۱۰ روش برای کاهش فرسودگی روحی و از دست دادن انرژی

آیا حس می کنید دچار فرسودگی روحی و کاهش انرژی شده اید؟ اکنون زمان آن است که با انرژی های جدید تر سازگار شوید و بیاموزید که چگونه بهتر از خودتان مراقبت کنید.

multidimensional-soul

دلایل بسیاری برای فرسودگی روحی وجود دارند.

در وهله نخست، باید بدانیم که ما دائما در حال صعود و اوج گرفتن هستیم. ژنتیک ما در حال تغییر است و سلول هایمان در حال رشد و نمو هستند. سطح ارتعاشات و آگاهی مان، دائم در حال افزایش است. چه متوجه شویم یا نه، این تغییرات، سال ها قبل با سرعت کمتری آغاز شدند تا به ما کمک کنند به آنها عادت کنیم. اکنون به شتاب بیشتری دست یافته ایم و تمام آنچه که زمانی در نظر و توجه مان نبوده است، به توجه و دقتمان می آیند. ما بطور جدی از کائنات انرژی دریافت می کنیم و این بخاطر هم ترازی و توازن بی نظیر میان کهکشان راه شیری با زمین است. همچنانکه خطوط زمانی و امواج را جابه جا می کنیم، ممکن است از بدنمان احساس جدایی کنیم.

در وهله بعد باید بدانیم که فرکانس ها و ارتعاشات سطح پایین بسیاری نیز دائما در حال بمباران کردن سیاره هستند. همواره آرام ساختن احساسات و افکار مربوط به نا امیدی، خشم و ناکامی، امری دشوار بوده است. گاهی لازم بوده که عده ای تجربه کنند، تا ما بتوانیم ماهیت آن احساسات را برای همگان تغییر دهیم. اکنون ما در حرکت فراتر از نقش های نفس و ایگو هستیم و در حال حاضر این بهترین راه برای کمک به همگان است.

ما سعی داریم مردم را قادر سازیم تا پاسخ هایشان را درون خودشان بیابند. هنگامی که در فرسایش روحی هستیم، پیامی از درونمان دریافت می کنیم که به قدر کافی برایمان سودمند خواهد بود. همچنین شما می توانید از یک مربی زندگی، مشاور معنوی، کارشناس هیپنوتیزم و یا یک شفاگر انرژی درمانی، کمک حرفه ای دریافت کنید تا ارتباطتان با منبع را تقویت کنید، اما باید بدانید پاسخ حقیقی سوالاتتان درون خودتان نهفته است.

اکنون ۱۰ راه را معرفی می کنیم که در صورت فرسودگی روحی ، می توانید اوضاعتان را به حالت سابق برگردانید:

۱- از سرتان خارج شوید و وارد دلتان شوید.

ذهن کوته فکر، تنها چیزها را درهم و قاطی می کند. زمان حال، در قلب شماست. تلاش کنید در مراقبه هایتان، بیشتر درون دلتان باشید.


مقاله مرتبط: در نبرد ابدی میان ذهن و دل، کدام را انتخاب کنیم؟


۲- پذیرای رهایی از مادیات و برنامه های نفستان باشید.

آگاه باشید که بیش از حد نباید آینده تان را کنترل کنید و نگران آن باشید. بایستی از راهنمایی های ارتعاشات خود برترتان برای هویدا کردن حقایق کمک بگیرید. برنامه ریزی های ویرانگر نفستان را بشناسید و پیش از هر چیز با خودتان به نحو احسن برخورد کنید، تا بتوانید بهتر به دیگران کمک کنید.

۳- زمانی که در اینترنت و مقابل تلویزیون می گذرانید را کاهش دهید.

همچنانکه در راستای ارتعاشات حوزه معنویات و علوم درونی به پیش میروید، اثر تکنولوژی که اطرافتان وجود دارد، به مرور کمتر و کمتر خواهد شد.

۴- به طبیعت بازگردید!

