| |

فیلم روشنیدگی (سامادهی)- قسمت اول ۲۰۱۷

روشنیدگی یا اشراق که به نام های نیروانا، سامادهی و در سلوک فرهنگ ما به فنا تعبیر شده یکی از مهم‌ترین مفاهیم سلوک و جستجوی درونی و هدف هر سالک است. سامادهی به لحظه‌ای اطلاق می‌شود که فرد روشن‌شده و راز کائنات بر او آشکار می‌گردد یا به  تعبیری با ابدیت یکی می‌شود.

متأسفانه کاربران ایرانی چندان با این موضوع آشنایی ندارند. هر چند بزرگانی چون ملاصدرا حکمت متعالی یا فلسفه اشراقی را بر این مفهوم بناکرده است و طبیعتاً سالکین ایرانی باید با این مفهوم به‌عنوان هدف نهایی هر سالک کاملاً آشنا باشند. البته ما در گذشته برای معرفی این مفهوم هم مطلب نوشتیم و هم کلیپ های زیادی ارسال کرده ایم. اما همیشه احساس می‌کردیم شاید همه این‌ها حق مطلب را ادا نکنند تا اینکه با فیلم سامادهی (روشنیدگی) برخورد کردیم که به عقیده‌ی ما به بهترین شکل ممکن سامادهی یا روشنیدگی را برای انسان عصر حاضر معرفی می‌کند و ساخته همین امسال (سال ۲۰۱۷) است. پس از هفته‌ها تلاش بالاخره این فیلم یک‌ساعته مهیا شد. امیدواریم از دیدن آن لذت ببرید و آگاهی‌های کافی را کسب کنید چراکه ما بر این باوریم که هر کس این فیلم را دقیق و با توجه کامل ببیند و بر مسائل مطرح‌شده در آن تعمق و تفکر کند قطعاً تغییر عمیقی درونش رخ می‌دهد. در زیر می‌توانید بخشی از این فیلم را مشاهده کنید.

 مشاهده معرفی فیلم :

 

لینک دانلود فیلم برای اعضا (شامل ۲ بخش نیم ساعته مجموعا ۱۷۵ مگابایت):

لینک دانلود بخش اول – ۹۸ مگ

لینک دانلود بخش دوم – ۷۵ مگ

لطفا به صفحه دانلود بروید و بروی دکمه قرمز دریافت لینک دانلود و سپس دانلود فایل کلیک کنید. در صورتی که در دانلود مشکلی داشتید، نرم افزارهای کمکی مثل دانلود منیجر را خاموش و مستقیما اقدام به دانلود کنید.

نوشته‌های مشابه

61 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید