‌هایی مشابه برای دریافت الهامات یا ارتباط با ارواح درگذشتگان از سفر در عالم رؤیاها بسیار بهره می‌برده‌اند. 

رویابینی در علوم ماورائی بسیار بااهمیت شمرده‌شده است تا حدی که عده‌ای شرط اولیهٔ ورود به عوالم باطنی را توانایی رویابینیدانسته‌اند. خبر خوب این است که این توانایی قابل آموختن و تمرین کردن است. در ویدئوی زیر به‌صورت فشرده تمام تمرین‌ها و اتفاقات این مسیر شرح داده‌شده است. هرچند به خاطر فشرده بودن مطالب ممکن است گاهی نیاز داشته باشید ویدئو را متوقف کنید و به چیزهایی که گفته‌شده است، بیندیشید.

نوشته‌های مشابه

26 دیدگاه

  1. من سال‌هاست که به مکان‌های مختلفی در خواب سفر میکنم که بعداً بعضی از اونهارو در برنامه‌های مستند یا عکس‌ها دیدم و تازه فهمیدم کجا هستن. اغلب جاهای تاریخی یا شهرهای زیر زمینی. دیگه دوست پیدا کردم و آدرس‌ها رو بلدم. خیلی وقتا هم خودم تعیین میکنم خوابم چی باشه که اغلب صبح اتفاق میفته. فکر میکردم قوه تخیل خیلی خوبی دارم.

دیدگاهتان را بنویسید