نشانه هایی که کائنات وقتی در مسیر نادرست هستیم برایمان می فرستد!

بسیاری از مردم معتقدند که برای آنها همه چیز اتفاقی روی می دهد. اما وقتی به بینش درونی خود نزدیکتر می شویم، مفهوم یا حکمت بسیاری از رویدادها در زندگی به ما نشان داده می شود. متوجه می شویم علاوه بر اتفاقاتی که در واقع ساخته دست یا فکرِ خودمان است، بسیاری نیز نشانه هایی هستند که ما را از درستی مسیر یا مهمتر از آن، غلط بودن مسیرمان آگاه میسازند. در این مقاله از نشانه ها و علائم هشدار دهنده کائنات صحبت می کنیم.


photo_2017-04-21_16-10-53به طور معمول، علائم هشداردهنده از کائنات به صورت شرایط و اتفاق های ناخواسته و نامطلوب رخ می دهند، شاید به این دلیل که قبلا به شکل بهتری متوجه این نشانه ها نشده ایم! این علائم نشان دهنده آن است که انرژی شما به سمت فرکانس های کم ارتعاش حرکت کرده یا به تعبیری افکار، احساسات و اعمال شما به صورت منفی درآمده و باعث ایجاد شرایط نامطلوبی گردیده است.

برعکس هنگامی که افکار، احساسات و اعمال شما به سمت فرکانس هایی با ارتعاش بالا حرکت می کند، زندگی با همه چیز هماهنگ میگردد و شما زمان عالی همراه با خوش شانسی را در تمام روز خواهید داشت. به همین دلیل بالابردن ارتعاشات با انتخابِ آگاهانه افکارِ مثبت بسیار مهم است. اگر چه ما توانایی تشدید و همنوایی با ارتعاشات بالا را داریم ، ولی برای ما چالش برانگیز است که همیشه در سطح انرژی بالا بمانیم. به این دلیل که روح ما که از ارتعاشات بالا و لطیفی برخوردار است، در جهان فیزیکی که چگالتر و دارای ارتعاشات پایینتری نسبت به جهان های بالاتر است، قرار گرفته ست.


مقاله مرتبط برای شما: “راز کائنات با اعداد فیبوناچی


در نتیجه احتمال دارد ما گاه و بیگاه به صورت غیرمنتظره در برابر شرایط ناخواسته قرار بگیریم اما ایرادی ندارد، تا زمانیکه به علائم هشدار دهنده و نشانه ها توجه داریم (البته بدون اینکه اجازه دهیم نفسمان روی آنها متمرکز و درگیر شود)، می توانیم خیلی زود به مسیر اصلی مان برگردیم.

وقتی در حال سپری کردن اوقات خود در طول روز هستید، ایده خوبی ست که به علایم هشدار دهنده کائنات توجه کنید. در اینجا چند نمونه از نشانه های احتمالی قابل تامل آورده شده است :

  1. گیر کردن در ترافیک (بصورت غیر معمول) یا تصادف
  2. جاگذاشتن کلید یا یک وسیله در جایی و برگشتن به آن محل
  3. لغو یک برنامه از پیش تعیین شده
  4. جا ماندن از یک وسیله جابجایی( مانند هواپیما، اتوبوس) و یک برنامه
  5. برخوردهای ناخوشایند بدون دلیل از اطرافیان یا جروبحث با کسانی که دوستشان دارید
  6. زخمی شدن و جراحت دیدن یا وقوع برخی بیماری ها (بقول سهراب: گاه زخم هایی که به پا داشته ام، زیر و بم های زمین را به من آموخته است
  7. نگرانی یا استرس ناگهانی (همان بد به دل افتادن)
  8. سردرد ناگهانی بی علت
  9. کوبیده شدن انگشتان پا به جایی
  10. از دست دادن یا ضرر کردن در اموال و دارایی ها
  11. از دست دادن افراد یا چیزهایی که به آنها علاقه و وابستگی دارید
  12. تجربه بو، مزه یا صداهای ناخوشایند

مقاله مرتبط: “تائو ( حقیقت کائنات )


photo_2017-04-13_18-39-10

البته منظور این نیست که هر اتفاقی این چنینی حتما نشانه است، بلکه باید روی آنها تامل کنید و آگاهانه به ارتباط احتمالی آنها با آنچه در آن زمان درحال تجربه اش هستید فکر کنید.

زمان وقوع هر یک از این نشانه ها بهتر است کمی درنگ کنید، از هرکاری که درحال انجام دادنش هستید دست بکشید زیرا احتمالا قرار نیست شما را به جایی که می خواستید برساند!

بجای خشمگین شدن و لعنت بر زمین و آسمان فرستادن، بروی خودتان و شرایطی که درش هستید تمرکز کنید. به این فکر کنید که کجای کار یا فکری که زمان گرفتن نشانه در آن بسر می بردید می تواند اشتباه باشد یا اینکه چه پیامی در آن نهفته است. چند نفس عمیق بکشید و اگر امکان دارد از آن شرایط بیرون بیایید. حتی اگر می توانید چند دقیقه مراقبه انجام دهید و  فرکانس خودتان را تنظیم کنید.


مقاله مرتبط: “همزمانی به یک علت و دلیل مشخص رخ می دهد، هیچ اتفاق و هیچ تصادفی وجود ندارد!!


به عنوان نکته آخر همان طور که در مورد نشانه های اعداد تکرار شونده گفته شد، لطفا سعی نکنید بیش از اندازه به نشانه ها فکر کنید. صحبت کردن زیاد در مورد آنها یا فکر کردن دائم در مورد آنها ، موجب کاهش فرکانس ارتعاشی و انرژی شما میگردد. مواظب ارتعاشات خود باشید، به افکار و احساسات و اعمالی که با فرکانس طبیعی روح شما هماهنگی دارند توجه کنید. تنها لازم است چشم و گوش درونی و بیرونی تان را باز نگهدارید و اجازه دهید نشانه ها خودشان را به شما نشان دهند. از راهنمای درونی تان بخواهید تا این نشانه ها را برای شما برجسته کند و شما را از آنها آگاه نماید.

همچنین بدانید که هیچ کس نمی تواند معنای این گونه علائم را بطور قطع برای شما توضیح دهد، بجز خود شما و راهنمای درونی تان! ممکن است این نشانه ها مشترک باشند اما دلیل رخ دادن آنها برای هرشخص با توجه به وضعیتی که در آن قرار دارد متفاوت است. به مرور و با تجربه و آگاهی بیشتر می توانید زبان نشانه ها را برای خود دریابید.

زندگیتون همیشه در مسیر درست و با عشق همراه باشه


مترجم: شیما، همکار راستمرد

منبع: www.spiritualunite.com

تجربیات خود را در این زمینه با ما و دوستانتان در راستمرد درمیان بگذارید.

نوشته‌های مشابه

43 دیدگاه

  1. سلام
    خیلی جالب بود، هم مقاله هم نظر دوستان
    خداروشکر من نشونه ها رو می بینم وقتی سوالی دارم، کمک میشم و خیلی وقتا متوجه میشم که درست دارم پیش میرم، اما با اینکه نشونه های خوب زیادن ولی نتیجه گاهی خییییلی دیر اتفاق میفته، میشه توضیح بدین این موردو؟

  2. سلام من خیلی وقته از کائنات و فرشتگان طرح الهی زندگیمو در رابطه با آقایی درخواست میکنم گاهی نشونه میگیرم مثل پر صورتی و حتی هر وقت میخوام فراموشش کنم یک اتفاقی باعث میشه من دوباره یاد اون بیفتم مثلا جایی میرم و میبینم دقیقا همونجارو این اقا دو روز پیش بوده یا هر وقت فکر میکنم بهش همون لحظه میبینم عکسیو لایک کرده ولی گاهی اوقاتم عکسای ایشونو با خانمی میبینم که دوستن دقیقا متوجه نشونه های فرشتگان نمیشم آیا احتمال ازدواجمون وجود داره یا نه جملات تاکیدیو نشونه های واضحم خواستم ولی نه در رابطه با ایشون اتفاقی میفته حتی فراموشم نمیشه نه فرد جدیدی وارد زندگیم میشه ممنونتون میشم جواب بدید

  3. سلام و درود!
    از این نشانه ها بعنوان “همرویداری و همزمانی” یاد میشه!
    بنده شدیدا معتقدم سراسر اتفاقات خوب و بد در زندگی تماما “همزمانی و همرویدادی” هستن!
    فقط کافیه یروح بیدار باشی تا بتونی حکمتشونو با “شهود درونی”درک کنی!
    هرچقدر سطح بیداری و آگاهی بالاتر بره این “همرویدادی و همزمانی”ها پررنگ تر میشن و خیلی چیزای جالبی برات رخ میده و با ذهنت میتونی خیلی از اونهارو پیش بیاری!
    در کل این بحث خیلی پرفرازو نشیبه که از عهده نوشتن در این دیدگاه کوتاه خارجه!
    * البته نباید فراموش کرد که همرویدادی و همزمانی ها تماما از سمت “خود برتر ” در اصطلاح بعضی مکاتب و ” روح” از سمت مذاهب سامی نامبرده میشه!
    ***بنده اصلاح “خودبرتر” رو تحریف شده اصطلاح “روح” میدونم!!!

  4. با سلام و احترام
    سپاس فراوان از همه آگاهی و اشتراک
    مطلب جالب و قابل تامل، برای من هم از این اتفاقها میفته مثل بقیه آدمها، کلا وقتی توی شرایط سخت قرار میگیرم احساس میکنم یه گیاه سبزم توی یک کویر خشک تنها بدون آب، اما از درونم صدایی به من میگه تو باید رشد کنی باید خودت خودت رو پرورش بدی، خلاصه بعدش آروم میشم، و از همه اتفاقات درس میگیرم اگه حتی صدبار تکرار بشه، اینو به خودم میگم من قوی و محکم هستم باید پیش برم. همیشه یه موضوعی از جناب ابوعلی سینا توی ذهنم مونده که از روی مطلبی چهل بار خونده تا یاد گرفته، جناب ادیسون شاید هزار بار تلاش کرده برای جریان الکتریسیته، حتی وقتی آزمایشگاه ش آتیش گرفته با لذت نشسته شعله های آتیش رو نگاه میکرده و باز هم به تلاشش ادامه داده. حالا ما از اتفاقات روزمره دلسرد نشیم بلکه با توان و قدرت بیشتر به زندگی ادامه بدیم، حتی مورچه های کوچولو اگه جلو راه شونو بگیریم از چند راه دیگه تلاش میکنن…

  5. سلام
    مقاله ی مفید و جالبی بود.
    سپاسگزارم
    وقتی اون نشانه های هشدار برامون اتفاق می افته چطور می تونیم متوجه بشیم پیام دقیق کائنات از این رخداد برای شخص ما چی بوده؟! از این جهت این سوال رو می پرسم که اون علایم هشدار خیلی وقتها در زندگی برام اتفاق می افتهو من هم حس می کنم که دقیقاً بهم تذکر داده شده ولی نمی تونم به این یقین برسم که علت یابی خودم از این اتفاق درسته یا نه
    حس می کنم شدیداً به تقویت چشم سومم نیازمندم

  6. بدون تردید وقوع یا وقوف بر چیزی, اتفاق با تصادفی نبوده و نخواهد بود پیام های خدا در کائنات و حتا اطراف ما, پراکنده موجود است فقط گاهی ما انها را مشاهده نمی کنیم نه اینکه نیست قدرت کشف وشهود ما پایین است. هوشیاری و بودن در لحظه, شاید قدرت درک این معناها را بدهد

  7. مدتهای مدید هست که در کارهای مختلف برام مشکل ایجاد میشه.مثلا چندبار اتفاق افتاده یک وسیله ی الکترونیکی خریده ام که یک قطعه اش خراب بوده.یا چند وقت پیش رفتم بانک یک نرم افزار نصب کنم.هر کی میومد نصب میکرد میرفت مال من نصب نمیشد.. یا سال پیش برای یک کار ثبت نام کردم قرار بود به شرکت کننده ها خبر بدن و آزمون ورودی بگیرن،مدارک دونفر گم شد که یکی من بودم… و اتفاقات مشابه دیگه…در خیلی از کارهای روزانه ام هم گره می افته…دلیلش رو نمیفهمیدم…یکی بهم گفت شاید داری امتحان میشی…
    در ابتدا که این اتفاقات شروع شد من نسبت به زندگی دید خوبی داشتم اما رفته رفته دیدم نسبت به زندگی خیلی منفی شد و احساس بدبختی میکردم.الانم خیلی فکرم درگیره.نمیدونم دارم امتحان میشم یا تفکرات منفی خودم دلیل این گره ها هست…..

    1. دوست عزیز، از این جور گره ها اغلب در زندگی همه وجود داره و ما هرکدوم فکر میکنیم فقط برای ما اتفاق میفته نه دیگران! اما پیشنهاد میکنم برای اینکه احساس بهتری پیدا کنین و انرژی های منفی احتمالی رو از زندگی تون دور کنین، راهنمای مقابله با انرژی های منفی رو تهیه و استفاده کنین. این راهنما در درون و بیرون شما تاثیراتی میذاره که قطعا کمک کننده ست و همه ما بهش نیاز داریم چون تقریبا همیشه در معرض انواع انرژی های منفی قرار داریم.

    1. بله، ممکنه از انرژی های منفی ناشی از حسادت هم باشه. برای اونهم راهنمای پاکسازی انرژی های منفی رو بشدت توصیه میکنم. این راهنما حقیقتا یکی از کاملترین و کاربردی ترین منابعی هست که میتونین در این زمینه پیدا کنین .

  8. ممنونم بابت مطالب خوبتون…
    من که مدتهاست ارتعاشات انرژیم پایینه، گهگاه با مدیت و افکار مثبت سعی می کنم حالمو بهتر کنم ولی باز فایده ای نداره دوباره برمیگردم به حالت قبلم و اکثر این نشانه ها هم برام اتفاق می افته ولی متاسفانه چیز خاصی دستگیرم نمیشه جز اینکه تسلیم بشم و بپذیرم! :(

  9. بسیار عالی بود.واین درست لست .در زمانی ما گروهی بودیم با استادی در طبیعت و کوهسار تجربه کسب میکردیم و ایشان به علائم حساس بود. مثلا صدای کلاغها زوج یا فرد بودن اصوات انها ،باز شدن بند کفش و….را رعایت میکرد و بشیتر مواقع درست بود. در اصل دنیا مدام دو راه در جلوی ما قرار میدهد خوب و مثلا نامطلوب اگر انتخاب شما درست باشد مرحله بعد دو راه خوب ویک راه نامطلوب میاید واین به خود ما برمیگردد که چگونه انتخاب کنیم واین ادامه دارد تا جائیکه وزن خوبی ها را نیز میتوان درک کرد.
    بسیار خوب بود

  10. روناک جان چرا نباید پیگیر نشانه ها باشیم؟
    من مدام دریافتی دارم
    مخصوصا تازگی پیام ها خیلی زیاد شده
    اعدا د تکرار شونده را هر لحظه می بینم اونهم با وضوح کامل پی گیر شدم و معانی اش را فهمیدم
    حالا شدن راهنمای من و دقیق می فهمم چه زمانی در مسیر درست هستم
    و ارتعاش من را خیلی بالا می برند چرا نباید بهشون تو جه کنیم و پیگیرشون باشیم؟
    ممنون

    1. البته روناک خودش توضیح میده ولی من هم میخوام نظرم رو بگم. بنظرم وقتی ما در مسیر درست هستیم قلبمون ما رو هدایت میکنه و توجه به بیرون کلا محو میشه به همین خاطر فکر کردن “زیاد” به نشانه ها میتونه مانع باشه. ولی وقتی از مسیر اصلی به چپ و راست منحرف میشیم نیازه که بیشتر به نشانه ها توجه بشه. تا دوباره برگردیم رو مسیر درست.

    2. ساینای عزیز، منظور اینه که دائم در فکرشون نباشیم و بزاریم بصورت خودبخود و ناگهانی اتفاق بیفتن، اگر مدام دنبال دیدن و شنیدنشون باشیم ممکنه گاهی خودمون چیزی رو که میخوایم به خودمون جذب کنیم و اونو نشانه قلمداد کنیم اما نشانه واقعی نباشه!

    1. صبای عزیز، گاهی بدبیاری ها طبیعی هستن و موانع معمول هر کاری اند و گاهی هم همونطور که در مقاله “حرکت روی مسیر خوشبختی-بدبختی” توضیح دادم، دنباله پایین افتادن انرژی هامون و تجمع انرژی های منفی در اطرافمون هستن که میشه با راهکارهای گفته شده در مقاله تعدیلشون کرد. باید با دقت و تامل با نشانه ها برخورد کرد، لزوما هر اتفاق بدی نشونه نیست ولی اگر بارها رخ داد و شما به این نتیجه رسیدید که نشانه ست، راهی بجز تغییر مسیر نیست. حتی اگر خودتون هم نخواهید گاهی زندگی و کائنات شما رو وادار به تغییر مسیر میکنه!

دیدگاهتان را بنویسید