راهنمای جامع انتخاب کریستالهای فنگشویی _ کدام کریستال برای من مناسب تر است؟

کریستال ها قابلیت ذخیره انرژی در خود دارند. من برای کریستال و سنگ ها احترام و ارزش قائلم و آن ها را در گوشه و کنار منزلم قرار می دهم. اکثر آن ها، به نظر می رسد در جنبش و تکاپوی ثابت هستند. اغلب به دلیل حساسیتم به انرژی، سنگ ها را در اطرافم حرکت داده و جابجا می کنم و برخی از آن ها را بسته بندی کرده و کناری می گذارم. هر کسی علاقمند است که انرژی مثبت دایما در اطرافش در جریان باشد.

چگونه می توان انرژی مثبت و نیروهای خیر را در یک فضای معین، ایجاد و نگهداری کرد؟

فنگشویی پاسخ این سوال است. فنگشویی، علمی باستانی و تماما در مورد چیزهای خوب است. کریستال ها با نهایت توانایی برای انجام چنین کاری مورد استفاده قرار می گیرند. کریستال های فنگشویی ، انرژی را در یک فضا به گردش در می آورد. کریستال ها طبق اصول فنگ شویی، انرژی را پاکسازی کرده، آن را افزایش داده و خانه ی شما را از ارتعاشات منفی محافظت می کنند. همچنین کیفیت خاصی از انرژی ایجاد می نمایند.


پیش از مطالعه ادامه این مقاله پیشنهاد میشود نگاه کنید به دو مقاله:
سنگ های درمانی و کریستال ها – اثرات آنها بر زندگی و روان انسان
اسرار اعجاب انگیز فنگ شویی


اما اول از همه باید ببینیم منظور از کریستال های فنگشویی چیست؟
آیا در مورد چند کریستال خاصی است یا بیشتر در مورد استفاده ی خاص از هر سنگ یا کریستال به منظور فنگشویی ست؟

اصطلاح کریستال های فنگشویی اغلب به منظور نشان دادن کریستال های خاص با سابقه ی طولانیِ مصرف، در فنگشویی مورد استفاده می باشد. به عنوان مثال سنگ یشم نمونه ی خوبی از سنگ محبوب فنگشویی می باشد. اگرچه، یشم در چین محبوبیت داشت، چون به راحتی قابل دسترس بود. اما این دلیل آن را تبدیل به کریستال برتر فنگشویی نمی کند.

تمامی کریستال ها بهترین هستند. این به این بستگی دارد که به چه منظوری آن ها را به کار می برید. حقیقت این است که هر سنگ و کریستالی می تواند به منظور ایجاد و حفظ انرژی خوب در فنگشویی مورد استفاده قرار گیرد. تمامی کریستال ها از قلب مادرمان زمین می آیند و انرژی شفابخش قدرتمندی را حمل می کنند. در این مقاله نگاهی مختصر به دنیای شگفت انگیز این جواهرات زمینی و کاربرد معجزه آسای آنها در حکمت کهن فنگشویی خواهید داشت.

همانطور که گفتیم تمام کریستال های فنگشویی کاربرد مخصوص خود را دارند. بنابراین برای اینکه بهترین و مناسب ترین کریستال را برای خود انتخاب کنید بهتر است ابتدا سه گام اساسی زیر را مد نظر قرار دهید:


“سه گام برای کمک به پیدا کردن بهترین کریستال برای شما”

۱_ بودجه خود را تعیین کنید!

شاید باور نکنید ولی کریستال ها از قیمت پایین و ارزان، تا بسیار گران بر حسب نوع و اندازه و درجه خلوص و کیفیت هستند. من پیشنهاد می کنم درمورد بودجه ی خود تصمیم گیری نمایید، زیرا با قطعیت می دانم که چقدر راحت و آسان برای کریستال ها پول های خود را هزینه می نمایید چرا که عاشق شان خواهید شد.

خرید کریستال می تواند پر هزینه باشد، مخصوصا اگر حساس به انرژی باشید و دلتان بخواهد از هر کریستالی یک عدد داشته باشید. باور کنید خود من، به ندرت لباس، لوازم آرایش، کفش و کیف می خرم ولی در مورد کریستال داستان متفاوت است!

همچنین خرید کریستال می تواند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی نیز باشد. کافیست کریستال مورد نظر را در ابعاد کوچکتر سفارش دهید. همچنین می توانید کریستال هایی را تهیه کنید که خواص متعددی دارند و می توانند به چند منظور استفاده شوند.

از طرفی تهیه کریستال اصل و طبیعی اولین شرط بهره وری از آنهاست. بهتر است سنگ ها و کریستال های فنگشویی را از جای مطمئنی تهیه کنید. چرا که نمونه های تقلبی و غیرطبیعی نیز در بازار موجود است.

پیشنهاد مطمئن راستمرد به شما، گالری سنگچین است:

محصولات فنگ شویی


۲_نیازهای خود را بشناسید.

چه کیفیت انرژی نیاز دارید؟ در کدام یک از چاکراهایتان احساس گره می کنید؟ آیا بدنبال ثروت هستید؟ یا در جستجوی عشق؟ آیا می خواهید از انرژی های منفی و افکار زائد رها شوید؟ آیا نیاز به انرژی ارتعاش بالا، انرژی متعادل کننده، انرژی آتشین، انرژی خلاق و… دارید؟ یا شاید خنک کننده؟ یا انرژی تصفیه کننده؟ می خواهید کریستال چه حسی را به منزل شما بیاورد؟ چه رنگی مد نظرتان است و یا چه رنگی به نظرتان برای فضای شما نتیجه ی خوبی را به همراه خواهد داشت؟

مانند هر خرید دیگر بهتر است خواسته ها و نیاز خود را روشن نمایید. به عنوان مثال اگر شما خواهان انرژی لطیف  برای جذب و حفظ عشق و ازدواج هستید، رز کوارتز در میان کریستال های با قیمت مناسب بهترین انتخاب است. با بعنوان مثالی دیگر، اگر در محل کار خود نیازمند انرژی خلاق و تازه هستید، پس یک شاخه کوارتز شفاف سایز متوسط می تواند چنین کاری را انجام دهد. به خصوص اگر آن را با انرژی آتشین خورشید شارژ کنید. اگر نیاز به انرژی پایه ای و ریشه ای داشته باشید پس یک تکه هماتیت بسیار کمک کننده خواهد بود. در حالیکه یک تکه تورمالین سبز می تواند انرژی با کیفیت سرزنده کننده و نشاط آور به محیط شما تزریق نماید.


۳_فضای خود را بشناسید.

آیا در خانه مکان خاصی برای کریستال های خود دارید؟ آیا ورودی اصلی نیازمند یک تکه کریستال است؟ شاید اتاق خواب شما بتواند از تعدادی تکه های براق و صیقلی رز کوارتز بهره ببرد. یا آیا فضای کافی روی میز خود برای تکه ای خاص از ژئود آمیتیس دارید؟ در مورد گزینه های خود واقع بین باشید‌. زیرا خرید یک تکه کریستال بزرگ زیبا که جایی درست برای آن نداشته باشید می تواند ناراحت کننده باشد. یا می تواند انرژی آن را بکاهد. اگر بخواهید تکه های کوچکی از کریستال ها را تهیه کنید داستان فرق می کند و حمل یا جای دادن آن ها در کشو و یا هر جای دیگری به راحتی امکان پذیر است.

اگر می خواهید طبق اصول فنگشویی از کریستال های فنگشویی بهره ببرید، بهتر است در هر گوشه منزل خود جای معینی برای یک کریستال داشته باشید. دو مطلب زیر می توانند در این زمینه به شما کمک نمایند:

۸ تکنیک فوق العاده از فنگ شویی برای جذب ثروت و فراوانی
جذب عشق با فنگ شویی – ۱۱ ترفند کاربردی


“معرفی خواص ۸ مورد از معروف ترین کریستال های فنگشویی”

دنیای سنگ ها و کریستال های فنگشویی کاملا جذاب است. کریستال ها قدرتمند کار می کنند حتی اگر ظریف باشند. آن ها به شما در جذب کیفیت های مطلوب انرژی یاری می رسانند، پایه انرژی شخصی شما را تقویت می کنند، فضای انرژی منفی اطراف شما را پاک سازی می کنند و بسیاری کارهای دیگر انجام می دهند. در فنگشویی کریستال ها به طور وسیعی برای خواص ویژه ی خود نظیر حفاظت، عشق، ثروت، سلامتی و خیلی چیزهای دیگر مورد استفاده واقع می شوند.

در این قسمت به خواص ویژه ی هر کریستال و سنگ، چگونگی استفاده ی بهینه ی آن ها در منزل یا محل کار با توجه به نقشه ی باگوای فنگشویی می پردازیم.


۱_سنگ کوارتز شفاف

کریستال کوارتز شفاف،  معروف به شاه سنگ ها، که با نام درّ کوهی نیز شناخته می شود، می تواند کارهای متعددی از جمله پاکسازی، محافظت و تقویت حوزه ی انرژی و حمل کیفیت خاصی از انرژی، جذب عشق و یا رهایی از ترس از امتحانات را انجام دهد. من کوارتز شفاف را برای شادی بخشی آن و فرو بردن انسان به دنیای درون دوست دارم. کواتز شفاف، دافع انرژی های منفی و طلسمات است و برای پاکسازی محیط گزینه بسیار مناسبی می باشد.

این کریستال می تواند در جهت کمک به شما برنامه ریزی شود. کوارتز در رنگ ها و فرم های مختلف و به دلیل مقرون به صرفه بودن آن، می تواند حقیقتا در هر خانه ای جای بگیرد. معروف ترین خاصیت کوارتز شفاف، تاثیر آن در درون نگری، مراقبه، سکوت ذهن و کمک به ارتباط با متافیزیک است. این کریستال باعث تقویت قدرتهای ذهنی مانند تمرکز و وضوح فکری و کمک به رشد معنوی می گردد.

کوارتز شفاف، از برجسته ترین کریستال های فنگشویی و سنگ مورد علاقه ی طراحان داخلی نیز می باشد. زیرا رنگ واضح آن با هر سبک دکور هماهنگ است. می توانید کوارتز شفاف را در مجسمه ها، شمعدانی ها و یا تزئینات متنوع میزهای پذیرایی بیابید.

به منظور فنگشویی، کوارتز را در مکانی که انرژی زلال و روشن در جریان است قرار دهید. نور خورشید و آب تازه ی پاک و زلال گزینه خوبی برای شارژ کوارتز است. از قرار دادن کوارتز شفاف نزدیک به تخت خواب خود بپرهیزید؛ زیرا می تواند خواب شما را دچار اختلال کند. مگر این که آن را دورتر از تخت خواب خود قرار دهید. این پیشنهاد به دلیل فعالیت انرژیک بسیار بالای این کریستال است.


۲_رز کوارتز

کریستال شماره یک فنگ شویی برای عشق و حوزه ی ازدواج رز کوارتز می باشد. انرژی رز کوارتز یا کوارتز صورتی، ملایم، نرم، شیرین و شفا بخش می باشد. اصلی ترین کاربرد رز کوارتز، جذب و جریان عشق  در زندگی و گشایش چاکرای قلب است.

 رز کوارتز دردهای جسمانی و عاطفی را تسکین داده و ناامیدی، افسردگی و هر گونه انرژی منفی دیگری که قلب شما را مسدود کرده است را از شما دور می کند.

این کریستال زمانی که مسائل مربوط به عشق در میان است به استاد شفاگر مشهور می باشد. رز کوارتز قدرتمندانه به قلب شما متصل شده و دائما جریان آرامی از عشق منتشر می کند. این به یقین بهترین کریستال ممکن در هر اتاق خوابیست چه در اتاق خواب بزرگسالان باشد یا در اتاق کودکان. کاسه ای از رز کوارتز را در این منطقه قرار دهید. و یا دو قلب رز کوارتز را در نزدیکی تخت خواب خود به کار ببرید.

می توانید چندین کریستال های رز کوارتز تراشیده شده را در کشوی میز خود بگذارید یا آن ها را درون کاسه ای قرار داده و مستقیما روی تخت خواب خود بگذارید. می توانید کریستال های صاف را در زیر بالش خود جای دهید. همچنین یک گردنبند آویز شده بر روی چاکرای قلب می تواند بسیار زیبا و موثر باشد.


همچنین نگاه کنید به: “۷ کریستالی که عشق و آرامش را به زندگی شما می آورند!


۳_آمتیست

حتی تماشای آمیتیست مخصوصا درعمیق ترین شکوه رنگی اش، به مانند تعمق و مراقبه است. این کریستال یکی از معنوی ترین کریستال های فنگشویی ست و انرژی های منفی را از اطراف شما را جذب کرده و انرژی تان را خالص و پاک می کند. آمیتیست، ذهن شما را برای تجربیات عمیق معنوی، از افکار زائد رها می کند و چشم سوم را تحریک می نماید.

البته مانند هر کریستال و سنگی، تنوع گسترده ای از کریستال های آمیتیست از رنگ روشن اسطوخودوسی تا رنگ نیلی تیره در فروشگاه ها وجود دارد. هر آمیتیستی وجود ویژه ی خود را با رنگ خاص خود بیان می کند. هر چقدر کریستال پر رنگ تر باشد قوی تر و البته گران تر خواهد بود.

شکل نیرومند آمیتیست، نوع ژئود بلند و رنگ خالص بنفش تیره می باشد. این سنگ می تواند در هر فضایی کاملا خیره کننده باشد. چنین کریستالی انرژی های پایین چه منفی و چه قدیمی را مکیده، و به انرژی صلح آمیز و قدرتمند نور تبدیل می کند. می توانید از سنگ های صیقل خورده بزرگ آمیتیست در منزل خود استفاده کنید. البته، از تکه های کوچک نیز می توانید برای آوردن انرژی معنوی آرامبخش و پاک کننده برای هر فضایی بهره ببرید.

آمیتیست می تواند یکی از بهترین کریستال های فنگشویی برای محراب یا اتاق مراقبه ی شما باشد. این سنگ استرس و افکار منفی را می زداید. اگر خوش شانس باشید که آمیتیست به رنگ ارغوانی و بنفش داشته باشید، توجه کنید به منظور عدم تغییر رنگ، آنرا دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.


سنگ ها و کریستال های اصل را با اطمینان کیفیت و اصالت از گالری سنگچین تهیه کنید.خرید سنگ و کریستال اصل۴_یشم

بدیهی است جید سبز یا یشم، محبوب ترین میان کریستال های فنگشویی کلاسیک می باشد. شواهد حاکی از آن است که استفاده از این سنگ به تاریخ کهن چین بر می گردد. یشم اعتبار و شهرت خود را از استفاده در انواع تکنیک های سنتی فنگشویی، از جمله قورباغه های پول تا خنده ی بودا گرفته است.

انواع بسیاری از یشم های مصنوعی در بازار وجود دارد، پس اگر قلب شما با جید هماهنگ است، دقت کنید که سنگ اصل خریداری کرده باشید. یشم در ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای قلب و رفع مشکلات احساسی و عاطفی موثر است.

 یشم اصل دارای کیفیت زیبایی از انرژی آرامبخش، ملایم و تازه کننده می باشد. جید به مانند دوستی ست که شما را برای هر آنچه که هستید می پذیرد. انرژی هماهنگ و متعادل کننده ی جید از جنس نیروی یک زن خردمند، دوست داشتنی، شاد، و پذیرنده است. این زن قدرتمند، به فرد ثبات شخصیت و افزایش خودکفایی می بخشد.

جید سبز در میان کریستال های فنگشویی برای ناحیه ی خانواده، سلامت، پول و فراوانی عالی می باشد. جید در رنگ های مختلفی می آید و می توانید از رنگ های آن بر حسب نیازهای مختف خود استفاده نمایید. به عنوان مثال می توانید جید آبی را در ناحیه ی شغلی خود، و یا رنگ قهوه ای آن را در ناحیه برکت به کار بگیرید.


۵_چشم ببر

اگر شما عبارت “ببر آرامیده” را درک کنید، پس انرژی چشم ببر و این که به چه اندازه در فنگشویی از اهمیت برخوردار است را نیز درک خواهید نمود. این کریستال برای شما قدرت و اعتماد بنفس به ارمغان خواهد آورد و ضعف، ترس، اضطراب و نگرانی را از بین خواهد برد.

چشم ببر، مراقب، قوی و بسیار کارآمد است. ویژگی های محافظتی آن حس پویایی به محیط می دهد. انرژی بالای چشم ببر، باعث تقویت چاکرای جنسی و خورشیدی و افزایش میل جنسی و میل به زندگی است.

چشم ببر می تواند انرژی منفی را به سرعت تغییر دهد، اما این کار را در روشی هماهنگ انجام می دهد. این کریستال شما را به یک میدان انرژی قوی، بسیار مرتعش و متعادل می سپارد. با توجه به انرژی قوی زمینی آن، چشم ببر را می توان به عنوان معرف عنصر زمین در میان کریستال های فنگشویی به کار گرفت. بنابراین شما می توانید چشم ببر را در ناحیه عشق خود، ازدواج، یا در ناحیه خلاقیت یا کودکان در معرَض نمایش بگذارید. این سنگ ها قطعا جزو ضروریات فنگشویی هستند. مخصوصا که مقرون به صرفه می باشند.


۶_پیریت

پیریت به عنوان طلای احمق ها شناخته می شود زیرا بسیار شبیه به طلاست. این سنگ در فنگشویی برای جریان پول معروف است. از طرفی دو عنصر خاک و آتش درون پیریت محصور شده که به تعادل چاکرای ریشه کمک می کند.

پیریت یکی بهترین کریستال های فنگشویی برای جذب ثروت است. به عنوان محافظ و پایه می توانید پیریت را در شکل مکعب و دایره های زیبا بیابید که این حالت باعث می شود به راحتی از آن در هر فضایی در رابطه با فنگشویی استفاده کنید.

به عنوان عنصر فلزی قدرتمند فنگشویی که رنگ طلایی در آن تداعی کننده ی طلا نیز است، پیریت علاوه بر نماد جاذب ثروت، انرژی پاکسازی و نظم دهنده دارد. پیریت برای افرادی که در فنگشویی عنصر تولد فلز یا آب دارند به عنوان یکی از بهترین سنگ ها محسوب می شود.


۷_کارنلیان

 کارنلیان یا عقیق سرخ، سنگ افزاینده ی حرارت و خرد می باشد.  چاکرای جنسی و شبکه خورشیدی را تنظیم می کند، شهامت و قدرت را افزایش می دهد و سخنوری و بیان را قوی می کند. همچنین به خاطر رنگ های زیبایش از زرد بسیار ملایم گرفته تا نارنجی آتشین، برای انرژی شادی بخش به کار می آید.

زمانی که نیاز دارید اجازه دهید باورها و محدودیت های گذشته رها شوند، این سنگ یکی از بهترین کریستال های فنگشویی به این منظور است.

کارنلیان یکی از بهترین سنگ ها برای افزایش انرژی فیزیکیست. کارنلیان عناصر خاک و آتش فنگشویی را در هم می آمیزد. می توانید آزادانه از آن در هر ناحیه از فنگشویی که از هر دوی این عناصر بهره می برند استفاده کنید. کارنلیان اغلب با حضور خود به ناحیه ی عشق و ازدواج، و همینطور رشد شخصی و تربیت و تهذیب معنوی شما خوشامد می گوید. اگر یک تکه کارنلیان قرمز تیره دارید می تواند بر ناحیه ی شهرت و محبوبیت فنگشویی فضای خانه تان تاثیر گذار باشد.


۸_آمونیت

یک مارپیچ جادویی به قدمت تاریخ!
شاخ‌قوچی یا آمونیت (آمونیتس یا آمونیت ها)،
نه سنگ است و نه کریستال. ولی قطعا به دلیل خواص منحصر به فرد آن در زمره ی لیست مهمترین و پرکاربردترین کریستال های فنگشویی قرار دارد.

آمونیت بیش از ۱۰ میلیون سال قدمت دارد. این صدف فسیل شده ی نرم تن باستانی، می تواند انرژی فوق العاده ای را با کیفیت پاکسازی کننده، و قدرتدهی برای هر فضایی به ارمغان بیاورد.

طراحی فوق العاده ی این فسیل طرز عملکرد سحرآمیز آن را بر ملا می کند. آمونیت انرژی چرخشی مداومی را به همراه می آورد که هر گونه رکود ، انسداد و باقیمانده ی انرژی های سطح پائین را می زداید. این پاکسازی در روشی محکم و متداوم -نه رادیکالی و افراطی و نه موقت- انجام می گیرد. چگونه می توان افراطی و موقت کار کرد در حالی که زمان چیزی بیشتر از یک توهم گذرا نیست؟

آمونیت رنگارنگ بسیار مورد پسند است. آن در رنگ های زیبا و روشن باورنکردنی از سفید سماوی تا قرمز تیره ی بسیار مرتعش وجود دارد و بسیار انرژی زا هستند. آمونیت به دلیل شکل مارپیچی و شباهتش به پیچش انرژی کوندالینی، اغلب برای فعال کردن انرژی کوندالینی استفاده می شود. این گوهر، قادر است انرژی کندالینی را از چاکرای ریشه به سمت بالا به حرکت درآورد.


همچنین نگاه کنید به: “قانون بخشش – راز مارپیچ انرژی انسان ها و هاله مغناطیسی اطراف آنها (کلیپ تصویری)

کلیپ مرتبط: “فیلم دنیاهای درون دنیاهای بیرون – بخش دوم: مارپیچ – اختصاصی راستمرد


یک تکه ی بزرگ آمونیت (آمولیت) می تواند هزینه ی بسیار بالایی داشته باشد. با این حال آن هایی که کوچکتر هستند مقرون به صرفه می باشند. فنگشویی آمونیت ها با توجه به رنگ آن ها صورت می گیرد. اگر آمونیت شما رنگ قرمز آتشین دارد، پس احتمالا نمی خواهید آن را در ناحیه ی سلامت فنگشویی خانه قرار دهید. اگر رنگ ها خنثی باشند، می توانید این زیبای باستانی را در هر ناحیه ی فنگشویی جای دهید.

مسیر معنوی انسان، یک راه پر پیچ و خم و مارپیچ است. آمونیت در سیر این مسیر همراه صاحب آنست.  


سایر کریستالی های فنگشویی

احتمالا متوجه شده اید که سیترین که جزو بهترین سنگ های فنگشویی می باشد در لیست ما قرار ندارد. دلیل این که من این سنگ را در این جا قید نکردم این است که تمامی ۹۰ درصد سنگ های کوارتزی که فروخته می شوند تحت عنوان سیترین به فروش می رسند. معمولا سیترین کمی گران تر است، و می توانید از گالری های فروش کریستال تهیه نمایید.

سنگ های بسیار زیادی وجود دارند که می توانند در فنگشویی مورد استفاده واقع شوند. بستگی به نیاز شما دارد. اگر در فنگشویی تازه کار هستید می توانید با این ۸ سنگ ذکر شده شروع کنید.

اگر با کریستال ها سر و کار داشته باشید پس از مدتی به سمت سایر سنگ ها و کریستال های بسیار زیبا و قدرتمندی نظیر تورمالین، کوارتز دودی، سنگ خون، لاجورد، هماتیت، اونیکس (عقیق سیاه)، جاسپر، سنگ ماه و… کشیده می شوید که تعدادی از محبوب ترین سنگ ها به شمار می روند.


مقاله مرتبط: “پاندول کریستالی و روش استفاده از آن


“کریستال های فنگشویی جهت پاکسازی چاکراها”

یکی از روش های تاثیرگذاری و تحریک چاکراها، استفاده از سنگ ها و کریستال های مخصوص هر چاکراست. ساده ترین روش برای این منظور، قرار دادن کریستال، بر روی محل چاکرای مربوط است. از چارت زیر می توانید برخی از کریستال های موثر بر هر چاکرا را بشناسید.


هم اکنون از راستمرد دریافت کنید: “راستمرد چطور – راهنمای جامع کار با کریستال ها- فیلم و جزوه


منابع:

http://www.knowfengshui.com/top-feng-shui-crystals-numbers-6-8/
https://www.knowfengshui.com/8-most-popular-feng-shui-crystals/
https://www.knowfengshui.com/find-feng-shui-crystals-3-steps/

نوشته‌های مشابه

15 دیدگاه

  1. نکته جالب برای استفاده از سنگها، سنگ ماه تولد هست البته باید بدقت انتخاب بشه و در روی انگشت مورد نظر گذاشته بشه نکته اینجاست که ما یکسری بیماریهای مزمن روانی و جسمی داریم که بوسیله سنگهای ماه تولد درمان میشه بازهم تاکید میکنم سنگ درست روی انگشت درست وگرنه تاثیر خودش را ندارد تا حد زیادی جلوی حمله های عصبی را میگیرد روابط را بهبود میبخشد ناپختگی های اخلاقی را میپوشاند و این یعنی راهگشایی خوبی در زندگی روانی و معیشتی شما ایجاد میشه. باید با مطالعه کتابها بهش دست پیدا کرد سایتها اطلاعات نامعتبری میدن

  2. خیلی عالی با توضیحات کامل . من در دوران خرید جهزیه هستم واقعأ تصمیم دارم بجای خریداری دکوری هایی که از انرژی پنهان اونا بیخبرم و فقط جنبه تزیینی دارند بجاش از کریستالها ونمادهای فنگشویی برای خونه جدیدم استفاده کنم تا همسرم و خودم از تأثیر مثبت اونا هم بهره مند شویم هم عزیزانی که بخونه مون میان .بنظر من٬ انرژی مثبت در همه جاموج میزنه کافیه باهاش همسو باشیم.با آرزوی بهترینها برای تیم راستمرد و همه همراهان راستمرد.

  3. مقاله جالبی بود در مورد سنگ ها، مخصوصا طبقه بندیشون و اون چارت آخر مربوط به چاکراها
    پیشنهادم اینه که این جور اطلاعات رو در قالب اینفوگرافیک های قشنگ ارائه بدین. بدلیل تاثیر تصویر سازی و تصاویر روی ذهن و به خاطر سپاری مطالب
    سپاس از سایت پر محتواتون

دیدگاهتان را بنویسید