از مزایای این مورد هرچه بگوییم کم گفته ایم. ما نیاز داریم تا در ارتعاش هم سطح با زمین ارتعاش کنیم. از آن انرژی بگیریم و به کمک آن اصالت وجودی مان را کشف کنیم.

۵- حمام نمک دریایی بگیرید.

حمام آب و نمک یکی از بهترین راه های رهایی از تاثیرات افکار و ماهیت های منفی ست. دولیتر آب پاکیزه در ظرفی تمیز بریزید و یک قاشق غذاخوری نمک طبیعی به آن اضافه کنید. سپس کمی آنرا بهم زده و دعایی باتوجه به اعتقادات خود بر آن بخوانید و بخواهید تا نیروهای الهی خیر و شفادهنده به آن وارد شوند و شما را از شر تاریکی ها و ناراحتی ها پاک کنند. در آخر با کاسه ای بر تمام بدن خود آب نمک بریزید و رهایی را احساس کنید. کمی بعد دوش بگیرید تا باقی نمک ها از بدنتان شسته شود.


محصولات مرتبط: – راهنمای مقابله با انرژی های منفی

                      – فایل سابلیمینال رهایی از گره ها و انرژی های منفی


۶- از مشاور معنوی تان کمک بخواهید.

راه نمایان و مشاوران معنوی می توانند به شما کمک کنند تا با سرعت بیشتری خود را از دل مشکلات و گرفتاری ها بیرون بکشید و از زاویه ای دیگر به آنها نگاه کنید تا از تاثیرات آنها بر انرژی خود آگاه شوید و فاصله بگیرید.

۷- از اضطراب ها بکاهید و بار سفر را سبک کنید!

زمانی را که مادیات و مردم در حال برانگیختن شما هستند، تشخیص دهید. پیش از آنکه طبق برنامه ریزی به آنها واکنش دهید، اجازه دهید این امواج جریان یابند و از شما خارج شوند. سرانجام مایل خواهید بود “ذهنتان را از دست بدهید” و فقط شروع کنید به خندیدن به دنیای پوچ اطرافتان. همه چیز مرتب است؛ چرا که خنده، ارتعاش شما را افزایش خواهد داد. تغییراتی را ترتیب دهید که منجر به رهایی از استرس و اضطراب خواهند شد.

۸- اوضاع و محل زندگی، کار، روابط و انرژی که در آن هستید را دوباره ارزیابی کنید.

آیا از شرایطی که دارید راضی هستید یا لازم است برنامه ای جدی برای تغییر آن از درون و بیرون برای خود بریزید؟ اوضاع بد را به حال خود رها نکنید، هر چقدر سریعتر جلوی آنرا بگیرید از اتلاف انرژی های بعدی تان جلوگیری کرده اید.

۹- خودتان را ببخشید و دوست بدارید.

ممکن است طی سالیان گذشته چندین بار لغزیده و خطا کرده باشید. ممکن است حرفی را از روی خشم و یا بی اعتنایی بیان کرده باشید و کسی را رنجانده باشید. اگرچه آن انرژی بایستی از شما خارج میشد، اما ما نمی خواهیم که آن را به افراد دیگر منتقل کنیم. خودتان و آنهایی را که کاسه ی صبرتان را لبریز کرده اند، ببخشید. به خودتان قول دهید که مرتبه بعد بسیار بهتر عمل خواهید کرد.

۱۰- سطح ارتعاشتان را افزایش دهید.

اگر در حال فرسودگی هستید، سطح ارتعاشاتتان پایین آمده است. شاید متوجه نشده اید که محیط و افراد اطرافتان تا چه حد رویتان تاثیر گذاشته اند. کارهایی را که عاشقشان هستید انجام دهید و عاشق باشید! با دیگران نیک رفتار کنید و مسئول کارها و عملکردهایتان باشید.


مقاله مرتبط: راه های افزایش ارتعاش انرژی


زمانی خواهد رسید که ما به گذشته نگاه می کنیم و می فهمیم که چرا اتفاقات به آن صورت رخ داده بودند. ما هرگز تنها نیستیم و بیشتر از آنچه که اکنون فکرش را بکنیم، کمک دریافت می کنیم. بایستی یاد بگیریم مراقب خودمان باشیم و به دیگران اجازه ندهیم انرژی ما را بدزدند. اکنون زمان آن است که همگان بیدار شوند، عصاها و تکیه ها را رها کنند و به سمت خود برترشان بشتابند!


مترجم: الناز، همکار راستمرد

نوشته‌های مشابه

23 دیدگاه

  1. خیلی عالی
    من خودم از عود رزماری استفاده میکنم چون خیلی بوی خوبی داره و عود موردعلاقم هست. اما متاسفانه نمیتونم از شمع استفاده کنم و امکانش نیست. در کنار عود ، شمع و سنگ ها و کریستال ها ، ایا وسایل دیگه ای برای مراقبه و … هست؟

  2. سلام
    میشه لطفا راهی رو معرفی کنید که احساسات و افکار منفی رو از ذهن بیرون کنیم؟ واگویه و تغیر مکان و تحرک و مراقبه رو امتحان کردم اما گاهی خوابهایی که میبینم فکرم رو درگر میکنه و انرژیمو میگیره

    1. یک راه مشخص وجود نداره که برای همه جواب بده باید از ترکیبی باشه از مراقبه و کار روی ناحودآگاه و…
      بهتون بسته جامع حفاظت از انرژی های منفی رو پیشنهاد میدم که همه موارد رو یکجا با هم داره:
      https://rastmard.com/product/negative-energy-protection

  3. دست همگی درد نکنه معلوم میشه همه دوستان و استادان گرامی یه روشهای بخصوصی بلدن کاش میشد چت رومی اختصاصی برای هم فکری ایجاد میشد در این سایت تا دوستان انلاین بتونن مشوره بگیرند و بدهند تا همه یه جورایی از همدیگر برای سطع بالا بردن علم در متافزیک استفاد میکردند

  4. واقا مطالب متفاوتی رو دریافت کردم که جای سپاسگذاری داره. عموما نیات منفی /تعصب کور/ و پراکنده بودن اطلاعات از جمله ایرادهایی هستند که در دیگر سایتها و منابع هر بار با تلنگری از شک اراده و باورم رو سست می کرد.
    برقرار باشید.

  5. با سلام و سپاس
    تمامی ده مورد البته بیشتر هم هست و من مرتب برای خودم اجرا می کنم بخصوص آب نمک که یک اسپری آب نمک درست کردم و در و دیوار رو با آب نمک میشورم باید بگم واقعا تاثیر داره دود کردن اسفند و عود هم خوبه این رو هم امتحان کنید
    ممنونم از سایت عالیتون?

  6. همه چیز از ذهن شروع می شود و در درون ان بایستی خاتمه پذیرد. اکثر بیماریهای جسمی نیز ناشی از شیوه تفکر منفی است که با ان خو گرفته ایم. بزرگی می گوید “از ناراحتی های جسمی ات برایم بگو تا برایت بگویم چگونه فکر می کنی و به چه نقص هایت اهمیت بیشتری میدهی”. اما شاد بودن به یقین تنها راه خوشبختی و خوب زیستن است و بهترین روش شکرگذاری ازخداوند. شادی درونی ما به خنده منتهی می شود. عمری است یاد گرفته ایم بدون هیچ علت و بهانه, غمگین و سرخورده باشیم حال بیایید شادی بدون بهانه را با تمام مشکلات, تمرین کنیم…

  7. ممنون و ای کاش مطلبی هم درباره کاهش انرژی بدنی (جسمانی) میگذاشتید من یکی دو سالی است که احساس میکنم توان بدنی ام نصف شده. نه میتونم به اندازه قبل پیاده روی کنم، نه میتونم به اندازه قبل بیدار بمانم، نه میتوانم کار کنم. هر چند که هنوز در دهه ۲۰ زندگی ام هستم

دیدگاهتان را بنویسید