|

مراقبه از نظر کریشنامورتی عارف مشهور- کلیپ تصویری

مراقبه از نظر کریشنامورتی عارف مشهور

کریشنامورتی

ویدئویی زیبا و تامل برانگیز در مورد مراقبه از کریشنامورتی ، عارف مشهور هندی که سخنرانی های بسیاری در سراسر جهان ارائه داده و عارفان بسیاری تربیت کرده و بر زندگی بسیاری تاثیر گذاشته است. 


آشنایی با مراقبه و مزایای علمی و عملی آن را بخوانید.


برای آشنایی با روش های صحیح مراقبه و دریافت نتیجه کاربردی از آن می توانید به دوره مراقبه راستمرد وارد شوید. با این دوره درک متفاوتی از مراقبه خواهید داشت و روش های مراقبه صحیح و اصولی را که در کمتر جایی یافت می شود، خواهید آموخت. کافی ست روی عکس زیر کلیک کنید تا به دوره راهنمایی شوید:

دوره مراقبه

نوشته‌های مشابه

19 دیدگاه

  1. من عکاس هستم. یادمه زمان هاییکه میخاستم عکسی رو خلق کنم یا منظره زیبایی را در قاب دوربینم ساکن کنم چنین تجربه ای داشتم. چقدر عمیق و زیبا بود.بدون این که آگاهی داشته باشم غرق در آرامش میشدم.

  2. با تشکر. چقدر در سکوت ذهن, همه چیذ ارام, زیبا و جذاب است. هر گونه مراقبه ای این ویژگی و توانایی را دارد که در خاموشی دایمی اشوب ذهن, به صدا و الهامات ان یگانه, دست یابیم. سکوت کلاس درس خداست.

  3. عالی و راهگشا بود. من عشق و سکوت را دو روی یک سکه یافته ام. هر کدامی از آن را انتخاب کنیم، لاجرم به دومی نیز می رسیم. وقتی در عشق قرار دارم، همه چیز را بدون هیچگونه قضاوتی «دوست دارم». وقتی در سکوت قرار می گیرم، همه چیز را بدون هیچگونه قضاوتی «نگاه می کنم». نگاه بدون قضاوت، به دوست داشتن بی قید و شرط می انجامد و عشق ورزیدن بی قید و شرط، به نگاه بدون قضاوت می رسد که همان مراقبه است. یا میشه گفت: با عشق به سکوت می رسیم و عکس آن، با سکوت به عشق.

    با عشق♥♥♥

    1. فایل های ویدئویی قابل دانلود نیستن دوست عزیز، فقط میتونید در سایت مشاهده کنید. بعضی ویدئوها هم نیاز به فیلترشکن دارن تا باز بشن. ولی اغلب ویدئوها رو در کانال تلگرام میزاریم. میتونین از اونجا پیگیری و دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید