چشم سوم

نکاتی برای تقویت بصیرت درونی و زدودن رسوبات کلسیمی غده پینه آل

third-eyeهمان طور که می دانید، برای هر چاکرا در کالبد فیزیکی ارگان خاصی را متصور می شوند. برای مثال چاکرای قلب در ناحیه قلب قرار دارد و جایگاه چشم سوم در غده پینه آل یا صنوبری مغز است. سلامت و کارکرد صحیح هر چاکرا با سلامت اندام فیزیکی مربوطه در ارتباط است و بروی هم تاثیر مستقیم دارند.

  در این مقاله به تمرینات و روش های تقویت و  پاکسازی غده پینه آل می پردازیم. این غده مسئول ترشح هورمونها و موادی  از جمله ملاتونین و سروتونین است که شادی، سرخوشی، آرامش و تعادل عاطفی و روانی انسان را بعهده دارند. استفاده بیش از اندازه از نیمکره چپ مغز(تفکر منطقی)، نبود تغذیه صحیح و استفاده از برخی مواد شیمیایی موجب می شود که غده پینه آل رسوبات کلسیمی به خود گرفته و عملکردش با مشکل مواجه شود. خداوند این فرصت را در اختیار ما گذاشته تا با کمک غذاها، مکمل ها و تمرینات مورد نیاز به رفع مشکلات اعضای بدن خود بپردازیم. برای این منظور رعایت نکات زیر را به شما توصیه می کنیم. ترتیب این موارد اهمیتی ندارد، شما می توانید هر کدام را که حس بیشتری به انجام آن دارید انتخاب کنید. فقط به یاد داشته باشید که رمز موفقیت در همه امور، چه معنوی و چه مادی، صبوری و پشتکار می باشد.

pineal-gland1_ مقدار گوشت دریافتی خود را کم یا آنرا حذف کنید. بهتر است مصرف گوشت بویژه گوشت قرمز را در وعده های غذایی خود کم کنید زیرا ph اسیدی آن به مرور موجب کلسیفیه شدن و اختلال در کارکرد غده پینه آل می شود.

2_ آب قلیایی یا آب مقطر بنوشید. این آب کمک می کند تا مواد سمی و فلزات سنگین از بدن شما دفع شوند.

3_ از فلوراید دوری کنید. بر خلاف آنچه گفته شده است، فلوراید برای سیستم بدن انسان مضر و سمی ست. از خمیر دندان های بدون فلوراید و یا طبیعی استفاده کنید و حتی الامکان از آب شیر بدلیل دارا بودن فلوراید مصرف نکنید.


مقاله مرتبط: “تاثیرات مخرب فلوراید بر غده پینه آل و چشم درون(+نحوه ساخت خمیردندان خانگی)


4_ هنگام طلوع یا غروب به خورشید نگاه کنید. زمانی که خورشید نارنجی رنگ و کم نور است و در حوالی افق قرار دارد، می توانید برای چند دقیقه به آن نگاه کنید (توجه داشته باشید که فقط در زمان گفته شده به خورشید نگاه کنید، در غیر این صورت چشمانتان آسیب جدی می بینند). غده پینه آل همانند کریستال است و نور خورشید به شارژ شدن آن از انرژی کمک می کند.

5_ از سبزیجات و میوه جات ببیشتر استفاده کنید. هر چقدر بیشتر از مواد غذایی قلیایی بهره گیرید، غده پینه آل و سایر ارگان های حیاتی بدنتان بهتر عمل می کنند. بخصوص میوه ها و سبزیجات خام و نپخته ای که در معرض تابش خورشید قرار داشته و از انرژی آن شارژ شده اند و هنوز زمان زیادی از برداشت آنها نگذشته است.

6_ از جیوه دوری کنید. جیوه فلزی بسیار سمی ست. بیشتر مواد پرکننده دندان و واکسن ها پایه جیوه ای دارند. در نتیجه تا حد امکان از آنها دوری کنید و یا نسبت به جیوه ای نبودن آنها اطمینان حاصل کنید. اگر در دهان خود دندانی دارید که با جیوه پر شده است می توانید از دندانپزشک بخواهید آنرا خارج کند.

7_مثبت نگر و فعال باشید. ممکن است به نظرتان راحت برسد اما ذهن شما از قدرت بالایی برخوردار است و افکار نیز می توانند سمی باشند.

8_از گیاهان دارویی نظیر برنجاسب، بتونیقا wood betony، آب قاشقی Gotu kola، جلبک، یونجه و جعفری استفاده کنید که خواص شفابخشی فوق العاده ای دارند. می توانید آنها را دم کرد یا خام مصرف کنید.

9_از لامپ های فلورسانت استفاده نکنید. غده پینه آل به این نور حساس است. بهتر است شب ها نیز در تاریکی کامل بخوابید.


مقاله مرتبط: “فواید خارق العاده خوابیدن در تاریکی _ اسرار ذهن خود را بشناسید!


10_ روزانه یک کریستال بین دو ابروی خود در محل چشم سوم قرار دهید. مراقبه با یک کریستال مانند آمتیس، کوارتز شفاف، سودالیت و لاجورد در رسوب زدایی از این غده و شارژ آن از انرژی مفید است.


منبع: in5d.com

نوشته‌های مشابه

32 دیدگاه

  1. چه جالب.بیشتر مورد فلوراید رو جزو رسوب سازهای چشم سوم شنیده بودم.
    واقعا این موارد همش درسته..سراغ دارم آدمایی در جامعه که هیچ رنگ و بویی از احساسات و ادراکات ماورایی و شهودی ندارن و عمرا از مسائل و مباحث ماورایی سر در بیارن و باور داشته باشن; و دقیقا صفاتش شبیه اینه که مقاله گفته; بیش از حد منطقی(تفکر و عملکرد متکی بر نیمکره چپ مغز)..سبزیجات نمیخورن..و عمرا به عناصر طبیعت و یا آسمون نگاه کنن جز موقعی که بخواد چک کنه هوا ابریه یا غیره.. هر چیز معناگرا یا مفهومی و ماورایی بشنون واکنششون پوزخند و تمسخر یا بی تفاوتیه

  2. درود .من یه دوره قبل از عید دیده بودم به اسم درخت زندگی یا درخت تاروت.اگه اشتباه نکنم.حتی استاد بهنام توی دوره جذب هم گفته بودن که بخریم این دوره رو.الان اومدم بخرمش میبینم که انگاری ورش داشتین.چرا ورش داشتین؟ چه راهی برای تهیه اون دوره هست؟سپاسگزارم.

  3. مقاله خیلی خوبی بود،
    فقط واقعا نمی تونم جیوه رو از دندونام بیارم بیرون بدلیل درمان های دندانپزشکی
    ولی اطلاعات خوبی بود در مورد تغذیه
    و اینکه منم می خواستم بهترین نوشیدنی دنیا رو بهتون معرفی کنم.
    آبی که جوشیده و کاملا هم دمای محیط شده، یخ بزند در یخچال و دوباره بیرون بیاورید تا آب شود و هم دمای محیط شود. قبل از مصرف اون قسمتهای آهکی رو ازش جدا کنید با صافی و سپس نوش جان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید