| |

” ابَر ماه کامل ” امسال، ۱۲ آذر ۹۶ + مراقبه رایگان ماه کامل

مراقبه ماه کامل

شب چهاردهم این ماه ۱۲ آذر ۹۶ ( ۳ دسامبر ۲۰۱۷ ) بار دیگر ابَر ماه کامل را در آسمان شب شاهد هستیم. 

“ ابَر ماه کامل ” Super Full Moon چطور ایجاد می‌شود؟ طبق آنچه ناسا توضیح داده، به دلیل وجود مدار بیضی شکل ماه، یک بخش از مدار که حضیض مداری نامیده می‌شود در حدود ۴۸۲۸۰ کیلومتر از بخش دیگر مدار (که اوج نامیده می‌شود) به زمین نزدیک‌‌تر خواهد بود.

وقتی خورشید، ماه و زمین در یک خط قرار می‌گیرند، در شرایطی که ماه نسبت به خورشید در سمت مخالف زمین قرار داشته باشد، شرایطی خاص به وجود می‌آید که باعث بزرگتر و درخشان‌تر دیده‌ شدن ماه در آسمان زمین می گردد. این همان اتفاقی ست که باعث تشکیل ابَرماه کامل می‌شود.

البته درک تفاوت ماه کامل و ابَرماه بسته به اینکه از کدام موقعیت جغرافیایی به آن بنگرید هم متفاوت خواهد بود. اگر ماه جایی بالای سرتان باشد و ساختمان یا نشانه‌ای هم برای مقایسه در اختیار نداشته باشید خیلی سخت است که بگویید این ماه از ماه کامل بزرگتر است.
اما اگر ماه را از زوایه‌ای نگاه کنید که نزدیک به افق باشد، این زاویه می‌تواند تصویری را ایجاد کند که به آن توهم ماه می‌گویند. در این شرایط ماه کاملا بزرگتر از آن چیزی به نظر خواهد رسید که در حالت ماه کامل به نظرمان می‌رسد.

برخی از تاثیرات ماه کامل بر انسان
– در طول یک ماه، بیشترین انرژی ساطع شده از سوی ماه برای دعا، نیایش، تمرینات و مراسم معنوی متعلق به روزهای ۱۲و۱۳و۱۴ هر ماه قمری ست که از این میان، روز چهاردهم بیشترین تاثیر را داراست.

– می توانیم تاثیر بسیاری از تصمیمات و کارهایی که از اوایل ماه آغاز کرده ایم را در این روزها بر زندگی خود مشاهده کنیم.

– برخی از افکار و تمایلاتی که در لایه های زیرین ذهن ناخودآگاه ما وجود دارند، در این زمان به سطح آمده و محسوس می شوند.

– میزان شهود، الهامات و بصیرت درونی تحت تاثیر این انرژی بسیار بالا می رود.

– توانایی رویابینی را در شما تقویت می کند.

– افزایش آگاهی و ادراک حاصل از این زمان می تواند مسبب تغییر و شروعی دوباره در زندگی گردد.

– بهترین زمان برای متعادل کردن و بالا کشیدن انرژی های درونی ست.

– بهترین زمان برای شارژ کردن سنگ های درمانی و کریستال هاست.

– به گفته بعضی ها، آب شارژ شده با نور ماه این خاصیت را داراست که سلامتی، توانایی های روحی- روانی و خلاقیت شما را بهبود دهد.

امشب بدلیل نزدیکتر بودن ماه به زمین، انتظار تاثیرات قویتر و موثرتری می رود. پیشنهاد من این است که به مراقبه بنشینید و از تاثیرات شگرف آن بی بهره نمانید.

دانلود فایل صوتی رایگان مراقبه ماه کامل

نوشته‌های مشابه

10 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید