| | |

چرا اگر با روانشناسی تحلیلی یونگ آشنا نیستی، نصف عمرت بر فناست؟! + فیلم عقل در رویا (دوبله فارسی)

کارل گوستاو یونگ روانشناسی است که یک پایش در علوم روانشناسی است و یک پایه اش در علوم باطنی. او موسس و پایه گذار روانشناسی تحلیلی می باشد. خیلی از روانشناسان از جمله فروید دوست و اولین استاد او به همین خاطر یونگ را روانشناس معتبری نمی دانند چرا که او در مکتب و راه و روشش از مفاهیمی همچون روح یا خدا صحبت می کند. اما اشتباه نکنید یونگ از دیدگاه کاملا علمی و روانشناختی به همه این مسائل نگاه می کند و با دیدی ژرف به مفاهیمی همچون نشانه ها و همزمانی، معانی خواب ها و رویاها و اسطوره ها می پردازد. به این خاطر برای هرکس که آگاه است این زندگی گذراست و به دنبال چیزی عمیق تر است مکتب یونگ یک راهنمای ضروری است. چرا که یونگ به همه مفاهیم و ارزش های درونی باور دارد اما در عین حال دید علمی اش او را از ورطه خرافات و توهمات مصون می دارد. نکته قوت بعدی این مکتب این است که شما در آن بر خودتان، نشانه و خوابهایی که میبینید متکی هستید و نیازی نیست باورها و عقاید فرد دیگری را نشخوار کنید. و خودتان می توانید راهتان را بیابید.

در فیلم زیر ارا و عقاید و برخی از حوادث زندگی یونگ به اختصار بیان شده است.


مشاهده آنلاین:

در صورتی که از مکاتب و عقاید مختلف خسته شده اید و دوست دارید مستقیم با ناخودآگاه خود ارتباط بگیرید و از طریق نشانه ها و تعبیر خوابها راه خودتان را بیابید ما به شما دوره روانشناسی تحلیلی یونگ را پیشنهاد می کنیم. دوره ای کاملا عملی حاصل 8 سال تجربه نگارنده از تحقیق و کار در این زمینه. که تماما به صورت صوتی و تصویری می باشد به علاوه کتب نابی در زمینه روانشناسی یونگی و تعبیر رویا که اختصاصی این دوره می باشد. برای رفتن به دوره روی عکس کلیک کنید.

نوشته‌های مشابه

12 دیدگاه

  1. با سلام استاد کاظم پور عزیز

    ممنون به شخصه هیچ آشنایی ای با آقای یونگ نداشتم . به نظر من ایشون انسان کاملی بودن و چقدر جالب که هم به علم روانشناسی و هم علوم باطنی پرداختن ، چون با این که عجیبه ولی خیلی از دوستان روانشناس حتی به روح اعتقادی ندارن. روانشناسی دانشگاهی با وجود چنین افکاری بسیار خشک هستش که راه به جایی هم نخواهد برد ولی تلفیق اون با متافیزیک ، علم زیبا و لطیفی رو ایجاد میکنه که بسیار میتونه جذاب و پرطرفدار باشه. کاری که دقیقا شما هم در حال انجام اون هستین.

    پایدار باشین

  2. درود استاد…مثل همیشه عال و آموزنده بود…
    من با روان شناسی یونگ طی مفهموم سفر قهرمانی نیمه دوم عمر آشنا شدم…تا الان تاثیر زیادی روی روحیه و رفتار من گذاشته که امیدوارم با شرکت توی دوره اموزش روان شناسی یونگ پاسخ سایر سوالاتم را پیدا کنم…صد البته با راهنمایی و مشاوره شما در طی دوره آموزشی…

    1. انشالا که همینطور باشه. خودم بسیار به این دوره امید دارم که یکی از بهترین دوره های راستمرد بشه، چون چیزی براش کم نذاشتم و همه مسائل رو تا جایی که شده به صورت مفصل شرح دادم. خصوصا تجسم فعال رو که جایی دیگه ندیدم با این وسعت ازش صحبت بشه

دیدگاهتان را بنویسید